Hotel Vierhouten

fantastisch

C.J. van Drongelen
15-10-2018

Gezellig en gemoedelijk hotel

Aardige eigenaren en heerlijk eten

Een echte aanrader.

We komen zeker vaker.

Wijnand en Lia
14-10-2018

We hebben weer genoten van ons verblijf bij jullie, een fijne kamer en heerlijk gegeten.

Wel jammer dat er steeds een gebrom was van een afzuiger of zo, misschien is hier iets aan te doen?

fantastiche voor herhaling vatbaar

Fam van der MEER
12-10-2018

Het was allemaal goed Kan geen tegen klank vinden We hebben enorm genoten

Direct boeken

voor herhaling wel vatbaar.

Knape
12-10-2018

Een gezellig huiselijk familiehotel.

Midden in een prachtig natuurgebied. Dus je moet wel van wandelen of fietsen houden.

Hier krijg je waar voor je geld.

Dirk en Ivette De Geest- Van Wassenhove.
10-10-2018

Heel rustig gelegen aan de rand van bos en heide. Voor wandelaars en fietsers een prima startpunt voor zij die van bos en heide houden. Bas en Valerie leveren een heel grote bijdrage, door hun enthousiasme en vriendelijkheid, aan de sfeer in hun hotel. Hier is de klant koning.

Elke morgen een verzorgd en lekker ontbijtbuffet wat steeds aangevuld wordt. Het uitstekend avondeten is telkens een verrassing.

Verzorgde, schone en goed ingerichte kamers.

Voor ons is dit gemoedelijk en sfeervol hotel een plaats waar we reeds meerdere keren naar toe zijn geweest en hopelijk nog heel wat keren zullen terugkeren.

Hier hebben we nog niks negatiefs kunnen ontdekken. Het is onze tweede thuis geworden.

Genoten!

Fam. Hamakers
3-10-2018

Fantastische week gehad bij Bas en Valerie. Wat een hartelijke en gastvrije mensen!

We komen zeker terug

heel aangenaam verblijf

servaes nancy
16-9-2018

heel familiaal en huiselijk hotel. bas en valerie zijn zeer hartelijke mensen. Hotel is rustig gelegen, prachtige wandelpaden en fietsroutes en gezellige terrasjes ideaal

Hotel prima/uitstekend/goed!

Helmus, Frank en Jeanet
6-9-2018

Leuk en knus familiehotel. Vriendelijke en behulpzame uitbaters. Wij hadden een ruime tuinkamer met terrasje. Ontbijt prima en diner goed verzorgd. Koffie, thee en (fris)dranken kun je zelf aan de bar pakken en het verbruik noteren op een lijstje. Gezellige zithoekjes in de tuin. Het hotel wordt voor een groot deel bezocht door wandelaars en fietsers. Het hotel is door haar ligging een uitstekende uitvalsbasis voor wandel- en fietstochten.

fantastisch hotel

Ineke van Leeuwen
7-8-2018

een geweldig hotel!!!

heerlijk eten!!!

vriendelijke mensen

mooie omgeving

wij gaan er zeker een x terug!!!

prima

Gerry
9-7-2018

Heel mooi appartement in een fijn hotel. En een mooi dorp midden op de prachtige Veluwe

Direct boeken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Vierhouten in Vierhouten, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Vierhouten zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.