Hotel De Foreestensterstersterster

Tonen op kaart

168 reviews over Hotel De Foreesten

• 5Ad28-02-2020

ABORT MISSION

Niet aan te raden. Kamer is prima doch erg gehorig. Er zou een bruin café zijn waar men kon biljarten en darten echter deze was alleen geopend voor groepen vanaf 25 personen. Personeel had geen zin om ijs te halen voor in je drankje want dat was te ver lopen. Na gesprek met baas nadat we ons ongenoegen over de misleiding op diverse sites hadden aangegeven bleven we met een opmerking " jammer dan" gewoon achter aan onze tafel. Kortom als je behandeld wil worden alsof je een ondergeschikte slaaf bent dan is dit waarschijnlijk een goed hotel voor u. Anders adviseer ik :ABORT MISSION...

Gereisd met oudere kinderen in februari 2020

• 3Kim28-02-2020

Nooit meer

We komen aan en alles lijkt prima, prima kamer nette badkamer en vriendelijk personeel. Totdat we een drankje willen bestellen met ijs. Ijs kregen we niet want dit was te ver lopen. Toen we na het eten wat wilde gaan drinken en een potje wilde biljarten en darten was dit pas mogelijk van een groepsreservering. Wij wilde graag reserveren voor 4 personen maar die groep was dan wel weer te klein. Dit kon namelijk pas vanaf 25 man. Zo staat dit dus niet op de site. Ik heb niet het gevoel dat we in onze situatie geholpen werden en zou hier ook zeker niet weer heen gaan.

Gereisd met vrienden in februari 2020

• 8Astrid en John Achterberg28-02-2020

Hier komen wij terug

Goed en keurig hotel Schoon en nette kamers Goede prijs kwaliteits verhouding Ideale ligging om te fietsen en wandelen Vriendelijk personeel Goed eten

• 9D. v. W. (Nederlander uit Zuid-West Duitsland)25-02-2020

Voor de 11de keer te gast

Sinds 2014 voor de 11de keer in De Foresteen, veelal met vrouw en dochters, doch nu alleen. Belangrijk is dat de prijs/kwaliteit goed is en dat je er thuis voelt, wat zeker het geval was en is. De kamer die ik had was goed en schoon (doch wat uit de mode). Het bed was prima. Aanmerking: In diverse gerenomeerde 4 of 5 sterren beursgenoteerde hotels in Europa, Afrika en Azië sliep ik in “hangmatten“, ondanks mijn 70 kg. Dit is storend daar een goede nachtrust dan niet plaats vindt. Hoewel deze dure hotels door werkgevers betaald werden was dit waardeloos. Terug naar de Foresteen nu: Ontbijt was goed en divers. Avondeten was erg smaakvol en mooi vorm gegeven. Restaurant is stijlvol. Zitmogelijkheden bij de bar zijn gezellig. Personeel is voorkomend en behulpzaam. Mijn bezoekende vrienden ervaarden dit net zo. Al met al weer een geweldige tijd gehad. Indien er weer een bezoek aan Nederland gepland staat dan zeker weer “De Foresteen“.

Alleen gereisd in februari 2020

• 9Miranda24-02-2020

Genieten

Dit was voor ons de 10e keer dat we geweest zijn. Ondanks dat het heel rustig was, hebben we het weer heerlijk gehad, het eten is altijd goed, kamer schoon en netjes, personeel vriendelijk, vooral Luuk, daar mogen ze zeker blij mee zijn. Goed gesprek gehad met de eigenaresse, over nieuwe plannen etc. Wij zijn daar erg benieuwd naar en zijn ook zeker van.plan om hier nog vaak te komen. Ondanks dat het bekend staat als "veteranenhotel" voelen wij ons hier echt wel thuis.

• 9Marianne22-02-2020

Fijne dagen op de Veluwe

Prettig hotel, zeer gunstig arrangement en mooie omgeving. Het hotel ligt rustig midden in de bossen van de Veluwe.

• 9Theo Baartman21-02-2020

Fantastisch verblijf gehad.

Met 4 personen (2 stellen) 3 dagen (2 nachten) een all-in arrangement geboekt. We hebben enorm genoten van ons verblijf. Perfect ontbijt en diner. Een goede kamer met goede faciliteiten. Vriendelijk en gastvrij ontvangst. Iedereen doet zijn best om het ons (gasten) naar de zin te maken. We voelden ons thuis - en kunnen terug zien op een heerlijke verwenperiode. We zijn bij de Foreesten al meer dan 5x geweest. Het is en blijft altijd goed. Een aanrader.

Zeker!!!

Advies: ga ook eens lekker genieten bij de Foreesten!!! Doen!! Ank en Theo Baartman Lijda en Peter Groenendijk

Gereisd met vrienden in februari 2020

• 5Lou van Bilsen08-01-2020

Jammer, geen aanrader

Geboekt een veteranenarrangement om met gelijkgestemden oud en nieuw te vieren in een "veteranenhotel", echter er was ook een bridgeclub!!! Deze laatste had bij het management duidelijk de voorkeur en werd dan ook bij alles met voorkeur behandeld! De "gastvrouw/manager", alle dagen gekleed in een dikke bodywarmer met capuchon, was zeer onvriendelijk. Het eten was onder de maat en bij het buffet, op oudejaarsavond konden wij de restantjes van de schalen schrapen, alsmede ook van het toetjesbuffet. De twee laatste ochtenden bij het ontbijt geen gewone thee, alleen kruidenthee. Bij de eindafrekening bijna 200 euro te veel gerekend, (dat was nl al verplicht aanbetaald) duurde ong. kwartier voordat het rechtgetrokken was, zonder excuus!!!

Gereisd met partner in december 2019

• 3Dirk02-01-2020

NIET DOEN !! DRAMATISCH SLECHT !! VERMIJDEN !!

In het kort; er klopt van alles niet en je moet er niet dingen vragen want je word afgesnauwd (door eigenaresse). Tijdens het eten (buffetvorm): Iedereen luisteren! en Dit moet u doen! Beter als internaat/kleuterjuf dan als gastvrije hoteleigenaar... Zoiets als: goedenavond mensen, er staat een buffet klaar, als u zich per tafel naar het buffet begeeft vokrkomt opstoppingen, of iets dergelijks, klinkt anders als mensen toeschreeuwen als kleine kinderen. Deze vrouw begroet sowieso niet. Bij aankomst niet, bij vertrek niet. Bij passeren op de (smalle) gang ook geen reactie bij begroeting. Steeds wegkijken, naar beneden of opzij. Als je niet met mensen wil omgaan in horeca verband, zoek dan iets anders. Als je om iets vraagt, geen vriendelijke reactie, maar een waarom vraag. Heeft u wat honing

Gereisd met partner in december 2019

• 2019
    6Gerda Noorman27-09-2019

vreselijke eigennar

De kamer was redelijk (wel wat verouderd) maar het personeel was echt heel vriendelijk en behulpzaam. Maar we zijn geschrokken van de eigenaresse,hoe ze die lieve mensen afblaft waar wij bij zaten.... NIET NORMAAL Personeel top maar daar komen we nooit meer.

Gereisd met partner in september 2019

5 tips over Hotel De Foreesten

• Duikelaartje, 03-06-2012 Rapporteren

Wij komen hier vooral om te overnachten als we de Veluwse Bron bezoeken. Deze ligt dichtbij dit hotel.

• Danielle, 04-05-2012 Rapporteren

Vlakbij op loopafstand ligt een heerlijk bos waar je een route van 4 of 9 km kan lopen

• fam zijlstra, 23-04-2012 Rapporteren

ga lekker ontspannen bij de veluwse bron

1 vraag over Hotel De Foreesten

• popol, 02-08-2015 Rapporteren

fiets

kan je een e bike huren bij jullie

Hotel De Foreesten info

• Aantal sterrensterstersterster

• ZwembadBuitenzwembad, Jacuzzi

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Huishoudelijke apparatuurKluis, TV

• ReceptieAanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Hiken