Vakantiehuis De Jonge Stee

Tonen op kaart

36 reviews over Vakantiehuis De Jonge Stee

• 2019
    8Wanda21-06-2019

waanzinnig mooi plekje, veel privacy

Vakantiehuis De Beuk is gelegen in een flinke 'eigen' tuin, door hoge hagen afgezonderd van de rest van De Jonge Stee. De eigenaren laten je ook heerlijk met rust, dus volkomen privacy ! Leuke wilde tuin, twee terrassen en een gezellige veranda. De rest van de Jonge Stee is een prachtig en zeer mooi onderhouden plek. Het huis is best knus van binnen, de keuken met alles wat je wensen kunt. Ruime slaapkamer met badkamer, maar de twee andere 2 tweepersoons slaapkamertjes zijn klein en donker. Voor wie er gevoelig voor is: ook de kamer beneden is vrij donker, vanwege de veranda. Wij nemen altijd standaard twee gezellige schemerlampjes mee als we naar een vakantiehuis gaan, en die kwamen hier ook goed van pas. Verder scheelt het als je de raamhorren uit de ramen haalt. De hond van de eigenaren kwam iedere dag even 'buurten' en dat vonden wij leuk. Al met al een waanzinnig mooi plekje, zeker als je van de terrassen gebruik kunt maken!

Gereisd met partner in juni 2019

• 2018
    9Wim Renooij30-12-2018

Aanrader

Wat een fantastische plek om kerst te vieren. Bungalow de Eik is letterlijker en figuurlijk perfect zowel qua inrichting als ligging. De bossen en weilanden en op loopafstand prima restaurants maken de Jonge Stee tot een absolute aanrader.

Gereisd met partner in december 2018

• 3Marvzon05-10-2018

Nooit meer

Plek is prachtig, service beneden pijl. Mocht je je graag welkom willen voelen, zoek dan een andere plek op de Veluwe.

Gereisd met vrienden in juli 2018

• Oude reviews

10P Grift08-08-2017

Prachtig mooi

Geweldig rustig en mooie groene omgeving. Prima geschikt om te wandelen en te fietsen. En als je je paard mee wild nemen is dat ook geen probleem.

Gereisd met partner in juli 2017

• 9Karin van Doorne14-07-2017

Mooi huis gelegen op een prachtig landgoed.

Ruim huis met rondom terrassen zodat je overal heerlijk kan zitten. Het huis is van alle gemakken voorzien met prachtig sanitair en goed uitgeruste keuken. De paarden boxen zijn schoon en ruim en alles is voorhanden. De paarden mogen gebruik maken van een grote weide met drinkvoorziening. Je rijdt zo de bossen in met tal van ruiterpaden en 's avonds loop je naar het dorp om een hapje te eten. Wat wil je nog meer, echt een fantastische plek!

Gereisd met partner in juli 2017

• 10Jolande Verhulst09-05-2017

Heerlijk verblijf is stilte rust en rijkheid

In grote vakantiehuis verbleven, met vriendin en hond. Het huis beschikt over een heerlijke veranda en twee prachtige badkamers. De keuken is overcompleet en geweldig voor uitgebreid zelf kokkerellen. Op loop afstand restaurantjes en terrasjes. De directe omgeving, zeg maar het erf, waarop de vrijstaande bungalow staat is Fantastisch, de tuin is een waar genot. Onze eigen paarden waren mee en hadden ook een paradijselijke week. De eigenaren zijn zeer relaxed. En ja in juli gaan we weer!

Gereisd met vrienden in mei 2017

• 9Muriël28-04-2017

Sprookjesachtig genieten in prachtige setting!

Samen met onze driejarige dochter en hond twee nachten gelogeerd in "de eik" en ontzettend genoten! Het huisje doet sprookjesachtig aan en is voorzien van een fijne slaapkamer en luxe badkamer ( heerlijk gebadderd!). Opgemaakte bedden, en aanwezigheid van keuken- en badlinnen zorgen voor gemak en een 'hotelgevoel', en geven net dat beetje extra comfort! Het is erg knus en relaxed en de ruimte eromheen is prachtig. Fluitende vogeltjes, de paarden als buren ( zo grappige die langslopende paardenbenen zichtbaar door de kleine ruitjes) en de bezoekjes van de speelse hond van de eigenaren bezorgden onze dochter ( en óns) een hoop pret! We werden hartelijk ontvangen door de gastvrouw, maar kregen tevens veel privacy. De jonge stee biedt alles voor een heerlijk uitje of vakantie door de prachtige setting, mooie inrichting, supermarkt en tal van restaurants op loopafstand, en leuke plaatsjes zoals Elburg in de nabije omgeving. Al met al ontzettend geslaagd en een aanrader voor rustzoekers die houden van dier en natuur.

De Jonge Stee, eigenaar, 09-05-2017

Dank u wel voor deze reactie. Fijn te horen dat u het naar de zin gehad hebt. Wij hopen u bij gelegenheid weer op De Jonge Stee te mogen ontvangen.

Gereisd met partner in april 2017

• 9André12-04-2017

Heerlijk vakantieverblijf op een prachtige lokatie

Prachtig verblijf ( De Eik), schitterende lokatie met mooi uitzicht, goede bedden, mooie badkamer. geweldige omgeving met veel mogelijkheden voor wandelen en fietsen en goede restaurants

De Jonge Stee, eigenaar, 09-05-2017

Hartelijk dank voor deze reactie. Fijn te horen dat u het naar uw zin gehad hebt. Wij hopen u bij gelegenheid weer op De Jonge Stee te mogen ontvangen.

Gereisd met partner in maart 2017

• 1Annet05-03-2017

Dit nooit meer

Bij aankomst bij b&b de jonge stee leek het een perfecte plek om lekker tot rust te komen. De omgeving en het terrein zijn ontzettend mooi. Ook de mogelijkheid om een ontspanningsmassage te boeken vonden wij geweldig. Toen wij na de massage, die bij ons allebei 10 minuten uit was gelopen, een hogere rekening kregen en ik hier tegen de gastvrouw iets over zei, kregen wij een hele onaardige reactie. Toen zij even later terugkwam met een andere rekening en ons letterlijk uit de b&b zette en ons nog 'krent' achterna riep, waren wij zeer verbaasd en boos. Wij wilden hierover praten, want wij waren ons van geen kwaad bewust. Er was geen conversatie meer mogelijk met de gastvrouw; ze riep dat ze helemaal klaar hiermee was en drong ons aan te vertrekken. Wij hebben ons nog nooit zo slecht behandeld gevoeld en hebben nog nooit met zo'n ongastvrije gastvrouw te maken gehad. Om deze reden gaan wij NOOIT meer terug naar de jonge stee.

De Jonge Stee, eigenaar, 09-05-2017

In het gastenboek hebt u geschreven. "Heerlijke omgeving, heerlijk bed, heerlijk ontbijt, heerlijke ontspanningsmassage. Voor herhaling vatbaar! Liefs Wilma en Annet." Jammer dat u uw rekening voor de aanvullende massage niet wilde betalen. Inderdaad hebben wij ons hier bij neergelegd. "Het is goed zo." heb ik letterlijk gezegd. U wilde door discussiëren. Dat u afreageert door deze review zegt meer over u dan over De Jonge Stee.

Gereisd in april 2016

• 8Ilona28-03-2016

Heerlijk tot rust komen

De jonge stee is een leuke bed and breakfast met precies wat we nodig hadden: rust, gastvrijheid en een prettige omgeving. De kamers zijn 'cosy' en praktisch ingericht, wel wat klein, maar voor ons voldoende ruimte voor een weekend. Binnen 100 meter sta je in de bossen en in de directe omgeving is genoeg horeca aanwezig. Bij de jonge stee zijn ze erg behulpzaam. Ook de leuke hond kwam ons elke dag verwelkomen :). Wij zijn weer helemaal zen!

Gereisd met partner in maart 2016

5 tips over Vakantiehuis De Jonge Stee

• Gerard, 13-10-2012

Gewoon genieten van de rust en de omgeving

• Flip Haandrikman, 12-10-2012

Aanrader Veel wandel- en fietsroutes. Door centrale ligging zijn veel attracties makkelijk te bereiken

• Dirk, 07-11-2012

Maak gebruik van een van de arrangementen (bijvoorbeeld wellness, met entree voor de Veluwse Bron)

0 vragen over Vakantiehuis De Jonge Stee

Vakantiehuis De Jonge Stee info