Hotel Erg Leuk

NederlandGelderlandVelp
8.9FantastischScore uit 52 reviews
+9/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.9FantastischScore uit 52 reviews

Meer hotel infoTonen op kaart

55 Reviews over Erg Leuk

• 9Bert Kruithof16-11-2020

Prachtig

Wij wilde graag naar de grootste en gezelligste kerstshow van Nederland in duiven. Er een lang weekend van gemaakt en geboekt bij "ERG LEUK " Een fantastische B&B die zijn naam eer aan doet. De familiekamer overtrof onze verwachtingen. Ontvangst erg vriendelijk en behulpzaam, ontbijt geweldig! Wij zijn in de afgelopen jaren in héél veel B&B's geweest, maar ERG LEUK hoort zeker in de top3! Kortom, een bezoek aan de kerstshow gecombineerd met overnachting bij ERG LEUK is dubbel en dwars de moeite waard !!!

• 9Miri25-07-2020

Gezellige B&B op super locatie

Gastvrij ontvangen, prachtige schone kleurrijke kamers, heerlijk ontbeten en prima ligging. Van alles te doen, Openluchtmuseum, Kasteel Rosendael, shoppen in Zutpen, Bronckhorst, het kleinste stadje van Nederland bezocht en natuurlijk net over de grens inkopen gedaan in Duitsland.

• 9Hans van barele19-07-2020

De naam wordt zeker waargemaakt!

Gastvrije ontvangst, zeer schone en nette kamers. Goede info over wat er te doen is in de omgeving. Schitterend pand en heerlijk ontbijt. Veel fiets en wandelmogelijkheden in de omgeving, met kastelen en landhuizen op de routes. Bosrijke omgeving en prachtige natuur. De dame die ons ontving is erg vriendelijk en doet alles met passie en plezier. Geen enkel minpunt in mijn optiek.

• 9Johan& Heidi15-05-2019

Perfect!

Na een lange wandeling vanuit Dieren zijn we allerhartelijkst ontvangen in dit prima Hotel/Bed & Breakfast. We hebben meteen een nacht bij geboekt. Het Hotel is blijkt prima uitvalsbasis voor wandelingen of fietstochten in deze prachtige omgeving.

• 8Esther25-04-2019

Heerlijk

Mooi hotel, bediening niet allemaal vriendelijk. Mooie ligging

• 10Marco Briene / Argonex16-03-2019

Uitmuntend!!

Heerlijk even een lunch gehad. zeer vriendelijk.

Ik was op doorreis naar een klant en Erg leuk lag erg leuk op de route! Perfect parkeren. Je wordt er uitstekend verzorgd!

• 9Lenie de Boer03-06-2018

Genieten

Het is een gezellig klein "hotelletje", op 3 fietsminuten van een heel leuk centrum. Je kunt er fantastisch fietsen in de omgeving. Voor elk wat wils, heuvels, heide, bossen en dorpjes. Het hotel is dus prachtige gelegen, goede schone kamers met een heerlijke douche. En een ontbijt wat zo lekker is dat je wel moet gaan fietsen! ^_^ Dus voor ons zeker een aanrader en een waar we nog een keer naar terug gaan.

• 8Maria13-05-2018

Erg leuk.

Erg leuk ligt in een mooie omgeving, vlakbij de Posbank. Nicole is laagdrempelig, altijd vrolijk en hulp bereid.

• 8André Lindenbergh11-11-2017

Gastvrij. Prima bedden. Kamers modern en schoon

De locatie is ideaal om na een heerlijk avondje in de Hunting Lodge In Rozendaal te overnachten. Op slechts 10 tot 15 minuten loopafstand. De ligging is aan een vrij druk kruispunt maar daar merk je binnen weinig van.

• 9Elisa08-07-2017

Letterlijk Erg Leuk!

Vanwege een bruiloft verbleven wij in de prachtige omgeving van Velp in de Bed en Breakfast van Nicole. Ondanks dat het een nacht was voelde het als thuiskomen. Een pracht gebouw in een heerlijke ambiance. Onwijs gastvrij, erg gezellig en een heerlijk ontbijtje. Wij komen hier graag terug.

Hotel Erg Leuk info

Building information