Camping Minicamping De Adelaar

9,1

305 reviews over Camping Minicamping De Adelaar in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8

Zonder meer voor herhaling vatbaar!

Wil van Emmerik
7-7-2018

Genoten van 3 weken vakantie op deze top camping. Tja eigenlijk een dikke 10 voor alles. Behulpzaamheid van de eigenaren Coby en Wim, prachtige fietsomgeving zowel bos als landschap met een weids uitzicht, camping is sfeervol en schoon. Als bonus voor onze pup een super sociaal speelmaatje Pepper de labrador van Coby en Wim. Voor ons niet van toepassing meer, maar wat een heerlijke camping moet dit zijn voor gezinnen met kleine kinderen.

Mooie schone camping, ruime plaats!

Eddy en Antje
17-6-2018

Prachtige omgeving! Rust, ruimte en mooie foersroutes

Geweldig !

Hunneman
15-6-2018

Weer op de camping gestaan en net zoals altijd weer super vermaakt .

De hele dag genieten van de natuur en de vele dieren die er zijn en die je ziet .

Het geluid van de kikkers en de ooievaars en de koeien die er zijn prachtig ook is het steeds genieten van de kinderen die zich prima vermaken .

Wij zeggen steeds tegen elkaar dit jaar gaan we ergens anders heen maar we komen elke keer op deze camping weer terecht waarom ? Zie de vele positieve recencies of ervaar het zelf door op deze camping te staan .

Begin sebtember staan wij hier weer 2 weken wij kunnen niet wachten .en volgend jaar ergens anders heen ! nou we zien wel ha,ha,ha

Een aanrader

Ria
11-5-2018

Mooie camping, ruime plaatsen. Prachtige speeltoestellen en een mooie speelschuur. Sanitair wordt goed schoon gehouden. Vriendelijke eigenaren.

Fantastisch 👍🏻👍🏻

Peter
6-5-2018

Wat een ontzettend leuke camping zeker met jonge kinderen die naar hartelust kunnen spelen in de grote speelschuur en ook buiten.

Het sanitair is er ook heel schoon.

Deze camping is een aanrader voor iedereen want ook de omgeving is erg mooi.

Heerlijk.

Hanny Leusink
30-4-2018

Camping bij de boer, heerlijke plekken, uitzicht op de koeien. Prachtige speelschuur voor de kinderen, en leuke speelplekken op sommige velden. Ieder vindt n plek naar zijn zin. Sanitair goed en schoon. Enig minpunt: verkeer van de straat is te horen, echter niet storend. Prachtige omgeving.

Volgend jaar zeker weer!

Fam. Bos
2-4-2018

De gastvrijheid is uitstekend en het sanitair uiterst prettig en schoon. Heerlijke vloerverwarming en de douche is snel warm. Bij slecht weer wel klompen of crocks mee, want het pad op het camperveld kan nat en glad zijn. Het uitzicht op camperveld is mooi, je kijkt of over de weilanden of op de boomgaard. Deventer en Zutphen liggen op fietsafstand en zijn zeer de moeite waard.

Ook voor Campers topplaatsen

Vooral genieten
1-4-2018

Camperveld is ook heel mooi itt tot veel andere campings. Prachtig uitzicht. Ideaal uitgangspunt voor wandelingen

Super in alle jaargetijden.

Familie Zwagerman
2-3-2018

Winterkamperen kan ook bij de Adelaar. Fijne ontvangst en goede verwarmde voorzieningen. Wij waren hier tijdens strenge vorst en hebben ons goed vermaakt met een sauna bezoek (Busslo op 2km) en de gezellige hanze steden Deventer en Zutphen. Wij komen zeker nog eens terug in voorjaar/zomer/najaar om te fietsen in de prachtige omgeving. Aanrader!

Genieten met een grote 10

Erika Poot
14-11-2017

Ik ben hier twee keer een week geweest. Niet omdat ik geen andere campings ken maar omdat het hier zo mooi en rustig is.Geweldig uitzicht..schoon sanitair en prachtige omgeving om te fietsen.

Mochten er wensen zijn dan staan de eigenaren klaar om te overleggen of iets haalbaar is...Ik kom zeker terug !!!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Minicamping De Adelaar in Voorst (bij Zutphen), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Minicamping De Adelaar zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Minicamping De Adelaar scoort een 9.13 uit 10 op basis van 306 reviews.