Vakantiepark Buitenplaats Beekhuizen

Vakantiepark Buitenplaats Beekhuizen
8,6

• Activiteiten7,7
  • Onderkomen9,1

We hebben een aantal aanbieders voor Buitenplaats Beekhuizen voor je op een rij gezet:

18 reviews over Vakantiepark Buitenplaats Beekhuizen in het Nederlands

Midden in de bossen

Nicole, 20-11-2017
  • Activiteiten7
  • Onderkomen8

Mooie accomodaties, de lodgetenten zijn van alles voorzien. Ook leuk dat je een lamp meekrijgt voor de avonden waarmee je over het terrein kan lopen aangezien en verder geen verlichting is midden in de bossen. Voor de kinderen superstoer om met een zo'n lamp te lopen.

Wij zaten in de voorste lodgetent. We hadden liever verder naar achteren gezeten om meer het gevoel te krijgen om midden in de natuur te zijn. Vooraan op het eerste veld is het drukker. Voor ieder persoonlijk wat diegene het fijnst vindt. Ik had ook geen voorkeur aangegeven, dit is wel mogelijk.

De tenten staan echt middenin de bossen onder de bomen, wij hadden helaas best wel wat regen waardoor je ook echt de hele nacht getik hoort. De regen allang gestopt maar de bomen druppelen nog. Voor de een de charme van het kamperen, maar wij waren na een tijdje wel klaar met het getik.

Excursies vanaf de Veluwezoom zijn een aanrader, wildspotten met kinderen. veder een prachtige omgeving.

Ik miste wel een een voetbalveldje voor de jongens. Voor kleine kinderen meer dan genoeg om te spelen, maar iets grotere miste ik iets. Wel goede WIFI

Heerlijke plek met veel mogelijkheden

Leo Roes, 30-10-2017
  • Activiteiten8
  • Onderkomen9

We hebben tijdens de herfstvakantie ontzettend genoten van ons verblijf bij Buitenplaats Beekhuizen. De luxe tent is voorzien van alle gemakken en de kachel maakt het aangenaam om ook in de wat koelere maanden nog comfortabel te verblijven. In de ochtend hadden we warme broodjes besteld die we bij het restaurant (ook op het terrein) konden ophalen. Een van de avonden hebben we genoten van de heerlijke seizoensgerechten bij Woodz. Heel knus binnen bij de kachel met vriendelijk personeel die ook aandacht hadden voor onze kinderen.

De omgeving is prachtig en je kunt vanaf het terrein zo de veluwe op wandelen of naar de uitkijktoren lopen. Ook in de buurt is er veel te doen zoals het Openluchtmuseun en Burgers Zoo. Kortom, een absolute aanrader. We komen snel eens terug en dan eens zonder kinderen want de knusse Pods zagen er ook heel comfortabel uit.

Rustig park, norse behandeling

Paul Meijer, 24-10-2017
  • Activiteiten5
  • Onderkomen7

Bij aankomst valt meteen de verrassende variatie in 'hutjes' op. We kregen eerst een verkeerde accomodatie toegewezen, want veel te klein, maar die fout was wel snel hersteld. In het restaurant moesten we lang wachten op bediening. Ondanks het handjevol andere gasten. Na 10 minuten wachten zijn we zelf bediening gaan halen. De serveerster vonden we aan een tafeltje met iemand in gesprek. Geen sorry, eerder geërgerd kwam ze naar ons toe.

Ze negeerde een vraag van de kinderen over de omgeving. Onze cappucino's waren loeiheet. Maar volgens serveerster hoort dat zo. De lepels waren vies. We hadden willen lunchen, maar dat hebben we op de Posbank gedaan. Het restaurant is klein. Wij kregen het benauwd van de serveerster en haar onvriendelijke behandeling van collega's in de keuken.

Bas Rosier, Parkmanager, 15-11-2017

Beste Paul,

Hartelijk bedankt voor jullie review. Wij hebben intern onderzoek gedaan maar kunnen jullie reservering niet terugvinden. Graag komen wij met jullie in contact!

met vriendelijke groeten,

Bas Rosier

Parkmanager

Buitenplaats Beekhuizen

Erg genoten, voor herhaling vatbaar!

Marleen, 15-9-2017
    • Activiteiten7
    • Onderkomen10

Sfeervolle lodgetent van alle gemakken voorzien en middenin de natuur. Hout sprokkelen en je lekker warmen bij de vuurschaal. We hadden het geluk dat er een buitenbad/ hottub werd geplaatst tijdens ons verblijf. Wat een genot! Het klopt ook echt dat je snachts zwijnen rond je tent kan horen. In de omgeving is veel te doen, zoals burgers zoo, openlucht museum, airborne museum etc. Ook vanuit het park worden activiteiten georganiseerd, zo zijn we op pad geweest met de boswachter en hebben waterdieren gevangen. Wij hebben met onze kinderen van 4 en 5 een geslaagde midweek gehad.

Super!

Eva, 2-8-2017
    • Onderkomen10

Fijne plek om er even lekker uit te zijn. Wij hebben 2 nachten in een luxe pod gezeten met onze dochter van 3 maanden en dat was top! Een klein huisje met alles wat je nodig hebt: keukentje, douche, wc, bed, kinderbedje én een dolce guesto koffie apparaat! Mooie omgeving en zeker een aanrader!

fantastische plek, vreselijke bediening

Richard Rotenberg, 2-5-2017
    • Onderkomen9

Schitterend park. Bediening past niet bij het relaxte concept.Jonge serveerster met zwart krullend haar en daaronder een gestresste blik, reageerde bot toen we zeiden dat de cappucino te heet was gemaakt en het broodje prijzig. Het was druk, maar ze leek ons expres te negeren. Zelfs geen sorry bij het afrekenen.
    Bas - Parkmanager, Parkmanager, 9-5-2017

Hartelijk bedankt voor jullie bericht. We nemen jullie feedback serieus en graag mee in onze continue verbetering van zowel het park als restaurant WOODZ.

Het was geweldig een absolute aanrader!

Fam. Rooijakkers, 27-3-2017
    • Activiteiten8
    • Onderkomen10

Wat een warm onthaal! Fijn personeel en goede service. Wij hebben met onze kinderen ontzettend genoten van het slapen in een Pod. Alles klopte tot in detail. In de Pod werd ons duidelijk hoe weinig je nodig hebt om in luxe te leven. Fijn dat er zelfs aan kleine dingen gedacht was zoals bijv. een goede zaklamp om in het donker de Pod terug te vinden, een fles afwasmiddel en een theedoek. De omgeving van de camping is geweldig. Heerlijk bos, mooie beekjes, leuke speeltuintjes en het stoken van ons eigen kampvuur. Naast dit alles ook nog de middag picknicken en uitgebreid in de hottub. Kortom; het was heerlijk. En zéker voor herhaling vatbaar! �

Geweldige accommodatie en vriendelijk personeel

Jacqueline S., 11-9-2016
    • Onderkomen10

De ligging is goed en de verblijven zijn super mooi en schoon. Wij hadden een lodge en deze is heel ruim van opzet. Het personeel is heel vriendelijk en zorgzaam. Enige minpuntje is, dat er voor pubers nog geen ontmoetingsplek aanwezig is. Daar dit echter een nieuw park is zal dit in de toekomst wellicht mogelijk zijn. Wij gaan er zeker nog eens naar terug. De omgeving is schitterend.

Tantastische plek in mooiste natuurgebied van NL!

Alexander Nijeboer, 4-9-2016
    • Activiteiten9
    • Onderkomen8

De PODs zijn heerlijk comfortabel en het natuurgebied prachtig. Het terrein en de bossen zijn zeer kindvriendelijk en de service formidabel.

fantastisch, alsof je zo in het buitenland zit

Michaela, 2-9-2016
    • Onderkomen10

Prachtige locatie, veel ruimte om je huisje , alles in je huisje goed voor elkaar. Je zit midden in de natuur (s nachts hoorden we zelfs wilde zwijnen in het bosje) en toch met alle comfort. In een huisje waar over alles goed nagedacht is. Top!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Buitenplaats Beekhuizen in Velp, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Buitenplaats Beekhuizen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Buitenplaats Beekhuizen scoort een 8.63 uit 10 op basis van 18 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: