Hotel De Vossenberg

Kleine hotelsWeer vandaag15°3°
Hotel De Vossenberg

11 tips over Hotel De Vossenberg

Jeannette, 5-5-2015
Het hotel zit in een mooie omgeving. Heerlijk gebied om te gaan wandelen. Je komt helemaal tot rust.
j_kommerkeij, 4-5-2015

Een heerlijk, knus hotel voor weinig geld. Je voelt je hier welkom.

Dit alles in een mooie omgeving. Je kunt hier heerlijk wandelen.

keesje, 4-3-2015
Ga naar Ermelo, leuke niet te grote plaats met een kleine bierbrouwerij. Ook Kampen en Nunspeet zijn aanraders.

We hebben een aantal aanbieders voor De Vossenberg voor je op een rij gezet:

g geelhoed, 2-8-2014
heel mooi gebied om te fietsen en te wandelen.
klaas blaauw, 13-6-2014
Heerlijk middelpunt van diverse fietstochten die je in de bosrijke omgeving kunt maken, er zijn goede betonnen fietspaden in de omgeving en uiteraard een heerlijk wandelgebied.
Hennie Paap, 6-1-2014
Er zijn meerdere leuke dingen in de omgeving te doen.o.a. een bezoek aan het stadje Elburg en een aanrader is het plaatsje Hattum met zijn Anton Pieck museum en de oude bakkerij met houtoven welke nog steeds in gebruik is. de producten zijn te koop bij de bijbehorende ouderwestse winkel.Zeker ook een aanrader met kinderen.Er zijn ook activiteiten voor kinderen,erg leuk en leerzaam!Een wandeling met de boswachter behoort ook tot de mogelijkheden. Nog geen anderhalf uur rijden van de randstad!

joop, 30-12-2012
Schattig winkeltje aan de overkant.
carla_rikkers, 8-11-2012

Eten bij Tante Sjaan aan de overkant.

Leuk, gezellig en goed restaurant.

Sauna de Veluwse Bron op zo'n 10 km afstand.

Robert Blom, 16-7-2012
Zeker boeken voor 3 nachten, want weekendje vrijdag-zondag is toch erg kort.
silkens jos, 14-7-2012
jammer dat de kamers door de dag moeilijk te verluchten zijn aangezien dat de ramen niet op kiep konder gezet worden, de badkamer rook ook muf

We hebben een aantal aanbieders voor De Vossenberg voor je op een rij gezet: