Thermen Bussloo

8.6Fantastisch

• 6Sonja buijl07-10-2020

Geen reparatie uitgevoerd geen massage op aanvraag

Klantenservice goed restaurant goed geen reparaties uitgevoerd en geen massage op aanvraag antwoord "zit vol"

Gereisd met partner in augustus 2020

• 10Kim24-09-2020

Voor het eerst in thermen Bussloo, 2 daags arrangement met verassingsmenu. We hebben ontzettend genoten, van begin tot het eind. Alles is keurig schoon en heel mooi. Iedereen houdt zich netjes aan de regels. Het ontbijt zeer uitgebreid en in het prachtige restaurant Intens ook genoten van een culinair verassingsmenu. Voelde heel luxe en fijn en was heerlijk. De kamer ook prachtig, kortom een aanrader!

Gereisd met partner in september 2020

• 10Ria21-09-2020

Perfecte plek om te ontspannen.

Ontzettend netjes, relaxte sfeer goed eten vriendelijk en behulpzaam personeel, en het hotel helemaal niets op aan te merken. Ontbijt perfect sauna,s niet te vol, voor ons was het de vierde keer maar blijft super.

Gereisd met partner in juli 2020

• 7S03-09-2020

Arrangement met hotel overnachting

Voor de derde maal in deze thermen. Het sauna complex is prachtig. Ondanks de corona toch best druk Met name op het sauna plein. En volle Wachtrijen bij de rituelen. Lijkt wel een attractie park. Het sauna complex word goed schoon gehouden. In het hotel ontbreekt het aan een aantal dingen. In ons arrangement zat ook een handdoek en badjas pakket. Echter 1 handdoek voor 2 dagen, wat erg onhygiënisch is. We konden wel gebruik Van een pas voor handdoek Een wissel tegen betaling. Maar voor zo een bedrag van een arrangement mag je toch wel een 2 de handdoek verwachten. De kamer zou schoon zijn. Echter vond ik haren van de vorige gasten En een vieze wc , plekken op de vloer. We konden zelf thee en koffie maken ... 1 per persoon. Er lijkt veel bezuinigd te zijn. En de prijzen voor het eten zijn erg hoog. Het eten was erg culinair , 3 gangen verrassingsmenu, en niet zo heel veel. Niet echt ons ding.

Gereisd met partner in september 2020

• 9Daphne01-08-2020

Een hele fijne dag

Op een zonnige dag is het normaal gesproken veel drukker, ik merkte dat er zeker veel minder bezoekers waren toegelaten dan voor corona. In de sauna's zijn bordjes aangebracht. Je bent genoodzaakt om onderaan of bovenin plaats te nemen. Liggen mag niet meer. Ik werd bij Njoy heel snel geholpen terwijl ik bij het restaurant buiten ( bij de vissen) zelf om bediening heb verzocht. Broodje hamburger was heerlijk maar wel prijzig. Voor friet moest ik bijbetalen en ik vroeg om een klein beetje friet omdat ik alleen was ( waar ik gewoon voor wil betalen) maar dat was niet mogelijk. Jammer dat er geen rekening wordt gehouden met mensen die alleen de sauna bezoeken. Er zijn verbeteringen doorgevoerd om de wachtrij voor de opgieting ea te verbeteren. Ik vond dat de gasten zich goed aan de coronaregels hielden. Helaas werden veel lichtbedden bezet gehouden terwijl dit niet mag . Schone sauna douches en ruime keuze sauna's

Alleen gereisd in juli 2020

• 1Marcel30-07-2020

Nooit meer wat een verschrikking

Wat een teleurstelling. Op de faciliteiten is weinig aan te merken, maarrr.... ondanks Corona veel te vol. In de sauna’s zijn wel maatregelen genomen, maar er worden veel te veel mensen toegelaten. En dan het ergste: los van het feit dat we werden verjaagd door een heel leger vliegen werden we volledig genegeerd toen we een hapje wilden eten. We hebben maar liefst anderhalf uur gewacht en toen hebben we de moed opgegeven. Bij het personeel kan er geen lach vanaf. Op een ingediende klacht werd ik door de manager afgewimpeld en op de tweede mail werd helemaal niet gereageerd. Wat een heerlijke dag had moeten worden werd voor ons één grote teleurstelling. Wat een afgang, nóóit meer!!!

Gereisd met partner in juli 2020

• 6ontevreden klant 5juli 202005-07-2020

Erg duur en misleidende catering

Wij hebben een hotel overnachting geboekt. Welke wel erg netjes is verlopen. Dag1: Avond eten werden we verwelkomd en werd ons gevraagd of we wilde beginnen met een glaasje bubbels. Ze gaven ons de indruk dat dit een welkoms drankje was, bij afrekenen stond voor dit glaasje 2x 7,95 euro op de rekening. Slinkse wijze aangeboden en ook verkocht.

We gaven aan dat we niet van vis houden en hier zouden ze rekening mee houden, echter wat krijgen we......vis. Wel excuses gehad maar we hebben we darmklachten gehad.

We gingen at drinken en vroeg een kopje koffie, er werd gevraagd of ik dit in een kopje of een mok wilde hebben. Ik zei: "doe maar in een mok, drink veel lekkerder". Op de factuur kwam een koffie xl te staan. Ook hier zijn we in misleid. We hebben alles vooraf betaald alleen de lunch en drinken moesten we nog betalen. Dit koste ons 143 euro. Een klein puntje taart was al 5,50euro. Dit stond wel op de kaart maar bizar duur!

Gereisd met partner in juni 2020

• 1Carol31-05-2020

Valse beloftes

Ik had een voucher van VakantieVeilingen gewonnen om een hele dag te kunnen genieten van de sauna's, maar die kan ik nu niet meer gebruiken nu de sauna straks weer open gaat. Nee ik ben alleen nog net deze voucher welkom tot 1 juli. Ze willen me dus wel ontvangen, maar dan alleen in het zwembad en in de zonneweide. Ze schuiven me liever aan de kant en verwelkomen minder, maar meer betalende gasten. Wat een vreselijke domper en slechte service!

Gereisd met partner in mei 2020

• 7AR02-02-2020

mooi complex, jammer van de gasten

Mooi complex met ruime keuze aan sauna's. Nog nooit last van gehad maar deze keer hadden we helaas 'last' van de bezoekers zelf zoals mensen die binnen komen en heel hard GOEDEMORGEN gaan zeggen als ze de stoomcabine inkomen of vriendinnen uitjes waar je met alles mee kan genieten van wat ze die week hebben gedaan. Op een bepaalde tijd vond ik het toch ook echt wat TE druk maar vooral dan op het sauna plein maar blijkbaar ook in het restaurant waar je het personeel hoorde klagen dat het toch ECHT te hectisch en druk was. Veel dingen dus waar het personeel niks aan kan doen want die waren gewoon heel vriendelijk, het eten was lekker dus niks op aan te merken. Maar snap als je echt rust zoekt en andere sauna's gewend bent je je hier niet goed voelt!

Gereisd met partner in januari 2020

• 5Marieke29-01-2020

Mwaaa

Alles prima maar erg groot em massaal. Wel veel opgieringen en andere ervaringen (tegen betaling). Er wordt op kleine dingen bezuinigd zoals een klein stukje fruit na een opgieting. Jammer. Je kunt a la card eten maar omdat er ook bufet is wordt je in de hoek weggedrukt. Tot twee maal toe het verkeerde gerecht geserveerd gekregen.

Gereisd met partner in januari 2020

10 van de 4847 reviews gezien