Vakantiehuis Chalets op de Heide

VakantiehuisWeer vandaag24°15°
Vakantiehuis Chalets op de Heide
9,4

76 reviews over Vakantiehuis Chalets op de Heide in het Nederlands

Genoten en was een fantastische vakantie.

Familie Slagman
17-8-2018

Super mooie omgeving, lekker rustig en het is heerlijk genieten.

Chalet is erg goed, fijn dat er voor alle ramen/deuren horren zitten.

Gea en Rien zijn leuke en aardige mensen, doen er alles aan om het naar je zin te maken ook voor kleine kind(eren).

Wij hebben genoten en was een fantastische week

Een aanrader. Prima prijs/kwaliteit verhouding.

fam. Smits
13-8-2018

Prima accomodatie: alles goed schoon, mooi onderhouden. Keukentje voorzien van prima borden, bestek, kookgelegenheid. Beddengoed schoon, verzorgd, en bedden liggen goed. En heerlijk dat alles open kan, want ramen en deuren keurig voorzien van horren. En het mooist is de ligging: 10 passen buiten de deur en je loopt met de hond in een heerlijk rustige heideomgeving.

Geweldig voor de 4 keer thuis op de heide

Ria de graef lomans
8-8-2018

Wat een geweldig ligging midden in de natuur fietsen wandelen of lekker relaxen alles is mogelijk .en dan niet te vergeten wat een geweldige mensen die gea rien en ook opa .

In een woord geweldig heel mooie challets.

Ed De Graef
2-8-2018

De ligging is perfect mooie omgeving , Rustig gelegen.

Alles was gewoon goed.

Eigenaars staan altijd voor je klaar niets is te veel gevraagd.

Wil Vet
30-7-2018

Samen met mijn dochter een weekje doorgebracht bij Chalets op de heide. Wij

werden gastvrij en vriendelijk ontvangen door Gea. Aandacht voor de gasten van de

4 huisjes op het terrein.De heide aan dr overkant van de huisjes , prachtige omgeving met mooie fietspaden en dr heide die rood kleurt. We hebben genoten

van het weekje samen en het leuke huisje zeker voor herhaling vatbaar.

Helemaal TOPPIE !!!!!

Christine
22-7-2018

Het was een helemaal top vakantie. Als je echt tot rust wil komen is dit het perfecte plekje. En wie wil dat nou niet bij aankomst een heerlijk opgemaakt bed?! In de chalet zat alles erop en eraan en was er veel oog voor detail. Ruim voldoende kast ruimte om alles in op te bergen. Heerlijke stoelen binnen en buiten om te kunnen zitten. Bedden ook helemaal top! Ideaal de fietsen achter het chalet met oplaadpunt. De foto's die op internet staan zo is het dus ook echt. voldoende ruimte en modern ingericht met overal horren tegen ongedierte. Kon zowel in de schaduw als in de zon zitten.

Het enige wat ik gemist heb is een goede koekenpan/ braadpan

Fantastisch voor rustzoekers

Brigitte
20-1-2018

Wat een prachtig uitzicht vanuit de voorste huisjes van dit parkje. Je kijkt rechtstreeks uit over de hei. Direct vanuit het huisje kun je eindeloos wandelen in afwisselend landschap met hei, loof- en dennenbos. De auto kun je laten staan! Het centrum van Vierhouten net kleine supermarkt en veel horeca is een kwartiertje lopen. Door de warme ontvangst van de verhuurster welkom en thuis gevoeld. In deze stille en ‘s nachts donkere omgeving lekker bij kunnen komen. Huisje gezellig, schoon en heerlijk licht.

Prima

Fam Hoek
2-1-2018

Heerlijk rustig ,wij werden hartellijk ontvangen met een fles wijn en wat chocolade om op het nieuwe jaar te proosten, ons huisje was schoon en helder en het bed was al opgemaakt .wij konden mooi over de heide kijken

Jammer dat wij het weer niet mee hadden ,maar tussen de buien door hebben we toch genoten van de Veluwse heide, prachtige omgeving.

Hartelijke mensen Rien en Gea

Heerlijk ontspannen week gehad

Petra Mathijsen
3-11-2017

Mooi uitzicht op de heide, leuke dorpjes in de omgeving. Rien en Gea apperloo 👍🏻.

In één wordt fantastisch !

Hans de Groot
14-9-2017

Alles was perfect! De locatie,echtpaar erg aardig en behulpzaam. Fietsen waren goed.

Een mooiere locatie is er niet op de Veluwe. We hopen hier zeker nog een keer naar toe te gaan! We verbleven van 4 augustus t/m 11 augustus.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Chalets op de Heide in Vierhouten, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Chalets op de Heide zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Chalets op de Heide scoort een 9.41 uit 10 op basis van 76 reviews.