Camping Minicamping De Adelaar

9,1

299 reviews over Camping Minicamping De Adelaar in het Nederlands

Volgend jaar zeker weer!

Fam. Bos, 2-4-2018

De gastvrijheid is uitstekend en het sanitair uiterst prettig en schoon. Heerlijke vloerverwarming en de douche is snel warm. Bij slecht weer wel klompen of crocks mee, want het pad op het camperveld kan nat en glad zijn. Het uitzicht op camperveld is mooi, je kijkt of over de weilanden of op de boomgaard. Deventer en Zutphen liggen op fietsafstand en zijn zeer de moeite waard.

Ook voor Campers topplaatsen

Vooral genieten, 1-4-2018

Camperveld is ook heel mooi itt tot veel andere campings. Prachtig uitzicht. Ideaal uitgangspunt voor wandelingen

Super in alle jaargetijden.

Familie Zwagerman, 2-3-2018

Winterkamperen kan ook bij de Adelaar. Fijne ontvangst en goede verwarmde voorzieningen. Wij waren hier tijdens strenge vorst en hebben ons goed vermaakt met een sauna bezoek (Busslo op 2km) en de gezellige hanze steden Deventer en Zutphen. Wij komen zeker nog eens terug in voorjaar/zomer/najaar om te fietsen in de prachtige omgeving. Aanrader!

Genieten met een grote 10

Erika Poot, 14-11-2017

Ik ben hier twee keer een week geweest. Niet omdat ik geen andere campings ken maar omdat het hier zo mooi en rustig is.Geweldig uitzicht..schoon sanitair en prachtige omgeving om te fietsen.

Mochten er wensen zijn dan staan de eigenaren klaar om te overleggen of iets haalbaar is...Ik kom zeker terug !!!

Geweldig!

De Boer, 7-11-2017

Heerlijke camping, waren hier met 6 jarige kleinzoon David, eerst een beetje bezorgd omdat er op dat moment geen andere kinderen waren om mee te spelen, maar hij vond het helemaal geweldig daar, en heeft zich geen moment verveeld. Wij ook niet!

Gewoon, gezellig & goed geregeld - altijd welkom

Familie Albers, 18-10-2017

Vriendelijke eigenaren, betrokken bij hun bezoekers, lief voor de kinderen. Lieve honden. Alles netjes verzorgd.

Erg veel kinderfaciliteiten zoals mooie zandbakken, overdekte speelstal (leuke oude bekende als stelten, tafeltennis, klossen) maar ook skelters, leesboeken en spelletjes. Geen speelgoed inpakken dus :)

Steak restaurant aan de overkant moet je ook eens geweest zijn, obers als cowboys en -girls, en vooral heerlijk eten.

Tot de volgende keer Wim en Cobie, en Pepper niet te vergeten.

Heerlijke camping.

Koos en Arian Prins, 8-9-2017

Rustige camping met ruime plaatsen, geweldig landelijk uitzicht. Prima, schoon sanitair. Veel informatiefolders over de omgeving, boeken en tijdschriften aanwezig. Verse eitjes te koop.Veel speelvoorzieningen voor kleine kinderen maar ook zonder kinderen zeker een aanrader! Voor ons een camping die alles heeft wat een camping waardevol maakt.Komen zeker nog een keer terug.

Fantastisch gelegen, prima onderhouden camping

Wout en Ans, 26-8-2017

Uitstekend geschikt voor gezinnen met jonge kinderen, volwassenen zonder kinderen en senioren. Heel vriendelijk eigenaar/beheerdersechtpaar. Open camping met vrij uitzicht, gelegen achter boerderij uit 1696. Pannenkoekhuis op

Hele leuke camping voor jong en oud

Henk&Riekje Beijert, 20-8-2017

Eigenlijk is er helemaal niets op aan te merken in negatieve zin (wel veel regeltjes) maar daar kom je niet onderuit ,mooi en goed

Sanitair altijd schoon ,veel vertier voor jong en oud wij hebben er 10 dagen met veel plezier gestaan onze kleinzoon had geen zin om na 3 dagen logeren bij pake en Beppe weer naar huis te gaan zoveel plezier had hij op de camping dus een echte aanrader voor iedereen.

Geweldig

Hunneman, 16-8-2017

Geen opmerkingen

Wij hebben nu voor de tweede keer op deze camping gestaan en hebben het weer geweldig gehad en weer genoten .

Ondanks dat wij zelf geen kinderen bij ons hadden hebben we genoten van hoe fijn de kinderen zich hier vermaken .

Verder de natuur op de camping is erg mooi je komt hier koeien tegen roofvogels een hele zwerm ooievaars gezien en reigers , kikkers van alles kom je tegen als natuur liefhebber is het genieten hier en de eigenaars zijn erg vriendelijk en meegaand daar kunnen sommige norse campingeigenaren nog wat van leren .

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Minicamping De Adelaar in Voorst (bij Zutphen), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Minicamping De Adelaar zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Minicamping De Adelaar scoort een 9.11 uit 10 op basis van 300 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: