Camping De Bunders

Camping De Bunders
9,1

De kleine en rustige Camping de Bunders bij Vierhouten is een oase voor rustzoekers. Bij de bistro op de camping kun je prima eten. Er is geen zwembad of animatie en daardoor is de camping minder geschikt voor gezinnen met kleine kinderen. Vanaf de camping ben je zo op de heide waar talloze wandel- en fietsroutes te volgen zijn.

Contact

130 reviews over Camping De Bunders in het Nederlands

Zeker voor herhaling vatbaar👍👍

Ruud Schouten
28-7-2019

Een niet te grote nette rustige camping met verschillende plaatsen die in oppervlakte verschillen De camping heeft een super netjes sanitairblok verder een gezellig terras en een goede bistro waar je goed kan eten. Kortom voor ons zeker reden om nog eens terug te komen. Ruud en Sarie Schouten

Gereisd Met partner in juli 2019

Zeker de moeite waard

Chris
18-6-2019

Prachtige kleine camping -leuke vriendelijke eigenaren-alles erg netjes-schitterende omgeving-Leuke plaats Vierhouten-we hebben er erg genoten

Gereisd Met partner in juni 2019

Een heerlijke plek om te kamperen.

Klaas Altenburg
30-5-2019

De Bunders is een kleine camping, direct aan de hei met veel uitvalswegen voor wandelen en fietsen. De camping is rustig en keurig verzorgd. De eigenaren zijn heel aardig en behulpzaam. Je zit midden in de natuur met veel gezang van vogels. Er is een eetgelegenheid op de camping waar je o.a. heerlijke hamburgers kunt eten. Dit was voor ons de derde keer.

Perfecte camping

Sylvia Dusoleil
17-5-2019

Een rustige camping vlakbij de hei . een aanrader wanneer je van Geocaching houdt. Er is ook een kleine bistro waar je goed kan eten .Schoon en warm sanitair Erg gezellige beheerders .

Fijn verblijf gehad met leuke uitstapjes.

Marco
23-4-2019

Samen lekker met de hond en caravan een lang weekeind weg op een camping direct aan de heide en het bos. Grote staanplaats met watertappunt direct bij de caravan. Prima sanitair en vriendelijke mensen.

Gereisd Met partner in Mon Apr 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Zeker voor herhaling.

Marja Forma
28-3-2019

Je hoeft alleen maar de weg over te steken en je loopt op de hei,geweldig! Een super schoon en verwarmd sanitair gebouw.

Gereisd Met partner in maart 2019

Fantastisch en voor herhaling vatbaar!!

Petra van Kampen
16-10-2018

Heerlijke rustige camping met een hele goede bistro erbij. Direct aan de heidevelden en bossen gelegen. Sanitair mooi en netjes. Mooie fietsroutes die bij de camping beginnen.

Uitstekend!

Rien Wiegers
15-10-2018

Kleine rustige camping met ruime plaatsen. Zeer verzorgd. Zeer vriendelijke eigenaren. Uitstekende ligging, met goede fiets- en wandelmogelijkheden. De aanwezigheid van de bistro is een pluspunt.

Jan en Ingrid plus hond Diesel
15-10-2018

Een gezellige, schone en leuke camping. Ook de eigenaars zijn gezellig. De omgeving is met de fiets of wandelen ideaal. Ook de hond is hier welkom. Bij de bistro kun je heerlijk eten. De hond krijgt na de tijd een koekje Het sanitair is goed. Warm en koud water. wc papier aanwezig. Wij als 40+ zonder kinderen vinden dit een super geweldig camping.

Gereisd Met partner in Sun Apr 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Will en marja
14-8-2018

Alle lof voor frits Jolanda en zoon deze camping is mooi schoon een mooie omgeving je loopt zo de heide en bos in.zeer goede bistro toilet mooi en schoon kleine camping + -25 plaatsen dus als je van rust houd is dit zeker een aanrader

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2018

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50
  • SchaduwplaatsenAanwezig

• Huishoudelijke apparatuurTV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Overige servicesWasserette

• Autovrij parkJa

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Bunders in Vierhouten, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Bunders zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.