Pension Vierhouterbos

Pension Vierhouterbos

8.6Fantastisch

Nederland, Gelderland, Vierhouten

Op vakantie geweest naar Vierhouterbos?

8.6Fantastisch

Pension info

• Animatie
Meer pension info
Tonen op kaart

11 reviews over Pension Vierhouterbos

• 10Eva v. Heijningen29-12-2016

De kerstweek was als een warm bad!

hier krijg je voedsel voor lichaam en geest. Alles,kamer,eten,de groep,de kerkdiensten,uitje met de bus,de vriendelijke sfeer,kleine attenties,zegen vragen voor en na de maaltijd. Toen ik na de kerstweek thuis kwam,lag er een kaart "Welkom Thuis" in de brievenbus van het hotel! Dat is toch wel bijzonder lief.

Gereisd met vrienden in december 2016

• 9F Zoeteqweij17-01-2015

ferfecte

vierhouterbos is voor oudere mensen met een christelijke achtergrond als ook mensen daar positief tegen over staan een voortreffelijk rustpunt met vele mogelijkheden om te ontspannen , wij waren er met zijn vieren 55+ plussers prachtige omgeving om te fietsen en daarna heerlijk uitrusten en verwend worden heerlijke maaltijden en erg vriendelijke beheerder en personeel , ga gerust er naar toe en je gaat voldaan en tevreden naar huis!

Gereisd met vrienden in januari 2015

• 9AHGM van Hartingsveldt19-06-2011

Dit hotel zal ik een ieder aanbevelen

Dit was de eerste keer, dat ik als weduwe kwam. Heb het ontzettend fijn gevonden, ondanks al mijn verdriet. Heb hier ervaren, dat er een God is, die troost en bemoedigd. Ik voel me hier echt thuis en kom zeker nog eens terug! maar dan voor een hele week. Dit is een plek waar ik tot rust kan komen. De maaltijden zijn hier voortreffelijk.

Alleen gereisd in maart 2011

• 8Fam. J de Jong11-02-2009

Van harte aanbevolen

Waren afgelopen kerst in dit hotel. Hebben nog zo'n fastastische kerst gehad. Ze boden een voortreffelijk programma en de maaltijden waren heerlijk. Bijzonder is de persoonlijke en gastvrije omgang van directie en personeel. Van harte aanbevolen.

Gereisd met partner in februari 2009

• 8Fam. K de Vries04-03-2008

Een aanrader. Gemoedelijke sfeer. Aandacht voor de gasten. Sympatieke directie en personeel. Goede keuken. Mooie omgeving. We zullen hier zeker terug komen.

Gereisd met partner in februari 2008

• 8Fam Vogelzang10-11-2007

In oktober hebben we hier een fantastisch weekend gehad. Fijne gemoedelijke sfeer, prima keuken. Directie en personeel erg voorkomend. Niets ze teveel. Een aanrader!

Gereisd met partner in oktober 2007

• 8vd Laan27-06-2007

Prima verzorging, vriendelijk personeel.Echt voor ouderen die een rustige vacantie willen. Het hotel ligt wel vlak aan de weg, waar men dus wel het verkeer hoort. De directeur is minder sympathiek!

Gereisd met partner in juni 2007

• 8Familie Jongeburger22-03-2007

We werden heel gastvrij ontvangen in het Vierhouterbos. Directie en personeel zijn heel voorkomend en hebben aandacht voor hun gasten. Maaltijden worden met zorg bereid en zijn prima. We hadden een studio met terras en kunnen dat een ieder aanbevele!

Gereisd in maart 2007

• 9Familie Jansen25-01-2007

Bijzonder hotel waar je je direct thuis voelt. Gastvrijheid staat hier hoog in het vaandel. Prima keuken en een zeer goede prijs kwaliteit verhouding.

Gereisd in januari 2007

• 9g heijink04-11-2005

uitermate gezellig hotel met vriendelijkemensen echt aanbevelings waardig voor ieder die even op adem wil komen

Gereisd in november 2005

0 tips over Pension Vierhouterbos

1 vraag over Pension Vierhouterbos

• H Bakker, 30-09-2017

reservering

Goedemorgen wij hebben gister een kamer bij jullie gereserveerd van 2- 6 oktober onze vraag is of dit mogelijk is ?

Pension Vierhouterbos info

• Animatie programmaAanwezig