Camping Beans Hill

j,kersten
14-5-2010

wij staan al JAAAAAAAREN op Beans-hill

naar volle tevredenheid!

fijne omgeving om te fietsen en wandelen

en de campingbeheerders zijn ontzettend aardige mensen

Gereisd met partner in mei 2010

perfect

kooistra
13-8-2009

Na 2 weken kamperen in frankrijk een verademing

Sanitair goed schoon en ruim opgezet

Prijs 15 euro per nacht incl electra water tv aansluiting

Gereisd met partner in augustus 2009
2008

Hele fijne en schone camping.

Fam. van der Wijst.
2-10-2008

Afgelopen zomer zijn we voor de 2e keer op die plek geweest. Het is ons weer opnieuw uitstekend bevallen. Prachtige fietsomgeving, mooie ligging van de camping kort bij het dorp, perfect schoon sanitair, gastvrije eigenares/eigenaar en een hele gezellige sfeer op het kampeerveldje. Je kunt er heerlijk ontspannen. Waarom zou je dan naar een andere omgeving gaan? We hebben plannen om in de zomer van 2009 weer terug te gaan.

Gereisd familie in augustus 2008

uitstekende camping perfecte hygiene

Fam. J.M. Waaijenberg
4-8-2008

vriendelijken zeer schone camping met uitstekend verzorgde sanitaire voorzieningen

Gereisd met partner in juni 2008
2007

Afgelopen zomer zijn we op die camping geweest

van der Wijst.
8-9-2007

Afgelopen zomer zijn we op die camping geweest. Uitstekende (fiets)omgeving, perfect sanitair, gastvrij en een heel gezellig kampeerveldje. We zijn van plan om in 2008 weer terug te gaan.

Gereisd familie in augustus 2007

wij komen al 27 jaar op deze camping, we begonnen toen nog

Tineke en Gerard Blijleven
29-8-2007

wij komen al 27 jaar op deze camping, we begonnen toen onze kinderen nog 1,5 en 3 jr. waren, nu zijn wij 50ers en het verveelt nog steeds niet. Veel (gast)vrijheid en grote plaatsen en een prachtige omgeving om te fietsen en wandelen. Wat ons betreft blijven we nog 27 jaar.

Gereisd familie in augustus 2007

Een mooi gebied om te wandelen en te fietsen

Zeer vriendelijke fam. die de camping leiden.

Wij komen vaak in september en je ziet dan vaak

de zelfde mensen terug. de camping en plaatsen

zijn prima !l

Gereisd familie in september 2005

fam

fam. kersten
5-6-2007

fam. kersten staat hier al 10 jaar tot volle tevredenheid! schoon sanitair.mooie plaatsen.vriendelijke camping baas en bazin.prachtige fietsomgeving.gezellige contacten op de camping(elk jaar kom je dezelfde mensen tegen. waardoor een fam .band ontstaat.echt aan te bevelen!!

Gereisd met partner in april 2007
2006

Wij hebben zeker een paar fijne dagen gehad op deze camping (televisie en wateraansluiting voor de tent,perfect hoor) vriendelijke en behulpzame camping eigenaar. De locatie is waanzinnig om met de fiets erop uit te trekken.

Gereisd familie in juni 2006
2005

Wij zijn hier al vele malen een aantal weken op de camping geweest.Ontvangst was telkens zeer goed.

Camping ligt zeer centraal in een prachtige streek waar jealtijd weer terug komt. Wij hebben totaal niets op deze camping aan te merken. Wij hopen en verwachten ook weldat de zoon die de zaak overneemt op de zelfde voet doorgaat.

Gereisd anders in november 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Beans Hill in Vierhouten, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Beans Hill zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.