Vakantiepark De Bosrand

Meer vakantieparkinfo

217 reviews over Vakantiepark De Bosrand

• 2018
    8Jan en Adrie31-07-2018

Rust, mooie natuur, prima service.

Net terug van een weekje De Bosrand. Heerlijk genoten. Een rustig park met vriendelijke mensen, een fijne bungalow van alle gemakken voorzien. Het was de warmste week sinds jaren, wat is het dan heerlijk om een koele slaapkamer te hebben. Die zijn gelegen in het onderste gedeelte van de bungalow en dus altijd heerlijk koel. De omgeving is prachtig. Heerlijk gefietst. Uitgerust en relaxed weer terug gekomen. Dit was de vierde keer maar wat ons betreft zeker niet de laatste.

• 9fam: Bogaerts Ulvenhout13-06-2018

het was in een woord geweldig zeker een aanrader

prachtig huisje heel goed verzorgd prima mooie omgeving lekker rustig park lekker in de bossen prachtige wandelingen kunnen maken heerlijk fietsen en vlak bij het dorp om boodschappen te doen in vaassen vriendelijk personeel zeker een aan rader om tot rust te komen en b.v paleis het loo een heerlijke wandeling maken

• 9Onderkomen

• 8Bernd & Rebecca24-04-2018

Volop genieten van de rust en de natuur!

We vonden het park heerlijk rustig en hebben genoten van de prachtige natuur rondom en op het park! Ook genoten we van het gezang van de vele vogels! De medewerkers van het park waren super! Helaas waren de bungalows voor mij (Rebecca) geen succes! Het woongedeelte werd te snel (te) warm en het slaapgedeelte was veel te koud. Ik heb een aantal spierziektes, drie verschillende reumatische aandoeningen, MS en hartproblemen. Vooral voor mijn spierziektes en MS kan ik temperatuurverschillen van meer dan vier graden niet verdragen. Hierdoor moesten we noodgedwongen onze vakantie veel te vroeg afbreken om naar huis terug te keren waar ik een volledig aangepaste klimaatbeheersing heb. We balen nu nog steeds, maar het ging niet anders. En de mensen achter de receptie hebben ons aan alle kanten geholpen, toonden begrip en empathie en dat hebben we meer dan gewaardeerd! Super! Deze mensen zijn (meer dan) goud waard! Super bedankt voor alles!

• 6Onderkomen

Met vrienden

• 9Laura donkers23-04-2018

Heerlijk!

Top appartement. Goede en vriendelijke service. Hele fijne mensen. Heerlijke omgeving. Er was niet iets niet goed alleen jammer dat de horeca al vroeg gesloten was!

• 9Onderkomen

• 10Familie Elzinga09-04-2018

Voor herhaling vatbaar

Super vriendelijke ontvangst, je voelt je echt welkom. Schoon appartement, compleet. Goede douche en bedden. Kindvriendelijk door traphekjes, ook op het balkon, zodat onze twee jarige lekker buiten kon spelen. Heerlijk eten in het restaurant, ook kun je van alles ophalen. Veel leuke dingen in de buurt om te doen

• 10Eetgelegenheden

• 10Jeannette en Wim van der Ende09-02-2018

we hebben een super vakantie week gehad!!

een mooie bungalow/ en prima restaurant

• 10Onderkomen

• 2017
    9Rob16-10-2017

Geweldig relaxed vakantiepark

Verwacht geen park van keten. Dit is gewoon de Bosrand, een leuk vakantie park die alles heeft tot een klein beetje luxe. We zijn er voor de 3e keer en dit keer 3 weken. Het ontvangst is als thuiskomen. Het huisje was goed genoeg om 3 weken te kunnen vertoeven. Daarnaast nog een normaal zwembad om wat korte baantjes te trekken en een bubbelbad en sauna.

Het eten in het gerenoveerde restaurant is super. De prijs kwaliteitsverhouding is hier goed en de bediening is vriendelijk. Zelfs naar onze kleine meid van 3, die zich overigens goed heeft vermaakt in de speeltuin met diverse toestellen. Daarnaast is er in de omgeving van Vaassen voldoende te doen.

Het park ligt rustig gelegen op 2 km van Vaassen en de andere kant op 2 km naar het bos van de kroondomeinen, waar je voor wilt spotten met enig geduld zwijnen, herten, reeën en vossen kunt spotten.

Uit het drukke leven in de Randstad is het een aanrader om even te ont-stressen.

• 7Onderkomen

• 8Monique07-10-2017

Heerlijke plek in de natuur

Heerlijke plek, mooi gebied met echt aardige mensen. Het huisje is netjes, compact en het contact met de verhuurders verliep soepel. Een van de eigenaars woont een paar honderd meter verderop en is bij vragen altijd bereikbaar. Een aanrader voor even een weekendje weg! ☺

• 9Activiteiten

Met vrienden

• 9MamaBrenda03-10-2017

Geweldig vakantieverblijf

Er is een leuke speeltuin/grasveld en een binnen zwembad aanwezig. Er is geen animatieteam team, maar dat maakt het juist zo leuk om zelf creatief wat leuks te bedenken om te gaan doen, op het park of elders. Het restaurant is een echte aanrader om daar te gaan eten. De broodjesservice is ook goed en de medewerkers zijn erg vriendelijk en behulpzaam. Wij als gezin vinden het huisje prima, goede bedden om in te slapen. Voor de kleintjes is er een traphekje, alleen zijn de stopcontacten niet afgedekt, wil ik jullie als tip meegeven. Voor mensen die niet naar super de luxe op zoek zijn, dan is het hier echt enorm fijn om te zijn!

• 6Eric20-09-2017

Goed bevallen

Klein vakantiepark met achterstallig onderhoud in zowel de huisjes als op het terrein. Het speeltuintje is slecht onderhouden en het wegdek op het park ook. De huisjes zijn degelijk met goede bedden en alles werkt naar behoren echter de vaatwasser was enige creativiteit voor nodig om die aan te krijgen. De lichtkoepel in de woonkamer is prettig want je hebt veel licht in de woonkamer. Her en der is er wel aanslag van weersinvloeden, dat kan beter. Paadje naar de voordeur waren ook stenen los. Het verblijf was aangenaam en het park is in principe rustig al hadden we een avond en een deel van de nacht van op het balkon feestende jongelui in de appartementen. Wandelen vanuit het park is problematisch, er zijn geen wandelroutes vanuit het park tenzij je de auto pakt en een paar kilometer verder rijdt, dan zit je zo op de hei. Naar Vaassen moet je ook de auto voor pakken, daar zijn voldoende voorzieningen en een leuk kasteeltje. Verder goede uitvalbasis voor Het Loo en de talloze heidegebieden in de buurt.

• 5Activiteiten
    • 6Eetgelegenheden
    • 6Onderkomen

24 tips over Vakantiepark De Bosrand

• MichelleW, 05-01-2014

Neem genoeg vaatwastabletten mee en maak vooral vaak gebruik van de fitnessruimte!

• Hans en Tonnie, 19-04-2014

de moeite om eens naar toe te gaan en een goed punt vanaf te fietsen en te wandelen

• Plaisier, 14-07-2012

de apenheul is zeker de moeite waard! maak een mooie fietstocht van Vaassen naar Elspeet door het kroondomein en van Elspeet naar Gortel stop dan bij Rozenboom om een over heerlijk ijsje ze hebben maar liefst 80 smaken!

8 vragen over Vakantiepark De Bosrand

• Karen, 27-06-2018

Bungalow 7

Wie kan mij vertellen hoe vrij je zit in bungalow nr 7? Is de tuin afgesloten of zie je iedereen voorbijkomen?

• Caba, 21-04-2018

Fietsverhuur

Kun je op het park ook fietsen huren? Of kan dat dichtbij ergens?

• Danielle, 11-11-2013

traphekjes in de 6-persoonsappartementen?

Kan iemand mij vertellen of er traphekjes zijn in de 6-persoons appartementen?

MichelleW, 05-01-2014

Ja, deze kun je zelf bevestigen als je dat wilt.

Vakantiepark info

• BBQToegestaan