Camping Landschapscamping 't Lentinck

CampingWeer vandaag26°14°
Camping Landschapscamping 't Lentinck
8,5

5 reviews over Camping Landschapscamping 't Lentinck in het Nederlands

Mooie verzorgde camping. Ongedwongen sfeer. Behulpzame en vriendelijke eigenaar. We hebben een voor seizoensplaats gehad (3 mnd). Groen en rustig. Sanitair is basic, maar wordt vernieuwd. Aanrader.

Geweldig mooie camping

HJ Wijnbergen
16-5-2016

Rust ruimte zijn de woorden die passen bij deze boeren camping,alle plekken lekker ruim op een mooi gazon.sanitair verouderd wel de hele dag schoon en fris.

Zeer fijne landschapscamping!

Fam. Hartog-Vossen
3-8-2012

Een kleinschalige camping beheerd door zeer vriendelijke, behulpzame mensen. Sanitair is heel goed en wordt goed onderhouden en is schoon. Toiletpapier aanwezig alsook zeeppompjes bij de wasbakken! Plaatsen zijn ruim en liggen ietwat verspreid zodat je een vrij gevoel hebt. 'Huiskamer' aanwezig waar je TV kunt kijken, biljarten of lezen bij de open haard. Gesealde wandel- en fietsroutes aanwezig die meegenomen mogen worden voor onderweg en na afloop teruggelegd worden. Geen horeca etc. aanwezig maar binnen 15 minuten sta je met de fiets op de markt in Zutphen.

Inderdaad een aanrader!

Een echte aanrader

destombes piet
22-6-2012

Prima camping, vriendelijke boer wim en een prachtig uitzicht

Rustige camping voor de ouderen onder ons.Alles wat je wenst is aanwezig, een leeszaal goede informatie voor fietsroutes en een vriendelijke uitleg.Alleen geen horeca aanwezig, hoeft voor ons ook niet. Het sanitair pico bello in orde. Op een steenworp afstand van de Veluwe en het dorpje Bronkhorst.

.Een echte aanrader.

Absoluut voor herhaling vatbaar!

Patricia de Lange
23-7-2011

't Lentink is een mooie camping om je vakantie door te brengen. Erg kindvriendelijk, overigens weinig fasseliteiten, maar het is erg gemoedelijk.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Landschapscamping 't Lentinck in Voorstonden, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Landschapscamping 't Lentinck zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Landschapscamping 't Lentinck scoort een 8.5 uit 10 op basis van 5 reviews.