Géén boekingskosten

Vakantiehuis Chalets op de Heide

NederlandGelderlandVierhouten

We hebben de beste aanbieders voor Vakantiehuis Chalets op de Heide voor je op een rij gezet:

9.8FenomenaalScore uit 102 reviews

Meer vakantiehuis info

102 Reviews over Chalets op de Heide

• 10David van Hoof04-07-2022

Formidabel

Mijn vrouw en ik zijn hier nu voor de tweede keer geweest. Gewoonweg geweldig. Mooie chalet aan de rand van de heide. Wij liepen zo met de hond de Veluwe op. Chalet is schoon en van alle gemakken voorzien. Ze hebben zelfs een chalet met sauna en jacuzzi. Eigenaren, Rien en Gea zijn ontzettend aardig en geven je goede tips als je die wenst. Het is 10 tot 15 minuten lopen naar het dorp waar je lekker kan eten en drinken in de diverse restaurants.

Ons zien ze zeker terug bij Chalets op de Heide

• 10Natuur
  • 10Wim Possemis17-09-2021

In één woord prachtig!

Onze midweek in een van de rijk ingerichte 'Chalets op de Heide' in Vierhouten was veel te kort. Voor fietsliefhebbers is de omgeving een Eldorado. Naar alle windstreken is wel een leuk fietstochtje te maken met op het eind een mooi stadje of andere bezienswaardigheid. In de zomer en herfst is de mooie paarsbloeiende heide een genot zover het oog reikt. We hebben ook Vierhouten zelf niet vergeten met de mooie en goede restaurants. Met als rustpunt naast alle activiteiten het chalet van alle gemakken voorzien, waar het goed toeven is. Wij hebben genoten. Dat was mede te danken aan de goede zorgen van de beheerders, Gea en Rien.

• 10Jan en Jannie30-08-2021

Een mooi en schoon chalet, Rien en Gea die altijd voor de gasten klaarstaan. Schitterende omgeving, Sinds dit jaar nog een mooie veranda voor het chalet. Kortom een geweldig vakantie adres voor diegenen die van rust, fietsen en wandelen houden.

• 9Westendorp09-08-2021

Geweldig genieten

Super mooie plek met Jacuzzi vlakbij vierhouten met gezellige eet en drink gelegenheden. Stap uit de deur van chalet zo de heide op.Ook Gea en Rienk zijn super aardig en geven veel goede tips en informatie. Binnen ligt een map met veel informatie over de omgeving klaar.Jacuzzi s'avonds is heerlijk na een dag wandelen en genieten op de heide. Zeker een aanrader.

• 10Ed De Graef02-08-2021

Wij zijn al 7 keer geweest. Was weer fantastisch.

Voor de zevende keer geweest. Het was heel goed.Een aanpassing met een mooie overkapping als het weer wat minder is dan kun je toch lekker buiten zitten. En een bankje met een tafeltje er tussen in. Dus het was weer geweldig we hebben genoten van de omgeving en de natuur. En dan de eigenaars heel vriedelijk en behulp zaam. Gewoon geweldig. We komen zeker weer terug.

• 9Janny28-09-2020

Super verblijf in een schitterende omgeving

Chalet was van alle gemakken voorzien en was heel schoon.. Goede bedden. De omgeving is heel erg mooi om te wandelen en te fietsen. We hebben genoten.

• 10Hans en Margriet de Groot14-08-2020

Fantastisch verblijf !!

Na 3 jaar waren we weer terug op Chalets op de Heide. Het is een kleinschalig park met 4 chalets. Zoek je rust ga dan hier naartoe! Uitzicht op de heide. Fietsroutes beginnen bij het park. Chalets heel mooi en zeer schoon. Bij aankomst opgemaakte bedden. Rien en Gea zijn de verhuurders. Het zijn lieve mensen die proberen het zo aangenaam mogelijk te maken voor je. Werkelijk aan alles is gedacht. We hopen weer terug te komen!! Voor de prijs/kwaliteit geven we hun een dikke 10 !!

• 10Jan en Jannie07-08-2020

Voor de vijfde maal een geweldige vakantie gehad bij Chalets op de heide. En het bevalt zo goed,dat wij besloten hebben om volgend jaar weer te gaan. Heel gezellig zo bij Rien en Gea.

• 10Laura van de Pol06-01-2020

Comfortabel vakantiehuisje in de prachtige natuur

Absolute aanrader voor mensen die graag even weg willen in een rustige, natuurrijke omgeving. Het chalet bevindt zich direct aan de heide en de bosrand. Met daarbij mooie wandel- en fietsroutes om de omgeving te verkennen. Ook zijn er genoeg bezienswaardigheden en mogelijkheden tot activiteiten in de buurt. Alles was in orde bij aankomst wat het verblijf betreft. Het chalet was schoon, opgeruimd en sfeervol ingericht. Voor in de wat koudere periode van het jaar heb ik het er erg comfortabel gehad. De eigenaren zijn zeer vriendelijk en fijn afgestemd op hun gasten. Mijn hondje en ik hebben een erg mooie vakantie gehad.

• 10Marina de Kort02-10-2019

GEWELDIG (voor de 2de keer geweest dit jaar)

Hele vriendelijke verhuurders die veel tips hebben over de omgeving. Schone, nette chalets waarin het goed toeven is. De weg oversteken en je bent op de hei, heel fijn met de hond. Lekker rustig. Weinig (alleen bestemmings)verkeer. Je komt hier echt tot rust, Genoeg vertier te vinden in de omgeving. Kortom, zoek je rust en een goed en schoon verblijf dan is dit een echte aanrader. (maar laat af en toe een weekje open zodat ik er ook naar toe kan ☺

Vakantiehuis Chalets op de Heide info

• CafeNiet beschikbaar