Super camping op een prachtige plek

Review geschreven door Wittegeit

Super camping op een prachtige plek

Wittegeit,
21-5-2013

Voor iedereen die van rust houdt en niet op zoek is naar het superstrakke campingregime is dit de mooist denkbare plek. De camping is gezellig en knus en prachtig gelegen. Vanaf de camping loop je zo het natuurgebied in en het is een paradijs voor fietsers en wandelaars. Het dorp ligt op loopafstand en daar vind je een kleine supermarkt en diverse goede eetgelegenheden. De plaatsen op de camping zijn ruim en voorzien van een mooi aangelegd tegelplateau waardoor je altijd een goede ondergrond hebt voor een voortent of luifel. Het sanitair is ruim voldoende aanwezig, in perfecte staat en wordt dagelijks meerdere keren schoongemaakt. Ook fijn dat het sanitairgebouw verwarmd is bij kouder weer.

Over de eigenaren niets dan lof: supervriendelijke en gezellige mensen die er alles aan doen om het hun gasten naar de zin te maken en niet moeilijk doen.

Absoluut een aanrader, wij gaan hier zeker terug komen!

Gereisd met partner in mei 2013