Hotel De Foreesten ****

Weer vandaag4°-4°

119 reviews over Hotel De Foreesten in het Nederlands

simpelweg geweldig

maria, 27-1-2018

de gezelligheid en het eten er waren geen minpunten

Belooft meer als wat wordt geboden

Hans, 12-11-2017

All in was niet echt all in, bier bleek alleen tapbier te zijn, bierkaart met 100 bieren had ik eigenlijk geen keus.

Gereserveerd bij touroperator.

Kofiie en thee hoorden wel bij all in, stond niet vermeld.

Ontbijtbuffet was goed, diner matig.

Top. Hotel.

Annemieke, 11-11-2017

Super hotel verdiend een dikke 10.

Wij hadden een all inclusief arrangement!

Prijs kwaliteit top

Super vriendelijke medewerkers.

ETEN heerlijk IJS goed op temperatuur.

We zullen het zeker aan bevelen aan onze vrienden.

We hebben een aantal aanbieders voor De Foreesten voor je op een rij gezet:

matig! plichtmatig! geen fun!

johan, 30-10-2017

een all in arregement hadden wij moet jezelf achter je drankjes aan ! ! ! die hadden we geboekt om lekker te borrelen diner wat weinig ! bakje krieltjes erbij, ijs veels te koud! ook geen vriendelijke behandeling mensen zijn te druk en zijn daardoor het totaaloverzicht kwijt !

komen er opterug

W. Hermens, 19-10-2017

Mooie omgeving, prima verzorgd hotel, diner en ontbijt keurig verzorgd.

Nadeel : bij diner lang wachten. , en matras van het bed is zacht!

Goed hotel, maar geen organisatie m.b.t. bediening

Vierhouten, 5-10-2017

De kamers waren goed, de bedden (Box spring) hebben hun langste tijd gehad. Badkamers en kamers zijn schoon. Het ontbijt buffet is ruim voldoende, maar de koffieautomaat kan beter worden vervangen door DE (geen aandelen) of zo. Het diner 3 gangen is goed. Prijs drankjes zijn normaal. Echter de bediening bij zonnige dagen voor passanten en gasten is zeer slecht. De lunch attributen, vaat en glazen worden bij een bestelling niet meegenomen. Zodat er een overlast was van wespen. Omdat mensen tijdens het ontbijt op andere plaatsen gingen zitten uit onze groep, reageerde de leidinggevende erg bot over het eventuele invullen van de wensenkaart voor het diner. Echter deed iedereen wat zij of hij moest invullen voor het diner. De bediening van het diner was de eerste twee avonden beneden peil. Alleen de laatste avond liep het allemaal op rolletjes.

Heel goed

Job, 20-9-2017

Goede parkeerruimte. Vriendelijk personeel. Prima startpunt voor wandelingen.

Smakelijke maaltijden en goed verzorgd ontbijt. Schone kamer. Dus niets op aan te merken. Voldeed geheel aan de verwachtingen

Nooit meer

P.Verbeek, 15-9-2017

Een prima locatie kamer prima maar diner was matig, ze kwamen niet langs voor een drankje, geen info over het rauwkost buffet en het was er heel erg koud.

Als het buiten 16gr. is moet je wel zorgen dat er een verwarming aan kan.

Jammer.

Fantastisch hotel

Theo, 2-9-2017

leuke ontvangst - gezellig personeel - lekker BBQ en gezellig - de kamer was goed - omgeving is prachtig voor mensen die van een Fietsritje houden. Ook voor wandelaars

Wij gaan nog een keer terug.

Matig, geen vier sterren waard

Echtpaar boven de zestig, 16-8-2017

Wij hadden All in geboekt. Dat houd in, ontbijtbuffet, die goed redelijk goed was, en vanaf 18.00 uur tot 23.00 uur gratis drankjes en diner. Overdag niets. We moesten helaas heel lang wachten op een drankje, 25 minuten. Ze hebben een systeem speciaal voor All inners. Als er mensen a la cart komen eten krijgen die steeds voorrang, en wij maar wachten!! Veel mensen klaagden daarover. Hotel is gedateerd, niet echt schoon, geen vier sterren waard!

We hebben een aantal aanbieders voor De Foreesten voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel De Foreesten in Vierhouten, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel De Foreesten zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel De Foreesten scoort een 7.54 uit 10 op basis van 119 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: