Veessen

Reviews over Veessen

Kozakkenveer is leuk

rita van Tongeren
    13-9-2015

Weinig van de camping geweest omdat de kinderen heerlijk hebben gespeeld. Wel gefietst en gewandeld. Het kozakkenveer is een must! Onze kinderen hebben het er nog steeds over. (3 maanden later). Verwacht geen winkels op loopafstand. Wel een bakkertje in het dorp.

Gereisd met jonge kinderen in Tue Sep 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Erg leuk dorpje

Rinus
    10-7-2013

Veessen is een erg leuk plattelandsdorpje gelegen aan de oever van de IJssel, het ziet er allemaal erg schoon uit met fraai verzorgde tuinen. In het dorp staat de bijzondere, achtkantige protestantse dorpskerk en de stellingmolen "Mölle van Bats" die gebouwd is in 1779I In de omgeving van het dorp staan veel monumentale boerderijen met enorme rode beukenbomen ervoor. De omgeving is landschappelijk erg fraai en leent zicht bij uitstek voor het maken van fietstochten, vooral een fietstocht over de dijk langs de IJssel is zeer aan te bevelen.

Gereisd met partner in juli 2013

Aanrader

Kenneth
    7-5-2010

Prima camping direct aan de IJssel. Mooi zwembad, de kinderen vonden het helemaal geweldig. Strand is ook lekker breed en met veel ruimte om te liggen. Plaatsen zijn aardig groot en de meeste hebben schaduw. Sanitair is prima, altijd schoon. Op de camping zijn genoeg faciliteiten en voorzieningen o.a. internetten, op de camping is bijna alles wel aanwezig. Het personeel is erg vriendelijk. Camping is mooi aangelegd en heeft eigenlijk alles. In de omgeving veel steden te bezoeken. Wij hebben een geweldige weekend gehad

Gereisd met vrienden in april 2010

veessen klein plaatelands dorpje met weinig uitgaans maar

berends
    30-8-2007

veessen klein plaatelands dorpje met weinig uitgaans mogelijkheden maar door de ligging in de ijsselvallei en aan de rand van de veluwe een geweldige omgeving om te fiesten wandelen en vissen, genieten tussen de natuur om je heen en geen rust verstorende obstakels in de buurt zoals industrie etc.

Gereisd anders in augustus 2007
Veessen scoort een 7,4 uit 10, op basis van 20 reviews