Pension Vierhouterbos

Pension
Pension Vierhouterbos

11 reviews over Pension Vierhouterbos in het Nederlands

De kerstweek was als een warm bad!

Eva v. Heijningen
29-12-2016

hier krijg je voedsel voor lichaam en geest.

Alles,kamer,eten,de groep,de kerkdiensten,uitje met de bus,de vriendelijke sfeer,kleine attenties,zegen vragen voor en na de maaltijd.

Toen ik na de kerstweek thuis kwam,lag er een kaart "Welkom Thuis" in de brievenbus van het hotel!

Dat is toch wel bijzonder lief.

ferfecte

F Zoeteqweij
17-1-2015

vierhouterbos is voor oudere mensen met een christelijke achtergrond als ook mensen daar positief tegen over staan een voortreffelijk rustpunt met vele mogelijkheden om te ontspannen , wij waren er met zijn vieren 55+ plussers prachtige omgeving om te fietsen en daarna heerlijk uitrusten en verwend worden heerlijke maaltijden en erg vriendelijke beheerder en personeel , ga gerust er naar toe en je gaat voldaan en tevreden naar huis!

Dit hotel zal ik een ieder aanbevelen

AHGM van Hartingsveldt
19-6-2011

Dit was de eerste keer, dat ik als weduwe kwam.

Heb het ontzettend fijn gevonden, ondanks al mijn verdriet. Heb hier ervaren, dat er een God is, die troost en bemoedigd.

Ik voel me hier echt thuis en kom zeker nog eens terug! maar dan voor een hele week. Dit is een plek waar ik tot rust kan komen.

De maaltijden zijn hier voortreffelijk.

Van harte aanbevolen

Fam. J de Jong
11-2-2009

Waren afgelopen kerst in dit hotel. Hebben nog zo'n fastastische kerst gehad. Ze boden een voortreffelijk programma en de maaltijden waren heerlijk. Bijzonder is de persoonlijke en gastvrije omgang van directie en personeel. Van harte aanbevolen.

2008

Een aanrader

Fam. K de Vries
4-3-2008

Een aanrader. Gemoedelijke sfeer. Aandacht voor de gasten. Sympatieke directie en personeel. Goede keuken. Mooie omgeving. We zullen hier zeker terug komen.

2007

In oktober hebben we hier een fantastisch weekend gehad

Fam Vogelzang
10-11-2007

In oktober hebben we hier een fantastisch weekend gehad. Fijne gemoedelijke sfeer, prima keuken. Directie en personeel erg voorkomend. Niets ze teveel. Een aanrader!

Prima verzorging, vriendelijk personeel

vd Laan
27-6-2007

Prima verzorging, vriendelijk personeel.Echt voor ouderen die een rustige vacantie willen.

Het hotel ligt wel vlak aan de weg, waar men dus wel het verkeer hoort.

De directeur is minder sympathiek!

We werden heel gastvrij ontvangen in het Vierhouterbos

Familie Jongeburger
22-3-2007

We werden heel gastvrij ontvangen in het Vierhouterbos. Directie en personeel zijn heel voorkomend en hebben aandacht voor hun gasten. Maaltijden worden met zorg bereid en zijn prima. We hadden een studio met terras en kunnen dat een ieder aanbevele!

Bijzonder hotel waar je je direct thuis voelt

Familie Jansen
25-1-2007

Bijzonder hotel waar je je direct thuis voelt. Gastvrijheid staat hier hoog in het vaandel. Prima keuken en een zeer goede prijs kwaliteit verhouding.

2005

uitermate gezellig hotel

met vriendelijkemensen echt aanbevelings waardig voor ieder die even op adem wil komen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Vierhouterbos in Vierhouten, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Vierhouterbos zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.