Bed and Breakfast Mollenvlied

9,8

9 reviews over Bed and Breakfast Mollenvlied in het Nederlands

Echt genieten !

Lucie, 28-10-2015

Wat hebben wij genoten van de gastvrijheid, de prachtige B&B, de overweldigend mooie natuur en de vrijheid. In één woord geweldig !

Heel Fijn

Ina Nortier, 16-9-2015

Prachtige accommodatie , mooie omgeving. super leuke beleving in de jachtkamer om het landschap vanaf het maaiveld te bekijken, je wordt in de watten gelegd door de gastvrouwen.

als je van goed gastvrouwschap en natuur houdt

duisters, 24-8-2014

Goed ontvangst, mooie kamer, goed ontbijt en een fantastische ligging.

Je waant je in de middle of nowhere maar bent binnen 5 minuten in het dorp.

Alles schoon en netjes in de kamer. Geen tv op de kamer maar dat wisten we, belangrijker een schitterend uitzicht. In 2 minuten zit je in het bos of op de hei. Dichtbij fiets ( knooppunt 45) en wandelroutes.

Fijn is de jachtkamer voor algemeen gebruik waar je gezellig kunt zitten. Of 's avonds gezellig binnen of buiten, als je dat wilt met andere 'n praatje kunt maken met 'n drankje erbij.

Marijke het was ons een genoegen.

heerlijk plekje

Dorinde van Bekkum, 25-2-2014

Bijzonder hartelijk ontvangst, glaasje wijn, borrelnootje en een knuffel voor onze pup.

Gewekt door de stilte en de vogels... prachtig.

Heerlijk ontbijt, eitje van eigen kippen. Verse jus, warm brood, fruit, yoghurt.

Voor onze pup haalde gastvrouw speciaal kip uit de diepvries.... zo echt aardig!

Grote verwennerij

Louise Erwich, 31-1-2011

In Mollenvlied voel je je pas echt gast. Gastvrouw Marijke heeft het in haar vingers. Bij aankomst word je zeer hartelijk ontvangen met een drankje en wat lekkers bij de borrel, voor de kinderen chips. De kamers zijn prima en zeer gezellig ingericht. De ligging is perfect, als wandelen in de bossen tenminste op het programma staat. Vanaf Mollenvlied loop je zo het bos in, dat gelegen is aan de rand van de Kroondomeinen. Onze gastvrouwen wees ons op een plek waar je gegarandeerd zwijnen kon spotten. En met succes! Het ontbijt is werkelijk super, heerlijke warme broodjes, verse aardbeieen (in de winter !!), verse jus en dito eitjes. Geweldig. Kortom, een heerlijke uitvalsbasis. Komen graag in de zomer nog eens terug, om te genieten van het buitenleven.

Klein paradijsje

Fam. de Haas, 12-8-2010

Zeer gastvrije ontvangst...Perfekte ligging...

Rust, midden in natuur, jachtkamer waar ontbijt wordt geserveerd met uitzicht op weiland vanwaar reeen en roofvogels te spotten. Bedden prima, schoon. Omgeving zo mooi..Komen zeker terug!

helemaal geweldig

marjan, 3-8-2010

prachtige plek, bijzonder plezierige ontvangst, heerlijk ontbijt, mooie kamer, niets meer te wensen!

Super

Marion de Mooij, 22-4-2010

Gastvrij, prachtige kamers, super ontbijt, midden in het bos. Top!!

Sfeervol en gastvrij

Nicole Bos, 30-3-2009

Bed & Breakfast Mollenvlied was geweldig! Een hele mooie omgeving waar we zeer gastvrij zijn ontvangen door Marijke Tonus. Zalige bedden en een heerlijk uitgebreid ontbijt. Ideaal uitgangspunt om te wandelen, fietsen of zoals wij hebben gedaan een dag naar sauna "de Veluwse bron". De accomodatie is erg sfeervol aangekleed. Veel oog voor detail en aandacht voor de gasten.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Mollenvlied in Vaassen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Mollenvlied zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Mollenvlied scoort een 9.84 uit 10 op basis van 9 reviews.