Camping Minicamping De Adelaar

Weer vandaag2°-8°
Camping Minicamping De Adelaar
9,2

Omschrijving
Centraal in Gelderland bij Voorst ligt Minicamping de Adelaar. Voor kleine kinderen is er een grote speelschuur met verschillende speelmogelijkheden. Voor wat oudere kinderen is er wat minder te doen. Vlakbij is recreatieplas Bussloo of natuurlijk Thermen Bussloo. Huur een fiets en fiets naar Deventer, Zutphen of Apeldoorn.

355 reviews over Camping Minicamping De Adelaar in het Nederlands

Aanrader prachtig gelegen

Fam. Deurloo,
28-10-2018

Royale plaatsen, schone was gelegenheid en vriendelijke eigenaars

Gereisd met partner in juni 2018

Een aanrader

gj oonk,
24-10-2018

Kampeerplaatsen zijn ruim met een mooie indeling. De gastvrijheid is groot, voor kleine kinderen is er een grote speelstal. De ligging is fantastisch met veel fiets en wandelroutes . Centraal gelegen tussen mooie Hanzesteden. Al met al een prima camping.

Fantastisch.

Fernande en Pieter Busscher,
17-10-2018

Een fantastische camping. Zeer aimabele en attente campinghouders. We hadden een hele ruime en rustige plek.De toiletten en douches werden prima schoongehouden.We hebben heerlijk gewandeld en gefietst in de omgeving. Bakker en supermarkt waren in 5 minuten op de fiets te bereiken. Uiteraard hebben we ook de Hanzesteden Zutphen en Deventer bezocht. Een camping waar we zeker vaker zullen komen.

fantastich.

sjoerd en harmke visser. woonplaats Wergea,
16-10-2018

mooie rustige camping ,ligt in een mooie streek om te fietsen

we zijn hier nu voor de tweede keer en er zullen vast meer volgen

misschien het afwas iets opfrissen,maar verder fantastich

Top .. Aanrader..

Rob Withoff,
15-10-2018

Hebben, tegen onze gewoonte in, weer gekozen voor deze camping. Waar moet ik beginnen .... mooie grote goed onderhouden plekken op een ruim opgezet en divers terrein. Leuke vriendelijke en aardige campinghouders. Nette en voldoende toiletten/douches etc. Speelruimte voor de kids (buiten en binnen). Leuk het ribhouse arrangement op de dag van aankomst. Top camping !!! Eetgelegenheden, supermarkt dicht bij. Zutphen en Deventer makkelijk te bereiken middels fietsroute.

Gereisd met partner in augustus 2018

Kamperen zoals je allemaal mee moet hebben gemaakt

Mark en Desiree,
14-10-2018

De kampeerplaatsen zijn zo verdeeld dat je heel veel plek hebt. De ligging in het landschap is fantastisch. De gastvrijheid erg groot. Voor kinderen een speelparadijs!

Gereisd met partner in juli 2018

Heerlijke plek om te vertoeven

Peter Claassen,
13-10-2018

Ruime camping .Erg rustig. Kindvriendelijk met veel speelmogelijkheden.

in de omgeving is veel te beleven :o.a fietsen, wandelen, musea en de Hanzesteden. Eigenaars zijn gemakkelijk aanspreekbaar .Heerlijke plek

prachtige camping

Renaud,
13-10-2018

Het was een geweldige camping. Maar niet voor oudere kinderen. We hadden graag terug gekomen met onze kinderen en kleinkinderen maar dat kan dus niet omdat het enige kind dat mee komt 14 jaar is. Voor kleine kinderen zeer kindvriendelijk voor grotere kinderen dus niet.

Gereisd met partner in september 2018

De kleinkinderen reageerden met Woow, super chill.

Henk Koerts,
12-10-2018

Fantastische veilige camping voor jonge kinderen. Prachtige speelschuur met trampolines rondom beveiligd met stropakken.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2018

gezellig en prachtig

J Leenders,
12-10-2018

Een goed verzorgde camping met ruime plekken. Ideale ligging tussen de steden Zutphen, Deventer en Apeldoorn. Prima sanitair voldoende en heel schoon.

De bakker en de supermarkt op korte afstand (paar honderd meter) van de camping. Vriendelijke beheerders/eigenaren.

Verder kun je fietsen door de prachtige natuur, afgewisseld met bos en rivier landschap (de IJssel) met weidse gezichten.

Gereisd met partner in september 2018

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Minicamping De Adelaar in Voorst (bij Zutphen), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Minicamping De Adelaar zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.