24 tips over Vakantiepark De Bosrand

• MichelleW, 05-01-2014

Neem genoeg vaatwastabletten mee en maak vooral vaak gebruik van de fitnessruimte!

• Hans en Tonnie, 19-04-2014

de moeite om eens naar toe te gaan en een goed punt vanaf te fietsen en te wandelen

• Plaisier, 14-07-2012

de apenheul is zeker de moeite waard! maak een mooie fietstocht van Vaassen naar Elspeet door het kroondomein en van Elspeet naar Gortel stop dan bij Rozenboom om een over heerlijk ijsje ze hebben maar liefst 80 smaken!

• Eswin van Hal, 08-07-2012

Huur fietsen en een mooie route op het park! Als je geen zin hebt om je ontbijt zelf te maken, vraag of Simon een super de luxe ontbijt voor je maakt, is niet standaard maar wel helemaal top

• Kiki, 04-09-2013

Ga met kleine kinderen ook eens langs de Smallert, daar is een geweldige speeltuin.

• Aletta, 31-07-2013

Wild kijken, Paleis het Loo

• J., 13-03-2013

Bezoek het kasteel en wandel park de Cannenburg - op loopafstand Ook het (gratis toegankelijke) museum van Vaassen midden in het Centrum is zeker het bezoeken waard

• Groen, 06-02-2013

Prachtige omgeving in de bossen, ook het wild spotten 's avonds vonden we ook echt een beleving. Als je linksaf slaat bij het park afrijden en als maar rechtdoor over de wildroosters heen kom je er verschillende tegen en komen erg dichtbij de auto.

• Chantal, 28-10-2012

Tip: koop haardhout bij de receptie van het park. Is goedkoper maar beter hout dan van de supermarkt of Hubo.

• fam boer, 12-10-2012

Kon.jul.toren, apenheul, pannekoekhuis vierhouten, fietsen over de veluwe, kasteel in.vaassen.

• Van der Linden/Poortman, 12-10-2012

Ook buiten seizoen aanrader, vooral als je rust zoekt op terrein en de omgeving.

• Fam Selser-Aarse, 06-10-2012

Kasteel Cannenburch Museum ( klein, maar leuk) Vaassen, bij C1000,beperkte openingstijden!

• Eswin van Hal, 08-07-2012

Op de park kun je fietsen huren met een mooie route, echt een aanrader. Als je echt geen zin hebt om zelf voor je ontbijt te zorgen, vraag dan naar een ontbijtje bij Simon, is niet standaard maar echt super de luxe en helemaal af!!

• Deesje, 23-04-2012

Bij turks/italiaans restaurant Capadokya in de Dorpsstraat in Vaassen hebben we de allerlekkerste pizza en kebab ooit gegeten. Een echte aanrader. Verder zijn er voldoende attracties/bezienswaardigheden in de buurt, zoals Kon. Julianatoren, Apenheul, ed.

• Betsy Lupgens - Hobo, 23-01-2012

Tijdens deze Kerstdagen zijn we heerlijk uit eten gegaan t.w. bij rest. De Wissel in Epe en in het Koetshuis bij Kasteel Cannenburgh beiden waren geweldig, en zeker voor herhalling vatbaar. Beiden gezellige lokaties met super vriendelijk personeel.

• Wouter en Wilma, 17-07-2012

Ga wandelen of fietsen! Hier is Nederland nog echt groen.

• Evelien en Pieter, 31-07-2012

Geniet van .......Vaassen, dorpjes, Epe met zijn terrasjes, paleis het Loo, Kroller Muller museum, Jachtslot, fietsen , bossen, Apeldoorn, Ijsje eten, terrasje pikken en de geweldig mooie omgeving om vakantie te vieren.

• Inge, 20-09-2014

Vlakbij het park is een plek op de veluwe waar je wilde zwijnen / herten enz. kunt zien. Wij zijn hier tegen schemering heen gegaan en het was prachtig om deze dieren te zien.

• Jelena, 22-09-2014

Paar wastabletjes extra,fietsen daarbij of rustig wandelen,Ben je binen kwaartitje in Wassen lopend.Genoek supermarkten i staatje.makelijk parkeren en direct Alber Hein/Jumbo terecht. Jullianatoren(7km),ook centrum van Apeldoorn,gezelige staat,leuke italijanse tentje Roma goede eten,ook Ezelboerdejij(7-8km)ingang gratis,je rijd met ezel en wagentje en roete van halfuurtje of meer,heel leuk! ER waren veel activiteten maar even laten voor volgende keer!

• bhc bronkhorst, 06-04-2015

4-persoons bungalow is aan te raden. bezoek aan kasteel de Cannenburch is de moeite waard. openbaar vervoer van uit dorp geeft voldoende aansluitingen in de omgeving. omgeving par volop wandel en fiets mogelijkheden.

• John Bol, 08-09-2014

Geniet van het heerlijk eten op het park

• J13, 28-08-2015

Voordeur gordijn benedenappartementen. Viltjes onder de stoelen van bovenappartementen. Hogere hekken rond het speelveld, veel ballen op geparkeerde auto's. Kleine bergkast voor de stofzuiger e.d.

• jam.van.dorst, 03-11-2014

Let op de eerste verkeersdrempel op het terrein. Met een beladen auto is stapvoets al te snel. Je moet er echt heeel voorzichtig overheen.

• H. Bankert, 08-08-2015

Neem fietsen mee! En als je wil waterskieen: Kievietsveld in Vaassen heeft een hele mooie kabelbaan!!! erg mooi recreatiegebied!