Vakantiepark De Eendracht

Vakantiepark info

Meer vakantiepark info

13 reviews over Vakantiepark De Eendracht

• 9Jaap & Gabie05-07-2020

Prachtig gelegen, met veel privacy

Ons verblijf was van 29 t/m 3 juli en het was in een woord geweldig! Prachtig gelegen, met veel privacy, en je loopt zo vanuit je bungalow het bos in. De bungalow zelf was erg schoon en netjes en van alle gemakken voorzien. De keukeninventaris was meer dan compleet. Er is een goede WiFi en uitgebreid zenderpakket op de TV. In tegenstelling tot veel vakantiebungalows was dit huisje gezellig ingericht. Wij komen hier zeker weer terug!

Gereisd met partner in juni 2020

• 9Arjan Broos03-05-2020

Geweldig!

Super mooie locatie, midden in de natuur. Verder geen faciliteiten, dus je komt hier echt voor je rust. Mooie huisjes met goede sanitaire voorzieningen, goede bedden, goed uitgeruste keuken en snel internet via glasvezel. Menno beheert het park met passie!

• 9Activiteiten

Gereisd met partner in april 2020

• 2019
    8Brigitte Braun04-01-2019

Mooie huisjes, heerlijk genieten in de bossen

Na ongeveer 15 jaar geleden weer een huisje geboekt. Wij misten de hartelijke, warme onthaal van de vorige beheerder. Hij zorgde bij aankomst voor een drankje en praatje. Met Oud en Nieuw misten wij de vers gebakken oliebollen en leuke sfeer bij de receptie. Ook het nieuw jaar wensen bij de receptie hebben wij gemist. Elke dag maakten de vorige beheerder zijn ronde bij de huisjes en vroeg of alles naar wens was. De huidige beheerder hebben wij nauwelijks gezien. Als je iets vroeg was het teveel. Echt een brombeer. Voor ons is de service en ontvangst belangrijk. Dit maakt dat je de volgende keer weer terugkomt. De huisjes zijn van alle gemakken voorzien. Heerlijk in de bossen, genieten van de vogels en eekhoorns. Voorthuizen is een gezellig dorpje. De wifi is slecht. Eigenlijk geen wifi. Geklaagd bij beheerder maar deed daar niets aan. Schoonmaak huisje kan beter. Veel spinnenwebben en spinnen. Kortom we hebben het heerlijk gehad.

• 7Activiteiten

Gereisd met partner in december 2018

• 2018
    8EEM de G.09-10-2018

Heerlijk!!

Fantastische locatie in het bos. Heerlijk rustig. De inrichting van de huisjes kan beter.

• 8Activiteiten
    • 7Onderkomen

Gereisd met vrienden in september 2018

• Oude reviews

9Tonny19-09-2015

gezellig park

Rustig heerlijk park midden in de bossen. Bungalows zijn voorzien van alle gemakken.komen hier al jaren met veel plezier. Mooie omgeving met veel mogelijkheden

• 7Activiteiten
    • 8Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in mei 2015

• 9Cock Overbeeke18-09-2015

schitterend park

Hou je van rust en comfort dan is de Eendracht het park bij uitstek. Wij komen hier al 10 jaar in het voorjaar en najaar met volle tevredenheid. Onze kleinkinderen gaan stuiteren als wij hier naar toe gaan ze vinden het helemaal geweldig. Op het park lekker de rust en mooie natuur. Op het park kunnen ze geen kwaad en ze leven zich helemaal uit. Veel pretparken, dierentuinen en nog veel meer om je te vermaken in de omgeving. Zeer bosrijk. Mijn hond wordt weer jong als ze in het bos loopt. Ik hoop nog lang en veel gebruik van dit park kan maken het is gewoon super. De bungalows zijn netjes en van alle gemakken voorzien. Op het park zelf is er verder niets te beleven maar op de naastgelegen camping ben je ook welkom. Bestuur en beheerder ga zo door.

• 8Activiteiten

Gereisd met jonge kinderen in mei 2015

• 4R.Oegema01-02-2015

Men moet wel aan onderhoud aan de bungalows doen

kom al jaren (meer dan 10 jaar) op deze bungalowpark, zie gewoon dat men niets of nauwelijks onderhoud aan de bungalows doet, in 2013 zaten we in daar in huisje met o.a. lekkage douche, gladde terrastegels (groene aanslag)waarop men kan uitglijden is gevaarlijke situatie.(moet het zelf schoonmaken.!!) Dit gemeldt aan beheerder, en aan secretariaat, secretariaat vond het geweldig we een melding hadden gemaakt, hier konden ze iet mee. In 2014 zaten er andere vakantieganger in, gevraagd bovengenoemde klachten, waren niet opgelost. Heb geen vertrouwen in hun. wij gaan dit jaar naar een andere park.

• 4Activiteiten
    • 4Onderkomen

Gereisd met partner in augustus 2014

• 9Gonny de Winter25-06-2013

Al een jaar of 17

Wij komen hier al 17 jaar. Altijd 2 weken per jaar. Heerlijk, alle rust. De nieuwe bungalows (inmiddels ook al weer een jaar of 5) zijn helemaal top. Zolang we dit kunnen doen, blijven we dat ook doen.

Gereisd met partner in januari 2013

• 9herman15-11-2010

voor herhaling vatbaar

geweldige locatie midden in alle rust top huisjes in optima forma leuke behulpzame beheerder voor herhaling vatbaar

• 5Activiteiten
    • 8Onderkomen

Gereisd met partner in juni 2010

• 9Margo30-06-2010

Super!

Midden in het bos, 's nachts afgesloten (ook ivm zwijnen). Mooie huisjes, vriendelijke beheerder. Wij gaan ieder jaar 1 a 2 keer een week, soms 2. Veel fietsen in het bos, dorp Voorthuizen is op fietsafstand, Putten en Barneveld trouwens ook. Onze bijna-3 jarige dochter kon naar hartelust fietsen want verdwalen kan niet door de hekken. Dus vrijheid-blijheid voor ons alle3. Speeltuintje is ook leuk. Dat is eigenlijk het enige dat op het park is. Bij de buurcamping is een winkeltje (ben er nooit geweest). Vertier moet je zelf maken!

• 9Activiteiten

Gereisd met jonge kinderen in juni 2010