Vakantiehuis Het Betere Boshuis Bed

Vakantiehuis Het Betere Boshuis Bed
9,1

15 reviews over Vakantiehuis Het Betere Boshuis Bed in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+

Verrassend mooi en goed verzorgd

Leo
8-6-2018

We stonden op de prachtig onderhouden en bijzonder rustig gelegen minicamping. Je hoort er vooral het fluiten van de vogels en enige tractoren

De ontvangst was hartelijk. De staanplaatsen zijn er groot en het sanitair is niet alleen mooi, maar ook goed onderhouden. De eigenaren doen er alles aan om je een gevoel van 'thuis' te geven. Uitstekende fiets mogelijkheden over rustige wegen en fietspaden. Overal natuur om je heen.

super fijn

Hope
25-7-2017

een rustige SVR camping met uitstekende voorzieningen, voor rudt zoekers , voor gezinnen of alleen

Top!

h.m.verwei
11-6-2017

Onze familie van 18 volwassenen en een peuter zijn heel gastvrij ontvangen. Wij hadden de beschikking over 4 boerenbed tenten en dat was prima. De bbq die wij geboekt hadden was heerlijk en goed verzorgd. Er wordt met je mee gedacht en er is veel mogelijk.

Kortom, geweldige plek!

Geweldig!

Henriette
28-8-2016

We waren hier voor een weekend met kinderen en kleinkinderen maar zijn hier nog wat langer gebleven omdat het hier zo mooi is. Prachtige rustige camping, voldoende speelmogelijkheden en ruimte voor de kinderen. De combinatie om een tent te huren en zelf met caravan en tenten te komen, was heel geslaagd. De omgeving is schitterend, goed fietsgebied. We kunnen deze camping zeker aanbevelen.

Carlijne Vermeij
15-9-2015

Wat een super leuke ervaring. Met drie gezinnen een lang weekend in drie boerententen gekampeerd. Op de eerste avond de boerensoep gemaakt boven het vuur, tweede dag de pizza's gemaakt, wat echt een aanrader voor jong en oud is en de laatste avond hebben we aan de picknick tafels onder de overkapping het eten op de grote bakplaat gemaakt.

De kinderen hebben genoten van alle speelmogelijkheden, de eigenaren hebben werkelijk aan alles gedacht. Het was echt een top weekend.

Mooie Achterhoekse uitzichten

Yvonne
12-8-2015

Wij hebben de camping gebruikt als uitval basis voor familie bezoek in Zutphen. Daardoor te weinig recreatief doorgebracht maar dat is hier ruim voldoende

Jammer dat de camping weinig bezoekers gehad maar dat gaat zeker beter worden na deze review😄

Helemaal top

Martijn
15-6-2014

Super gezellig familieweekend doorgebracht op camping 't Boshuis van de familie Rietman. Prachtig erf, mooie tenten, prettige sfeer en niets is te gek. Een 100% aanrader. Hank, Hermien en Paul, enorm bedankt voor het prachtige weekend!

In het Boshuis Bed werden we zeer hartelijk ontvangen deze zomer. De eigenaren staan altijd voor je klaar en doen er alles aan om er een bijzonder verblijf van te maken. De familie Rietman weet nog wat ouderwetse gastvrijheid is, en dat na al die jaren nog steeds! De kinderen krijgen alle vrijheid om te spelen in de velden rondom de tenten, op de speeltoestellen en in de schuur. De pizza's waren heerlijk en gezellig. De omgeving is prachtig en biedt veel mogelijkheden. Wij komen terug (en waren er al een keer geweest).

geweldig ! echt een aanrader

therese koffijberg
25-10-2013

Een heerlijke plek waar je even helemaal tot rust kan komen! Smaakvol prettig ingerichte tent waar alles aanwezig is. Fijn boeren erf met goed verzorgde dieren en geen onnodige bordjes over van alles. Ontzettende sympathieke familie met hart voor de zaak. Wij hebben hier in eigen land nog nooit een leukere vakantie gehad.

fantastische plek

Fam Boelema
13-7-2013

We hebben een hele fijne familie weekend gehad in de safaritenten van het betere boshuisbed in Vierakker. De gastvrijheid en behulpzaamheid van de eigenaren waren super! En zo ook de lokatie.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Het Betere Boshuis Bed in Vierakker, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Het Betere Boshuis Bed zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Het Betere Boshuis Bed scoort een 9.08 uit 10 op basis van 15 reviews.