Camping Ackersate *****

8,8

WebsiteLink naar website

Weer vandaag3°-5°

176 reviews over Camping Ackersate in het Nederlands

Een leuke gezellige familie camping waar veel te doen is voor jong en oud. Waar elke dag maand jaar gewerkt wordt om het nog beter te maken. Echt een geweldige camping waar wij al meer dan 20 jaar geregeld komen

Aanrader! Met kinderen.

Carla43, 30-1-2018

Prachtige ruime accomodaties. Heerlijk zwembad. Veel te doen voor de kinderen. En niet al te duur.

Top park erg leuk voor kleinere kinderen

Tim, 14-1-2018

Super leuk park ondanks het tegenvallende weer.

Fantastische vakantie

Vankan, 13-1-2018

Alles was naar wens.

De camping was mooi ruim opgezet.

Een vakantieparadijs!

Danique, 18-12-2017

Een schone camping met goed aanbod voor alle leeftijden! Veel leuke activiteiten voor kinderen.

Knutselen, sport en spel, knuffelweide.

Een camping die in ontwikkeling blijft.

Een fijn restaurant met voor ieder wat wils, een snackbar en een winkeltje met ruim aanbod.

Allerlei verblijfsmogelijkheden: huisjes, chalets, camping plaatsen met privé sanitair, glamping tenten.

Een echte aanrader.

Nu maar hopen dat in de wintermaanden het zwembad ook open blijft komende jaren.

Topvakantie.

Bianca, 10-12-2017

Prachtig park!!

Wij hadden een luxe 6 persoons met buitenhaard van alle gemakken voorzien!!

Mooi aangelegde tuin.

Onze zoon hebben we bijna niet gezien..hij was heerlijk aan het spelen en veel te vinden in het zwembad!!

Jammer

Meijvogel, 29-10-2017

Kom al jaren op Ackersate om te nazomeren, echter dit jaar viel tegen. Van een rustig verblijf was absoluut geen sprake. Vanaf 07:00 uur geluidsoverlast in verband met werkzaamheden vanwege de uitbreiding van de camping. Ook op zaterdag. Een hovenier die om 08:15 uur in de morgen met een freesmachine die veel herrie produceert sleuven maakt op verschillende plekken om wat nieuwe grasmatten te leggen. Je weet ff niet wat er gebeurd als je zo wakker gemaakt wordt. Ik begrijp dat een uitbreiding niet vanzelf gaat, maar dit had anders gekund. Mensen komen op vakantie en ook voor hun rust. Jammer wel, want je betaalt gewoon het volle pond. Verder nog wat zaken die onderhoud nodig hebben, zoals thermostaatkranen van de douches, die niet te stellen zijn en verschillende temperatuur afgeven, zonder ze aan te raken. Soms zo heet dat het gevaar kan opleveren, zeker voor een kind. Op het personeel niks aan te merken. Zeer klantvriendelijk zelfs.

wederom weer super

fam. bakker, 27-10-2017

wij hebben weer genoten van het zwembad het is een prachtig zwembad voor jong en oud

ook het personeel (hoe jong ze zijn) is goed voorbereid op zijn taak en super vriendelijk.

of het nu de snackbar is (met goede spullen) of de receptie of van het zwembad ,de winkel

wij komen in het voor en na seizoen op ackersate en vinden dit een top camping.lekker dicht bij voorthuizen en barneveld

ackersate is volop bezig met investeren in nieuwe uitbreiding van de camping

ziet er goed uit

Prima camping en vriendelijke eigenaar-medewerkers

Fam. Renkens, 15-10-2017

In het naseizoen kamperen is daar prima en je hebt volop rust!

ik heb het fantastysch gehad prima sfeer

Maria van Wijk, 3-10-2017

ik heb weet niet zo een reden te bedenken dat niet goed was ik vond het prima heb het naar mijn zin gehad en dat is voor mij het belangrijkste .

We hebben een aantal aanbieders voor Ackersate voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Ackersate in Voorthuizen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Ackersate zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Ackersate scoort een 8.78 uit 10 op basis van 177 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: