Tijdelijk €25 aanbetaling

• 9.4Staat v/h sanitair
  • 1Eetgelegenheden

• Rolstoel toegankelijk
Meer camping info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

8 Reviews over De Kleine Stroet

• 9Dia30-05-2022

Fijne rustige schone camping

Erg fijne kleine camping, vriendelijke eigenaresse, schoon en mooi gelegen! Je bent snel in voorthuizen en mooi fietsen naar barneveld. Voor kleinere kinderen een heerlijk speelveld!

• 9Staat v/h sanitair
    • 1Eetgelegenheden
  • 8Douwe6320-05-2021

Knusse camping

Knusse camping met Super Schoon Sanitair. Dorp is op loopafstand (15 minuten). Om de hoek een groot recreatiegebied. Wij hebben er met plezier aantal nachten gestaan. Nadeel: (smalle en onveilige) weg direct langs camping wordt veel gebruikt, dus die hoor je wel de hele dag.

• 9Fam. Van De Groep10-08-2019

Fantastische camping niks is teveel.

Wij zijn voor het eerst op deze camping beland. Hebben het erg naar ons zin gehad. Het toiletgebouw scoort voor ons een 10. Echt superschoon. Kan geen camping tegenop. De eigenaresse superaardig. Heel coulant. Wij hoeven in ieder geval niet na te denken wat we volgend jaar gaan doen. Zij zien ons zeker terug. Echt bent u op zoek kies de Kleine Stroet in Voorthuizen.

• 8Reitsma16-06-2019

Wij kiezen liever een rustiger gelegen plek

Mooie, schone en kindvriendelijke camping. Ligt dichtbij mooie recreatieplas. Minpunt: heel veel lawaai van doorgaand verkeer en de A1, zowel overdag als ‘s nachts.

• 9Staat v/h sanitair
  • 10André05-08-2018

Fantastisch, volgend jaar weer

Kleinschalige mooie, leuke, gezellige camping dichtbij zwemwater . Voorzieningen zijn top.

• 10PHT30-04-2016

Mooie schone camping, vlakbij recreatieplas.

Wij zijn al diverse malen op deze camping geweest. Zowel in het voorjaar als de zomer. De camping is altijd zeer goed verzorgd en het sanitair keurig schoon. De toiletruimte is ook voor een rolstoel toegankelijk. Voor de kinderen zijn er diverse speeltoestellen, een trampoline en een zandbak. Er worden ook regelmatig activiteiten georganiseerd.

Recreatieplas Zeumeren ligt op loopafstand. In de zomer een heerlijk gebied met ligweiden, strand en een afgebakend ondiep deel. Het ligt net buiten Voorthuizen waar alle winkels te vinden zijn. Diverse terrasjes en eetgelegenheden.

Heerlijke camping voor jong en oud met een heel gemoedelijke sfeer.

• 8F.Woning12-09-2010

Schone camping

Deze zeer schone camping heeft voor de caravan een tegelplateau , voor tent of luifel , erg praktisch . Het sanitair word goed onder houden . De camping ligt vlak bij het dorp Voorthuizen . Ga je de andere kant , van de weg op , dan loop je zo naar het recreatiemeer . Er zijn verder wat activiteiten op de camping , b.v boulen met de boer . Wij bevelen deze camping van de familie v/d Bor , aan .

• 7Staat v/h sanitair
  • 10linda07-07-2009

Heerlijke camping voor ouderen en jonge gezinnen

Deze camping is super geschikt voor jonge gezinnen en ouderen. Ligt mooi gelegen en toch vlak bij het gezellige dorp voorthuizen. Vlakbij recreatieplas Zeumeren, indoorspeeltuin, Schateiland en pitch en puttbaan. Mooie fietsroutes. Leuke speeltoestellen op de camping.

Camping De Kleine Stroet info

Camping-informatie