Hotel Vierhouten

160 reviews over Hotel Vierhouten in het Nederlands

In 1 woord geweldig.

Marian,
4-1-2019

We hebben een heel gezellig 5 daags kerstarrangement gehad.

Kleinschalig hotel, familiair. Heerlijk eten.

Gereisd met partner in december 2018

Warm bad!

Herma & Henny,
28-12-2018

Inmiddels een aantal keren bij huiskamer hotel Vierhouten gelogeerd waaronder de afgelopen kerstdagen. Hotel Vierhouten is een laagdrempelig hotel waar je een thuis gevoel ervaart op het moment dat je binnen stapt.

Elke keer valt op dat de gastvrijheid en de persoonlijke aandacht hoog in het vaandel staat bij Bas en Valerie.

Bas is een fantastische kok en tovert in zijn keuken de meest heerlijke gerechten op tafel. Valerie is een duizendpoot en weet met haar creatieve inslag elke kerst weer iets te bedenken om ons als gasten te verrassen.

De ongedwongen en gemoedelijke sfeer maakt dat je snel in de relax modus komt. Het is een genot om hier te verblijven en te eten. Daarnaast ligt hotel Vierhouten in een mooie wandel en fiets omgeving kortom genoeg ingrediënten om je te vermaken maar bovenal te genieten. Wij kijken uit naar ons volgende verblijf!

Gereisd met vrienden in december 2018

Heerlijk vertrouwd en huiselijk

Kitty,
6-12-2018

We komen hier al jaren, heerlijk rustgevend en gezellig! Heerlijke bedden

Gereisd met partner in december 2018

We hebben een aantal aanbieders voor Vierhouten voor je op een rij gezet:

Zeker voor herhaling vatbaar.

Marja en vrienden,
17-11-2018

Leuk hotel, mooi gelegen. Zeker in de zomer een mooie locatie. Gemoedelijk; vriendelijke gastvrouw. Kamer OK, met prima bedden. Eenvoudige badkamer, maar prima douche. Alles schoon en verzorgd. Gezamenlijke zit- en eetkamer leuk, met echte schilderijen in Veluwesfeer van goede schilders. Leestafel met veel boeken en spelletjes. Zelfbediening in de 'bar' helemaal top. Voldoende keuze in dranken (incl. diverse lekkere bieren). Ontbijtbuffet goed met meer dan genoeg keuze. Prima hotel voor wie geen standaard wil, maar vooral sfeer en lekker je gang gaan. En Vierhouten is natuurlijk een prachtige omgeving. Tot slot: uitstekend eten bij restaurant 'tante Sjaan', dat er 100 meter vandaan ligt!

Gereisd met vrienden in november 2018

Ja wij komen terug !

fam. Balk,
20-10-2018

dat je goede kamers hebt, zelfbediening ontbijt ,,het Diner is vaststaant om 18.00 uur voor iedereen .die vol pension heeft gekozen. Bas en Valerie geeft aan de Gasten het Vertrouwen vanwege Zelf te Noteren wat je aan koffie thee /drank met of znd.alcoholisch daar tot je neemt .!

fantastisch

C.J. van Drongelen,
15-10-2018

Gezellig en gemoedelijk hotel

Aardige eigenaren en heerlijk eten

Een echte aanrader.

We komen zeker vaker.

Wijnand en Lia,
14-10-2018

We hebben weer genoten van ons verblijf bij jullie, een fijne kamer en heerlijk gegeten.

Wel jammer dat er steeds een gebrom was van een afzuiger of zo, misschien is hier iets aan te doen?

Gereisd met partner in september 2018

fantastiche voor herhaling vatbaar

Fam van der MEER,
12-10-2018

Het was allemaal goed Kan geen tegen klank vinden We hebben enorm genoten

Gereisd met vrienden in september 2018

voor herhaling wel vatbaar.

Knape,
12-10-2018

Een gezellig huiselijk familiehotel.

Midden in een prachtig natuurgebied. Dus je moet wel van wandelen of fietsen houden.

Gereisd met partner in oktober 2018

Hier krijg je waar voor je geld.

Dirk en Ivette De Geest- Van Wassenhove.,
10-10-2018

Heel rustig gelegen aan de rand van bos en heide. Voor wandelaars en fietsers een prima startpunt voor zij die van bos en heide houden. Bas en Valerie leveren een heel grote bijdrage, door hun enthousiasme en vriendelijkheid, aan de sfeer in hun hotel. Hier is de klant koning.

Elke morgen een verzorgd en lekker ontbijtbuffet wat steeds aangevuld wordt. Het uitstekend avondeten is telkens een verrassing.

Verzorgde, schone en goed ingerichte kamers.

Voor ons is dit gemoedelijk en sfeervol hotel een plaats waar we reeds meerdere keren naar toe zijn geweest en hopelijk nog heel wat keren zullen terugkeren.

Hier hebben we nog niks negatiefs kunnen ontdekken. Het is onze tweede thuis geworden.

Gereisd met vrienden in augustus 2018

We hebben een aantal aanbieders voor Vierhouten voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Vierhouten in Vierhouten, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Vierhouten zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.