Tijdelijk €25 aanbetaling

IJsselzicht

3.4OnvoldoendeScore uit 41 reviews

• Airconditioning
  • Rolstoel toegankelijk

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

41 Reviews over IJsselzicht

• 3Jane28-06-2021

Nooit meer

Kamer deur ging niet op slot. Onderhoud heel slecht. Het is het geld niet waard. Nooit meer terug gaan en is geen aanrader.

• 3Marianne31-05-2021

Ongelooflijk slecht

Een verblijf wat ik niemand zou aanraden om te overnachten. Vieze badkamer en het nodige stuk. Lamp hing aan draadje. Spiegel zit los. Toiletbril zat los. Onderkant douchedeur vuil, zeg maar vies. De douche-dispenser werkt niet. Het enige lichtpuntje was het avond eten, heerlijk en ontbijt prima verzorgd. Eigenaren van het hotel moeten zich schamen om nog geld voor een kamer aldaar te vragen.

• 8Anneke en Dirk Klein16-07-2020

Prima hotel, gezellige sfeer!

Nachtje doorgebracht. Fietsen konden netjes in afgesloten ruimte worden geplaatst. Ruimte voldoende voor de auto. Kamer niet al te groot, maar prima bedden en douche. Ontbijt in gezellige ruimte, goed verzorgd. Eigenaar een aardige man, die de tijd neemt voor zijn gasten. Aanrader!

• 8Karl vd Molen24-05-2020

Goed vertoeven

Was weer als vanouds goede Dijkzicht kamer met goed ontbijt op de kamer. Komen hier vaker. Waar voor je geld.

• 9Gerrit Vermeer23-05-2020

Zee positieve ervaring, alles ging naar wens.

Wegens de lastige virustijden via een omweg bij Hotel IJsselzicht terechtgekomen. Onze eerste keus bleek een hotel te zijn dat wegens faillissement gesloten was. De ontvangst was op gepaste afstand, maar erg hartelijk, duidelijke uitleg over de gang van zaken. Gelijk geswitcht van de dijkzicht kant naar de kamers met uitzicht over de IJssel, en dat voor een luttele bijbetaling. Prachtig uitzicht en het mooie vogelgekwetter klonk ons bij aankomst rustgevend in de oren. Minpuntje zijn de nogal steile trappen die toegang geven tot alle kamers, wij zijn nog goed ter been, maar voor mensen die moeite hebben met trappenlopen kan dit niet zo gunstig zijn. Wij kregen de indruk dat deze eigenaren zich helemaal toeleggen op een, zo ver mogelijk vorstelijk verblijf voor de gasten. De kamer is nogal klein te noemen, maar werkelijk brandschoon, evenals het sanitair. Goede bedden en een leuk tv'tje aan de muur. Het ontbijt was uitgebreid en goed.

• 6Martijn21-09-2019

Eenmalig voor ons.

Voor 55 euro per nacht kan en mag je niet veel verwachten dit klopt ook. Zoek je een ruime fris ruikende kamer waar je het gesprek van de buren niet woordelijk kan volgen zou ik even verder kijken.

• 8Kees van Rietschoten06-07-2019

Prima plek

Mooie plek aan de IJssel. Basic kamer maar netjes en schoon. Ontbijt goed. En vriendelijke eigenaren.

• 10Nico Hoofddop11-04-2019

Een fantastisch thuiskomen en welkom zijn!

Bij aankomst een allerhartelijkst ontvangst door de eigenaren Nol en Henny Jansen waarna ik mijn intrek kon nemen in een hotelkamer met zicht op de IJssel en waar het aan niets ontbrak. Na het onwijs genoten te hebben van de omgeving is het heerlijk om in zo’n hotel met een prima persoonlijk sfeer terecht te komen en ’s nachts heerlijk te kunnen slapen op een perfect bed. Het ontbijt met alles erop en eraan was meer dan voldoende. Dankjewel Nol en Henny voor jullie goede zorgen en jullie gaan me terugzien in Hotel IJsselzicht.

• 1Pieter16-01-2019

Nooit meer

Echt te gek voor woorden Als of we in een C horror film terecht kwamen Wat een arrogante zelf ingenomen man Bij binnenkomst werden we weg gekeken(1/2 uur te laat) Niet de kamer die we besproken hadden maar wel één boven de koeling die de hele nacht loeide en de gruwijke stank van de keuken Kamer echt vies en buiten één grote bouwplaats Heb nog nooit zoiets mee gemaakt Onbegrijpelijk de reacties met 10 en!!!! We hebben het er nog vaak over! Op een feestje of zo Niet dat ik schreeuwend wakker word maar toch.... Ik zou zeggen dit moet je een keer mee maken Maar betaal achter af(of niet)😉 De trap is trouwens levens gevaarlijk

• 8Kees & Henny25-10-2018

Super Gezellig.

Drie heerlijke dagen in een eenvoudig maar schoon Hotel Super gezellige eigenaars, Henny & Nol. Een fantastisch plekje langs de IJssel.

Hotel IJsselzicht info

Het complex