Camping Minicamping De Adelaar

355 reviews over Camping Minicamping De Adelaar in het Nederlands

Aanrader prachtig gelegen

Fam. Deurloo
28-10-2018

Royale plaatsen, schone was gelegenheid en vriendelijke eigenaars

Een aanrader

gj oonk
24-10-2018

Kampeerplaatsen zijn ruim met een mooie indeling. De gastvrijheid is groot, voor kleine kinderen is er een grote speelstal. De ligging is fantastisch met veel fiets en wandelroutes . Centraal gelegen tussen mooie Hanzesteden. Al met al een prima camping.

Fantastisch.

Fernande en Pieter Busscher
17-10-2018

Een fantastische camping. Zeer aimabele en attente campinghouders. We hadden een hele ruime en rustige plek.De toiletten en douches werden prima schoongehouden.We hebben heerlijk gewandeld en gefietst in de omgeving. Bakker en supermarkt waren in 5 minuten op de fiets te bereiken. Uiteraard hebben we ook de Hanzesteden Zutphen en Deventer bezocht. Een camping waar we zeker vaker zullen komen.

fantastich.

sjoerd en harmke visser. woonplaats Wergea
16-10-2018

mooie rustige camping ,ligt in een mooie streek om te fietsen

we zijn hier nu voor de tweede keer en er zullen vast meer volgen

misschien het afwas iets opfrissen,maar verder fantastich

Top .. Aanrader..

Rob Withoff
15-10-2018

Hebben, tegen onze gewoonte in, weer gekozen voor deze camping. Waar moet ik beginnen .... mooie grote goed onderhouden plekken op een ruim opgezet en divers terrein. Leuke vriendelijke en aardige campinghouders. Nette en voldoende toiletten/douches etc. Speelruimte voor de kids (buiten en binnen). Leuk het ribhouse arrangement op de dag van aankomst. Top camping !!! Eetgelegenheden, supermarkt dicht bij. Zutphen en Deventer makkelijk te bereiken middels fietsroute.

Kamperen zoals je allemaal mee moet hebben gemaakt

Mark en Desiree
14-10-2018

De kampeerplaatsen zijn zo verdeeld dat je heel veel plek hebt. De ligging in het landschap is fantastisch. De gastvrijheid erg groot. Voor kinderen een speelparadijs!

Heerlijke plek om te vertoeven

Peter Claassen
13-10-2018

Ruime camping .Erg rustig. Kindvriendelijk met veel speelmogelijkheden.

in de omgeving is veel te beleven :o.a fietsen, wandelen, musea en de Hanzesteden. Eigenaars zijn gemakkelijk aanspreekbaar .Heerlijke plek

prachtige camping

Renaud
13-10-2018

Het was een geweldige camping. Maar niet voor oudere kinderen. We hadden graag terug gekomen met onze kinderen en kleinkinderen maar dat kan dus niet omdat het enige kind dat mee komt 14 jaar is. Voor kleine kinderen zeer kindvriendelijk voor grotere kinderen dus niet.

De kleinkinderen reageerden met Woow, super chill.

Henk Koerts
12-10-2018

Fantastische veilige camping voor jonge kinderen. Prachtige speelschuur met trampolines rondom beveiligd met stropakken.

gezellig en prachtig

J Leenders
12-10-2018

Een goed verzorgde camping met ruime plekken. Ideale ligging tussen de steden Zutphen, Deventer en Apeldoorn. Prima sanitair voldoende en heel schoon.

De bakker en de supermarkt op korte afstand (paar honderd meter) van de camping. Vriendelijke beheerders/eigenaren.

Verder kun je fietsen door de prachtige natuur, afgewisseld met bos en rivier landschap (de IJssel) met weidse gezichten.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Minicamping De Adelaar in Voorst (bij Zutphen), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Minicamping De Adelaar zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.