Géén boekingskosten
NederlandGelderlandVelpVakantieparken VelpVakantiepark Buitenplaats Beekhuizen

Buitenplaats Beekhuizen

Vakantiepark
NederlandGelderlandVelp

We hebben de beste aanbieders voor Vakantiepark Buitenplaats Beekhuizen voor je op een rij gezet:

8.9FantastischScore uit 40 reviews

Meer vakantiepark info

40 Reviews over Buitenplaats Beekhuizen

• 8Fam Beerten Deboel24-08-2021

Onwijs mooie locatie

Het ligt in een onwijs mooie omgeving waar je mooi kan wandelen en mountainbiken. Iedere avond heerlijk bij je eigen kampvuurtje, top!

• 6Eetgelegenheden
  • 10fam Voogd15-04-2021

Geweldig.

We hadden een Bushpod geboekt voor een nacht.Met een ruime buitendouche, en goed warm, goed te doen.Genoten van het kleine huisje, vol luxe.Opgemaakte bedden, en handdoeken liggen er.Verder zo mooi gelegen. Rust daar kwamen we voor.

• 10Activiteiten
  • 9Lizette02-06-2020

Geweldig!

Wij verbleven in een Lodgetent XL. Ruimte genoeg. Van alles voorzien. Echt luxe kamperen met opgemaakte bedden, electra, evt kachel. Fijne douche. Heerlijke veranda. Alle tenten en pods mooi gelegen. Wij zaten gelijk aan het begin van veld 1, waar kinderen hun hart op kunnen halen met watergoot en speeltuin. Park was vol bezet maar alle rust. Ligt in geweldig mooie omgeving om te wandelen, fietsen, stad, musea. In- en uitcheck vriendelijk en snel. Geen gebruik gemaakt van het uiterst sfeervol uitziende Woodz, vanwege coronamaatregelen gesloten. Leverden wel afhaal. Voor herhaling vatbaar.

• 7Activiteiten
  • 9Ine29-03-2019

Een aanrader voor rustzoekers en wandelaars

Wij verbleven in een super pod. Het huisje was schoon en zeer comfortabel. De receptiemedewerkersters zijn vriendelijk en kunnen je veel over de omgeving vertellen. Het is een mooie omgeving voor mooie wandelingen. Het is een aanrader als je van de rust en de bossen houdt.

• 9Broekies06-01-2019

Een topverblijf op een toplocatie

Wij waren erg verrast van de mooie locatie en het leuke verblijf. Wij verbleven in een Luxe POD voor 2 personen samen met de hond. De POD is van alle gemakken voorzien. Ivm de donkere periode kregen we een leuke zak-/schemerlamp mee. Deze is gratis te gebruiken. In de POD is geen kookgelegenheid, maar je kan wel broodjes reserveren voor het ontbijt. Eetgelegenheden zijn er verder genoeg in de nabije omgeving of het leuke kleine restaurant op het terrein zelf; Woodz. We hebben 1 keer gebruik gemaakt van de hottub op het terrein, een zeer aangename verrassing. De omgeving is werkelijk prachtig en je zit zo in het bod waar diverse mogelijkheden zijn om te wandelen/fietsen/mtb/etc. Dit is zeker een optie die voor herhaling vatbaar is.

• 9Activiteiten
  • 8Myrthe Aarts-Sweres30-12-2018

Heerlijk, puur genieten!!

Wij hebben een heerlijk verblijf gehad op Buitenplaats Beekhuizen. Mooie,gezellige en knusse accommodatie. Restaurant Woodz een echte aanrader, heerlijk gegeten en de gastvrouw vriendelijk en veel passie! Veel leuke en goede tips gehad voor in de omgeving. Kortom wij komen graag nog een keer terug.

• 7Activiteiten
    • 9Eetgelegenheden
    • 8Onderkomen
  • 3Arthur Van de Riet23-12-2018

Nooit meer

Geschikt voor mensen die van kamperen houden. Heerlijk klein huisje met vloerverwarming. Bed prima. Er waren geen behoorlijke stoelen. Receptie nauwelijks bezet terwijl er wel gasten op het park waren.

(Ook geen briefje op de deur met een telefoonnummer waar je iemand kon bereiken. En wat tegenviel het restaurant Niet open op de doordeweekse dagen. Jammer!!!!!!

• 1Activiteiten
    • 1Eetgelegenheden
    • 4Onderkomen
  • 8Anna10-12-2018

Super leuk!

Leuk verblijf gehad en de hot tub is een aanrader!!

• 8Activiteiten
    • 8Onderkomen
  • 9AMG22-11-2018

Wat is het toch genieten op de Buitenplaats!

Comfortabele accomodaties op een prachtige plek in de natuur. Ik verbleef in een superior Pod; ruim, vloerverwarming, lekker (al opgemaakt) bed en goede douche. Vanuit de Pod loop je zo de Veluwezoom op. Prachtige rondwandelingen kan je maken vanaf de Parkeerplaats bij de Buitenplaats. Vriendelijke medewerkers die je allerlei tips kunnen geven over de omgeving. Het is een heerlijke plek om helemaal tot rust te komen en te genieten van de natuur. Maar voor shoppen is Arnhem dichtbij. Ook het nationaal park De Hoge Veluwe met het Kröller Müller Museum, en het Openlucht Museum zijn niet ver weg.

• 9Activiteiten
  • 8Marion Dirksen15-11-2018

Een aanrader als je houdt van Luxe in de Natuur!

Afgelopen weekend verbleven wij een nacht in een Luxe Pod op Buitenplaats Beekhuizen. Dit glamping park ligt in een mooie vallei waar wild rond loopt. Tegenover onze pod stond een hottub die gehuurd kan worden.

Overige aanraders zijn; Eten bij Woodz... Wandelen naar de Emmapiramide , en bezoek ook zeker het wildobservatie-uitkijkpunt bij de Posbank. Wij hebben daar o.a wilde paarden / schapen en herten gezien. De vriendelijke medewerkers op het park helpen je graag d.m.v tips en route beschrijvingen.

Al met al een echte aanrader voor iedereen die van natuur, rust en ruimte houdt.

• 8Activiteiten

Vakantiepark Buitenplaats Beekhuizen info