Camping Ackersate

194 reviews over Camping Ackersate in het Nederlands

Voor herhaling vatbaar

Johan van Wingerden
28-10-2018

Dat er voor WiFi betaald moet worden en dat vind ik uit de tijd

heerlijk

Monique Wallaart
18-9-2018

Erg goed zijn de toiletgebouwen. Keurig schoon en ziet er netjes uit. Zwembad is een toppertje voor zowel jong als oud. Wat alleen niet echt klantvriendelijk werkt is de vingerscan om binnen te komen in het zwembad. Als jij met kleine kinderen bent kan je bijna niet door de draaideur en vaak weigert het systeem. Verder de plaatsen met eigen sanitair zijn voortreffelijk.

Top camping !

Geertsma
25-8-2018

Zojuist terug van een weekje Ackersate. Wij zaten in een hagelnieuw bosrand chalet daar kun je niets van op aanmerken alles ziet er goed uit en is aanwezig. (Alleen geen vaatwasser maar dat is een luxe dingetje)

De camping is netjes en verzorgd, elke veldje heeft iets van een speeltoestel/zandbak o.i.d wat handig is voor de kleintjes. Zwembad is top, mooi buitenbad voor als het mooi weer is en cool binnenbad dankzij 2 leuke glijbanen die garant staan voor urenlang zwemplezier. Personeel is allemaal jong maar wel vriendelijk. Vingerscan tbv zwembad toegang is inderdaad een drama maar dat zal volgend jaar verholpen worden begreep ik.

Eten uit de snackbar was prima, de pizzas waren prima en veel keus ijsjes etc. Kortom al met al een leuke mooie en goede camping mede daardoor hebben wij alweer geboekt voor volgend jaar.

Top camping.

Fam. van Essen
24-8-2018

Super mooie Camping, zeker 5 sterren waard in vergelijking met andere 5 sterren campings. Mooi binnen en buiten zwembad. Leuke speeltuinen. Veel gelezen over vingerscan die niet werkte.....Maar bij ons geen enkel probleem mee gehad. Onze kinderen konden zo gemakkelijk zonder kaartjes of iets dergelijks mee te nemen naar het zwembad. Wij zaten in een tourcaravan en moesten gebruik maken van het camping sanitair. Wij moesten gebruik maken van een bepaald blok wat niet echt heel super was. 2 douches waarvan er 1 echt niet goed werkte en een groot nadeel je moet er met een pasje in zien te komen. En vervolgens ben je je vingerafdruk nog nodig voor het douchen. Dus alsnog pasjes mee. Ook een pasje nodig na 10 uur als je de wc in wilt. En je kunt geen gebruik maken van alle toilet gebouwen. Alleen de dichts bij zeinde. Dit vind ik een beetje raar. Bediening bij restaurant en animatie kan beter.

Heel leuk park en prachtige omgeving

Angelique
24-8-2018

Wij zaten in een valleihuisje voor 4 pers. Huisje vrij klein maar je leeft veelal buiten dus dan is het te doen. Ziet er wel sfeervol uit en de ligging is perfect. Mooi uitzicht en ideaal om de kinderen goed in de gaten te houden terwijl ze lekker spelen. Horren plaatsen is wel een must !! En als t te heet is in de zomer dan denk ik dat t niet te doen qua temperatuur in t huisje. maar goed wij troffen t 😊 . T park heeft dit jaar een buitenzwembad en waterspeeltuin erbij gekregen. Dit is echt supernetjes waardoor het park keurig oogt en een stuk mooier is geworden. T personeel is zeer vriendelijk en t restaurant t karrewiel uitstekend ook qua prijs kwaliteit. Heerlijk gegeten. het zwembad binnen is erg gehoorig het galmt en dreunt behoorlijk maar dat maakt de kinderen niets uit. Leuke glijbanen. In de omgeving genoeg te doen en mooi groen.Kortom mooi netjes schoon en leuk park met een paar hele kleine verbeterpunten..

Fantastisch!!!

Fam. de Buck
10-8-2018

Geweldige camping.

Wij hebben 2 weken een heerlijk verblijf gehad in een van de chalets deze hadden een zeer gunstige ligging ten opzichte van zwembad zand en water plaats en het trampoline park. Ideaal met 2 jonge kinderen.

Een zeer nette camping, levendig en gezellig.

Een supermooi zwembad met meerdere leuke glijbanen en ook nog een fijn buitenbad met mooie ligweide.

Inderdaad werkt de vingerscan zeker bij kleinere kinderen slecht, maar de eigenaar is zich hier zeker bewust van en zoekt naar een beter systeem. Wij hebben op proef bandjes gekregen waarmee je ook kan scannen deze werkten wel heel goed en zullen waarschijnlijk in gebruik worden genomen volgend jaar. Animatieteam doet ook erg hun best om het de kinderen naar de zin te maken.

Wij zijn in ieder geval zo enthousiast geworden door ons verblijf op ackersate dat het wel waarschijnlijk is dat we volgend jaar hier weer naar terug keren, ook de kids willen weer terug!

Goed/voldoende

Richard
4-8-2018

Ik vind dat er zeker verbeter punten zijn voor deze camping,

Eerste week van de vakantie was het niet zo druk en was het sanitair zeker netjes maar als het een stuk drukker word merk je dit wel degelijk.

Het entree voor het zwembad gaat via vingerscan dit was echt een drama, dit is bekend maar voor een correcte oplossing was erg moeilijk.

De douches met tijd schakelaar was ook niet ideaal 5 minuten water en 2 minuten wachten op water als je nog niet schoon ben.

En als tip voor de receptie, zou ik zeker vragen aan vertrekkende klanten, of het naar hun zin hebben gehad en u graag terug zien als gast, dit is de eerste keer dat dit niet gevraagd wordt.

Mvg Richard

Niet zoals voorgaande jaren, maar wel weer lekker.

Fam. Manshanden
3-8-2018

Voor de ACHTSTE keer naar dit mooie park en voor het eerst na de grote verbouwing. Twee weken lang temperaturen tussen de 28 en 37 graden, dus wij waren erg blij met de veranda-chalet en bebossing er omheen. Als je met dit weer op het nieuwe gedeelte zit, ben je in no time een gebakken ei, aangezien daar nog nauwelijks beschutting is. Na de verbouwing is het aantal gasten flink toegenomen en dat is te merken. Het personeel (wat altijd ontzettend vriendelijk en behulpzaam is) kan de enorme stroom mensen nauwelijks aan. Zwembad zit op mooie dagen tot de nok toe vol, omdat er ook van buiten de camping veel dagjesmensen komen zwemmen. Ook hebben we tot 2x toe een stroomstoring gehad en viel de wifi en het tv signaal soms weg. Wat daar de oorzaak van was weten we niet, maar waarschijnlijk overbelasting van het netwerk i.c.m. de hitte.

Al met al wel weer een lekkere vakantie gehad, maar men moet echt even inspelen op de drukte.

Het is hier genieten en goed tot rust te komen

Fam roesink
30-7-2018

Het is een prachtige camping met veel aktiviteiten Voor het hele gezin

Top camping!

Rianne
24-6-2018

Wat een leuke camping!!!

Wij stonden op het nieuwe gedeelte, plek 242, ontzettend ruime plaats en een heel leuk water speel gedeelte ervoor, met waterpompen enzo.

Prachtig zwembad met hele stoere glijbanen!

Wel glad op sommige plekken, voorzichtig lopen.

Helaas goede nieuwe slippers gestolen terwijl er bijna niemand in het zwembad was.... dus goedkope slippers gebruiken!

Restaurant het Karrewiel, wat hebben we lekker gegeten zeg!!! De zalm was fenomenaal!

Snackbar was ook goed.

Personeel op de camping en vooral bij de receptie echt ontzettend vriendelijk en behulpzaam.

Klein minpunt, veel vaste plekken.

Groot nadeel van deze camping is dat je weer naar huis moet.... ;-)

Direct boeken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Ackersate in Voorthuizen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Ackersate zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.