Hotel De Vossenberg

8Fantastisch

198 reviews over Hotel De Vossenberg

• 5E.P.24-08-2019

Boek GEEN budget kamer

Ik had een budget 1 persoonskamer op de 1e verdieping geboekt, omdat die als enige 1 persoonskamer nog vrij was. In de kamer was een soort hok gemaakt, met daarin de badkamer. Voor het toilet amper ruimte, dus overdwars op de pot. Bij de douche hing een zwart niet licht doorlatend douchegordijn. Dat was ook niet zo heel handig, want je zag echt niets meer als je die sloot. Het grootste probleem was echter, dat het bloedheet was en het raam openen GEEN optie. Op het dak voor het raam stond namelijk de afzuiging van de keuken. Maakte een enorm lawaai en zorgde voor een vieze vette baklucht in de kamer. De herrie van dat apparaat ging door tot 23:25 uur en startte om 07:10 weer op. Uiteraard hier wat van gezegd. Men gaf aan, dat dit bij de boeking gezegd zou moeten zijn. Maar ik had rechtstreeks via hun site geboekt en dan wordt er niet over gerept. Als ik het had geweten, had ik uiteraard NIET geboekt. Je komt immers voor de rust ....

Alleen gereisd in augustus 2019

• 10Arno Peters02-07-2019

Geweldig gewoon!

Een paar dagen er helemaal tussenuit. Genoten van de omgeving. Super hartelijke ontvangst, goede service, goede prijs-kwaliteit.

Alleen gereisd in juli 2019

• 2018
    8Charlotte27-08-2018

Prima hotel

We verbleven in een kamer op de eerste etage, boven de receptie. Voor 12 uur ‘s avonds binnen zijn, dan gaat het alarm aan en is er geen mogelijkheid om in je kamer te komen.. kamers op de begane grond zijn via een aparte deur te bereiken. Ook ‘s nachts. Kamer was verder prima, ontbijt uitgebreid en vriendelijk personeel. Zeker voor herhaling vatbaar, maar dan wel een kamer op de begane grond 😄

• 10Kees Stigter en Jetty van Westering02-08-2018

Prima voor herhaling vatbaar

De ontvangst was prima, het diner was prima - gratis IIswater bediening was uitstekend en de eigenaar (Jeroen) kwam persoonlijk naar onze tafel.

• 6Piet Meijer01-08-2018

Verblijf heeft niet aan verwachtingen voldaan.

Wij verbleven hier 11 nachten in kamer 12. Blijkt een schamel hotel, zeer gedateerd, gehorig en weinig comfort. Slechte housekeeping. Vriendelijk personeel. Het restaurantgedeelte voldoet goed evenals het gezellige terras. Uitbaters zijn met ons van mening dat het hotel niet zo geschikt is voor een verblijf langer dan 2 à 3 dagen i.v.m. weinig bergruimte op de 2-persoons kamer(s). Hadden ze eigenlijk vooraf moeten vertellen. Was eerlijker geweest, maar het verdienmodel prevaleert kennelijk boven investeren in het eigen bedrijf.

• 5Apeldoorn24-05-2018

Ik zou niet snel weer boeken. Gehorig, niet schoon

Boeken ging gemakkelijk. Personeel dacht mee toen we vroegen of we langer konden blijven. 2e nacht bleken we lekkage te hebben op onze kamer. Ik stond ineens met mijn voeten in de nattigheid. Medewerkster zou het melden. Geen compensatie gehad ondanks dat we het de hele nacht hadden horen druppelen. Waterkoker op onze kamer was ook stuk. Zondag wilden we graag aan een twee persoonstafel ontbijten. Kon niet meer. Alle kleinere tafels stonden vol vieze borden van andere gasten. Niks opgeruimd. We moesten aan een grote tafel zitten. Niet zo gezellig. Toen ik zei dat de schaaltjes op waren werd er alleen maar owh gezegd. Werd niet bijgevuld. Brood was ook van de dag ervoor. Ik had de kap eraf gesneden. Wilde ik de volgende dag weer doen. (Vind ik namelijk erg lekker!) Bleek het hetzelfde brood te zijn. Rand was helemaal uitgedroogd. Toen ik een ontbijtbord wilde pakken moest ik er 2 wegleggen. Zaten nog vaatwasser resten op.

Gereisd met partner in mei 2018

• 9FM te O03-01-2018

Het was Fantastisch!

De ontvangst, de maaltijden, de bediening, de inrichting, dat is hier in één woord prima. Je voelt je er onmiddellijk thuis. Onze kamer en de badkamer waren keurig netjes en schoon. Algemene indruk is dan ook uitstekend. Echt een aanrader.

• 2017
    10Marleen30-12-2017

Wat een gezellig en mooi hotel/restaurant.

We waren verrast door de entourage ,gezelligheid en vriendelijke mensen die daar werken. Het eten was heerlijk, ontbijt zeer uitgebreid en het diner was ook zeer smakelijk. We hebben genoten en komen gauw weer terug om te genieten.

• 10Mw. Hoogkamer30-12-2017

Fantastisch kerstarragement gehad.

Was er 1e en 2e kerstdag en het was geweldig, warm welkom heerlijk en gezellig diner. Er wordt door werkelijk iedereen gezorgd dat het je aan niets ontbreekt. Ik was alleen maar heb mij geen moment alleen gevoeld. Op 1e kerstdag heb ik deelgenomen aan de z.g. "gastentafel " voor alleenstaanden en ook dat pakte heel goed uit. Kortom ik heb een heerlijke kerst gehad samen met mijn hond.

Alleen gereisd in december 2017

• 10J. W. van den Pol28-12-2017

gastvrij, goede lokatie, heerlijk eten

prima hotel om na de kerst even tot rust te komen. lekker aperitief bij de open haard en daarna heerlijk gegeten. personeel is heel gastvrij en de kamers hebben allemaal een eigen (veluwe)thema. echt heel leuk gedaan!

11 tips over Hotel De Vossenberg

• klaas blaauw, 13-06-2014

Heerlijk middelpunt van diverse fietstochten die je in de bosrijke omgeving kunt maken, er zijn goede betonnen fietspaden in de omgeving en uiteraard een heerlijk wandelgebied.

• Hennie Paap, 06-01-2014

Er zijn meerdere leuke dingen in de omgeving te doen.o.a. een bezoek aan het stadje Elburg en een aanrader is het plaatsje Hattum met zijn Anton Pieck museum en de oude bakkerij met houtoven welke nog steeds in gebruik is. de producten zijn te koop bij de bijbehorende ouderwestse winkel.Zeker ook een aanrader met kinderen.Er zijn ook activiteiten voor kinderen,erg leuk en leerzaam!Een wandeling met de boswachter behoort ook tot de mogelijkheden. Nog geen anderhalf uur rijden van de randstad!

• carla_rikkers, 08-11-2012

Eten bij Tante Sjaan aan de overkant. Leuk, gezellig en goed restaurant. Sauna de Veluwse Bron op zo'n 10 km afstand.

1 vraag over Hotel De Vossenberg

• A. Homma, 26-02-2017

hondjes

wij komen 31 mrt voor een bridgeweekend. Is het mogelijk 2 hondjes mee te nemen

brenda, 06-03-2017

Ja hoor uw hondjes zijn van harte welkom. We rekenen € 10,00 per hond per nacht.

• Huishoudelijke apparatuurTV

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen