Hotel Vierhouten

Kleine hotelsWebsiteLink naar websiteWeer vandaag16°10°
Hotel Vierhouten
9,1

132 reviews over Hotel Vierhouten in het Nederlands

Zalig verblijf, mooie omgeving, heel gastvrij.

Mevrouw Vlerick, 4-4-2018

Huislijke sfeer.

Vriendelijke ontvangst.

Mooie omgeving, heel wat te doen

Enige minpuntjes was dat er geen verwarming op de badkamer was.

Prima hotel met gastvrije ontvangst. Top aanrader!

Marcel en Ingrid van der Borden, 5-3-2018

Eten en ontvangst perfect.

Voor ons persoonlijk was het jammer dat de hond niet welkom is in dit hotel.

Voor herhaling vatbaar.

Gerrit en Dini, 24-2-2018

Een goed en gezellig hotel voor rustzoekers, wandelaars en fietsers. Bas en Valerie stellen je op je gemak en geven je vertrouwen en vrijheid. Rustige terraskamers en vooral lekker eten. Voor ons herhaalbaar.

Geweldig

Jane, 13-1-2018

De kamers zijn smaakvol ingericht met tv en eigen sanitair, het is er schoon. Het ontbijtbuffet is gevarieerd met elke dag verse, warme broodjes. Het avondeten bestaat uit 3 gangen en wordt opgediend. Alle avonden heerlijk gegeten, met mijn dieet werd rekening gehouden. Bas en Valerie zijn vriendelijk en behulpzaam, het hotel was voor mij een verlengstuk van mijn huiskamer, gastvrij, vriendelijk, sfeervol.

Een fantastisch hotel en een zeer leuke sfeer

Luc Boelaert, 12-12-2017

In het geheel vinden we alles goed, want wij komen telkens terug, nu reeds voor de 5e maal.

Zo verder doen.

Geweldig

Piet van Haaren., 14-11-2017

Het Hotel is goed alleen de Wild markt was minder.

Heerlijk

Berni, 27-10-2017

Wij zijn hier nu voor de derde keer geweest. Een gezellig hotel met heel gastvrije eigenaars. Je voelt je echt welkom, gelijk bij aankomst. De kamers zijn heel ruim, schoon en gezellig ingericht. Heerlijke bedden. Wij hadden een terrasje aan de kamer. Valerie en Bas hebben allerlei fietsroutes klaar liggen en tips voor uitjes in de omgeving. Prima fietsen die je zo kunt gebruiken. In de lounge liggen spelletjes die je kunt pakken. Natuurlijk kan je hier ook gezellig zitten. Wij konden nu in de tuin zitten, waar van alles te zien is. Een drankje pak je uit de bar en zet een streepje op een formuliertje wat je bij aankomst krijgt. Wat een vertrouwen! Wij hebben niet in het hotel gegeten, maar in een van de gezellige restaurantjes in Vierhouten. Het ontbijt is prima verzorgd. Van alles staat er! Je eet in de gezellige eetkamer met uitzicht over een weiland en de tuin. Het bos en de heide is om de hoek. Wij hebben weer heel erg genoten en komen zeker nog eens terug. Valerie en Bas, bedankt.

Het was prima vertoeven in Hotel Vierhouten

Fam. Buskermolen, 26-10-2017

Heerlijk eten en een pracht omgeving. Gezellig huiskamer Hotel

Het was geweldig, gastvrij en gezellig.

Lia K, 25-10-2017

Wij werden gastvrij ontvangen en hebben allebei specifieke dieetwensen en daar werd volledig rekening mee gehouden.

Lekker eten, uitgebreid ontbijt, prijs/kwaliteit prima in orde, de kamers schoon en gezellig.

Een aanrader!

Ger en José Gabriël, 25-10-2017

Heerlijk verblijf gehad in een ongedwongen sfeer met zeer vriendelijke, behulpzame gastheer en gastvrouw.

Fijne, zeer schone kamer met goede bedden.

Het ontbijt was uitgebreid en erg lekker.

De 3- gangen warme maaltijd elke dag zeer smakelijk.

Direct vanuit het hotel starten wandel- en fietstochten door de prachtige natuur.

Er zijn volop routes beschikbaar in het hotel.

Kortom: een aanrader!

We hebben een aantal aanbieders voor Vierhouten voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Vierhouten in Vierhouten, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Vierhouten zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Vierhouten scoort een 9.11 uit 10 op basis van 132 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: