Camping De Haverkamp

9.6Fenomenaal

Nederland, Gelderland, Voorst (bij Zutphen)

9.6Fenomenaal

• 8.2Eetgelegenheden

Meer camping info

47 reviews over Camping De Haverkamp

• 10Janny Barends27-08-2020

Uitzonderlijk goed!

zeer ruime plaatsen, prachtige omgeving, camping kan niet beter: kamperen al 50 jaar en zoiets hebben we nog nooit meegemaakt. Zeer schoon, verzorgd, wordt de hele dag bijgehouden, gezellige huiskamerruimte met kachel, boeken, spelletjes, wandeldocumentatie etc, leuke dingen voor kinderen om mee te spelen, kortom, perfect! Ook ideaal voor fietskampeerders en wandelaars, vanwege de vele voorzieningen, bv. koken, koelkast, leenfiets, etc.

Gereisd met partner in augustus 2020

• 9Wilma Vermij21-08-2020

Gezellige en relaxte gezinscamping

Fijne camping voor gezinnen. Prima en schoon sanitair met gratis douches. Picknick tafels op het veld. Broodjes service, koffie verkrijgbaar, overdekte binnen en buitenruimte voor mensen in kleine tentjes. Wij verbleven in een kant en klare tent, de Vuurvlinder. Deze stond midden op een druk tentenveld, waardoor wij minder privacy hadden dan we verwacht hadden. De tent is groot, is leuk ingericht en heeft heerlijke bedden. Wel zelf een waterkoker, elektrische koelbox en eventueel gasbrander meenemen, want dat was er niet. Wij hebben in het sanitair gebouw gekookt maar dat was niet relaxed met al die afwassende mensen om ons heen. En voor de vuurpot was het te warm. Deze camping is vooral geschikt voor gezinnen met kleine kinderen en trekkers en misschien minder geschikt voor rustzoekers zoals wij.

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met vrienden in augustus 2020

• 9c konijnenberg12-08-2020

fantastisch!

heerlijke natuurcamping waar alles en iedereen welkom is om te genieten van een hele fijne plek . gezelligheid met houtkacheltjes sjouwen, kinderen met netjes en emmertjes met "beestjes" uit de kikkerpoeltjes, rustige yogaplek/houtvuur, ontbijtservice met verse broodjes van de bakker-om-de-hoek. mooie omgeving om te fietsen; de IJssel is prachtig!

• 3Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juli 2020

• 10Pieter05-08-2020

Een paradijsje

Geweldige camping met ruime plekken. Zeer schoon sanitair, wasmachine en centrifuge. Broodjes service, slecht weer ruimte. Fijne sfeer en geweldige beheerders. Wat wil een mens nog meer ?

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met partner in augustus 2020

• 10Demelza15-06-2020

Aanrader!!

Heerlijk verblijf gehad in 'De Vuurvlinder' van Camping de Haverkamp. Prachtige omgeving en de eigenaren zijn heel vriendelijk en behulpzaam. Zeker een aanrader!!

Gereisd met vrienden in juni 2020

• 10Mathilde Alberink03-06-2020

Prachtig!!!

Wát een ontvangst, het enthousiasme van de eigenaar straalt eraf. Een geweld9begin van een paar heerlijke dagen, de camping is fantastisch opgezet en erg gezellig gemaakt. Er is van alles gedaan om je een héérlijk verblijf te bezorgen. VIND HET ECHT EEN AANRADER!

Gereisd met partner in mei 2020

• 2019
    9Rowien12-08-2019

Het best bewaarde geheim van Gelderland. Een heerlijke camping, fijne gastheer. Al jaren komen we er, telkens voelt het als beetje thuiskomen. Maar ssst niet verder vertellen dat het er zo fijn is

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 10Jet Groen20-05-2019

Fantastisch hier kom ik heel graag terug!!

Schitterende camping, aan alles wordt hier gedacht. Er gastvrije ontvangst, plekken zijn allemaal groot en de meeste schitterend gelegen met een mooi uitzicht. Ook voor kinderen een feest om hier te zijn gezien het leuke speelveldje met zand, water en leuke speelgoedauto’s erbij.. Het sanitair brandschoon en mooi met ruime douches. Wij waren met onze vouwwagen maar als je geen kampeermiddel hebt zijn de pods, blokhutten of de ingerichte tent of boomtent ook heel gaaf. Alles is met zorg en heel erg smaakvol ingericht. Er is ook een hele mooie knusse huiskamer bij het sanitairgebouw. Hier hebben wij heerlijk gezeten tijdens een onweersbui en leuk het voetbalspel uitgeprobeerd. De omgeving is ook prachtig, wij hebben mooie wandelingen gemaakt en zijn naar Deventer en de Holterberg geweest. We komen hier heel graag nog eens terug!

Gereisd met partner in mei 2019

• 10Thérèse16-04-2019

Gastvrij, verzorgd en welkom onthaal

Wat een warm welkom is het op de Haverkamp! Op het terras kun je (tegen vergoeding) koffie drinken met een zelf gemaakt stukje taart. Het terrein ziet er zeer verzorgd uit. De beheerders Gerard en Jolanda hebben alles met veel liefde en zorg ingericht en aangekleed. Mooie trekkershutten, Pods en een soort Tipi. Op dit kampeerterrein kun je je prima ontspannen. Ook een leuke ouderwetse pomp bij de zandbak voor de kinderen. Je voelt je hier zeer welkom. De omgeving rondom het terrein is prachtig. Als je de route richting de Haverkamp rijdt, word je helemaal blij: prachtige natuur, landgoederen, oude bomen, weilanden en niet te vergeten de beroemde bakkerij Bril.

Zakelijk gereisd in april 2019

• 2018
    10Lia de Ruiter30-10-2018

Geweldige camping met goede faciliteiten

Een schitterende camping met prima faciliteiten (verwarmd sanitair, een gezellige huiskamer, een prachtig terrein, speelgelegenheid voor kinderen), zeer vriendelijke eigenaren, mooie accomodaties maar ook prachtige kampeerplekken voor tentkampeerders. Wij verbleven een week in Pod Bellefleur: superdeluxe! Een heerlijke week gehad.

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2018