Tijdelijk €25 aanbetaling

8.1FantastischScore uit 134 reviews
  • 8.1Staat v/h sanitair
  • 8.3Eetgelegenheden

Meer camping info

De kleine en rustige Camping de Bunders bij Vierhouten is een oase voor rustzoekers. Bij de bistro op de camping kun je prima eten. Er is geen zwembad of animatie en daardoor is de camping minder geschikt voor gezinnen met kleine kinderen. Vanaf de camping ben je zo op de heide waar talloze wandel- en fietsroutes te volgen zijn.

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

134 Reviews over De Bunders

• 6marion de Lepper26-08-2021

Camping super, gelukkig weinig nodig van eigenaar.

Mooie camping, mooie natuur, de zoon ontving ons erg enthousiast. Helaas, onze nieuwe camping buren werden door vader ontvangen en de man werd nogal raar zijn auto uitgepraat want hij kon zogenaamd de caravan niet op de plaats zetten, de eigenaar zou dit even doen, wat schets onze verbazing 3 meter voor de plaats stapt hij weer de auto uit en zegt verder kunnen jullie het zelf wel, en niet meehelpen duwen. smorgens bij ons vertrek moest de antennekabel uit de kast met slot gehaald worden, dit ging ik vragen, receptie niet open, aangebeld mevrouw kwam aan de voordeur, ja ze zou iemand sturen, tja van de eigenaar krijg ik verontwaardigd te horen jullie staan al in de startblokken, maar nee we zaten nog in caravan. Hoogseizoen dan zou je denken.... Jammer dat het sanitair er goed uitzag maar het stonk er echt naar urine. De zoon verdient echt 100 procent pluim.

• 6Staat v/h sanitair
  • 7BK17-09-2020

Prachtig gelegen camping.

Mooi gelegen camping. Klein en knus van opzet met 25 plekken. Binnen een minuut ben je op de heide en heb je volop fiets en wandel mogelijkheden met startpunt van de knooppunten route. Mooi toiletgebouw met goed heet water. Echt schoon was het niet altijd en hier en daar voor verbetering vatbaar. Grasveld is in slechte conditie en niet vlak; een gevaar voor ouderen die wat slechter ter been zijn. CAI op de plek met prima Ziggo pakket dus schotel kan in de caravan blijven (bomen verhinderen op sommige plekken ontvangst). De eigenaar oogt lompig maar is wel vriendelijk, houdt zich verder niet met de gasten bezig. Bistro hebben we niet bezocht. Dorp Vierhouten op loopafstand met een supermarkt en nodigt uit met ruime mogelijkheden om uit eten te gaan. Camping staat te koop. We komen zeker een keer terug na de verkoop en zijn benieuwd wat er dan is verbeterd. Camping is aan de prijs zonder kortingskaart. Jammer dat ze niet met ASCI werken!

• 5Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair
  • 9Mendy Van de plassche17-09-2020

Heerlijk rustig, schoon en heerlijk eten

De plus is dat het rustig en goed onderhouden is met gezellige beheerders Geen min gevonden

• 10Monique en Gert Jan Prins03-08-2020

Fantastische rustige camping

Wat een heerlijke rustige kleine camping, zo mooi gelegen. Vanaf de camping kan je alle kanten op fietsen, zo de bossen in of de heide op. De plekken zijn lekker ruim. Het toiletgebouw erg netjes. Bij de bistro op de camping hebben wij meerdere keren heerlijk gegeten, zowel diner als lunch. Zeer vriendelijke en gastvrije eigenaren. Kortom wij hebben een top vakantie gehad, en komen zeker weer terug!!

• 10Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair
  • 9Daaf van Drielen03-08-2020

Rustige, mooi gelegen kleine camping

Prettig en zeker aan te bevelen. Prachtig gelegen aan het heide- en bosgebied. Heel vriendelijke eigenaar en familie die ook voor een prima kwaliteit van de op de camping gelegen bistro zorgen. Heel net sanitairgebouw. Voor gezinnen met (jonge) kinderen misschien wat minder geschikt maar dat is de eigen keuze.

• 9Ruud Schouten28-07-2019

Zeker voor herhaling vatbaar👍👍

Een niet te grote nette rustige camping met verschillende plaatsen die in oppervlakte verschillen De camping heeft een super netjes sanitairblok verder een gezellig terras en een goede bistro waar je goed kan eten. Kortom voor ons zeker reden om nog eens terug te komen. Ruud en Sarie Schouten

• 9Chris18-06-2019

Zeker de moeite waard

Prachtige kleine camping -leuke vriendelijke eigenaren-alles erg netjes-schitterende omgeving-Leuke plaats Vierhouten-we hebben er erg genoten

• 8Staat v/h sanitair
  • 9Klaas Altenburg30-05-2019

Een heerlijke plek om te kamperen.

De Bunders is een kleine camping, direct aan de hei met veel uitvalswegen voor wandelen en fietsen. De camping is rustig en keurig verzorgd. De eigenaren zijn heel aardig en behulpzaam. Je zit midden in de natuur met veel gezang van vogels. Er is een eetgelegenheid op de camping waar je o.a. heerlijke hamburgers kunt eten. Dit was voor ons de derde keer.

• 10Eetgelegenheden
  • 8Sylvia Dusoleil17-05-2019

Perfecte camping

Een rustige camping vlakbij de hei . een aanrader wanneer je van Geocaching houdt. Er is ook een kleine bistro waar je goed kan eten .Schoon en warm sanitair Erg gezellige beheerders .

• 8Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair
  • 9Marco23-04-2019

Fijn verblijf gehad met leuke uitstapjes.

Samen lekker met de hond en caravan een lang weekeind weg op een camping direct aan de heide en het bos. Grote staanplaats met watertappunt direct bij de caravan. Prima sanitair en vriendelijke mensen.

• 8Eetgelegenheden

Camping De Bunders info