Hotel De Vossenberg

Hotel De Vossenberg

192 reviews over Hotel De Vossenberg in het Nederlands

Het was Fantastisch!

FM te O, 3-1-2018

De ontvangst, de maaltijden, de bediening, de inrichting, dat is hier in één woord prima. Je voelt je er onmiddellijk thuis.

Onze kamer en de badkamer waren keurig netjes en schoon. Algemene indruk is dan ook uitstekend.

Echt een aanrader.

Wat een gezellig en mooi hotel/restaurant.

Marleen, 30-12-2017

We waren verrast door de entourage ,gezelligheid en vriendelijke

mensen die daar werken. Het eten was heerlijk, ontbijt zeer uitgebreid en het diner was ook zeer smakelijk. We hebben genoten en komen gauw weer terug om te genieten.

Fantastisch kerstarragement gehad.

Mw. Hoogkamer, 30-12-2017

Was er 1e en 2e kerstdag en het was geweldig, warm welkom heerlijk en gezellig diner. Er wordt door werkelijk iedereen gezorgd dat het je aan niets ontbreekt. Ik was alleen maar heb mij geen moment alleen gevoeld. Op 1e kerstdag heb ik deelgenomen aan de z.g. "gastentafel " voor alleenstaanden en ook dat pakte heel goed uit. Kortom ik heb een heerlijke kerst gehad samen met mijn hond.

We hebben een aantal aanbieders voor De Vossenberg voor je op een rij gezet:

gastvrij, goede lokatie, heerlijk eten

J. W. van den Pol, 28-12-2017

prima hotel om na de kerst even tot rust te komen. lekker aperitief bij de open haard en daarna heerlijk gegeten. personeel is heel gastvrij en de kamers hebben allemaal een eigen (veluwe)thema. echt heel leuk gedaan!

Fantastisch hotel!

Ouwendorp, 13-12-2017

Wat een mooi en gastvrij hotel! Naast dat de bediening heel vriendelijk is zijn ze ook gastvrij voor honden. Bij aankomst kregen we een heerlijke cappuccino en een botje voor de hond. De kamers zijn mooi en met goede bedden. In de omgeving kan je wandelen over de hei of in het bos. Echt een aanrader.

Heerlijke plek om te ontspannen!!

Goedvree, 11-12-2017

Wat een heerlijke plek. Mooi terras met fijne bediening. Ook de kamers waren gezellig en schoon en het ontbijt lekker 😊

Super gastvrij en mooi hotel !!

Gerald, 11-12-2017

Heerlijk hotel !

Goede prijs/kwaliteit, aardig en gastvrije bediening, gevarieerde kaart, stijlvolle thema kamers, super mooie omgeving

Fantastisch hotel en heerlijk gegeten!

Blanken, 11-12-2017

Wat een heerlijk hotel. Eigenaren en personeel namen echt de tijd om ons verblijf tot een heerlijke week te maken. We hebben genoten! We komen graag nog een keer terug.

Superhotel, mooie, schone kamers en lekker eten

Susanne van Dijk, 11-12-2017

Kamers prachtig en allemaal met een ander thema. Ontbijt goed verzorgd en erg veel keus. Bedden heerlijk. Personeel supervriendelijk en heerlijk gegeten. Wat is de omgeving prachtig om te wandelen. Wij komen gauw weer eens terug.

Mieke, 11-12-2017

Zeer gemoedelijke plek, zowel op het terras als binnen is het heerlijk. Ruime kaart, goede wijnen en lekkere biertjes van de tap; alles prima verzorgd. In de zomer wordt er met regelmaat iets georganiseerd, erg leuk! Als ik op de Veluwe ben ga ik hier zeker nog eens terug!

We hebben een aantal aanbieders voor De Vossenberg voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel De Vossenberg in Vierhouten, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel De Vossenberg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel De Vossenberg scoort een 9.04 uit 10 op basis van 192 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: