Vakantiepark De Bosrand

• Activiteiten8,0
  • Onderkomen8,7

24 tips over Vakantiepark De Bosrand

J13, 28-8-2015
Voordeur gordijn benedenappartementen. Viltjes onder de stoelen van bovenappartementen. Hogere hekken rond het speelveld, veel ballen op geparkeerde auto's. Kleine bergkast voor de stofzuiger e.d.
H. Bankert, 8-8-2015
Neem fietsen mee! En als je wil waterskieen: Kievietsveld in Vaassen heeft een hele mooie kabelbaan!!! erg mooi recreatiegebied!
bhc bronkhorst, 6-4-2015

4-persoons bungalow is aan te raden. bezoek aan kasteel de Cannenburch is de moeite waard.

openbaar vervoer van uit dorp geeft voldoende aansluitingen in de omgeving.

omgeving par volop wandel en fiets mogelijkheden.

We hebben een aantal aanbieders voor De Bosrand voor je op een rij gezet:

jam.van.dorst, 3-11-2014
    Let op de eerste verkeersdrempel op het terrein. Met een beladen auto is stapvoets al te snel. Je moet er echt heeel voorzichtig overheen.
    Jelena, 22-9-2014

Paar wastabletjes extra,fietsen daarbij of rustig wandelen,Ben je binen kwaartitje in Wassen lopend.Genoek supermarkten i staatje.makelijk parkeren en direct Alber Hein/Jumbo terecht.

Jullianatoren(7km),ook centrum van Apeldoorn,gezelige staat,leuke italijanse tentje Roma goede eten,ook Ezelboerdejij(7-8km)ingang gratis,je rijd met ezel en wagentje en roete van halfuurtje of meer,heel leuk!

ER waren veel activiteten maar even laten voor volgende keer!

Inge, 20-9-2014
    Vlakbij het park is een plek op de veluwe waar je wilde zwijnen / herten enz. kunt zien. Wij zijn hier tegen schemering heen gegaan en het was prachtig om deze dieren te zien.

John Bol, 8-9-2014
    Geniet van het heerlijk eten op het park
    Hans en Tonnie, 19-4-2014
    de moeite om eens naar toe te gaan en een goed punt vanaf te fietsen en te wandelen
    MichelleW, 5-1-2014
    Neem genoeg vaatwastabletten mee en maak vooral vaak gebruik van de fitnessruimte!
    Kiki, 4-9-2013
    Ga met kleine kinderen ook eens langs de Smallert, daar is een geweldige speeltuin.

We hebben een aantal aanbieders voor De Bosrand voor je op een rij gezet: