Camping Ackersate

Top camping!

Rianne
24-6-2018

Wat een leuke camping!!!

Wij stonden op het nieuwe gedeelte, plek 242, ontzettend ruime plaats en een heel leuk water speel gedeelte ervoor, met waterpompen enzo.

Prachtig zwembad met hele stoere glijbanen!

Wel glad op sommige plekken, voorzichtig lopen.

Helaas goede nieuwe slippers gestolen terwijl er bijna niemand in het zwembad was.... dus goedkope slippers gebruiken!

Restaurant het Karrewiel, wat hebben we lekker gegeten zeg!!! De zalm was fenomenaal!

Snackbar was ook goed.

Personeel op de camping en vooral bij de receptie echt ontzettend vriendelijk en behulpzaam.

Klein minpunt, veel vaste plekken.

Groot nadeel van deze camping is dat je weer naar huis moet.... ;-)

Echt een aanrader, erg leuk park !

Sjasie
9-6-2018

Wat een enorm leuk park. Wij hadden een chalet gehuurd, stond aan een leuk laantje. Ook gedeelte heel nieuw, mooi geworden. Zwembad helemaal goedgekeurd. En erg vriendelijk personeel. En ook in een super leuke omgeving, veel te doen.

Super!!

Petra
15-5-2018

Fantastisch park! Netjes, goede kwaliteit en veel faciliteiten. Wij zaten in een vrij nieuw bungalowhuisje met afwasmachine, top! In de buurt een lekker zwemmeer (helaas wel parkeergeld) met de auto of fiets (lopen is iets te ver) Vriendelijk personeel, lekkere softijs, goede kwaliteit eten in hun restaurant Het Karrewiel. Kan eigenlijk geen minpuntjes bedenken, behalve dat het jammer is dat wc in badkamer zit en dat we helaas geen eekhoorntjes en de zwerfkatten hebben gezien

Fraukje
9-5-2018

Het is een fantastische camping gericht op gezinnen met jonge kinderen. Er is genoeg te doen. Zwembad voor elke leeftijdscategorie, heerlijk warm water, 6 glijbanen en een nieuw buitenbad. Op elk veldje en speeltuin variërend van een schommel tot een water/zand strand. Alles is lekker dicht bij en er is genoeg te doen in de omgeving.

Personeel en animatie zijn zeer vriendelijk en behulpzaam. Wij zaten in de Bosrandchalet deze waren nieuw. Alles aanwezig en een luxe moderne uitstraling. Ideale ligging voor als je de hond bij hebt want je stapt zo het bos in.

Mooie camping! Mooi zwembad maar waardeloos systeem om binnen te komen. Met vingerscan. Werkt 9 vd 10 keer niet. Regelmatig een kwartier staan wachten...om eruit(!) te komen. Vaak kom je er niet in, wordt je naar de receptie terug gestuurd(= vooraan de camping) waar vervolgens ook achter in de rij kan aansluiten😣😣😣

Je hoort de hele camping hierover klagen.

akantiepark Ackersate, directie, 8-6-2018

Dag Hanneke,

Bedankt voor je review.

We zijn ons bewust van het zwembad systeem en verwachten daar in de toekomst een beter alternatief te kunnen bieden.

Prachtige camping, grote plaatsen. Veel kinder speelplekken. Zowel schaduw als zonplaatsen. Goeie, schone sanitair gebouwen. Vriendelijk personeel, heeft alle tijd voor je. Vingerscan bij zwembad werkt slecht. Leuke glijbanen. Iets te koud buitenbad, leuke trampolines gemaakt. Helaas geen dak, waardoor deze bij natte dagen niet open is. Een dak er boven zou geen luxe zijn.

Camping en omgeving ook zeer geschikt voor honden.

Winkel is een aanfluiting! Schijnt van AH te zijn, is vrijwel niks te krijgen. Tijdens bbq dagen is hiervoor niks te koop. Ook geen vlees, krieltjes, slagroom, paracetamol, pleisters. o.i.d.

Tip voor camping: Denk aan evt behoeftes van de klant, bijvoorbeeld een echt kampeerwinkeltje waar ook een setje tentharingen, stormbanden, wasknijpers, waxinelichtjes. Wegwerpbbq, slippers, zwemba ndjes e.d. te krijgen zijn.

Overall een prachtige camping met veel mogelijkheden en een paar kleine tekortkomingen.

Top familiecamping met vriendelijk personeel.

Marc van B.
3-5-2018

Heerlijke camping met supervriendelijk personeel. De velden zijn netjes. Grind onder de voortent. Vaste water en Cai aansluiting aanwezig op onze plek.

De TV aansluiting is digitaal maar mijn oude tv niet, maar daar had de camping een oplossing voor .(decoder gratis te leen, borg 50€)

Het hele park is netjes. Veel vrolijke gezichten. Het is een echte familiecamping.

Zwembad is prima met leuke glijbanen en nu ook een buitenbad. De zwembad temperatuur zou op sommige dagen wat omhoog mogen want dat was echt fris.

Leuke omgeving om te fietsen of motorrijden, dus fiets mee.

Ik heb de motorfiets ook meegenomen (doen ze niet moeilijk over) en het is heerlijk toeren door de bossen.

De wifi is tergend langzaam. Maar dat is nou eenmaal als je in een kindervakantie gaat. Je kon overigen wel tegen betaling meer wifi krijgen, maar dat was voor mij niet nodig. 4g werkt prima op de camping.

Al met al een fijne top camping.

Ideaal voor een gezin met kleine kinderen

Familie Liekens-Van Dessel
8-4-2018

De prijs-kwaliteit verhouding was zeer oké. Voor die prijs had ik niet meer verwacht.

De prijs was natuurlijk wel wat lager omdat wij tijdens de "Belgische" paasvakantie verbleven op het park. Dat betekende in de praktijk dat het zwembad beperkter open was van 10u30 tot 17u30 en dat de snackbar en het restaurant niet elke dag geopend was.

Mijn zoon die net 10 was geworden heeft heel erg genoten van de verschillende speeltuinen op het terrein, vooral de waterspeeltuin vond hij erg fijn.

Het huisje was in orde en de voorzieningen voor onze baby waren ook oké.

Toen we de code van de Wifi hadden bemachtigd, die was niet spontaan tot bij ons geraakt, wat wel via mail had moeten gebeuren, verliep de internetconnectie zonder verdere problemen. De vriendelijke personeelsleden bij de receptie deden hun uiterste best om ons verder te helpen.

Het winkeltje op de camping had een voldoende ruim assortiment, alleen het aanbod voor baby's is nogal beperkt. Geen nood want, diverse supermarkten zijn op fietsafstand te bereiken.

De ligging van de camping is perfect, op fietsafstand van het dorp met veel eet- en koopmogelijkheden. Qua bezienswaardigheden zeer centraal gelegen, als je een zoo wil bezoeken je hebt er zeker 6 in verschillende richtingen binnen een klein tot een ruim halfuurtje rijden.

Voor ons gezin was het een prima midweek. Op deze camping zou ik met plezier nog eens terug willen verblijven.

Een mooi park en het gaat nog mooier worden. Er was heel veel aandacht en trots voor de nieuwe huisjes. Ondanks de regen lag het gras er goed bij en alles was schoon. Personeel was hulpvaardig en aardig.

Helaas was het recreatieteam met Pasen ronduit slecht, een aanfluiting. Deze meiden hadden er echt geen kaas van gegeten. Eén probeerde nog een beetje enthousiast te zijn, maar de ander kon niet eens de liedjes meezingen. Het enige wat ze kon zeggen was... poe, poe, wat ben ik moe... we moeten maar gaan slapen..... en weg waren de "entertainers"... Ze hadden geen interactie met de kinderen. Onbegrijpelijk dat deze meiden geselecteerd zijn voor dit werk. Met het knutselen hielden ze zich nauwelijks bezig met de kinderen en moesten de ouders maar meehelpen om de kinderen te laten knutselen.

Een leuke gezellige familie camping waar veel te doen is voor jong en oud. Waar elke dag maand jaar gewerkt wordt om het nog beter te maken. Echt een geweldige camping waar wij al meer dan 20 jaar geregeld komen

We hebben een aantal aanbieders voor Ackersate voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Ackersate in Voorthuizen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Ackersate zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Ackersate scoort een 8.76 uit 10 op basis van 186 reviews.