Camping De Weerd's Hertenboerderij (in Nijbroek)

14 reviews over Camping De Weerd's Hertenboerderij (in Nijbroek) in het Nederlands

Geweldige camping!

Smithuis
15-6-2019

Geweldige boerencamping. Eigenaren zijn super aardig. Zijn heel begaan met de mensen die op hun camping staan. Alles is netjes en verzorgd. Nog nooit zo'n relaxed weekend gehad. Een absolute aanrader!! Komen hier graag nog eens terug

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2019

FANTASTISCH!

Jules en Cecile De Vriese - Van Thuyne
4-9-2018

Een ruime kamer en zeer netjes. Het ontbijt en het avondmaal waren zeker ruim voldoende en vooral heel lekker. Het personeel was zeer vriendelijk. Nooit gedacht dat de kwaliteit van de maaltijden zó in orde kon zijn ondanks de vele hotelgasten die dagelijks gebruik maakten van de buffetten. We raden het iedereen aan.

Gereisd Met vrienden in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Geweldig😊

Onos
1-7-2018

Ontzettend leuk voor jong en oud. Gezellige behulpzame beheerders. Kan geen minpunten bedenken.

Fantastich

M j J Kevelam
30-6-2018

Gezellige camping, behulpzame eigenaren. Wij hebben de maand juni hier gestaan, en hebben erg genoten. Ook voor jonge kinderen is het hier fantastisch, een echte aanrader

Gereisd Met vrienden in juni 2018

heerlijk rustige camping een feest voor kinderen

Boudewijn van Dijk
7-9-2017

kleinschalige camping. Kleine kinderen kunnen zichzelf hier heel erg goed vermaken. Veel dieren waaromheen ook af en toe iets georganiseerd wordt. De boer en boerin zijn vaak in de weer op de camping en maken met iedereen een praatje. Ook erg gezellig is dat je hier nog een vuurtje kan en mag maken op je eigen plek. Sanitair is modern en netjes verzorgd. Af en toe is de waterdruk alleen iets laag in de douches.

Fijn!

Janneke
23-8-2015

Leuke plek om te kamperen. Betrokken boer en boerin die alles doen om je verblijf aangenaam te laten zijn. Goede voorzieningen. Leuke activiteiten voor kinderen (Boeren diploma halen), volop skelters, fietsjes en speeltoestellen. Jonge kinderen kunnen hun hart ophalen! Je kunt er terecht met je eigen kampeermiddel, maar de boer heeft ook een paar tenten en caravans kant en klaar en ingericht staan, die je kunt huren. Op de boerderij is hertenvlees te koop en kan je eieren kopen. Je kunt er een ijsje eten en wat drinken op het terras, maar uitgebreide horeca activiteiten moet je niet verwachten. Voor restaurantjes e.d. kun je goed terecht in de omliggende dorpen, maar daar moet je wel een aantal kilometer voor rijden.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2015

Leuke camping met veel speelgelegenheden!

Bianca
9-8-2015

Leuke camping met veel skelters, fietsjes, kruiwagens etc. Kinderen kunnen vrij alles gebruiken en de hooischuur is ook ideaal bij slecht weer. Veel dieren op de camping die mee gevoerd kunnen worden. Op de platte kar meerijden naar de herten, erg leuk! Er wordt momenteel gewerkt aan nieuw sanitair, maar is nu ook prima. Elke campingplaats heeft een kraan en stroomaansluiting, ideaal. Wij komen zeker nog eens terug.

Gereisd Met jonge kinderen in Wed Jul 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Geweldige camping voor kids

Harald
5-5-2015

We zijn zojuist terug gekomen van een 4 dagen op deze Camping en hebben erg genoten. De kinderen kunnen er de hele dag spelen met allerlei Tractors, fietsen en skelters. Beesten aaien en eten geven en de konijnen knuffelen in de stallen. S `avonds met zijn alle op de platte kar en rond rijden en naar de herten die dan gevoerd mochten worden. Kids konden de hele dag in de hooiberg spelen, hier waren glijbanen en allerlei toestellen te gebruiken. De boer en boerin staan echt altijd klaar voor je en altijd wel in voor een babbel. De staplekken zijn ruim genoeg en er zijn nu 4 veldjes, met allemaal eigen speel toestellen van zandbak, trampoline, wipwap, schommels enz. Het sanitair was goed, er werd op het ogenblik een nieuw douch gebouw en wc gebouw aangelegd dus het word alleen maar beter. We houden voor ons deze camping zeker in ons achterhoofd voor een volgend bezoek. Bedankt voor alle goede zorg.

Gereisd Met jonge kinderen in Fri May 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

geweldig

ingrid
11-8-2013

Heerlijk rustige, overzichtelijke, kindvriendelijke en gezellige camping. Er is genoeg te doen voor (kleine) kinderen, buiten spelen, in de hooiberg of bij de dieren. Lligging vlakbij dorpjes, recreatie en pretparken. Vriendelijke beheerders. Sanitair nieuw in aanbouw, erg mooi, maar ook het oude/huidige is prima. Er wordt genoeg schoongemaakt. Ook worden er wat activiteiten geregeld, zoals herten voeren, en boer helpen met konijnen verzorgen, eieren rapen e.d. Wij hebben ons er 3 weken vermaakt met 2 kleintjes van 3 en 4.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2013

Redelijk

Avion
5-7-2012

Wij waren hier in 2009. Vriendelijke eigenaren. Met name de afvoer van vuil water is geweldig geregeld. Innovatief! Velden mooi. Maar om en in de stal en boerderij veel rommel en groente ligt (bedoeld voor de dieren) op de grond, nog in het plastic te rotten. Rommelig. In de omgeving is niet veel te doen. Maar veel leuke dingen zijn op auto rit afstand berijkbaar.

Gereisd Met partner in Wed Apr 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50

• Warme douchesAanwezig
  • Privé sanitair mogelijkJa
  • Overige servicesWasserette

• Autovrij parkJa

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Weerd's Hertenboerderij (in Nijbroek) in Voorst (bij Zutphen), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Weerd's Hertenboerderij (in Nijbroek) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Acties

Acties voor Camping De Weerd's Hertenboerderij (in Nijbroek)