Camping Samozasterstersterster

• 5.1Eetgelegenheden
  • 7.1Staat v/h sanitair

Meer camping info
Tonen op kaart

Camping Samoza in Vierhouten is echt een bestemming voor jong en oud. Er komen families met kleine kinderen en eventueel huisdieren, maar ook jongeren waarvoor een speciaal jongerenveld aanwezig is. Het animatieprogramma is goed gevuld met gezellige activiteiten. De zwembaden zorgen voor extra plezier. Ga zeker eens een kijkje nemen in Harderwijk.

235 reviews over Camping Samoza

• 6Fam groen18-01-2020

Voor verbetering

Mooi gelegen park. Hygiëne in zwembad, bar e.d. moet eigenlijk beter. Tennisbaan is erg slecht! Mooie manege, speeltuin. Nette winkel met ruim assortiment. Laatste 3 weken zomervakantie minder kinderanimatie en onder de maat. Verschillende balie medewerkers niet klantvriendelijk. Niet oplossingsgericht.

• 6Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2019

• 7Hans17-01-2020

Nooit meer

Patatzaak is heel slecht en in de kantine duurt het heel lang voor dat je geholpen wordt

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 2019
    7Saar22-08-2019

Wisselende indruk

Een mooie camping met ruime velden en een mooie manege. Er is een jongerenveld alleen staan er overal jongeren in de seizoenscaravan van ouders. Wanneer je voor melding maak van overlast wordt het afgewimpeld met dat je snachts moet bellen. Het zwembad is mooi maar eigenlijk te klein voor de camping. Het animatie aanbod is ruim, maar het animatie team zelf is vooral bezig populair gevonden te worden bij de jongeren. Ondanks ruim aanbod niet tevreden over de proffesionele houding van het animatieteam. kan enthousiast Restaurant en snackbar is zeer onprofessioneel, traag en niet lekker. Supermarktpersoneel vriendelijk. Sanitair schoon al zou ik de planning anders aanvliegen aangezien er vaak escalaties tussen het schoonmaakteam en gasten waren. Al was het oudereschoonmaakstel erg goed! Vaste gasten hebben veel “macht” en zijn zeer sfeer bepalend. Beetje tokkie camping. Wat vroeger trouwens niet zo was! Ik hoop op verbeteringen.

• 7Staat v/h sanitair

• 6PF Breugem03-08-2019

Geen gezins maar meer jongerencamping

Laat ik beginnen met de positieve punten: ruime plek voor de tent, mooie omgeving, Light Walk was mooi! vriendelijke medewerkers kampwinkel, veel faciliteiten, zwembad aanwezig, heerlijk gefietst. Helaas ook negatieve punten: Op een andere plek gezet dan waar we hadden gereserveerd. Zaten nu op eerste veld met vrij uitzicht op evenementen terrein en voetbalveld en dichtbij receptie, zwembad, club en kampwinkel wat goed was. Maar ook dichtbij alle lawaai tot in de nacht. Schreeuwende jeugd die in de bosjes bij het veldje staan de plassen. De oudere jeugd heeft de overhand. Op het ligveld bij zwembad hoor je via de Bluetooth boxen de verschillende boemboemboem muziek door elkaar heen en dan niet zacht. Niemand die er wat van (durft) te zeggen. In het binnenbad is het vol en vliegen de matten en ander materiaal je om de oren. Samoza dank voor jullie gastvrijheid!

• 6Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair

Team Samoza, Communicatiemedewerker, 20-09-2019

Wat fijn dat jullie de moeite hebben genomen om onze camping te beoordelen. Goed te lezen dat jullie genoten hebben van de kampeerplaats, de mooie omgeving en de activiteiten/faciliteiten op ons park! Dat is veel waard voor het hebben van een heerlijke vakantie. Wat jammer dat jullie last hebben gehad van het geluid op de camping. In de zomervakantie is het park altijd helemaal volgeboekt waardoor er ook snel geluid ontstaat van de jeugd. Toch moet dit wel binnen de perken blijven, wanneer het geluid je vakantie teveel beïnvloed dan mag hier altijd melding van gemaakt worden bij de receptie (binnen openingstijden) of bij de beveiliging (buiten openingstijden) zodat we actie kunnen ondernemen. Het noodnummer mag daarvoor gebeld worden. Het is wel zo dat wij een echte familiecamping zijn met kinderen, tieners en hele veel activiteiten en het daarbij horende geluid. Als je graag een rustige vakantie wenst dan kun je beter in het begin of aan het eind van de zomervakantie reserveren. In de bouwvakweken moet je echt houden van de levendigheid. Nogmaals bedankt voor het achterlaten van de reactie en we hopen jullie nog eens te kunnen verwelkomen.

• 5Gea02-08-2019

Vreselijk

In het najaar gaan kijken voor een plaatsje, een mooi plekje gevonden. En met de liefde voor paarden van onze dochter. En een hondencamping voor ons hondje. Hadden wij er 2 weken geleden erg veel zin in. Echter een dag naar aankomst liep door onze luifel en voortent een rivier van water niet een beetje nee heel veel. Met 10 jaar kamperen hebben we dit nog nooit meegemaakt. Volgens vaste gasten komt dit vaker voor. Het kwalijkst neem ik de camping nog dat er van te voren niets wordt gezegd. En er geen enkel respons komt naar melding. Heel veel vaste gasten wat je aan alles merkt. Zij hebben wel droge voetjes, alleen de trekkers velden lopen vol. De eetgelegenheden zijn ronduit smerig, In de patatzaak komen vliegen jou en jij zeggen. Mensen worden aangesproken op een onbeschofte manier door de securitie. Maar rijden zelf hard en zonder licht, fijn als je een machts positie hebt. De manege ziet er perfect uit. Ik Hoop op verbetering.

Team Samoza, Communicatiemedewerker, 20-09-2019

Bedankt voor het achterlaten van je reactie! Wat jammer dat de vakantie niet naar wens is verlopen. Omdat de grond ontzettend droog is, wordt het regenwater niet goed opgenomen waardoor de plaatsen snel nat zijn. De hevige regenbui die jullie meegemaakt hebben komt de laatste jaren, zoals jullie vast ook in het nieuws zien, steeds vaker voor. We hebben meer periodes met extreme droogte en periodes met extreme regenval. De overlast die jullie hebben ervaren was op vele meer plekken in het land terug te vinden. De vaste seizoengasten zijn hierop voorbereid door hun voortent op vlonders te plaatsen. Wij hebben op en om de velden greppels gegraven om de afwatering te helpen. Maar helaas hebben wij geen invloed op het weer. Gelukkig was het de volgende dag weer mooi weer, zodat alles goed op kon drogen. Jullie opmerking m.b.t. de horeca en security nemen we zeker mee, dat is niet hoe wij het graag willen zien. Fijn dat jullie enthousiast zijn over de manege!

• 4Kenzo01-08-2019

Vreselijk

Een camping in een prachtige omgeving vriendelijk personeel. Maar het is verder niet wat we hadden gehoopt. Een vreselijk vies restaurant met onkundig personeel waar de hele dag vaste gasten zitten te zuipen. De vaste gasten zijn de baas en dat kun je heel goed merken. De animatie klopt ook echt voor geen meter voor de kleintjes is dat erg sneu. De disco is zelfs tijdens de kinderdisco zuipende tokkies te vinden. Helaas straalt voor ons deze camping uit alsof je op het Oerol festival zit. Ik hoop dat de eigenaar hier wat aan gaat doen want Ik kan mij niet voorstellen dat de inspectie van de volksgezondheid de grand café kan goedkeuren dat was echt zoooo goor. Daarbij is het een op en aan met auto’s waardoor de kleintjes niet veilig kunnen rondfietsen

• 1Eetgelegenheden

Team Samoza, Communicatiemedewerker, 20-09-2019

Bedankt voor het achterlaten van jullie reactie. Jammer dat de camping niet aan jullie verwachting heeft voldaan. Als we het zo lezen dan denken we dat het soort camping en jullie verwachting niet bij elkaar passen. Erg jammer maar dat kan natuurlijk gebeuren. In de vakantieperiodes is het druk op onze camping en zijn we een echte gezinscamping waar veel te doen is voor jong en oud. In de periodes buiten de vakanties is het heerlijk rustig en is het de ideale camping voor rustzoekers. Voor wat betreft het verkeer op het park, de toegestane snelheid is 5 kilometer per uur. Dit maken we duidelijk kenbaar door middel van borden en spandoeken, als we een melding krijgen dat iemand te hard rijdt dan zoeken we de gast aan de hand van het kenteken op en krijgen zij een waarschuwing. Als we nogmaals een melding krijgen dan blokkeren wij het kenteken zodat de auto geen toegang meer heeft tot het park. Daarbij blijft het ook de verantwoordelijkheid van de gast om zich aan de snelheidslimiet te houden en de veiligheid van de kinderen in acht te nemen. We besteden altijd veel aandacht aan het animatieprogramma, we hopen dan ook dat jullie bij het invullen van de enquête kenbaar hebben gemaakt wat er niet klopte. Zo kunnen we de punten meenemen bij de voorbereidingen voor 2020.

• 6Ac30-07-2019

Geen topper

Het animatieprogramma klopt niks van. Teleurstellend voor de kleintjes. De gebouwen van recreatie, restaurant enz erg ouderwets en vies. Zwembad en manage , speeltuin zijn daarintegen top. Het doet verder buiten de gebouwen oud smoezelig, vies en te druk aan. Alleen oog voor vaste gasten

• 5Eetgelegenheden

Team Samoza, Communicatiemedewerker, 20-09-2019

Wat jammer dat het verblijf niet was wat jullie ervan hadden verwacht. We begrijpen niet helemaal waarom het animatieprogramma niet klopte? We hopen dat jullie dit in onze enquête hebben aangegeven zodat wij er wellicht verbeterpunten uit kunnen halen. Goed te lezen dat het zwembad, de manege en speeltuin goed zijn bevallen. We maken geen onderscheid in vaste of toeristische gasten, we zijn dan ook benieuwd waardoor jullie dit gevoel hebben. Misschien kunnen jullie dit nog aan ons mailen of in onze enquête meenemen? Ons restaurant en recreatiegebouw zijn dit jaar nog helemaal opnieuw geschilderd en voorzien van nieuw terrasmeubilair. De opmerking omtrent schoonheid gaan we zeker meenemen. We nemen de tips van onze gasten graag mee bij de voorbereidingen voor het volgende jaar.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 8xoxo24-07-2019

geweldig

Met onze doodle en 3 pubers in de Glampingtent,wat een heerlijke accomodatie,alle luxe bij de hand.We vonden alleen nog wel sokken van iemand anders onder het stapelbed,fus dat is een aandachtspuntje voor de schoonmakers😉.Prachtige omgeving en heel hondvriendelijk.Zeker voor herhaling vatbaar.Tip:meer prullenbakken voor t geval je hond zijn behoefte doet,hoef je er noet heel lang mee te lopen en ook dat hopelijk de mensen hun plastic etc.dan meer hierin deponeren ipv langs de kant en id bosjes.Voor de rest een prachtige camping .....

• 7Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair

Team Samoza, Communicatiemedewerker, 09-09-2019

Wat super leuk dat jullie zo'n goed verblijf hebben gehad in de glampingtent en dat jullie hebben genoten van de omgeving! Bedankt voor de tip van de prullenbakken. We hebben dit eerder al eens overwogen maar het blijkt dat er dan ook huisvuil in gedaan wordt wat weer zorgt voor overvolle prullenbakken of zelfs huisvuil naast de prullenbakken. Dit willen we natuurlijk voorkomen. We hopen jullie later nog eens te kunnen verwelkomen.

• 9Wietse18-07-2019

Super camping op toplocatie

Super leuke camping met goede faciliteiten in een prachtige omgeving.

• 8Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair

Team Samoza, Communicatiemedewerker, 09-09-2019

Bedankt voor het achterlaten van deze goede beoordeling! Hopelijk zien we jullie nog eens terug.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 9CD10-06-2019

Geweldige ligging en heel leuk voor kinderen!

Hele leuke camping met kinderen en een hele mooie ligging midden in de bossen.

• 8Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair

Team Samoza, Communicatiemedewerker, 13-06-2019

Wat een mooie beoordeling! Vier 10-en, daar worden we heel blij van! We hopen jullie snel nog eens te kunnen verwelkomen.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2019

17 tips over Camping Samoza

• Lief-meisje, 28-04-2014

Centrum van Nunspeet en een comfort plek op de camping.

• arjanloos, 02-06-2014

Fietsen mee. Prima fiets omgeving

• moniquevandenbrink_1, 19-06-2012

Het restaurant Arriba is zeer de moeite waard. Het heeft een beperkte keuze, maar het eten is van prima kwaliteit. Minder geschikt voor jonge gezinnen, omdat er geen speelgelegenheid is voor de kinderen. Maar prima voor ons gezin (7 t/m 12 jaar)

2 vragen over Camping Samoza

• NC Bosman., 05-04-2019

Rolstoelgebruikers

Is de camping rolstoelvriendelijk , daar lees ik niets over. En het sanitair? Mvg. Nelleke Bosman.

• marielle_pieters, 28-09-2015

Welke plek

Wij willen hier met de herfstvakantie heen maar lees over plekken die snel onder water staan. Welke plekken zijn wel aan te raden?

Camping Samoza info

• Aantal sterrensterstersterster