Camping Beans Hill **

Review geschreven door Harry

Geweldig.

Harry,
13-8-2014

We hebben 2 keer een lang weekend op deze camping doorgebracht en dat is ons erg goed bevallen.

De eigenaar en zijn vrouw zijn heel vriendelijk en gastvrij en komen ook even gezellig een praatje maken en ze geven je ook allerlei informatie over fiets routes enz.

Het sanitair op de camping is bijzonder netjes en word regelmatig schoon gemaakt.

Er is een krantje te koop en er is een prima wifi verbinding ( tegen betaling ).

De camping is erg rustig en heeft mooie grote plaatsen met allemaal een stenen terras zodat het nooit modderig word.

De ligging is geweldig, je fietst zo de heide op en de bossen in. De fietsknooppunten beginnen achter de camping.

De prijs/kwaliteit verhouding is uitstekend.

Het zegt voldoende dat we nu 2 keer hier een weekend hebben geboekt en zullen dit in de toekomst vast vaker doen.

Gereisd met partner in augustus 2014
Volgende reviewVolgende