Camping Beans Hill

Camping Beans Hill
9,6

5 reviews over Camping Beans Hill in het Nederlands

2008

Hele fijne en schone camping.

Fam. van der Wijst.
2-10-2008

Afgelopen zomer zijn we voor de 2e keer op die plek geweest. Het is ons weer opnieuw uitstekend bevallen. Prachtige fietsomgeving, mooie ligging van de camping kort bij het dorp, perfect schoon sanitair, gastvrije eigenares/eigenaar en een hele gezellige sfeer op het kampeerveldje. Je kunt er heerlijk ontspannen. Waarom zou je dan naar een andere omgeving gaan? We hebben plannen om in de zomer van 2009 weer terug te gaan.

Gereisd familie in augustus 2008
2007

Afgelopen zomer zijn we op die camping geweest

van der Wijst.
8-9-2007

Afgelopen zomer zijn we op die camping geweest. Uitstekende (fiets)omgeving, perfect sanitair, gastvrij en een heel gezellig kampeerveldje. We zijn van plan om in 2008 weer terug te gaan.

Gereisd familie in augustus 2007

wij komen al 27 jaar op deze camping, we begonnen toen nog

Tineke en Gerard Blijleven
29-8-2007

wij komen al 27 jaar op deze camping, we begonnen toen onze kinderen nog 1,5 en 3 jr. waren, nu zijn wij 50ers en het verveelt nog steeds niet. Veel (gast)vrijheid en grote plaatsen en een prachtige omgeving om te fietsen en wandelen. Wat ons betreft blijven we nog 27 jaar.

Gereisd familie in augustus 2007

Een mooi gebied om te wandelen en te fietsen

Zeer vriendelijke fam. die de camping leiden.

Wij komen vaak in september en je ziet dan vaak

de zelfde mensen terug. de camping en plaatsen

zijn prima !l

Gereisd familie in september 2005
2006

Wij hebben zeker een paar fijne dagen gehad op deze camping (televisie en wateraansluiting voor de tent,perfect hoor) vriendelijke en behulpzame camping eigenaar. De locatie is waanzinnig om met de fiets erop uit te trekken.

Gereisd familie in juni 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Beans Hill in Vierhouten, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Beans Hill zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.