Camping Samoza

Camping Samoza
7,7

Camping Samoza in Vierhouten is echt een bestemming voor jong en oud. Er komen families met kleine kinderen en eventueel huisdieren, maar ook jongeren waarvoor een speciaal jongerenveld aanwezig is. Het animatieprogramma is goed gevuld met gezellige activiteiten. De zwembaden zorgen voor extra plezier. Ga zeker eens een kijkje nemen in Harderwijk.

223 reviews over Camping Samoza in het Nederlands

super

stan de groot,
13-2-2019

er is geen hondenlosloopgebied aan de camping

Gereisd met oudere kinderen in mei 2018

Haast een eeuw Saxenheim,later de naam Samoza..oud

Bernadette Van Oosterbaan-vestergaard,
17-1-2019

Heb maar een datum ingevuld,ben zelf 70.mijn ouders zijn al lang overleden Waren een van de eerste huurders op Saxenheim.fam menger ome Jan en zijn vrouw Ieder jaar tot mijn 21e jaar in de apenkooi,naast ons fam van Olphen uit Deventer Daarna ik zelf met mijn kinderen huisje of tent,genoten box buiten lekker spelen Nu?Mijn 45jarige zoon,jawel met mijn kleinkinderen naar Samoza,dat is vanaf1938 tot heden,haast 100 jaar!!!Genoten en genieten.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2007

Mooie camping op de Veluwe

Jwf De ruijtee,
29-10-2018

Mooie schone kamping, loop zo de Veluwe op vanaf de camping. Enige min punten vond ik dat er geen toilet papier hangt en deze zelf megezeuld moet worden (vind dit erg jaren 80). En jammer dat de camping voor het merendeel vol staat met seizoen/vaste plaatsen, wat vaak de sfeer niet ten goede komt. Heb dit in oktober niet zo ondervonden omdat er bijna niemand was. En hebben een prima vakantie gehad op samoza. Heb overigens ook op de enquête die wij hebben ingevuld keurig een reactie gehad met antwoorden op de door ons ervaren gebreken, wc papier hangt men niet meer omdat mensen er schijnbaar een bende van maakte. (Hier kan ik me dan ook in vinden). En over de seizoens plaatsen, daar zijn ze mee bezig om dit zoveel mogelijk te scheiden van elkaar.

Gereisd met partner in oktober 2018

fantastich super

Jan Ballast,
23-8-2018

De putter42 waar we op stonden super de kampwinkel niet duur en toch spullen wat je nodig hebt op de camping super vriendelijke mensen.Voor jong en oud van alles te doen super geregeld daarom hebben we alweer voor volgende jaar geboekt 2019 .Hygiene zwembad en horeca kan beter volgens mij verder een super mooi binnen en buitenbad .Geweldige mooie manege een plaatje van de camping.Toiletgebouw borden plaatsen geen muziek en met fietsen en skate borden ingebouw spelen jammer.Verder douche en wastafels en wc washok super .Mooie gebouw op de bult mooie pizzarestaurant van maken of pannekoekenhuisje.

Gereisd met partner in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Team Samoza, Communicatiemedewerker, 1-10-2018

Wat een mooie beoordeling, Jan. Bedankt daarvoor! We nemen je tips mee in onze verbeterpunten voor volgend jaar. We zien jullie graag binnenkort nog eens terug.

Ok maar niet nog een keer

Wendy,
21-8-2018

Wij zaten op dit park in een bungalow. Prijs kwaliteit staat niet in verhouding. Tv was kapot en waren ze in de week ervoor ook al 6 keer voor geweest na de derde keer maar gezegd dat ze het stekkertje van de kabel moesten vervangen. Stoelen die echt aan vervanging toe waren. Een vaatwasser die halverwege spontaan open sprong en dan ook nog een buurman die 2 dagen om 9 uur op een steiger stond te schuren. Volgens hun niets waar genomen maar de foto's zijn er. Verder op zich prima , geen samenhorigheid maar wel mooie omgeving en ruimte rondom het huis was royaal. Animatie voor jeugd minimaal maar het quadrijden vonden ze geslaagd.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018
Team Samoza, Communicatiemedewerker, 1-10-2018

Wat jammer dat de bungalow niet aan de verwachtingen voldeed, gelukkig hebben jullie wel kunnen genieten van de omgeving en de ruimte rondom de bungalow. Tegen het einde van het jaar controleren wij de bungalows altijd. In deze review kunnen we helaas niet achterhalen in welke bungalow jullie verbleven, we hopen dan ook dat je de genoemde punten in onze enquête hebt genoemd zodat we er extra controle op uit kunnen voeren en het eventueel aan kunnen laten passen door de eigenaar van de bungalow. We vinden het jammer om te lezen dat jullie het recreatieprogramma tegen vonden vallen. In augustus organiseren we veel grote activiteiten zoals Paardendagen, Walibi dagen zodat jeugd met de bus een dag naar het pretpark kan, spooktochten, Family Obstacle Run, voetbalweekend, Heel Samoza Bakt, circus etc. Tegen het einde van de vakantie worden de grote activiteiten wel minder maar dat is ook te zien in onze tarieven, die zijn dan lager dan in de bouwvak. Quadrijden is altijd populair, leuk dat jullie kinderen daar ook plezier van hebben gehad! Mochten jullie of de kinderen nog tips hebben voor het activiteitenprogramma dan kunnen deze altijd gemaild worden (info@samoza.nl), we staan altijd open voor ideeën.

Geweldig

Kyara post,
18-8-2018

Alles vond ik perfect en al helemaal voor zo prijs alleen ik stond op het jongeren veld en dan moet je wel rekening houden met feest tot 3 uur snachts

Gereisd met partner in juli 2018
Team Samoza, Communicatiemedewerker, 1-10-2018

Wat leuk dat je zo'n leuk verblijf bij ons hebt gehad, Kyara. We hopen je gauw nog eens te kunnen verwelkomen!

Voor ons niet meer een 2e keer.

van der Kroft,
14-8-2018

Deze camping bestaat uit veel veldjes met ieder een eigen uitstraling en sfeer. Wij werden op een veldje bij seizoensplekken geplaatst waardoor de typische kampeer sfeer totaal verloren ging. Onze plek had ook geen streepje schaduw, in de hete zomer. Eigenlijk hadden ze deze niet mogen verhuren gezien de weersomstandigheden. Wij zijn vanwege de hitte een dag eerder naar huis gegaan. Bezint dus goed eer gij begint qua plek op de camping. Verder vonden wij het zwembad erg vies. Het water was troebel en het binnen naar buiten gaf veel rotzooi in het bad. Douches deden het soms niet waardoor het plakkerige gevoel bleef. Toiletgebouw redelijk ver weg en geen toiletpapier aanwezig, lange tijd geleden dat we met een rol wc papier over de camping moesten lopen. Sanitair redelijk schoon maar jongeren maken veel herrie met boxen in de douches meer toezicht zou beter zijn. Was s'nachts wel prima stil. Manege Samoza prima.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018
Team Samoza, Communicatiemedewerker, 1-10-2018

Bedankt voor het achterlaten van je beoordeling. Wat jammer dat jullie verblijf niet helemaal naar verwachting is geweest. We hebben veldjes waar alleen seizoenplaatsen staan en veldjes met toeristische plaatsen, dit hebben we juist zo ingedeeld omdat we begrijpen dat het voor gasten die kort verblijven niet altijd leuk is om tussen gasten te staan die een heel seizoen op de camping verblijven. Wil je graag op een toeristisch veld staan, geef dit dan aan bij je boeking. In het hoogseizoen is onze camping al snel volgeboekt, wanneer je ruime keuze wilt hebben aan soorten kampeerplaatsen dan is ons advies zo snel mogelijk te boeken om zo te voorkomen dat de enige vrije plaatsen dus op een seizoenplaats veld zijn. Door de super warme zomer van dit jaar waren alle kampeerplaatsen erg heet, dit kunnen we niet voorkomen. Iedere andere zomer is dit juist een hele populaire plaats door de goede zonligging. Wat vervelend dat het zwembad niet schoon was en de douches het soms niet deden. Dit graag altijd tijdens het verblijf melden zodat we gelijk ons best kunnen doen om het op te lossen. Voor wat betreft het toiletpapier, we hebben dit niet in de gebouwen hangen omdat we uit ervaring weten dat er (helaas) heel slordig mee omgegaan wordt. Het papier ligt door het hele gebouw en de toiletten raken erdoor verstopt, dat is de reden dat we er niet voor kiezen om het op te hangen. Jammer dat we jullie niet nog eens kunnen verwelkomen maar we hopen dat jullie een mooie andere camping zullen vinden.

Leuke camping met heel veel animatie

Sabine,
10-8-2018

Op zich een hele leuke, grote camping midden in de prachtige natuur. Heel veel animatie voor de kids, zoveel dat je niet eens alles kan meemaken! Zwembad is leuk, helaas wordt het door de gasten erg smerig gemaakt. Het buitenbad is wel ontzettend koud!! Ook het sanitair wordt vies gemaakt door de gasten. Ik denk wel dat de camping er alles aan doet om het netjes te houden. Het personeel mag van mij wel iets vriendelijker. Deze zijn vaak wat gehaast en kijken je niet aan. Er zijn heel veel seizoensgasten dus soms is het moeilijk aanspraak maken. Maar voor de rest, het is een mooie camping. Lekker druk. Je moet daar wel van houden. (vanwege het Nederlandse weer, gaan wij volgend jaar wel weer naar het buitenland)

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018
Team Samoza, Communicatiemedewerker, 1-10-2018

Bedankt voor het achterlaten van je goede beoordeling, Sabine. Goed dat jullie een fijne vakantie bij ons hebben gehad. We proberen de camping zeker schoon te houden maar zijn daarbij ook afhankelijk van de gasten ;-). Wat vervelend dat het water zo koud was, het kan ook zijn dat het kouder aanvoelde omdat het zo super warm was buiten? Het water in het buitenbad wordt namelijk altijd verwarmd tot gemiddeld 23 graden. We hopen jullie gauw nog eens te kunnen verwelkomen.

Familie tieners honden paarden

K. Dekkers,
4-8-2018
  • grote plaats
  • verzorgd terrein
  • vriendelijke gasten
  • hondevriendelijk
  • goed programma
  • schoon sanitair (breng toilettenpapier)
  • onprofessionele benadering bij frituur en restaurant als iets niet klopt
  • in het weekend best luidruchtig snachts
  • door veel seizoensplekken ziet het zelfs in het hoogseizoen op enkele plekken verlaten uit. Jammer.

Aanrader zeker ook met oudere kinderen. We hebben heel erg genoten.

Gereisd met oudere kinderen in Sun Jul 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Team Samoza, Communicatiemedewerker, 21-9-2018

Bedankt voor deze duidelijke review en de mooie cijferbeoordeling! Fijn dat jullie een goed verblijf bij ons hebben gehad. Het klopt dat er in schoolvakanties regelmatig gezellige activiteiten georganiseerd worden rondom het horecagebouw wat je 's avonds nog kunt horen. In het laagseizoen, buiten schoolvakanties komt dit overigens niet voor en is het erg rustig. Het kan zijn dat seizoengasten niet in het hoogseizoen gebruikmaken van de plek, dan lijkt het inderdaad wat verlaten. Daarom hebben we ervoor gekozen om speciale seizoenvelden te maken zodat deze gasten bij elkaar staan en toeristische velden zodat de gasten met een korter verblijf ook bij elkaar staan. We zijn blij dat jullie hebben genoten en we hopen jullie nog eens te kunnen verwelkomen.

Nooit meer

Suus,
29-7-2018

Zwembad smerig,peuken,bierdopjes,troep op het veldje,gevaarlijk veelste klein en overvol druk..voor zo'n groote camping.Snackbar smerig.Discotheek smerig..de vloer plakte zo erg dat je slippers blijven plakken en de trap er heen glad en gevaarlijk.Camping winkel was wel super er was vanalles en betaalbaar.Kampeer plek ruim en mooi.Sanitair redelijk.Receptie dames twee van de 4 erg onvriendelijk.Voor ons nooit meer 4 dagen eerder naar huis..erg jammer

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018
Team Samoza, Communicatiemedewerker, 7-8-2018

Beste Suus, wat jammer dat je ons park met een 4 beoordeeld. Het verbaast ons dat je nooit meer terug zou willen komen naar Samoza. We hebben een e-mail van je ontvangen dat je eerder moest vertrekken vanwege privé omstandigheden. We hebben samen afgesproken dat je die 4 nachten als tegoed houdt en je was heel blij met deze oplossing om zo nog eens terug te kunnen komen. Jammer dat je, voordat je onze reactie per mail had ontvangen, al deze Zoover reactie hebt geplaatst maar ondanks dat hopen we je toch nog eens te kunnen verwelkomen. Voor wat betreft de netheid van het zwembad en de cafetaria, dit mag altijd tijdens het verblijf gemeld worden zodat we het direct op kunnen ruimen. Door de extreme warmte deze zomer wil iedereen graag gebruikmaken van het zwembad waardoor het inderdaad druk kan zijn. Een situatie waar heel veel zwembaden in Nederland deze zomer mee te maken hebben gehad.

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurTV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Privé sanitair mogelijkJa
  • Overige servicesWasserette

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Samoza in Vierhouten, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Samoza zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.