Vakantiepark De Bosrand

217 reviews over Vakantiepark De Bosrand

• 2017
    8Anja & Jeroen20-05-2017

Rust met hoofdletters!

Wat je op het park ervaart is een oase van rust, als je vertier zoekt ga je erop uit! Ontvangst was erg gastvrij, mensen nemen hier alle tijd. Auto,s mogen op park ,10 km zone kun je rustig lopen zonder opzij te hoeven springen. Bungalow was flink ruim, met heerlijke koele slaapkamer onder huis! en erg gezellig ingericht en schoon! Kortom hier moet je zijn als je wilt ontstressen! Denk voor kinderen dat het echt voor de kleintjes is, doeners moeten er op uit. Maar dat kan ook volop in de prachtige omgeving. Winkels heb je vlakbij geen probleem! Wij komen zeker hier terug!

• 9Priscilla18-05-2017

Fantastisch, komen graag nog eens terug!

Wij hadden een 2 persoonsappartementje en dit was boven alle verwachtingen! Appartement was super schoon (nog nooit meegemaakt)! Modern ingericht en van alle gemakken voorzien! Heb mij nog nooit zo thuis gevoeld op een vakantiepark. De kleinschaligheid en daarmee de rust is fantastisch en maakt dat je hier graag naar terug komt. Personeel is zeer vriendelijk en je voelt je meteen welkom door deze gastvrijheid. De broodjesservice is hier fantastisch evenals het eten in het parkrestaurant! Alles klaargemaakt met verse producten uit de streek en dat is echt een pluspunt! Je proeft het en je ziet het! Wij hebben geen minpunten. De omgeving is prachtig en je bent overal zo met de auto! Er is genoeg te doen!

• 9Ivo Tolk30-04-2017

Parel op de Veluwe!

Wat een heerlijke plek om lekker bij te komen. Wij hebben genoten van een paar dagen op de Veluwe bij de Bosrand. Fijne huisjes en een meer dan goed restaurant! De sfeer op het park is door de locatie en het top personeel bijzonder ontspannen. Er zijn voldoende bezigheden om je niet te hoeven vervelen. In de huisjes is er prima tv en WiFi. Niets meer te wensen dus. Een aanrader dus!

• 9Activiteiten
    • 10Eetgelegenheden

• 9Fam. van den Berg23-04-2017

Super fijn vakantiepark echt een aanrader

Wij zijn in maart/april een weekje bij De Bosrand geweest. Dit was de 1e keer maar zeer zeker niet de laatste keer. Wat een fijn en rustig vakantiepark. We hebben deze week dan ook echt genoten. De bungalow was dan ook van alle gemakken voorzien en best wel luxe te noemen en wat vooral ook erg fijn was, het was schoon, echt schoon, dat kun je echt niet altijd zeggen is onze ervaring. We komen zeker nog eens terug met onze hondjes, ook die hebben bijzonder genoten van de mooie bossen.

• 5Steffen21-04-2017

Goede ligging wel onderhoud nodig

Ligging is mooi.

Het huisje zelf is wel aan onderhoud toe. Zijn met zijn 8en zou voldoende plek voor zijn, maar stapelbed passen de matrassen niet, waardoor 1 van onze kinderen met de matras slaapt. Als hij hier zou slapen dan zou hij er uit vallen. Je ziet veel plekken waar het schilderwerk niet goed meer is, kapotte/ gaten in de muren. Bankje buiten is kapot durf er niet meer op te gaan zitten. Bij 1 van de 2 persoonsbedden hebben wij 1 hoog en 1 lager matras?

• 2Onderkomen

Met jonge kinderen

• 10Els13-04-2017

Geweldig!

Het park is het ideale park voor ons. Niet te groot en daardoor ook niet zo heel druk. Je zit dicht bij grote steden. Er is veel te doen in de omgeving. Het is niet voor niks dat we weer voor dit park kiezen, na een aantal jaren elders te zijn geweest, kiezen we toch weer voor de Bosrand. De appartementen/huisjes zijn echt heel schoon, wat zeer belangrijk is! Gewoon doen De Bosrand, echt een fijn park!!

• 8Activiteiten
    • 10Eetgelegenheden

• 8Fam. vd Burg13-01-2017

Heerlijke midweek weg, prima huisje.

Huisje was prima (4-pers. comfort), ruim en van alle gemakken voorzien (zelfs wasmachine & droger!!). Park is heerlijk rustig en we hebben een prima verblijf gehad. Kleine problemen die we hadden werden direct opgelost. Eten in het restaurant ook goed. Zwembad is klein en met name in de kleedruimten was het koud. Bubbelbad en sauna daarentegen prima. Voetbalveld en speelplaats kunnen wel wat aanpassingen gebruiken. Wellicht is kunstgras een optie, was nu behoorlijk modderig. Tennisbaan lag er ook niet al te netjes onderhouden bij. Al met al huisje prima, rustige en mooie omgeving ook. Maar andere faciliteiten blijven hierbij wat achter. Prijs / kwaliteitverhouding staat derhalve m.i. wat onder druk.

• 8Eetgelegenheden

Met jonge kinderen

• 8Sander en Robin09-01-2017

Fantastische plek

Nu voor de derde keer teruggekomen op dit mooie en rustige park. Erg genoten van het appartement en omgeving.

• 9Mevrouw Plaisier07-01-2017

Ge-wel-dig!

Heel gezellig appartement, mooi ingericht. Goede bedden. Fijne activiteiten op het park ook voor de volwassenen.

• 9Activiteiten

• Oude reviews

8T. Poortvliet28-12-2016

Heerlijk huis goed ingericht .

Het restaurant biedt goede gelegenheid om te eten en het kerstdiner te nuttigen

• 5Activiteiten

Met vrienden

24 tips over Vakantiepark De Bosrand

• MichelleW, 05-01-2014

Neem genoeg vaatwastabletten mee en maak vooral vaak gebruik van de fitnessruimte!

• Hans en Tonnie, 19-04-2014

de moeite om eens naar toe te gaan en een goed punt vanaf te fietsen en te wandelen

• Plaisier, 14-07-2012

de apenheul is zeker de moeite waard! maak een mooie fietstocht van Vaassen naar Elspeet door het kroondomein en van Elspeet naar Gortel stop dan bij Rozenboom om een over heerlijk ijsje ze hebben maar liefst 80 smaken!

8 vragen over Vakantiepark De Bosrand

• Karen, 27-06-2018

Bungalow 7

Wie kan mij vertellen hoe vrij je zit in bungalow nr 7? Is de tuin afgesloten of zie je iedereen voorbijkomen?

• Caba, 21-04-2018

Fietsverhuur

Kun je op het park ook fietsen huren? Of kan dat dichtbij ergens?

• Danielle, 11-11-2013

traphekjes in de 6-persoonsappartementen?

Kan iemand mij vertellen of er traphekjes zijn in de 6-persoons appartementen?

MichelleW, 05-01-2014

Ja, deze kun je zelf bevestigen als je dat wilt.

Vakantiepark info

• BBQToegestaan