Vakantiepark Buitenplaats Beekhuizen

Vakantiepark Buitenplaats Beekhuizen
8,5

• Activiteiten7,5
  • Onderkomen8,9

We hebben een aantal aanbieders voor Buitenplaats Beekhuizen voor je op een rij gezet:

31 reviews over Vakantiepark Buitenplaats Beekhuizen in het Nederlands

Een aanrader als je houdt van Luxe in de Natuur!

Marion Dirksen
15-11-2018
  • Onderkomen9

Afgelopen weekend verbleven wij een nacht in een Luxe Pod op Buitenplaats Beekhuizen.

Dit glamping park ligt in een mooie vallei waar wild rond loopt.

Tegenover onze pod stond een hottub die gehuurd kan worden.

Overige aanraders zijn; Eten bij Woodz...

Wandelen naar de Emmapiramide , en bezoek ook zeker het wildobservatie-uitkijkpunt bij de Posbank. Wij hebben daar o.a wilde paarden / schapen en herten gezien.

De vriendelijke medewerkers op het park helpen je graag d.m.v tips en route beschrijvingen.

Al met al een echte aanrader voor iedereen die van natuur, rust en ruimte houdt.

• Activiteiten10
  • Onderkomen9

Het was geweldig ,de mensen van het park zijn allemaal super vriendelijk, De Woodz was de Max ! De natuur is prachtig ,we hebben heel mooie wandelingen kunnen maken en daar voor heb je uw auto niet nodig,we hebben onze batrijen volledig weer opgeladen,Oja bedankt voor het lekker ontbijt,dat maakt je dag echt goed. Onze lodge tent was gezellig en er ontbrak niks ,de pellet kachel deed zijn werk. We zijn volledig zen huiswaarts gekeerd ,groetjes Carine en Martin van Eneco.

Cynthia De Graaf
26-10-2018
  • Onderkomen9

Supergave buitenplaats. Hartelijke ontvangst, prachtige en sfeervolle plek.Pod is heel praktisch ingericht. Goed bed, goede douche. En: mensen met kids die uitslapen zij hier aan t juiste adres. Rust voor mens en dier tot 9 uur in dr ochtend, ik zeg YES!

Relax ontspannen verblijf!

Ries
25-9-2018
  • Activiteiten9
  • Onderkomen9

Een nachtje met mijn vrouw in een Superior Pod geslapen. Het was dat weekend prachtig weer. We zijn daardoor veel buiten geweest. Heerlijk gegeten in WOODZ, vriendelijke bediening. De vloerverwarming kwam prettig van pas voor de avond. Warmte en fijn voor de voeten, pantoffels kun je dan ook thuis laten. Heerlijk geslapen in een knusse Pod. Het ontbijt gegeten in de ochtendzon, fantastisch begin van de dag. Met vragen konden we terecht bij de receptie, geven leuke tips en er is dan ook genoeg te doen in de omgeving ( met mooi weer/slecht weer). Een aanrader om de gele route te wandelen, mooie natuur en prima met pijltjes aan gegeven, start bij parkeerplaats Beekhuizen. Ondanks maar 1 nachtje te zijn geweest, heerlijk opgeladen. Zeker de moeite waard!

• Activiteiten7
  • Onderkomen9

Het is een schitterende omgeving. We zijn een paar dagen in de Busch-pod geweest. En hebben enorm genoten. Het huisje is super knus en alles wat je nodig hebt, is aanwezig. En vooral de buiten douche was een leuke en bijzondere ervaring. We hebben één keer in het donker gedoucht met de lampion erbij. En op dinsdagmorgen waren we al vroeg wakker en zagen we een wild zwijn, op een korte afstand van het huisje! Geweldig!

• Onderkomen8

Erg mooie ligging zo midden in het bos. Rustig en ruime tenten. Onze zoon van 3 vond de bedstee helemaal het einde. In de omgeving is genoeg te doen.

Heerlijk genieten, lekker tot rust komen!

Anne-Marie Dekkers
15-8-2018
  • Activiteiten9
  • Onderkomen10

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad op buitenplaats beekhuizen, wij zijn er 1,5 week geweest.

Wij hadden een safaritent, waren met 6 personen, heerlijk ruim en alles was aanwezig!

Diverse leuke dingen gedaan: met de kinderen gewandeld bij de Postbank, excursie wildspotten gedaan, heerlijke massage bij Le Spa op de camping gedaan, op de fiets naar kasteel Middachten, super mooi!

Puur genieten is het op deze camping, van ons krijgt deze camping een dikke 10!

• Onderkomen10

Geweldige tent met top voorzieningen bv. Regen douche een goed bed , eigen WiFi router, fijn koffie apparaat goede koelkast met dit warme weer . En fijne ligging van de tent (107). Voor kinderen is het erg fijn spelen met de waterpomp en het waterloopje maar ook de schommel ,glijbaan en kabelbaan worden goed gebruikt. Het restaurant is goed en voldoende keus . Erg jammer dat de kinderen voor het diner toch weer vast zitten aan de friet met bv kipnuggets en een burger .

Kom zeker nog een keer terug.

Esther
26-7-2018
  • Activiteiten6
  • Onderkomen9

Een super luxe XL tent hadden we, midden in het bos, prachtig plekje ..... kortom genoten.

Eten bij WOODZ is ook een aanrader .... lekker, mooie ligging.

Mooie plek

Tirza Zwaan
5-7-2018
  • Onderkomen6

Locatie is geweldig met mooie fiets en wandelroutes naast de deur. Nabijgelegen restaurant woodz erg leuk en lekker eten. Wij verbleven in een luxe pod. Pluspunt was dat het zeer schoon was. Pod is niet geschikt voor lange mensen. Bed krap en niet comfortabel. Beddengoed synthetisch en daardoor onprettig warm. Ontbijtservice leuk met een picknickmand die aan de deur bezorgd wordt. Inhoud van de mand matig, en weinig creatief. Had ik meer van verwacht gezien gezien het concept en de prijs. Al met al een prachtige plek maar nog wat punten te verbeteren gezien de prijs kwaliteit verhouding.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Buitenplaats Beekhuizen in Velp, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Buitenplaats Beekhuizen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.