Camping De Adelaar + Boerderij

9.3Fenomenaal

Nederland, Gelderland, Voorst (bij Zutphen)

9.3Fenomenaal

• 9.2Staat v/h sanitair

We hebben een aantal aanbieders voor De Adelaar + Boerderij voor je op een rij gezet:

Meer camping info

Centraal in Gelderland bij Voorst ligt Minicamping de Adelaar. Voor kleine kinderen is er een grote speelschuur met verschillende speelmogelijkheden. Voor wat oudere kinderen is er wat minder te doen. Vlakbij is recreatieplas Bussloo of natuurlijk Thermen Bussloo. Huur een fiets en fiets naar Deventer, Zutphen of Apeldoorn.

398 reviews over Camping De Adelaar + Boerderij

• 10Gean11-09-2020

We voelden ons thuis

Super gastvrije en hulpvaardige beheerders. Ruime plekken , doordachte / slimme en geen vervuilende oplossingen bedacht in corona tijd waardoor je een top verblijf hebt.

• 10Staat v/h sanitair

• 9Fam. van Hout03-09-2020

Top verblijf

Echt een aanrader, leuke omgeving, mooie nette camping. Kleinschalig en goed opgezet. Super leuk voor kinderen tot 10 jaar. De speelhal is helemaal top. Twee ruimtes met sanitair, heel schoon en netjes.

• 8Henk Koopmanschapi03-09-2020

Geweldige camping,prima sanitair,idiaal voor Kids

Prima plaatsen, zeer kindvriendelijk, hondvriendelijk, goede mogelijkheden uitlaten hond, keurig sanitair en vriendelijke eigenaren.

• 9jos02-09-2020

Kom graag terug ,top camping

Mooie camping met zeer mooie velden ,voldoende afstand met de overburen. Goed sanitair ,vriendelijke ontvangst, mooie speelschuur voor de kinderen. Camping om terug te komen.

• 8Gea01-09-2020

Fantastisch.

Heerlijke rustige camping, lekker groen, voor kleine kinderen een prachtige plek, alles kan alles mag. Onze kleinzoon vermaakte zich prima, ook zonder kinderen us dit een prachtige camping. Heerlijk fietsgebied.

• 10Marlies01-09-2020

Aanrader!

Fijne, kleine camping waar wij en onze dochters (3 en 5) het reuze naar de zin hebben gehad. De camping is autovrij waardoor kinderen echt vrij over de camping kunnen lopen en kunnen spelen. De speelstal is ook superleuk en elke dag een verhaaltje van de boerin, dat wilden ze voor geen goud missen. Het speelveld heeft geen bomen dus een luifel of tarp is dan geen overbodige luxe.

• 10Staat v/h sanitair

• 8De jong01-09-2020

Lekker rustig

Een lekker rustige camping met erg vriendelijke mensen. Ook voor de kinderen is er genoeg speelplezier. Zeker van het verhaaltje om 7 uur hebben de kinderen genoten. Je wordt helemaal meegezogen in het verhaal. Ook voor ons als ouders was het een plezier om naar te luisteren

• 8Marieke01-09-2020

Fantastisch!

Fijne gemoedelijke camping met goed sanitair, vriendelijke eigenaren en een mooie plek. Dochter van 6 heeft zich goed vermaakt met de vele kinderen in de leuke speelstal! Aanrader voor gezinnen met jonge kinderen!

• 10Suzanne Winkel14-08-2020

Geweldige camping.

Camping was helemaal top. Onze meiden van 4 jaar hebben zich super vermaakt. Volgend jaar gaan we zeker terug.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2020

• 9Annet14-08-2020

Perfecte camping voor de fietskampeerder

Fietsvakantie, 3 nachten. Perfecte camping voor de fietskampeerder. We kregen een prachtig plekje aan de rand. Prima grasveld, koelkast en gasfornuis vrij te gebruiken. De picknickbank stond helemaal aan de andere kant van het gigantische veld en hebben we daarom niet gebruikt. Omdat het mooi weer was geen gebruik hoeven maken van de slechtweervoorzieningen. Winkel op 1 km afstand (heel grote COOP). Voor kinderen een fantastische camping met speelstal vol trampolines en allerlei soorten skelters. Ondanks het grote aantal kinderen op de camping was het rustig.

Camping De Adelaar + Boerderij info

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50