Camping De Haverkamp

Camping De Haverkamp
9,1

38 reviews over Camping De Haverkamp in het Nederlands

Geweldige camping met goede faciliteiten

Lia de Ruiter
30-10-2018

Een schitterende camping met prima faciliteiten (verwarmd sanitair, een gezellige huiskamer, een prachtig terrein, speelgelegenheid voor kinderen), zeer vriendelijke eigenaren, mooie accomodaties maar ook prachtige kampeerplekken voor tentkampeerders. Wij verbleven een week in Pod Bellefleur: superdeluxe! Een heerlijke week gehad.

Warm, ruim, en gastvrij genieten.

Gerrie Muller
23-9-2018

Alles was perfect op deze camping, de ruime plaatsen, de omgeving, en het fantastische toiletgebouw, met alles wat je je wensen kan.. :) Voor de kids simpele, maar oh zo leuke voorzieningen. De ontvangst van Gerard was top, ook het welkoms-pakketje zag er zeer verzorgd, en doordacht uit. Een 10 voor deze camping.

Rustige camping, ontspannen sfeer.

Jan
24-8-2018

Heerlijk rustige camping. Je wordt wakker van de vogels. Fijne ruime plekken, deels in de zon en deels schaduw. Het moderne sanitair wordt zeer schoon gehouden.

Veel trekkers die 1 of enkele nachten blijven. Vanaf de camping veel fietsmogelijkheden. Heel vriendelijke campingeigenaar.

Sfeervol

Elleke Slootweg
10-8-2018

Wat een fijne camping, erg rustig, mooie plekken, super fijne sfeer.

Fraaie plek in het groen

Marten en Mieke Thors
23-7-2018

Kindvriendelijke camping -met name voor kleintjes- ruim opgezet met fruitbomen en royaal struikgewas. Vogels -ooievaars!- zijn er in overvloed, zelfs varkens gespot in hun natuurlijke habitat: buiten in de modder.

Geen plek voor mensen die houden van luidruchtig vertier, het is echt een natuurcamping.

Zeer schoon toiletgebouw, goed onderhouden groen. Prima uitvalsbasis voor fiets- en wandeltochten. In directe nabijheid van fraaie stedendriehoek Apeldoorn/Zutphen/Deventer.

Plek die je voor jezelf wilt houden.

Bert en Annelies Kreijne
6-6-2018

Het is ‘n hele mooie rustige camping.Een hele aardige beheerder. En wat ‘n prachtige omgeving....Hele grote plekken en super schoon ,ruim sanitair. Je hoort alleen de vogels...Super

Heerlijke camping

Myriam Vaags
20-2-2018

+ Er is aan alles gedacht en als het slecht weer is kan je vertoeven in de huiskamer met houtkachel en koffie en koek hoek.

Fantastisch, een echte aanrader.

Henk en Anny Kempen
19-8-2017

Veel campings gezien maar deze hoort bij de top.

Heel sfeervol en gemoedelijk met fantastische gastheer en vrouw.

Mooie rustige ligging, zeer ruime plekken, dit voornamelijk door de slimme indeling van het veld. (Groen in kruisen aangelegd)

Zeer schoon sanitair, mooie terras met koffie, lokale lekkernijen, pluk kruiden en lokaal gemaakt ijs. Je kunt er een kacheltje huren zodat je een 's avonds lekker bij je eigen vuurtje kan zitten.

In een woord fantastisch, aanrader.

Heerlijke centrale plek om te vertoeven ....

Fam. de Boo Biesbroek van der Wal
15-8-2017

Zutphen op fietsafstand erg leuke stad om aan te doen. Erg lekker Italiaans ijs op het centrale pleintje. Aanrader is ook om de toren te beklimmen. Prachtig uitzicht over de stad en fe Ijssel.

We waren er voor de vierde keer: heerlijk.

fam. Willems
13-8-2017

Gastvrije, vriendelijke en behulpzame beheerders. Prettige stemming op de camping, mede door de ruime plaatsen. Dit jaar zagen we iedere avond de zon onder gaan achter de knotwilgen. Prachtig. Sanitair is heel schoon. Gezellig terrasje bij de receptie met koffie en plaatselijk gebakken lekkernijen. Tafeltennistafel waar alle leeftijden spelen. Broodjes bakken op het kampvuur achter de camping. Groente van de zorgboerderij "om de hoek".

's Avonds kleine (kaars-)lichtjes in de boomgaard op het tentenveld. Betoverend.

Aandacht voor het kleine.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Haverkamp in Voorst (bij Zutphen), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Haverkamp zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.