Géén boekingskosten

Meer bed & breakfast info

7 Reviews over Terre Neuve

• 9Sylvia tHart23-04-2020

Heerlijk verblijf

Mooi verblijf prachtige omgeving lieve gastvrije mensen heerlijk ontbijt mooie grote schone kamer zijn er al paar keer geweest en komen zeker terug.

• 10Renske Fennema31-08-2014

Geweldig B&B écht een aanrader!

Wij kunnen iedereen aanraden om gebruik te maken van dit B&B. De service is in één woord "Geweldig!" Eigenaars ontzettend vriendelijk, kamers waren super, ontbijt geweldig!

• 9Tjeerd04-06-2014

Heerlijke plek, met zorg ingericht

Zeer verzorgde en goed onderhouden bed and breakfast. Lekker centraal gelegen, vlakbij het centrum van Velp, maar heerlijk rustig. Heerlijke ruime en lekkere bedden. Kamers met toewijding ingericht met leuke details. Zeer vriendelijke en behulpzame eigenaren. Zij regelen graag een restaurant en hebben leuke tips over de omgeving.

• 10Jos Campman01-04-2014

Ook bij langer en/of zakelijk verblijf perfect

Perfecte kamers (modern, luxe, ruim, comfortabel, schoon, niet gehorig) met elders lang niet altijd aanwezige voorzieningen als apart slaapgedeelte, ruim klassebed, niet-lichtdoorlatende gordijnen, ruime badkamer, koelkastje, zitje, werktafel met internetaansluiting en openslaande deuren naar eigen terrasje. Ook prettig: Goede afspraken te maken over tijdstip van ontbijt en schoonmaak. Relatief veel privacy. Verder: ruime p-plaatsen en eenvoudige verbinding met snelwegen; ns-station en busverbindingen (trolley naar Arnhem!) nabij, op loopafstand van centrum Velp en bossen. Kortom: ook voor langer en/of zakelijk verblijf perfect alternatief voor duur hotel. Ik kom terug!

• 5h.kamphuis29-01-2014

mooie locatie, slechte service

locatie en kamers zijn goed, echter de eigenaar (?) is totaal niet klantvriendelijk en behulpzaam. Ontbijt was zeer matig en de hygiëne liet te wensen over.

• 9Fam. van den Heuvel24-08-2011

pareltje aan de rand van de Posbank!

Onze positieve ervaring begon al toen we bij de B&B aankwamen. De B&B-kamers (met veel ruimte: woonkamer, badkamer en aparte slaapkamer) zijn stijlvol aangebouwd aan een prachtig Jugendstil huis.

Na het parkeren van onze auto op het terrein van de B&B werden we allerhartelijkst ontvangen door de eigenaresse. Op onze vraag of we nog ergens in de buurt een hapje konden eten, adviseerde ze ons een restaurant en reserveerde ze voor ons een tafel.

De inrichting van de kamers is stijlvol. Je kunt zien dat er aandacht aan besteed is.

De bedden zijn prima, het ontbijt is goed en de B&B ligt op een ideale plaats om de omgeving te verkennen, wat wij dus gedaan hebben (wij zijn twee nachten gebleven). Zowel de Posbank, Arnhem als het rivierengebied zijn zeer nabij gelegen.

Kortom, wat ons betreft een aanrader. Wij komen beslist nog eens terug!

• 9M.Sips28-06-2010

fantastische plek dicht bij station

Mooi grote kamers, met apart zitgedeelte. klein plaatsje zodat je even buiten kunt zitten. Leuke ontbijtruimte

Bed & Breakfast Terre Neuve info

Het complex