Géén boekingskosten
NederlandGelderlandVierakkerVakantiehuizen VierakkerVakantiehuis Het Betere Boshuis Bed

Vakantiehuis Het Betere Boshuis Bed

NederlandGelderlandVierakker

We hebben de beste aanbieders voor Vakantiehuis Het Betere Boshuis Bed voor je op een rij gezet:

7.8GoedScore uit 21 reviews

Meer vakantiehuis info

21 Reviews over Het Betere Boshuis Bed

• 3NV24-08-2021

Nooit. Meer. BoerenBed.

Het is een slecht onderhouden locatie en er is geen actief boerenbedrijf; het is een camping. Vieze huisjes, douches vaak kapot, eigenaar heeft er geen zin meer in leek het wel.

• 10Agnes10-05-2021

Super!

Geweldige minicamping, grote staanplaatsen voor campers, zeer schoon sanitair!

• 10de Jong28-12-2020

Super!

Gastvrije eigenaars, vanaf het huisje begint meteen een mooi wandelpad naar kasteel Hackfort. We huurden het houten huisje, waar toch een 1 stopcontact was, tot vreugde van onze pubers (-; Voor de rest back to basic met een houtkachel, koelkist en lekkere (zeer compleet pakket) boerensoep buiten op het vuur. Mijn ouders zijn een keer mee de wandeling gaan maken. We delen allemaal dezelfde mening; Het was een knus, fijn kerstweekend!

• 9Rita07-06-2020

Alleen voor rustzoekers en kleine kinderen.

Gemoedelijkheid,rust en natuur. En natuurlijk de vriendelijk boer. Zeer grote plaatsen volledig afgeschermd met bossage. Een heerlijke plek. Aan het wandelpad en zicht op de boerengolf. Een uitgelezen omgeving om te fietsen en een mooie wandeling te maken.Alleen gebruik gemaakt van afwasruimte. Helemaal goed. Sanitair zal ook oké zijn,

• 9Liesbeth06-08-2019

gemoedelijke camping

Je weet wat je boekt als je dit boerenbed boekt en die verwachtingen komen uit! Heel gemoedelijke, kleinschalige camping. Hele vriendelijke boeren die je, je heel welkom laten voelen. Ruime tent, nuttige boerenwinkel en lekker biologisch ijs. Speeltoestellen waren wat verouderd, maar onze kinderen vonden dat geen probleem. Zijn ook veilig. Tent heel veel van hout en daardoor iets moeilijk er schoon te houden, ook wat donker in de tent. Wel kaarsen en olielampen in overvloed dus kun je zelf veel aan doen. Fijne douches (wel wat warm afgesteld).

• 8Tom Metz11-08-2018

Geweldig

Schitterend gelegen in de Achterhoek. Mooi uitgangspunt voor bezoek aan Zutphen en Bronckhorst op de fiets. Ook veel fietsen en wandelen in de omgeving. Camping zelf is heel leuk qua indeling; caravan en tentveld in weiland, direct bij boerderij vaste tenten met allerlei speeltoestellen. Sanitair laat wel wat te wensen over en is gedateerd. Douches moet je een muntje indoen (hoef je niet te kopen, staan op de muntautomaat) maar vervolgens komt t water en kun je t niet stoppen en moet je de totale douchtijd uit laten lopen, niet zo handig ook als je tussendoor wil inzepen. Wel schoon. Heel leuke mensen die t spul runnen

• 10Leo08-06-2018

Verrassend mooi en goed verzorgd

We stonden op de prachtig onderhouden en bijzonder rustig gelegen minicamping. Je hoort er vooral het fluiten van de vogels en enige tractoren De ontvangst was hartelijk. De staanplaatsen zijn er groot en het sanitair is niet alleen mooi, maar ook goed onderhouden. De eigenaren doen er alles aan om je een gevoel van 'thuis' te geven. Uitstekende fiets mogelijkheden over rustige wegen en fietspaden. Overal natuur om je heen.

• 9Hope25-07-2017

super fijn

een rustige SVR camping met uitstekende voorzieningen, voor rudt zoekers , voor gezinnen of alleen

• 9h.m.verwei11-06-2017

Top!

Onze familie van 18 volwassenen en een peuter zijn heel gastvrij ontvangen. Wij hadden de beschikking over 4 boerenbed tenten en dat was prima. De bbq die wij geboekt hadden was heerlijk en goed verzorgd. Er wordt met je mee gedacht en er is veel mogelijk. Kortom, geweldige plek!

• 9Henriette28-08-2016

Geweldig!

We waren hier voor een weekend met kinderen en kleinkinderen maar zijn hier nog wat langer gebleven omdat het hier zo mooi is. Prachtige rustige camping, voldoende speelmogelijkheden en ruimte voor de kinderen. De combinatie om een tent te huren en zelf met caravan en tenten te komen, was heel geslaagd. De omgeving is schitterend, goed fietsgebied. We kunnen deze camping zeker aanbevelen.

Vakantiehuis Het Betere Boshuis Bed info

• CafeNiet beschikbaar