Vakantiehuis Chalets op de Heide

Meer vakantiehuis info
Tonen op kaart

94 reviews over Vakantiehuis Chalets op de Heide

• 10Laura van de Pol06-01-2020

Comfortabel vakantiehuisje in de prachtige natuur

Absolute aanrader voor mensen die graag even weg willen in een rustige, natuurrijke omgeving. Het chalet bevindt zich direct aan de heide en de bosrand. Met daarbij mooie wandel- en fietsroutes om de omgeving te verkennen. Ook zijn er genoeg bezienswaardigheden en mogelijkheden tot activiteiten in de buurt. Alles was in orde bij aankomst wat het verblijf betreft. Het chalet was schoon, opgeruimd en sfeervol ingericht. Voor in de wat koudere periode van het jaar heb ik het er erg comfortabel gehad. De eigenaren zijn zeer vriendelijk en fijn afgestemd op hun gasten. Mijn hondje en ik hebben een erg mooie vakantie gehad.

Alleen gereisd in december 2019

• 2019
    10Marina de Kort02-10-2019

GEWELDIG (voor de 2de keer geweest dit jaar)

Hele vriendelijke verhuurders die veel tips hebben over de omgeving. Schone, nette chalets waarin het goed toeven is. De weg oversteken en je bent op de hei, heel fijn met de hond. Lekker rustig. Weinig (alleen bestemmings)verkeer. Je komt hier echt tot rust, Genoeg vertier te vinden in de omgeving. Kortom, zoek je rust en een goed en schoon verblijf dan is dit een echte aanrader. (maar laat af en toe een weekje open zodat ik er ook naar toe kan ☺

Alleen gereisd in september 2019

• 10Jan en Jannie Veenstra07-08-2019

Fantastisch in één woord

Wij hebben weer een geweldige vakantie gehad. Het chalet is super schoon, bedden zijn opgemaakt, wat wil een mens nog meer. Dit was voor ons de vierde keer, en het is alle keren thuiskomen. Dankzij de vriendelijke gastheer Rien en gastvrouw Gea. En we mogen opa ook niet vergeten.

Gereisd met partner in juli 2019

• 9Lies20-07-2019

Rust en ruimte!

Wat een rust... een aantal meter lopen van je chalet en je zit op de hei. Hier starten wandelroutes en een knooppunt voor fietsroutes. Onder overkapping achter chalet oplaadpunt voor E-bike. Huisje schoon, alles aanwezig, prima douche, alles klein maar fijn. Voor twee volwassen personen goed te doen. Met vier volwassenen is het wel klein behuisd indien het slecht weer is en je mogelijk binnen zit. Eigenaars fijne mensen, bereikbaar voor vragen. Hebben leuke tips om te doen in de omgeving.

Gereisd met vrienden in juli 2019

• 9Zwam23-06-2019

Was goed, schoon,goede service ,niks was te veel

Neem de fiets mee, fietsroutes in overvloed

Gereisd met partner in juni 2019

• 9Antje22-06-2019

fantastisch

wij zijn vorig jaar in mei en aug geweest ,blijkt er ook nog een klein bloedlijntje te zijn ,was heel leuk en gezellig Gr Jan En Antje Woning

Gereisd met oudere kinderen in mei 2018

• 10Fam Lummen04-06-2019

Fantastisch we komen zeker terug

Mooi super schoon ingericht huisje. Lekkere bedden en een heerlijke douche. Voor 2 volwassenen en een hond is er meer dan genoeg ruimte in het huisje. Er is een heerlijke broodjesservice. Rien bracht ons iedere morgen heerlijke vers afgebakken broodjes bij de voordeur, de dag kon niet beter beginnen. Ook de omgeving is er erg mooi. Als je het kleine straatje oversteekt sta je al op de heide. Er zijn hele mooie wandel en fietsroutes in de directe omgeving. Het is er heerlijk rustig. Gea en Rien heel erg bedankt voor jullie gastvrijheid, we komen zeker weer onze vakantie bij jullie doorbrengen.

Gereisd met partner in mei 2019

• 10Fonny Hermans30-05-2019

Hier voel je je helemaal thuis.

Liefde volle gastgevers in een prachtige omgeving chalets op een kleinschalig parkje. Naar hevige regenbuien kwam eigenaar chalet aan de buiten kant schoonmaken.

Gereisd met partner in mei 2019

• 10Marina20-04-2019

Geweldig park

Heel fijn, knus vakantiepark(je). Het ontbreekt je aan niets in de chalets. Top verhuurders Gea en Rien met allerlei tips over de omgeving. Ik ga zeker terug naar Chalets op de heide.

Alleen gereisd in april 2019

• 10Arnold en Gijsje02-03-2019

Lieve gastmensen-Fantaties-Leuke en schone Chalet

Wij vinden het een geweldige plek.We werden hartelijk ontvangen door de gastvrouw Gea en haar man Rien.Alles was in het chalet aanwezig wat je nodig had voor het verblijf daar. Lieve Gea en Rien we hebben genoten en hopen vaker bij jullie te kunnen komen.

Gereisd met partner in februari 2019

9 tips over Vakantiehuis Chalets op de Heide

• Marck, 06-05-2014

De wild dagen zijn enorm gezellig is nu aanstaande woensdag 30 juli! www.wilddag.nl

• bert, 29-04-2014

Naast deze huisjes is een manege met stallingsmogelijkheden voor je eigen paard.

• bert, 28-04-2014

Tip 1: prachtige startplaats voor verschillende fietstochten
    Tip 2: naast de chalets ligt een manege met stallingsmogelijkheden voor je eigen paard.

0 vragen over Vakantiehuis Chalets op de Heide

Vakantiehuis info