Camping Beans Hill

Camping Beans Hill
9,6

23 reviews over Camping Beans Hill in het Nederlands

Een kleine rustige camping midden tussen de bossen en de heidevelden.

Ruime plaatsen. Veel aandacht voor de groenvoorziening.

Vriendelijke gastheer en gastvrouw.

Prima camping om bij te komen!

We komen op zeker terug.

Gereisd anders in september 2005

Zeer schone en mooi gelegen camping

h.flaes
5-9-2005

Zeer schone en mooi gelegen camping.

De plaatsen zijn voor een toercaravan groot genoeg.

Deze camping is voor kleine kinderen een uitkomst,niet echt geschikt voor tieners.

Op deze camping kunt U tot rust komen, veel fiets en wandel mogelijk heden gelijk vanaf de camping.

Gereisd anders in september 2005

Goedkope, eenvoudige camping, waar je uitstekend tot rust kunt komen in de mooie natuur van Vierhouten. Plekken zijn groot en er is een hoop privacy. Zeer kindvriendelijk.

Het oude boerencamping-idee is nog steeds aanwezig.

Ontvangst gastvrij en vriendelijk.

Gereisd anders in september 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Beans Hill in Vierhouten, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Beans Hill zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.