Thermen Bussloo

8.6Fantastisch

• 7AR02-02-2020

mooi complex, jammer van de gasten

Mooi complex met ruime keuze aan sauna's. Nog nooit last van gehad maar deze keer hadden we helaas 'last' van de bezoekers zelf zoals mensen die binnen komen en heel hard GOEDEMORGEN gaan zeggen als ze de stoomcabine inkomen of vriendinnen uitjes waar je met alles mee kan genieten van wat ze die week hebben gedaan. Op een bepaalde tijd vond ik het toch ook echt wat TE druk maar vooral dan op het sauna plein maar blijkbaar ook in het restaurant waar je het personeel hoorde klagen dat het toch ECHT te hectisch en druk was. Veel dingen dus waar het personeel niks aan kan doen want die waren gewoon heel vriendelijk, het eten was lekker dus niks op aan te merken. Maar snap als je echt rust zoekt en andere sauna's gewend bent je je hier niet goed voelt!

• 5Marieke29-01-2020

Mwaaa

Alles prima maar erg groot em massaal. Wel veel opgieringen en andere ervaringen (tegen betaling). Er wordt op kleine dingen bezuinigd zoals een klein stukje fruit na een opgieting. Jammer. Je kunt a la card eten maar omdat er ook bufet is wordt je in de hoek weggedrukt. Tot twee maal toe het verkeerde gerecht geserveerd gekregen.

• 9Nathalie25-01-2020

Heerlijke dag gehad!

Wat een ontzettend mooi saunacomplex! Wij zijn van 11.30 uur tot 23.00 uur geweest! Netjes, schoon, ruim, veel te doen en te zien en de zoutwatergrot is geweldig! Veel opgietingen en verschillende andere sessies waar je gewoon zo bij kunt aansluiten. Heel erg vriendelijk personeel, horeca ook goed, iedereen werd snel en vriendelijk geholpen. Wij waren hier voor het eerst maar gaan zeker weer terug!

• 5Peter T.17-01-2020

Mooi, maar vol en duur

Mooie sauna met veel faciliteiten. Echter: door het stunten met toegangsprijzen van sauna's, waar Bussloo driftig aan meedoet, is het op de meeste dagen overvol. Een goedkope toegang wordt direct terugverdiend door de veel te hoge prijzen (in relatie tot de kwaliteit/hoeveelheid) in de horeca. 5 euro voor een Radler levert woekerwinsten op. Doordat het overvol is is het ook lawaaiig. In stiltesauna's wordt volop gepraat. De bordjes zouden een stuk duidelijker kunnen.

Gereisd met partner in december 2019

• 8Rubi07-01-2020

Goed, met een punt van aandacht

Maandagmiddag 6-1 Thermen Bussloo bezocht. Zijn regelmatige bezoekers van deze 'keten'. Was rustig en voldoende plaats in alle sauna's. Een punt van aandacht; er had weer meer aandacht aan het netjes houden van de rustruimte mogen worden besteed. Deze was, op deze rustige namiddag/avond, erg rommelig. Droge handdoekjes op de kussens ontbraken en ook de lakens lagen slordig over de bedden. Horeca van prima kwaliteit (en dat mag best wat kosten vinden wij). Conclusie: een heerlijke middag met volop plaats in alle ruimten.

• 10Van zantvliet29-12-2019

Heerlijk resort met veel faciliteiten.

Het is een heel mooi resort. Veel faciliteiten en een ruim aanbod aan opgietingen welke door bepaalde opgieters wel afgerafeld Word. Beetje jammer. Zodra het donker Word zie je wel veel gewenste intimiteiten vooral in de zoutwaterbad,( lekker donker en veel stoom)stelletjes zitten gewoon bovenop elkaar. Verder staat deze sauna bij ons op nummer 1.

Gereisd met partner in december 2019

• 1Dct. Van lippen-biesterveld23-11-2019

Nooit meer, afschuwelijke ervaring.

Het is hier te druk. Je staat in de rij bij de Bali, bij de douche, bij de sauna. En zelfs bij het toilet. In de relaxruimtes waren er geen bedjes beschikbaar. Bezoekers houden zich niet aan de regels. Overal hangen bordjes met stilte, maar er wordt gewoon doorgekletst. Veel (wellicht gewenst) intiem contact gezien...waar ook duidelijke regels voor zijn. Dit aangegeven bij medewerkster, er wordt echter niets mee gedaan. Gestresst weer naar huis gegaan....uren eerder dan gepland. Nooit meer.

Gereisd met partner in november 2019

• 3Anke16-11-2019

Nooit weer

Nee, niet mijn sauna. Net een stel mieren op elkaar. Bij binnenkomst kom je op een saunaplein waar de meeste sauna's te vinden zijn en iedereen dus ook blijft hangen. Kon niet rustig mijn badjas ophangen, ben letterlijk aan de kant geduwd. Veel lawaai, niet heel hip (die rode bordjes boven dr kapstokken omg).. kille gele leren banken in restaurant. Het meest fantastisch was de zoutgrot en het broodje zalm in de brasserie was ook fijn. Binnenkomst en afrekenen is echt niet handig en duurt veel te lang. Ze strooien met gratis kaarten (nu weer gratis entree in mail zitten).. volgens mij gewoon slim commercieel bedrijf met alle reclame etc.

Gereisd met vrienden in november 2019

• 9SunshineAfrica6706-11-2019

Fantastisch en volledige ontspanning

Neem een goed gevulde portemonnee mee voor extra drankjes etc. Het saunacomplex is super! Heel netjes, schoon en wat wij fijn vonden is dat er wat luidruchtige mensen zaten in een stilteruimte. Hier werd wat van gezegd door een medewerkster. Ook een stelletje dat wel heel erg aan elkaar hingen(als jullie begrijpen wat we bedoelen) werden hierop aangesproken. Het zoutwatergrot was een hele fijne beleving! We hebben echt genoten en waren heel ontspannen toen we de Thermen verlieten. Werd ons ook gevraagd hoe het ons bevallen was!! Thermen Bussloo ga zo door!! Het was ons eerste keer hier na heel veel sauna's al gezien te hebben maar dit was voor ons de beste sauna!!

Gereisd met partner in november 2019

• 3Berber Hoekstra04-11-2019

Lunchbuffet van €22,00 is echt BELACHELIJK!

Het complex is prima. Eerst sta je in de rij om binnen te komen (bij het "uitchecken" moet je vervolgens weer in dezelfde rij om te betalen) ik had dit persoonlijk opgesplitst. Genoeg sauna's, al was het behoorlijk druk! Wij hadden een arrangement geboekt inclusief lunchbuffet (later op de kaart zagen we dat ze hier normaal gesproken €22,00 voor vragen!) het mooie komt nog, ze vragen €7,00 voor het drankenarrangement. Dit voelt als een oor aannaaien! Het lunchbuffet op zich was best wel karig. Geen lekkere dressing voor over de salade, geen mosterd o.i.d. voor over de rosbief. Qua warme gerechten stond er een bak met rijst, en kippenpoten. Het kan aan mij liggen, maar dan mis ik toch wel iets van een "sausje". Deze accommodatie ligt niet ver van de Veluwse Bron, daar is dit vele malen beter!

Gereisd met partner in oktober 2019

10 van de 4849 reviews gezien