Vakantiehuis De Schaepskooi

8,8

29 reviews over Vakantiehuis De Schaepskooi in het Nederlands

uitstekend

J. Bilstra, 1-7-2017

Bijzonder geschikt voor een familieweekend met grotere en kleinere kinderen. Gezellig huis, compleet ingericht, goede bedden, geweldige tuin met veel speelattributen, waaronder een trampoline (zeer geliefd bij onze kleinkinderen).

authentieke plek, van binnen knus, van buiten ruim

Odile van den Heuvel, 9-5-2017

Warm welkom. Goed verzorgd. Sfeervol. Knusse woonkamer met bar. Prachtig speelveld. Rustige omgeving. Ideale plek voor veel verschillende dingen: in maart was ik er voor 2 dagen retraite met de onderzoeksgroep (15 personen) en vorige week was ik er voor een 'kamp-feestje' van mijn dochter, met een huis vol 11-jarigen. En we komen zeker weer terug.

Geweldig!

Brechtje, 23-12-2016

Vorig weekend ben ik met een groep vrienden verbleven in de Schaepskooi. Bij aankomst kregen we meteen een warm welkom door de sfeervolle kerstversiering zowel buiten als binnen. We konden meteen aanschuiven aan de bar waar we onze eigen biertjes konden tappen. Vlak voor aankomst kreeg ik per mail te horen dat de vorige huurders het fust niet helemaal leeg hadden gekregen en wij deze gratis mochten nuttigen. Wat erg vriendelijk was van de verhuurders!

Qua voorzieningen ontbrak het ons aan niets; de keuken had alle benodigdheden; er waren twee douches en allerlei spellen voor op en top vermaak. Op het laatst bleek er nog een extra persoon mee te gaan. Voor de familie geen probleem om een extra matras bij te plaatsen. Tevens was het mailcontact erg prettig en kreeg ik snel reactie.

Ik kan me ook zo voorstellen dat het erg leuk is om hier te vertoeven met een familie met jonge kinderen. Trampoline en speeltoestellen zijn namelijk ook aanwezig in de riante (!!) tuin.

Kortom wij waren enorm positief!

Een prachtige gelegenheid voor een familieweekend!

Adie de Kruif, 21-9-2016

De Schaepskooi is een mooie plek om elkaar als familie te ontmoeten: wij waren met 20 volwassenen en 4 kinderen. Terwijl de ouderen bijpraatten, vermaakten de kids zich prima met de talloze speeltoestellen, de dieren in de naastliggende wei en met elkaar. Je hoeft eigenlijk het terrein niet af.

En als het weer mee zit, kun je alles buiten doen. En dat deden we ook: eten, drinken, praten, spelletjes, balspel, en 's avonds tot in de kleine uurtjes rond het vuur zitten. Op de vraag aan mijn oudste kleinzoon (5 jaar) wat hij het leukste vond, was zijn antwoord: ' wat ik het niet-leukste vind, is, dat we weer naar huis gaan''.

Voor de liefhebbers: in de buurt is een pannenkoekrestaurant, waar wij onze afsluitende maaltijd hadden. En als je tóch het terrein af wilt: het maisdoolhof is erg leuk voor ouders met kinderen.

Onvergetelijke Pasen

Renate, 30-3-2016

Met onze leuke vriendengroep een heerlijk Pasen gehad. Aan niets ontbrak het ons, en zelfs een paashaas die stiekem door de tuin was gehopt en eieren had verstopt voor de kleintjes was super. Wij willen volgend jaar zeker terug en misschien eerder ook nog wel. Het was super 👍🏻

Geweldige verblijf, in sfeervol vakantiehuis

Martin, 7-1-2016

Met de familie een hele leuk en gezellig verblijf gehad in deze sfeervolle woning.

Gezellig aan de bar zitten, of een spelletje spelen, of een wandeling maken in de mooie omgeving, en daarna lekker aanschuiven bij de open haard.? Het is hier allemaal mogelijk.

Zeker voor herhaling vatbaar!!

Rik Vermeulen, FDN!, 26-11-2015

Wil je met een groep weg, muziek hard kunnen zetten, lekker tapbier kunnen schenken en de nacht dag zien worden?

Boek dan de Schaepskooi! Ultieme privacy in een heerlijk houten "hans en grietje"-huis.

Doe dat niet het derde weekend van november want dan zitten wij er (al zeer veel jaren trouwens).

Geweldig familiehuis!

Tamara de Zoete, 11-8-2015

Afgelopen juli met de hele familie de verjaardag van mijn moeder gevierd in de Schaepskooi. Het was geweldig! Het huis is omringd door een 4h grote tuin met veel speeltoestellen voor onze kinderen (1x6,5 jaar en 2x19 maanden). Trampoline, zandbak en skelter waren top! De hond kon de hele tuin door zonder bang te hoeven zijn dat hij zou weg glippen. De grote buitentafel zorgde voor veel gezelligheid en goede gesprekken.

Binnen het comfort van een goed ingerichte keuken met prachtig uitzicht op de paardjes in het aangrenzende weiland. Wat tevens ideaal was is de wasmachine. Met kleine kinderen dus geen constante handwas!

Mooie nieuwe badkamer en gezellige familie kamer waar de nodige spelletjes hebben plaatsgevonden. Weekend was zeer geslaagd en wij komen graag volgend jaar weer terug.

Namens de gehele familie

Groet ik,

Tamara de Zoete

Leuk voor kinderen; vakantie voor volwassenen.

Krijn Hamelink, 28-7-2015

Een midweek in de Schaepskooi met vijf kinderen en 6 (soms 8) volwassenen

Éen van de kinderen wilde daar wel altijd blijven wonen: ze waren al de dagen wel actief in de weer met al de mogelijkheden aan spel buiten en binnen. Voor ouders en grootouders dus ook vakantie: eten aan de picknickbanken (ook in de zon als een buitenbanket op het grasveld); luierend lezen in de zon op het grasveld; 's avonds in een kring om de buitenhaard; fietsen over de Veluwe naar de zandsculptures in Garderen.

We hebben een kostelijke verblijf en vermaak gehad in 'De Schaepskooi Voorthuizen'

Krijn Hamelink

Heerlijke plek met veel buitenruimte.

G. Hofhuis, 29-4-2015

De Schaepskooi is een gezellige groepsaccommodatie aan de rand van Voorthuizen, tegen de Veluwe aan.

Het huis biedt ruim voldoende mogelijkheden om buiten te vertoeven bij lekker weer. Daarnaast heeft de huiskamer een gezellige uitstraling om bij minder goed weer binnen bij de haard te zitten, spelletjes te spelen of gezellig aan de bar te zitten.

Met name de buitenruimte is ideaal voor de wat grotere groepen, die bijvoorbeeld willen bbq-en bij goed weer.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis De Schaepskooi in Voorthuizen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis De Schaepskooi zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis De Schaepskooi scoort een 8.75 uit 10 op basis van 29 reviews.