Vakantiepark
Weer vandaag2°-10°
8,2

• Activiteiten7,3
  • Onderkomen8,6

We hebben een aantal aanbieders voor Buitenplaats Beekhuizen voor je op een rij gezet:

36 reviews over Vakantiepark Buitenplaats Beekhuizen in het Nederlands

Een topverblijf op een toplocatie

Broekies,
6-1-2019
  • Onderkomen10

Wij waren erg verrast van de mooie locatie en het leuke verblijf. Wij verbleven in een Luxe POD voor 2 personen samen met de hond. De POD is van alle gemakken voorzien. Ivm de donkere periode kregen we een leuke zak-/schemerlamp mee. Deze is gratis te gebruiken.

In de POD is geen kookgelegenheid, maar je kan wel broodjes reserveren voor het ontbijt. Eetgelegenheden zijn er verder genoeg in de nabije omgeving of het leuke kleine restaurant op het terrein zelf; Woodz.

We hebben 1 keer gebruik gemaakt van de hottub op het terrein, een zeer aangename verrassing.

De omgeving is werkelijk prachtig en je zit zo in het bod waar diverse mogelijkheden zijn om te wandelen/fietsen/mtb/etc.

Dit is zeker een optie die voor herhaling vatbaar is.

Gereisd met partner in januari 2019

Heerlijk, puur genieten!!

Myrthe Aarts-Sweres,
30-12-2018
  • Onderkomen8

Wij hebben een heerlijk verblijf gehad op Buitenplaats Beekhuizen. Mooie,gezellige en knusse accommodatie. Restaurant Woodz een echte aanrader, heerlijk gegeten en de gastvrouw vriendelijk en veel passie! Veel leuke en goede tips gehad voor in de omgeving. Kortom wij komen graag nog een keer terug.

Nooit meer

Arthur Van de Riet,
23-12-2018
  • Activiteiten1
  • Onderkomen4
  • Activiteiten1
  • Onderkomen4

Geschikt voor mensen die van kamperen houden.

Heerlijk klein huisje met vloerverwarming.

Bed prima.

Er waren geen behoorlijke stoelen.

Receptie nauwelijks bezet terwijl er wel gasten op het park waren.

(Ook geen briefje op de deur met een telefoonnummer waar je iemand kon bereiken.

En wat tegenviel het restaurant Niet open op de doordeweekse dagen.

Jammer!!!!!!

Super leuk!

Anna,
10-12-2018
  • Onderkomen8

Leuk verblijf gehad en de hot tub is een aanrader!!

• Activiteiten9

Comfortabele accomodaties op een prachtige plek in de natuur. Ik verbleef in een superior Pod; ruim, vloerverwarming, lekker (al opgemaakt) bed en goede douche. Vanuit de Pod loop je zo de Veluwezoom op. Prachtige rondwandelingen kan je maken vanaf de Parkeerplaats bij de Buitenplaats. Vriendelijke medewerkers die je allerlei tips kunnen geven over de omgeving. Het is een heerlijke plek om helemaal tot rust te komen en te genieten van de natuur. Maar voor shoppen is Arnhem dichtbij. Ook het nationaal park De Hoge Veluwe met het Kröller Müller Museum, en het Openlucht Museum zijn niet ver weg.

Gereisd alleenreizend in november 2018

Een aanrader als je houdt van Luxe in de Natuur!

Marion Dirksen,
15-11-2018
  • Activiteiten8

Afgelopen weekend verbleven wij een nacht in een Luxe Pod op Buitenplaats Beekhuizen.

Dit glamping park ligt in een mooie vallei waar wild rond loopt.

Tegenover onze pod stond een hottub die gehuurd kan worden.

Overige aanraders zijn; Eten bij Woodz...

Wandelen naar de Emmapiramide , en bezoek ook zeker het wildobservatie-uitkijkpunt bij de Posbank. Wij hebben daar o.a wilde paarden / schapen en herten gezien.

De vriendelijke medewerkers op het park helpen je graag d.m.v tips en route beschrijvingen.

Al met al een echte aanrader voor iedereen die van natuur, rust en ruimte houdt.

Gereisd met partner in november 2018

• Activiteiten10
  • Activiteiten10

Het was geweldig ,de mensen van het park zijn allemaal super vriendelijk, De Woodz was de Max ! De natuur is prachtig ,we hebben heel mooie wandelingen kunnen maken en daar voor heb je uw auto niet nodig,we hebben onze batrijen volledig weer opgeladen,Oja bedankt voor het lekker ontbijt,dat maakt je dag echt goed. Onze lodge tent was gezellig en er ontbrak niks ,de pellet kachel deed zijn werk. We zijn volledig zen huiswaarts gekeerd ,groetjes Carine en Martin van Eneco.

Gereisd met partner in november 2018

Cynthia De Graaf,
26-10-2018
  • Onderkomen9

Supergave buitenplaats. Hartelijke ontvangst, prachtige en sfeervolle plek.Pod is heel praktisch ingericht. Goed bed, goede douche. En: mensen met kids die uitslapen zij hier aan t juiste adres. Rust voor mens en dier tot 9 uur in dr ochtend, ik zeg YES!

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2018

Relax ontspannen verblijf!

Ries,
25-9-2018
  • Activiteiten9

Een nachtje met mijn vrouw in een Superior Pod geslapen. Het was dat weekend prachtig weer. We zijn daardoor veel buiten geweest. Heerlijk gegeten in WOODZ, vriendelijke bediening. De vloerverwarming kwam prettig van pas voor de avond. Warmte en fijn voor de voeten, pantoffels kun je dan ook thuis laten. Heerlijk geslapen in een knusse Pod. Het ontbijt gegeten in de ochtendzon, fantastisch begin van de dag. Met vragen konden we terecht bij de receptie, geven leuke tips en er is dan ook genoeg te doen in de omgeving ( met mooi weer/slecht weer). Een aanrader om de gele route te wandelen, mooie natuur en prima met pijltjes aan gegeven, start bij parkeerplaats Beekhuizen. Ondanks maar 1 nachtje te zijn geweest, heerlijk opgeladen. Zeker de moeite waard!

Gereisd met partner in september 2018
  • Activiteiten7

Het is een schitterende omgeving. We zijn een paar dagen in de Busch-pod geweest. En hebben enorm genoten. Het huisje is super knus en alles wat je nodig hebt, is aanwezig. En vooral de buiten douche was een leuke en bijzondere ervaring. We hebben één keer in het donker gedoucht met de lampion erbij. En op dinsdagmorgen waren we al vroeg wakker en zagen we een wild zwijn, op een korte afstand van het huisje! Geweldig!

Gereisd met partner in september 2018

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Buitenplaats Beekhuizen in Velp, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Buitenplaats Beekhuizen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.