Vakantiepark De Bosrand

217 reviews over Vakantiepark De Bosrand

• 2017
    9Melissa Faber14-09-2017

Geweldig!

Bungalow nog nooit zo luxe gezien heel sfeervol ingericht,grote tuin voor de honden ideaal. Personeel heel vriendelijk en behulpzaam. Eten op het park is ook echt een aanrader enorm lekker eten prijskwaliteit echt top! Hier heerlijk genoten,wil zeker nog eens terugkomen.

• 7Activiteiten

• 6Romy11-09-2017

Prima

Afgelopen weekend met de familie naar het park geweest. Park ligt op een mooie locatie. Voor volwassenen en grote kinderen (4+) is dit een prima park. Voor kleine kindjes vind ik dat de huisjes (6pers) wel wat veiliger gemaakt mogen worden. Huisjes beschikken over gammele traphekjes en stopcontacten zonder beschermkapje. Het is dat wij handige mannen mee hadden en zij de traphekjes voor zoverre "gemaakt" hebben. Ook de openbaard is open en bloot, mede om die rede hebben wij geen hout gestookt. De 6 persoons huisjes beschikken over ruime slaapkamers maar de huiskamer is niet handig ingericht waardoor er weinig loopruimte overblijft. Ook hadden wij lekkage in de badkamer omdat het water langs het douchegordijn loopt.

• 7Activiteiten
    • 6Eetgelegenheden
    • 5Onderkomen

Met vrienden

• 9Marjo07-09-2017

in fantastische locatie rustig park

De locatie is fantastisch, het is een rustig park met goed onderhouden bungalows Onze bungalow was goed gepoest, service en vriendelijkheid van het personeel was top

• 9Activiteiten

Met vrienden

• 5John31-08-2017

Mooi park, helaas slecht onderhouden appartementen

Al 5 keer een appartement geboekt bij de Bosrand.

Heerlijk park, rustig, kleinschalig, mooie locatie,(helaas niet letterlijk aan de rand van het bos) vriendelijk personeel en heerlijk eten af te halen.

Na alle jaren zijn de appartementen helaas niet geupdate. De banken zijn daardoor zo doorgezakt dat ik na een uur al rugpijn heb... De televisie stoort, en de radiator in het 2 persoons appartement krijgt het app. in de winter niet warm waardoor je verplicht wordt om de open haard te gebruiken.

De wifi was slecht/onbruikbaar. Volgens de site is dit inmiddels geupdate, hier kan ik (nog) niets over zeggen.

Met name het verouderde meubilair (ik wens geen 300+ euro te betalen voor een weekend rugpijn) heeft er voor gezorgd dat wij tegenwoordig naar een ander park op de veluwe gaan.

Wanneer dit veranderd ben ik voornemens om de Bosrand weer een kans te geven.

• 2Onderkomen
    • 6Activiteiten
    • 8Eetgelegenheden

• 10Annemarie H & kids28-08-2017

het was een heerlijke week!

In augustus een midweek met mijn 2 zonen bij de Bosrand geweest. Het appartement overtrof mijn verwachtingen; het was ruim, schoon en luxe. We hebben een heerlijke week gehad. Het is een kleinschalig park en dat vonden we juist erg fijn. Super dat er een zwembad bij was. Dat er wifi was werd door mijn mannen erg gewaardeerd. Dit park is echt een aanrader!!!

• 10Activiteiten

• 9Activiteiten

Met oudere kinderen

• 10Fam. Boot06-08-2017

Opnieuw geweldig!

Voor de 3e keer verbleven we op vakantiepark De Bosrand. Een mooi rustig park. De kinderen kunnen zich de hele dag vermaken in de leuke speeltuin. Vanuit het 6persoonsappartement hadden we goed toezicht op de speeltuin. Personeel is erg vriendelijk en het restaurant is top!

• 10Activiteiten

Met jonge kinderen

• 9Fam.Steuten01-08-2017

Mooi en rustig, zeer mooie omgeving

Dat de appartementen mooi zijn ,ruim voor 2 personen ,en schoon zijn.

• 9Fam. Scherbeijn30-07-2017

Mooi rustig kleinschalig park, een mooie omgeving.

Mooi appartement, goed onderhouden park, behulpzaam en vriendelijk personeel, ook bij de receptie. Heel lekker gegeten in het restaurant en in de omgeving kun je mooie fietstochten maken.

• 8Onderkomen

• 9fam: bogaerts02-07-2017

het was fantastisch wij hebben genoten

goede ontvangst geweldig restaurant een pracht en schoon bungalow een pracht omgeving complimenten aan de kok een min puntje er was geen tafeltje buiten op het kleine terras verders komen we waarschijnlijk in september weer terug voor de derde keer geweldig

• 8Activiteiten

24 tips over Vakantiepark De Bosrand

• MichelleW, 05-01-2014

Neem genoeg vaatwastabletten mee en maak vooral vaak gebruik van de fitnessruimte!

• Hans en Tonnie, 19-04-2014

de moeite om eens naar toe te gaan en een goed punt vanaf te fietsen en te wandelen

• Plaisier, 14-07-2012

de apenheul is zeker de moeite waard! maak een mooie fietstocht van Vaassen naar Elspeet door het kroondomein en van Elspeet naar Gortel stop dan bij Rozenboom om een over heerlijk ijsje ze hebben maar liefst 80 smaken!

8 vragen over Vakantiepark De Bosrand

• Karen, 27-06-2018

Bungalow 7

Wie kan mij vertellen hoe vrij je zit in bungalow nr 7? Is de tuin afgesloten of zie je iedereen voorbijkomen?

• Caba, 21-04-2018

Fietsverhuur

Kun je op het park ook fietsen huren? Of kan dat dichtbij ergens?

• Danielle, 11-11-2013

traphekjes in de 6-persoonsappartementen?

Kan iemand mij vertellen of er traphekjes zijn in de 6-persoons appartementen?

MichelleW, 05-01-2014

Ja, deze kun je zelf bevestigen als je dat wilt.

Vakantiepark info

• BBQToegestaan