Vakantiepark De Eendracht

Vakantiepark De Eendracht

• Onderkomen8,1
  • Activiteiten7,4

11 reviews over Vakantiepark De Eendracht in het Nederlands

Mooie huisjes, heerlijk genieten in de bossen

Brigitte Braun
4-1-2019
  • Activiteiten7

Na ongeveer 15 jaar geleden weer een huisje geboekt. Wij misten de hartelijke, warme onthaal van de vorige beheerder. Hij zorgde bij aankomst voor een drankje en praatje. Met Oud en Nieuw misten wij de vers gebakken oliebollen en leuke sfeer bij de receptie. Ook het nieuw jaar wensen bij de receptie hebben wij gemist. Elke dag maakten de vorige beheerder zijn ronde bij de huisjes en vroeg of alles naar wens was. De huidige beheerder hebben wij nauwelijks gezien. Als je iets vroeg was het teveel. Echt een brombeer. Voor ons is de service en ontvangst belangrijk. Dit maakt dat je de volgende keer weer terugkomt. De huisjes zijn van alle gemakken voorzien. Heerlijk in de bossen, genieten van de vogels en eekhoorns. Voorthuizen is een gezellig dorpje. De wifi is slecht. Eigenlijk geen wifi. Geklaagd bij beheerder maar deed daar niets aan. Schoonmaak huisje kan beter. Veel spinnenwebben en spinnen. Kortom we hebben het heerlijk gehad.

Gereisd Met partner in Sat Dec 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Heerlijk!!

EEM de G.
9-10-2018
  • Onderkomen7
  • Onderkomen7
  • Activiteiten8

Fantastische locatie in het bos. Heerlijk rustig. De inrichting van de huisjes kan beter.

Gereisd Met vrienden in Sat Sep 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

gezellig park

Tonny
19-9-2015
  • Activiteiten7

Rustig heerlijk park midden in de bossen. Bungalows zijn voorzien van alle gemakken.komen hier al jaren met veel plezier. Mooie omgeving met veel mogelijkheden

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2015

schitterend park

Cock Overbeeke
18-9-2015
  • Activiteiten8

Hou je van rust en comfort dan is de Eendracht het park bij uitstek. Wij komen hier al 10 jaar in het voorjaar en najaar met volle tevredenheid. Onze kleinkinderen gaan stuiteren als wij hier naar toe gaan ze vinden het helemaal geweldig. Op het park lekker de rust en mooie natuur. Op het park kunnen ze geen kwaad en ze leven zich helemaal uit. Veel pretparken, dierentuinen en nog veel meer om je te vermaken in de omgeving. Zeer bosrijk. Mijn hond wordt weer jong als ze in het bos loopt. Ik hoop nog lang en veel gebruik van dit park kan maken het is gewoon super. De bungalows zijn netjes en van alle gemakken voorzien. Op het park zelf is er verder niets te beleven maar op de naastgelegen camping ben je ook welkom. Bestuur en beheerder ga zo door.

Gereisd Met jonge kinderen in Fri May 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Men moet wel aan onderhoud aan de bungalows doen

R.Oegema
1-2-2015
  • Activiteiten4
  • Onderkomen4
  • Activiteiten4
  • Onderkomen4

kom al jaren (meer dan 10 jaar) op deze bungalowpark, zie gewoon dat men niets of nauwelijks onderhoud aan de bungalows doet, in 2013 zaten we in daar in huisje met o.a. lekkage douche, gladde terrastegels (groene aanslag)waarop men kan uitglijden is gevaarlijke situatie.(moet het zelf schoonmaken.!!) Dit gemeldt aan beheerder, en aan secretariaat, secretariaat vond het geweldig we een melding hadden gemaakt, hier konden ze iet mee. In 2014 zaten er andere vakantieganger in, gevraagd bovengenoemde klachten, waren niet opgelost. Heb geen vertrouwen in hun. wij gaan dit jaar naar een andere park.

Gereisd Met partner in Fri Aug 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Al een jaar of 17

Gonny de Winter
25-6-2013
  • Onderkomen10

Wij komen hier al 17 jaar. Altijd 2 weken per jaar. Heerlijk, alle rust. De nieuwe bungalows (inmiddels ook al weer een jaar of 5) zijn helemaal top. Zolang we dit kunnen doen, blijven we dat ook doen.

Gereisd Met partner in januari 2013

voor herhaling vatbaar

herman
15-11-2010
  • Activiteiten5
  • Activiteiten5

geweldige locatie midden in alle rust top huisjes in optima forma leuke behulpzame beheerder voor herhaling vatbaar

Gereisd Met partner in juni 2010

Super!

Margo
30-6-2010
  • Activiteiten9
  • Activiteiten9

Midden in het bos, 's nachts afgesloten (ook ivm zwijnen). Mooie huisjes, vriendelijke beheerder. Wij gaan ieder jaar 1 a 2 keer een week, soms 2. Veel fietsen in het bos, dorp Voorthuizen is op fietsafstand, Putten en Barneveld trouwens ook. Onze bijna-3 jarige dochter kon naar hartelust fietsen want verdwalen kan niet door de hekken. Dus vrijheid-blijheid voor ons alle3. Speeltuintje is ook leuk. Dat is eigenlijk het enige dat op het park is. Bij de buurcamping is een winkeltje (ben er nooit geweest). Vertier moet je zelf maken!

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2010

Heerlijk rustig

Saskia
16-5-2010
  • Onderkomen9

Hier in de meivakantie een weekje doorgebracht. Het is een klein parkje met 18 huisjes. We zaten in het eerste huisje, heerlijk rustig!

Grenzend aan onze "achtertuin" was de speeltuin waar mijn zoontje van 11 maanden 's morgens om 6 uur al heel graag naar toe wilde :)

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2010

Genieten van bossen

Marina en Hugo
26-9-2009
  • Activiteiten6
  • Activiteiten6

Perfekte plek voor rustzoekers, wandel en fietsroutes direkt vanuit bungalow. Als je geluk hebt zie je zwijnen, reeen vlak achter de bungalows. 18 Mooie vrijgelegen bungalows, goede matrassen, 220 lang Komen hier jaarlijks terug. Heerlijke stek Voor kinderen klein speeltuintje, op camping die vlakbij is grotere speeltuin en campingwinkel, supermarkt in Garderen of Voorthuizen

Gereisd Met partner in september 2009

Vakantiepark info

• BBQNiet toegestaan

• Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen

• Overige servicesWasserette

• Autovrij parkJa

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark De Eendracht in Voorthuizen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark De Eendracht zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.