Camping Beans Hill

1 review over Camping Beans Hill in het Nederlands

Supercamping

Gerrit de Vries
27-8-2016

Sta hier nu voor de 2e keer in 3 dagen en vind het een geweldige plek voor fiets trekkers zoals ik. Het verschil wat jullie maken t.o.v. al die andere campings in de directe omgeving is de persoonlijke behandeling die heel authentiek aanvoelt. Kreeg bij beide bezoeken een glas koude frisdrank en op de 2e keer zelfs een parasol, een stoel en een tafel. Dit heb ik nog nooit meegemaakt op al mijn fietsreizen daarom staan jullie voor mij op nummer 1 in Europa. Overigens is het sanitair ook first class.

Gereisd alleenreizend in augustus 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Beans Hill in Vierhouten, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Beans Hill zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.