Camping De Paasheuvel Recreatiecentrum

60 reviews over Camping De Paasheuvel Recreatiecentrum

• 2019
    8Jenny de jong07-01-2019

Fantastische service

Met een grote groep vrienden 17 volwassenen en 15 kinderen tussen de 0 en 6 jaar verbleven in accommodatie de Korenbloem. Perfect. Incl. catering, was allemaal erg goed geregeld.

• 3Staat v/h sanitair

Gereisd met vrienden in december 2018

• Oude reviews

8Mary26-05-2015

Kindvriendelijke camping met een mooie ligging!

Via een veiling een safaritent geboekt. Vóór het bieden de extra kosten bekeken. We herkennen ons niet in de slechte recencies. De tent was ruim en gezellig. Er was genoeg licht, ook in de slaapgedeeltes. We stonden op een veldje met in het midden oa schommels, zandbak en een picknicktafel. Ideaal voor kinderen. S'avonds maakten de volwassenen een kampvuurtje. In de bosrijke omgeving hebben we heerlijk gewandeld met de hond. Ook hebben we 1xgebruik gemaakt van het restaurant. Wel hebben we voor afhaal gekozen. Op wat minpuntjes na was het lekker. Het sanitair was prima en dichtbij. Er was volop toiletpapier maar helaas geen zeep bij de wastafels. Wat we misten in de tent was een schoonmaakpakketje. Zoals bijvoorbeeld een klein flesje schoonmaakmiddel. Maar dit had ik voor de zekerheid zelf meegenomen. Het inventaris was verder ruim voldoende. Kacheltje deed zn werk goed. Ter info: vanaf 2016 alleen te boeken voor groepen en niet meer voor individuele kampeerders.

• 7Staat v/h sanitair
    • 6Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in mei 2015

• 7Miranda19-05-2015

Rustige camping

Hemelvaartweekend doorgebracht op deze camping. Hadden een safaritent geboekt, helaas was deze dubbel geboekt. Camping heeft dit opgelost door ons een stacaravan aan te bieden. Wij zijn akkoord gegaan en de camping is ons tegemoet gekomen in het nog te betalen bedrag en de volgende ochtend hebben wij een compleet ontbijt mogen ontvangen. Accomodatie was goed, bedden zijn zacht. Bij koude avonden hebben wij genoten van een goedwerkende kachel. De camping is rustig gelegen aan de rand van de heide, perfect voor een wandeling te maken. Kinderen kunnen er heerlijk spelen !

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in mei 2015

• 1gerald11-03-2015

Geen fijne vakantie gehad

Camping maakt een slordige indruk. Meer zag er niet betrouwbaar uit. Slecht beheer met prijzen we dachten voordelig een safari tent te huren maar kregen met diverse onduidelijke kosten erbij geboekt. De tent was nieuw maar daar was het ook mee gezegd hij was tochterig en niet iets wat je van een dergelijke tent mag verwachten. De vloer hobbelde en we lagen vaak wakker van knaaggeluiden. Denk dat dit meer komt door slechte verzorging van camping veel afval en dat trekt ratten en muizen. Sanitair was vaak erg snerig. Meubulair tent was erg krakkemikkig

• 1Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

• 1Melissa02-03-2015

Wat een horror plaats

We zaten in een tent van tentverhuurder alleen maar ellende begon bij receptie al of we nog tig euro moesten aftikken denk je een koopje te hebben. Om te gaan slapen geen licht in tent moet op de gok je kamer vinden. Matrassen van een slechte kwaliteit. Ja hoor een kachel alleen blijft het steenkoud. Veel losse splinters in de tent door slechte hout wat er lag. Sanitair was smerig, vijver was vies blauw alg en veel bloedzuigers. Overal hondepoep waar je kinderen moet laten spelen. Nee voor ons nooit weer iets te maken met tentverhuurder.

• 1Staat v/h sanitair
    • 1Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

• 1jeroen26-02-2015

Paasheuvel is onbetrouwbaar!

Wij zijn de dupe geworden van het wanbeleid van de laatste jaren. Telkens weer discussie over prijzen. Elk jaar weer andere mensen die zeggen niets te maken te hebben met gemaakte afspraken uit het verleden en ga zo maar door. Zeer klant onvriendelijk, arrogante houding. Ze hebben ons het gevoel gegeven ons liever kwijt dan rijk te zijn. Nou, ze hebben het voor elkaar gekregen. Wij komen hier Nooit meer terug!

• 2Eetgelegenheden
    • 2Staat v/h sanitair

De Paasheuvel, 'Marketing, 30-04-2015

Beste Jeroen,

Bedankt voor de reactie. Helaas geeft u aan dat De Paasheuvel een onbetrouwbare partner is. Dat vinden wij niet alleen jammer maar ook niet terecht.

Als vaste gast heeft u jarenlang een korting ontvangen op de huur van één van onze zalen inclusief buffet. Helaas is het niet mogelijk om deze korting eeuwig voort te laten duren, ook wij hebben immers te maken met prijsverhogingen.

Dat u dit ervaart als onbetrouwbaar vinden wij erg jammer. Wellicht hebben we niet goed genoeg kunnen uitleggen waarom we de verleende korting van de afgelopen jaren moeten afbouwen, dat zie ik in ieder geval als aandachtspunt voor onszelf.

Nogmaals bedankt voor de reactie!

Gereisd met vrienden in januari 2015

• 8Ineke07-09-2014

Mooie camping, rustig gelegen

Wij hebben in een vodatent op het mierenbos gezeten, jammer dat onze tent op een hele dag schaduwplaats stond. Daardoor koud, zeker in de avond, er was wel een kacheltje, maar deze kon niet voldoende warmte produceren voor een aangename avond en ochtend. Het was maar 10 gr. goede tent, alleen heel weinig licht, misschien in de saapkamers een lichtpuntje maken? Zou zoveel uitmaken. Nu moesten we in het donker ons bed opzoeken of iets uit de koffers halen. Dat was niet goed. Camping zelf mooi met uitstekend sanitair, wij hadden twee gecandicapte personen bij ons en die konden gebruik maken van de invalidendouche. Goed ingericht met hoge wc, stoeltje en mengkraam, alles op de goede hoogte. Heel fijn dat wij dat gebruik van konden maken.

• 10Staat v/h sanitair

Gereisd in augustus 2014

• 8Nel Gietema14-07-2014

relaxte camping

mooie camping met het kampeergevoel van vroeger

• 6Staat v/h sanitair
    • 9Eetgelegenheden

Gereisd met vrienden in juli 2014

• 10Jan de vakantieman14-06-2014

Prima camping midden op de Veluwe

Wij hadden een midweek in een ingerichte safaritent van touroperator geboekt. Bij aankomst werden we hartelijk ontvangen op de receptie. De tent was mooi en ruim en met name de keuken op wielen is echt een aanrader. Door het mooie weer hebben we elke dag buiten kunnen koken. Als je geen zin hebt om te koken loop je zo het dorpje in waar ook een paar leuke restaurantjes zijn.

Wij hebben het prima naar ons zin gehad en zijn van plan volgend jaar weer een midweek te komen.

• 9Staat v/h sanitair
    • 10Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juni 2014

• 4jan_14410-06-2014

Teleurstellend Pinksterweekend

Afgelopen Pinksterweekend met de familie naar camping De Paasheuvel geweest. We stonden op de ligweide bij de zwemvijver. Normaal een ruim veld met aan de rand tenten/caravans, nu met tijdelijke voorzieningen helemaal volgezet met tenten en caravans. De toch al niet zo ruime sanitaire voorzieningen werden daardoor (veel te) intensief gebruikt. Er werd niet extra schoongemaakt. Gevolg: smerige, stinkende voorzieningen. De zwemvijver was op het eerste gezicht mooi en er werd goed gebruik van gemaakt. Kinderen met netjes in de weer om visjes, kikkers, kikkervisjes en dergelijke te vangen. En wat er nog meer rondzwom, zoals bloedzuigers. Er dreef een laagje groen-blauwe smurrie op de zwemvijver. Blauwalg? Aan mijn grootste ergernis in dit weekend kan de camping weinig veranderen (waarom eigenlijk niet?). Dat betrof het gedrag van een deel van de gasten. Veel overlast door geschreeuw, veel troep (sprokkelhout voor het kampvuur) en een loslopende hond, die op het veld pieste en poepte.

• 2Staat v/h sanitair
    • 3Eetgelegenheden

Gereisd met vrienden in juni 2014

6 tips over Camping De Paasheuvel Recreatiecentrum

• celestevh, 15-08-2013

Harderwijk is leuk om een dagje lekker doorheen te slenteren!

• hanneke lohman en wim helmink, 11-12-2013

Fijne omgeving om je vakantie door te brengen, prima fietsmogelijkheden en leuke dorpjes in de nabije omgeving

• Michel, 24-12-2012

Eten bij de Tent (restaurant op de camping). Prima eten en goede en vriendelijke bediening.

2 vragen over Camping De Paasheuvel Recreatiecentrum

• Siebrig Jasper-De Wilde, 15-08-2018

koelelementen voor koelbox

Wij gaan morgen naar www.gracelandfestival.nl alleen hoorde ik van de organisatie dat er op paasheuvel in Vierhouten geen Vriezer staat voor koelelementen,dat is voor kampeerders zonder stroom nu heel erg vervelend,wij komen daar namelijk met een 2 persoons tentje,en hebben alleen maar een koelbox tot onze beschikking,om onze producten vers te houden,nou gaat het maar om 4 dagen,maar zelfs dan wil je goed kunnen eten,is hier een oplossing op te vinden?

• Ilona van den Dop, 21-03-2018

Caravan

Mogen er ook caravans staan

Camping De Paasheuvel Recreatiecentrum info

• Aantal sterrenstersterster