Camping De IJsselhoeve

Tonen op kaart

67 reviews over Camping De IJsselhoeve

• 9Hilda en albert03-07-2019

Rustig en mooie camping

De camping is super netjes! Niet erg geschikt voor kinderen vanaf een jaar of 10 er wordt niet veel georganiseerd Jongere kinderen vermaken zich hier nog wel Meer voor ouderen Zeer rustig Prachtig uitzicht Aardige camping eigenaren

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juli 2019

• 2018
    9Peet18-07-2018

Prima

Alles is prima geregeld paar punten ter verbetering ,alles schoon netjes heerlijk zwembad ,herhaling ja

Gereisd met partner in juni 2018

• 8Roel13-06-2018

Zeer zeker voor herhaling vatbaar !

Heel mooie locatie aan de IJssel, rustige omgeving, in het weekend weliswaar iets drukker, maar je komt hier echt tot rust. Daarnaast een zeer prettige bediening, vanwege het mooie weer hebben we alleen op het terras wat genuttigd, lekkere gerechten. Zeer vriendelijke eigenares, die je alle informatie geeft. Wij staan hier heel de maand juni en ze zien ons zeker meermalen terug !

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juni 2018

• 4David11-05-2018

Nooit meer

Ontzettend onvriendelijke eigenares heel bot, bediening slecht je moet geen haast hebben eten prima na drie keer het verkeerde gekregen te hebben en anderhalf uur wachten je kunt beter bij de buurman wat drinken bij de nieuwe haven werden daar ontzettend vriendelijk ontvangen, dus de ijselhoeve in veessen is echt geen aanrader

• 4Eetgelegenheden
    • 4Staat v/h sanitair

Gereisd met vrienden in mei 2018

• 2017
    8Paul01-08-2017

Ruime plaatsen en prachtig uitzicht over de Ijsel

De plekken hebben er een prachtig over de Ijsel en daarachter nog zeer mooi natuurgebied met onder andere een kudde pony's. De camping onderging op het moment dat wij er waren een renovatie . O.a. De ingang werd vernieuwd Tijdens ons verblijf waren ze nog met het zwembad aan het vernieuwen. De werkzaamheden zullen waarschijnlijk op dit moment klaar zijn Een aanrader is het Camping restaurant . Hier kun je prima eten Ook is er een mooi terras . Wij waren er voor een familieweekend met nog drie stellen. Echt een aanrader

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met vrienden in juni 2017

• 8fam Lap12-07-2017

Geweldig

Prachtige camping, lekker zwembad erbij, ruime plekken.

• 8Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

• 8Fam.Klein Gebbink18-06-2017

Heerlijk lang weekend gehad!

Ruime plekken aan het water met schaduw en zon. De camping is bijna helemaal vernieuwd;er komt een nieuwe entree,er is een nieuw zwembad in aanbouw ( klaar begin juli 2017 )nieuwe speeltoestellen. Het restaurant is erg mooi gemeubileerd. Het eten is prima en de bediening keurig. Ook buiten is het prima vertoeven in de theetuin of op het terras.

Een nieuw toiletgebouw zou nog wenselijk zijn.

• 6Staat v/h sanitair
    • 10Eetgelegenheden

Gereisd met vrienden in juni 2017

• 8Wouter17-06-2017

Heerlijke lokaties aan de Ijssel

Wij hebben heerlijk gekampeerd op een mooie plek aan de Ijssel. Erg veel ruimte aan de voorzijde van de caravan. We hebben ons verblijf als heerlijk rustig ervaren. Er zijn diverse plaatsen bezet door vaste kampeerders waardoor het tijdens ons verblijf in het voorseizoen rustig was in de sanitaire ruimtes. Er wordt gewerkt aan de toegang en de entree van de camping. Wat nodig is want de lokatie van de camping is perfect om er echt iets moois van te maken en het loopt nu een beetje achter. De camping is een mooie uitvalsbasis voor wandelen en fietsen

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juni 2017

• Oude reviews

1Tine14-12-2016

Jammer

Camping met veel potentieel, maar wat wordt er weinig meegedaan! Geen aanspreekpunt bij problemen, medewerkers verwijzen naar elkaar door, maar niemand list de problemen op. Sanitair wordt onderhouden door een goedwillende vrijwilliger die niets weet van schoonmaken. Dezelfde doek waarmee de wc's en vloer worden gedaan gebruikt hij voor de wasbakken(!) Zwembad vol met algen, groen, onsmakelijk en glibberig en ijskoud. Dingen te doen en viswedstrijden? Niet toen wij er waren en dat was nota bene het hoogseizoen. We willen niet weten hoe het in het laagseizoen hier is - arme mensen met een vaste plek. Jammer, de ligging is fantastisch, het dorpje Veessen charmant en het dichtbij gelegen Epe erg leuk. We zijn ook vanuit hier naar Zwolle, Deventer en Apeldoorn geweest. Al met al een mooie plek, maar slecht management. Nee, volgend jaar zoeken wij een andere plek

• 1Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2016

• 10Berry en Larissa25-06-2016

Rustige camping op een mooie lokatie aan de Ijsel.

Superbehozame eigenaren die denken in oplossingen Heerlijk gegeten en vriendelijke bediening.

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met partner in januari 2016

3 tips over Camping De IJsselhoeve

• joann en gerrit van den brom uit Apeldoorn, 09-03-2014

Via de dijk van Veessen, even op de borden letten waar je naar beneden moet rijden.

• Nicole, 21-07-2013

Echt heerlijk vertoeven op het mooie terras van de IJsselhoeve!

• Annemiek van den Berg, 29-10-2012

Je kunt enorm leuk in de omgeving fietsen langs de IJssel.

1 vraag over Camping De IJsselhoeve

• Gesienus , 18-09-2018

vissen , plattegrond. Ivm voorkeur

Kan je vanaf de camping goed vissen en ook nog vis vangen

• Aantal campingplaatsen50 tot 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig