Géén boekingskosten
/Nederland/Gelderland/Vierhouten/Vakantieparken Vierhouten/Vakantiepark Heidepark Veluwschkarakter

Heidepark Veluwschkarakter

Vakantiepark
NederlandGelderlandVierhouten

We hebben de beste aanbieders voor Vakantiepark Heidepark Veluwschkarakter voor je op een rij gezet:

9FenomenaalScore uit 4 reviews
+1/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

9FenomenaalScore uit 4 reviews
  • 7.9Activiteiten
  • 8.6Onderkomen
  • 8Eetgelegenheden
  • 9Waardering

Vakantiepark info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

4 Reviews over Heidepark Veluwschkarakter

• 8Siska20-03-2022

Geweldig

We hadden dit chalet gehuurd, voor de kerst, maar door de lockdown, doorgeschoven naar maart. Het chaletis voor 4 personen, alles aanwezig, borden, bestek, enzenz, zelfs een vaatwasser ☺. Het was allemaal keurig schoon en netjes. Mooi terras met tuinset, en ruime schuur, waar de fietsen in kunnen. Zo vanaf het park, kun je de heide op , om te fietsen of te lopen. Tegenover het park, kun je heel goed eten, bij grillrestaurant de Boerenschuur, kwaliteit van het eten, is perfect en niet duur. Verder zit er een buurtsuper, op 2 km lopen van hetpark. Wij zijn voor de boodschappen naar Elspeet gereden, grotere winkel, meer keus. Maar dat is ieder zijn eigen. Wij komen hier zeker, nog weer terug.

• 7Activiteiten
    • 8Onderkomen
    • 8Eetgelegenheden
  • 9Dyanne09-08-2021

Goed onderhouden comfort chalets in mooie omgeving

• Goed onderhouden en uitgeruste chalets+ Mooie omgeving (wandelen, fietsen, Klimbos) + Erg vriendelijk personeel, communicatie verloopt heel snel en goed mbt reserveren+ Schoon in chalets en op het park + Zowel voor kleine kinderen als volwassenen erg leuke plek.
    • 9Activiteiten
    • 9Onderkomen
  • 10Aart & Annet29-06-2021

Aanrader!!

Vooraf gebeld en uiterst klantvriendelijk geholpen door Renske die rekeninghoudend met onze wensen een plekje adviseerde. Wij hadden een ruime zonnige plek op de Hoge Weide. Wil je wat meer schaduw dan zal een plaats op de Valkenweide je meer aanspreken. Eenmaal gearriveerd kregen we van dezelfde Renske ook een zakje bestemd voor onze hond met daarin een paar doggybags, een balletje en snoepjes voor onze hond. Leuk!! We hebben het heel fijn gehad op deze zeer ruim opgezette camping of beter gezegd 'vakantiepark'. Heel mooi sanitair!! En vanaf de camping loop je via een een paadje zó de Elspeetsche heide op. Geweldig! En in Vierhouten kun je lekker eten in diverse restaurants. Wij komen graag nog eens terug! Toch één minpuntje? De rust wordt regelmatig verstoord door het geluid van de groepsaccomodatie waar schoolgaande kinderen hun schoolkamp vieren. Vooral op het terrein van de camperaars kun je daar 'last' van hebben.

• 9Gillian23-03-2021

Heerlijk park midden in de natuur!

Leuk kleinschalig park in een prachtige omgeving! Dit park is gelegen in een klein dorpje met leuke restaurantjes en een kleine supermarkt. Uitstekende service vanuit de receptie, erg behulpzaam. Erg schoon was de accommodatie. Kortom, leuke plek en zeker voor herhaling vatbaar!

• 8Activiteiten
    • 9Onderkomen