Camping Minicamping De Adelaar ****

Weer vandaag7°-3°

296 reviews over Camping Minicamping De Adelaar in het Nederlands

Genieten met een grote 10

Erika Poot, 14-11-2017

Ik ben hier twee keer een week geweest. Niet omdat ik geen andere campings ken maar omdat het hier zo mooi en rustig is.Geweldig uitzicht..schoon sanitair en prachtige omgeving om te fietsen.

Mochten er wensen zijn dan staan de eigenaren klaar om te overleggen of iets haalbaar is...Ik kom zeker terug !!!

Geweldig!

De Boer, 7-11-2017

Heerlijke camping, waren hier met 6 jarige kleinzoon David, eerst een beetje bezorgd omdat er op dat moment geen andere kinderen waren om mee te spelen, maar hij vond het helemaal geweldig daar, en heeft zich geen moment verveeld. Wij ook niet!

Gewoon, gezellig & goed geregeld - altijd welkom

Familie Albers, 18-10-2017

Vriendelijke eigenaren, betrokken bij hun bezoekers, lief voor de kinderen. Lieve honden. Alles netjes verzorgd.

Erg veel kinderfaciliteiten zoals mooie zandbakken, overdekte speelstal (leuke oude bekende als stelten, tafeltennis, klossen) maar ook skelters, leesboeken en spelletjes. Geen speelgoed inpakken dus :)

Steak restaurant aan de overkant moet je ook eens geweest zijn, obers als cowboys en -girls, en vooral heerlijk eten.

Tot de volgende keer Wim en Cobie, en Pepper niet te vergeten.

Heerlijke camping.

Koos en Arian Prins, 8-9-2017

Rustige camping met ruime plaatsen, geweldig landelijk uitzicht. Prima, schoon sanitair. Veel informatiefolders over de omgeving, boeken en tijdschriften aanwezig. Verse eitjes te koop.Veel speelvoorzieningen voor kleine kinderen maar ook zonder kinderen zeker een aanrader! Voor ons een camping die alles heeft wat een camping waardevol maakt.Komen zeker nog een keer terug.

Fantastisch gelegen, prima onderhouden camping

Wout en Ans, 26-8-2017

Uitstekend geschikt voor gezinnen met jonge kinderen, volwassenen zonder kinderen en senioren. Heel vriendelijk eigenaar/beheerdersechtpaar. Open camping met vrij uitzicht, gelegen achter boerderij uit 1696. Pannenkoekhuis op

Hele leuke camping voor jong en oud

Henk&Riekje Beijert, 20-8-2017

Eigenlijk is er helemaal niets op aan te merken in negatieve zin (wel veel regeltjes) maar daar kom je niet onderuit ,mooi en goed

Sanitair altijd schoon ,veel vertier voor jong en oud wij hebben er 10 dagen met veel plezier gestaan onze kleinzoon had geen zin om na 3 dagen logeren bij pake en Beppe weer naar huis te gaan zoveel plezier had hij op de camping dus een echte aanrader voor iedereen.

Geweldig

Hunneman, 16-8-2017

Geen opmerkingen

Wij hebben nu voor de tweede keer op deze camping gestaan en hebben het weer geweldig gehad en weer genoten .

Ondanks dat wij zelf geen kinderen bij ons hadden hebben we genoten van hoe fijn de kinderen zich hier vermaken .

Verder de natuur op de camping is erg mooi je komt hier koeien tegen roofvogels een hele zwerm ooievaars gezien en reigers , kikkers van alles kom je tegen als natuur liefhebber is het genieten hier en de eigenaars zijn erg vriendelijk en meegaand daar kunnen sommige norse campingeigenaren nog wat van leren .

Wat is dit toch een heerlijke camping!!

Herman en Marlies, 13-8-2017

En weer zitten we met volle teugen te genieten op deze geweldig leuke camping!

De plekken zijn heerlijk ruim, het sanitair is super schoon, zelfs in het hoogseizoen!

Wat is er mooier dan te ontbijten met uitzicht op weilanden met koeien!

De sfeer op de camping is heerlijk relaxed.

Voor zowel jonge gezinnen als senioren is deze camping een absolute aanrader.

En zeker niet in de laatste plaats door het gastvrije gevoel wat Wim en Cobie je geven.

Uiteraard komen wij snel weer terug, om weer opnieuw te genieten! 😊👍

Super camping

Maartje, 11-8-2017

Wij hebben er zojuist 2 top weken opzitten!

Wat een super leuke camping voor een super leuke prijs!

De kinderen hebben zich uitstekend vermaakt door de speelstal, waterpomp en de skelters!

Wat fijn is, is dat de meeste kinderen niet ouder dan 10 jaar zijn, dus je hebt veel kinderen in dezelfde leeftijdscategorie. Wij komen zeker terug!

TOP, zeker een AANRADER.

Rob & Marjolein, 11-8-2017

Ruim opgezette camping met een mooie grasmat (bij regen geen staand water). Plekken langs "beekje" zijn ruim. Sanitair up-to-date en netjes (zeker in de speelstal) en schoon. Veel speelgelegenheid voor kinderen in en rond de speelstal. Wil je een rustigere plek, dat kan langs het "beekje". Op en rond de camping wordt veel georganiseerd. Duidelijkheid over wat is toegestaan en wat niet (voorkomt scheve gezichten). Lokale super (COOP) heeft wat je nodig hebt en anders even naar Klarenbeek (PLUS). Welkomstmaaltijd van Ribhouse is een aanrader. Veel mooie fietsroutes. Vriendelijke en behulpzame gastvrouw/heer (Wim&Cobie).

Advies (=persoonlijke mening. Begrijp dat er mensen zijn die willen betalen voor wat zij daadwerkelijk verbruiken).:

- iets meer ruimte voor fietsstalling

- geen douche muntjes maar doorberekening in staplaats (gemiddeld verbruik)

- geen stroomverbruik a.d.h.v. meterstand maar doorberekening in staplaats (gemiddeld verbruik).

Doorberekening geeft vooraf duidelijkheid over totale kosten.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Minicamping De Adelaar in Voorst (bij Zutphen), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Minicamping De Adelaar zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Minicamping De Adelaar scoort een 9.11 uit 10 op basis van 297 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: