Vakantiepark Buitenplaats Beekhuizen

Vakantiepark Buitenplaats Beekhuizen
8,5

• Activiteiten7,4
  • Onderkomen8,9

We hebben een aantal aanbieders voor Buitenplaats Beekhuizen voor je op een rij gezet:

27 reviews over Vakantiepark Buitenplaats Beekhuizen in het Nederlands

Met jonge kinderen

• Activiteiten7
  • Onderkomen9

Het is een schitterende omgeving. We zijn een paar dagen in de Busch-pod geweest. En hebben enorm genoten. Het huisje is super knus en alles wat je nodig hebt, is aanwezig. En vooral de buiten douche was een leuke en bijzondere ervaring. We hebben één keer in het donker gedoucht met de lampion erbij. En op dinsdagmorgen waren we al vroeg wakker en zagen we een wild zwijn, op een korte afstand van het huisje! Geweldig!

• Onderkomen8

Erg mooie ligging zo midden in het bos. Rustig en ruime tenten. Onze zoon van 3 vond de bedstee helemaal het einde. In de omgeving is genoeg te doen.

Heerlijk genieten, lekker tot rust komen!

Anne-Marie Dekkers
15-8-2018
  • Activiteiten9
  • Onderkomen10

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad op buitenplaats beekhuizen, wij zijn er 1,5 week geweest.

Wij hadden een safaritent, waren met 6 personen, heerlijk ruim en alles was aanwezig!

Diverse leuke dingen gedaan: met de kinderen gewandeld bij de Postbank, excursie wildspotten gedaan, heerlijke massage bij Le Spa op de camping gedaan, op de fiets naar kasteel Middachten, super mooi!

Puur genieten is het op deze camping, van ons krijgt deze camping een dikke 10!

• Onderkomen10

Geweldige tent met top voorzieningen bv. Regen douche een goed bed , eigen WiFi router, fijn koffie apparaat goede koelkast met dit warme weer . En fijne ligging van de tent (107). Voor kinderen is het erg fijn spelen met de waterpomp en het waterloopje maar ook de schommel ,glijbaan en kabelbaan worden goed gebruikt. Het restaurant is goed en voldoende keus . Erg jammer dat de kinderen voor het diner toch weer vast zitten aan de friet met bv kipnuggets en een burger .

Kom zeker nog een keer terug.

Esther
26-7-2018
  • Activiteiten6
  • Onderkomen9

Een super luxe XL tent hadden we, midden in het bos, prachtig plekje ..... kortom genoten.

Eten bij WOODZ is ook een aanrader .... lekker, mooie ligging.

Mooie plek

Tirza Zwaan
5-7-2018
  • Onderkomen6

Locatie is geweldig met mooie fiets en wandelroutes naast de deur. Nabijgelegen restaurant woodz erg leuk en lekker eten. Wij verbleven in een luxe pod. Pluspunt was dat het zeer schoon was. Pod is niet geschikt voor lange mensen. Bed krap en niet comfortabel. Beddengoed synthetisch en daardoor onprettig warm. Ontbijtservice leuk met een picknickmand die aan de deur bezorgd wordt. Inhoud van de mand matig, en weinig creatief. Had ik meer van verwacht gezien gezien het concept en de prijs. Al met al een prachtige plek maar nog wat punten te verbeteren gezien de prijs kwaliteit verhouding.

Superlocatie

W. Schreuder
3-7-2018
  • Activiteiten4
  • Onderkomen9

Mooie lokatie ,luxe tent ,mooi schoon en je loopt zo het bos in !

Wel oordopjes mee want er word niet gecontroleerd op luidruchtige groepen die tot 2 uur feest vieren .

Verder echt een aanrader !

• Onderkomen10

Vriendelijk personeel bij bijzondere accommodaties op een unieke locatie. Natuurlijk is geen enkel verblijf perfect maar men weet hier met de pluspunten de negatieve punten weg te poetsen. Dat maakt je verblijf zo bijzonder.

Informatie vooraf kan veel beter!

Belle
6-5-2018
  • Activiteiten6
  • Onderkomen7

Omgeving en pods zien er mooi uit, je krijgt echt het gevoel midden in het bos te zitten, het ontbreken van afrastering is een verademing. De verwarming in de pod werkte prima, het is wel een beetje krap allemaal met 4 personen maar wel heel gezellig. Het zag er allemaal verzorgd en schoon uit, jammer dat de wc/riolering stonk. Wifi werkte uitstekend. Elke pod heeft een vuurschaal buiten staan en hoewel dat heel leuk kan zijn is het voor mensen met longproblemen niet te doen in de avond wanneer iedereen er hout aan het branden is. De kleine vallei stond vol rook die onder de bomen bleef hangen en zodoende waren wij genoodzaakt tot een uur of 11 in de avond weg te blijven. Dat was een grote tegenvaller want ook wij hadden graag op ons terrasje willen eten en buiten zitten.

Dat broodjes voor het ontbijt van tevoren besteld moeten worden is geen probleem als je het maar weet. Wij wisten het niet, er was ons niks verteld.

Midden in de bossen

Nicole
20-11-2017
  • Activiteiten7
  • Onderkomen8

Mooie accomodaties, de lodgetenten zijn van alles voorzien. Ook leuk dat je een lamp meekrijgt voor de avonden waarmee je over het terrein kan lopen aangezien en verder geen verlichting is midden in de bossen. Voor de kinderen superstoer om met een zo'n lamp te lopen.

Wij zaten in de voorste lodgetent. We hadden liever verder naar achteren gezeten om meer het gevoel te krijgen om midden in de natuur te zijn. Vooraan op het eerste veld is het drukker. Voor ieder persoonlijk wat diegene het fijnst vindt. Ik had ook geen voorkeur aangegeven, dit is wel mogelijk.

De tenten staan echt middenin de bossen onder de bomen, wij hadden helaas best wel wat regen waardoor je ook echt de hele nacht getik hoort. De regen allang gestopt maar de bomen druppelen nog. Voor de een de charme van het kamperen, maar wij waren na een tijdje wel klaar met het getik.

Excursies vanaf de Veluwezoom zijn een aanrader, wildspotten met kinderen. veder een prachtige omgeving.

Ik miste wel een een voetbalveldje voor de jongens. Voor kleine kinderen meer dan genoeg om te spelen, maar iets grotere miste ik iets. Wel goede WIFI

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Buitenplaats Beekhuizen in Velp, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Buitenplaats Beekhuizen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.