Camping Landschapscamping 't Lentinck

11 reviews over Camping Landschapscamping 't Lentinck in het Nederlands

Top camping!

Sigrid
17-7-2018

Wat een onnodige en kwetsende negativiteit van de 3 heren hieronder!! Dit gezelschap is door hun eigen onbeschofte en respectloze gedrag weggestuurd van de camping. Zij hebben de moestuin vernield, geen rekening gehouden met de andere gasten, de zelfgekweekte pompoenen als voetbal gebruikt en zeer weinig respect getoond voor de bezittingen van de eigenaar. Heel goed dat er werd opgetreden tegen dit onaangename gezelschap! Wij hebben een heerlijke vakantie gehad bij Wim en komen zeker nog een keertje terug! Het toiletgebouw wordt elke dag schoongemaakt, de ontvangst is zeer hartelijk en het uitzicht is geweldig. Deze mooie landschapscamping is echt een aanrader als je even helemaal tot rust wilt komen in een prachtige omgeving!!

Topcamping 5 sterren

Kees Buter
16-7-2018

Topcamping op toplocatie met prima sanitaire voorzieningen en waar alle mogelijke moeite wordt gedaan om het de gast zo plezierig mogelijk te maken. De plekken zijn ruim en met beeldschoon uitzicht en de rust is hoorbaar en voelbaar...

Heerlijke dagen gehad en een aanrader voor de wat oudere medemens...

Wim for President

Fam. Huisman
15-7-2018

Een heerlijk verblijf gehad op deze camping. Er verbleef vorig weekend op een nabijgelegen veld van de camping ook een grote groep mannen (Zatudaaran oid) met kinderen. Wij hebben er eerlijkgezegd geen last van gehad, maar hun kinderen hebben blijkbaar groente uit de moestuin gehaald en naar horen zeggen zelfs de kippenren geplunderd voor hun BBQ. De camping eigenaar Wim heeft ze daar uiteindelijk laat op de avond op aangesproken en gevraagd nooit meer terug te komen. Ik vind het heel goed dat er mannen zijn zoals Wim die gewoon de confrontatie aan durven gaan en zich niet laten intimideren. Wij hebben inmiddels weer geboekt voor volgend jaar. Dank je wel Wim!

Zuuroord

Kevin
9-7-2018

Bijzonder. Bijzonder treurig. Verdrietig voor onze kinderen. Ben je heerlijk op t platteland, moet je nog opletten. Niet te veel geluid maken jongens, ren niet te hard, maak vooral geen plezier. Op een camping waar je je echt niet welkom voelt, heerlijk. Die ouwe gebouwen, die volgens de oudere revieuws naar ik nu begrijp al jaren in “aanbouw” zijn, zijn niet zo erg als iedereen het naar zijn zin heeft. Maar goed, dat is door een overspannen campingmeneer vakkundig om zeep geholpen. Dus als je in de psychiatrie zit en je werk niet los wil laten ga dan heerlijk even tot rust komen in dit zuuroord. Als je echt fijn even weg wil, zoek dan een echte fijne camping met een normale eigenaar en faciliteiten.

Locatie is een relatief sobere natuurcamping op enige afstand van faciliteiten. Wellicht dat deze desolate omgeving ook de hersenpan van de eigenaar inmiddels heeft aangetast. Weinig tot empathie en/of gastvriendelijke houding te bespeuren bij eigenaar bij ontvangst en verblijf. Het aanschreuwen van zijn huisdier is noch vriendelijker dan zijn manier van communiceren.

Laat deze natuurcamping komend seizoen dan ook overwoekeren met duizendknoop en ander fraai onkruid zodat het geheel kan worden opgeslokt door Moeder-natuur.

Nooit meer bij Wim

Bjorn
8-7-2018

Prima camping op achterlijk gedrag van de eigenaar en staat van alle gebouwen na.

Alles gaat op de gebiedende wijs, het sanitair is al jaren in aanbouw/ afbouw, ligt eraan hoe je het bekijkt. Onze kinderen mochten geen lawaai maken en dit heeft redelijk onze vakantie verpest. Nooit meer dus.

Mooie verzorgde camping. Ongedwongen sfeer. Behulpzame en vriendelijke eigenaar. We hebben een voor seizoensplaats gehad (3 mnd). Groen en rustig. Sanitair is basic, maar wordt vernieuwd. Aanrader.

Geweldig mooie camping

HJ Wijnbergen
16-5-2016

Rust ruimte zijn de woorden die passen bij deze boeren camping,alle plekken lekker ruim op een mooi gazon.sanitair verouderd wel de hele dag schoon en fris.

Zeer fijne landschapscamping!

Fam. Hartog-Vossen
3-8-2012

Een kleinschalige camping beheerd door zeer vriendelijke, behulpzame mensen. Sanitair is heel goed en wordt goed onderhouden en is schoon. Toiletpapier aanwezig alsook zeeppompjes bij de wasbakken! Plaatsen zijn ruim en liggen ietwat verspreid zodat je een vrij gevoel hebt. 'Huiskamer' aanwezig waar je TV kunt kijken, biljarten of lezen bij de open haard. Gesealde wandel- en fietsroutes aanwezig die meegenomen mogen worden voor onderweg en na afloop teruggelegd worden. Geen horeca etc. aanwezig maar binnen 15 minuten sta je met de fiets op de markt in Zutphen.

Inderdaad een aanrader!

Een echte aanrader

destombes piet
22-6-2012

Prima camping, vriendelijke boer wim en een prachtig uitzicht

Rustige camping voor de ouderen onder ons.Alles wat je wenst is aanwezig, een leeszaal goede informatie voor fietsroutes en een vriendelijke uitleg.Alleen geen horeca aanwezig, hoeft voor ons ook niet. Het sanitair pico bello in orde. Op een steenworp afstand van de Veluwe en het dorpje Bronkhorst.

.Een echte aanrader.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Landschapscamping 't Lentinck in Voorstonden, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Landschapscamping 't Lentinck zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.