Camping Minicamping De Adelaar

Met jonge kinderen

uitstekend, boven verwachting

Fam H v.d. Land
9-9-2018

wij zijn voor een overnachting op de camping geweest, wat een leuke gezellige en vriendelijke mensen zijn Coby en Wim, wij werden ook voor een nachtje heel gastvrij ontvangen, met alle uitleg van de camping voorzieningen, die uitstekend waren. Mooie ruime camping-plekken. een schone camping en voor kleine kinderen een eldorado zowel in de buitenlucht als overkapt. Voor een rustige en leuke camping is dit een aanrader.

Jan Gehoel
7-9-2018

Super goed sanitair en mooie speelstal geweldig ruime plaats

Goed voor herhaling

Steef de Boer
7-9-2018

We hebben.ons verblijf prettig ervaren. Een mooie camping met prima voorzieningen en fijne meedenkende leiding.

Perfect voor opa en oma met kleinkinderen

Enne de Boer
7-9-2018

Met onze twee kleinkinderen en een grote tent hebben we een erg leuke week op De Adelaar doorgebracht. De kinderen hebben zich in de speelschuur en op de speelweide steeds uitstekend kunnen vermaken. Alle voor ons benodigde voorzieningen waren aanwezig. Coby en Wim beheren op een vriendelijke en efficiënte manier de camping, waardoor het steeds overal netjes is en rustig in de avond en nacht.

Prima

P.A.M.van Kessel
6-9-2018

Leuke en gewone camping..leuk voor kinderen en rustig gelegen

Hans de Wit
6-9-2018

Een camping zoals het hoort, prachtige zeer ruime plekken met een geweldig uitzicht, waar de kalfjes voor je neus geboren worden, het sanitair geweldig is en de eigenaar alles voor je doet, kort om, super.

Kan een leuke camping worden.

Fam. van Haeren
6-9-2018

Wij bezochten de camping in een zeer hete week in juli. Het was daardoor extra opvallend dat er weinig watertappunten waren en het grote veld ook nog weinig schaduw bood. Dat is wat ons betreft zeker nog een aandachtspunt voor deze camping. Waterspeelmogelijkheden / zwembadje zijn voor de vele kinderen die de camping bezoeken ook aantrekkelijk in zo'n geval.

Heerlijk voor herhaling vatbaar

Natasja Peters
6-9-2018

Een weekje naar Voorst geweest. Een prachtige camping alles keurig verzorgd, mooie plekken, leuk voor kinderen. Prachtig landgoed erom heen. Misschien volgend jaar nog een keer. Camping de Adelaar Voorst

Fijne, rustige camping

Dick Van Offeren
6-9-2018

De Adelaar is een heel prettige kleine camping, die in de jaren dat we er komen steeds beter wordt. De camping is vooral geschikt voor ouders met kinderen tot een jaar of 6 en voor 50-plussers. Voor grotere kinderen is er weinig te doen. De camping ligt rustig en toch vlakbij de stadje Voorst en is goed te berieken. Het sanitair is voldoende. De plekken zijn ruim. De ontvangst is persoonlijk en vriendelijk.

Rina Bos
6-9-2018

We hebben het reuze naar ons zin gehad

Mooie fijne camping Mooie omgeving

Heerlijk gefietst .

Toiletten goed schoon .

Gezellige mensen .

Alles prima.

Vlorespect herhalinog vatbaar ..

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Minicamping De Adelaar in Voorst (bij Zutphen), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Minicamping De Adelaar zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.