8 vragen over Vakantiepark De Bosrand

• Karen, 27-06-2018

Bungalow 7

Wie kan mij vertellen hoe vrij je zit in bungalow nr 7? Is de tuin afgesloten of zie je iedereen voorbijkomen?

• Caba, 21-04-2018

Fietsverhuur

Kun je op het park ook fietsen huren? Of kan dat dichtbij ergens?

• Danielle, 11-11-2013

traphekjes in de 6-persoonsappartementen?

Kan iemand mij vertellen of er traphekjes zijn in de 6-persoons appartementen?

MichelleW, 05-01-2014

Ja, deze kun je zelf bevestigen als je dat wilt.

• Suzanne, 29-10-2013

Directe omgeving

Wie kan mij vertellen hoe het park ligt; In het bos, aan een hei, in een bebouwde omgeving? Ik hoop dat de naam van het park voor zich spreekt maar kan dat nergens expliciet terugvinden. Alvast bedankt.

MichelleW, 05-01-2014

Het park ligt aan een rustige weg tussen de bomen. Het park ligt ongeveer 1,8 km van het centrum van Vaassen met de winkels. Wanneer je rechtdoor gaat of naar links vanaf het park gezien kun je zo het bos in lopen of tussen de bomen lopen. Er zijn ook wildspotplekken in het bos. De naam van het park is dus waarheid.

We hebben een aantal aanbieders voor De Bosrand voor je op een rij gezet:

• hetty, 04-05-2012

senseo koffiezet aparaat

wie kan mij vertellen of er een senseo apparaat aan wezig is.

Wouter en Wilma, 17-07-2012

Nee, die is er niet.

• Pedro, 31-12-2011

hoe ziet de speeltuin eruit?

Wie kan mij iets meer vertellen over de speel mogelijkheden voor de kinderen. Die van ons zijn dan 7 en 3. Heeft iemand foto's?

Roth Jacqueline, 16-04-2012

Zelf hebben wij geen kinderen, maar op Paaszondag was het er heel gezellig, dank zij de inspanningen van de mensen van de Bosrand. De kinderen mochten eieren zoeken, en kregen ook een passend paasgeschenk, dat werd uitgedeeld door de Paashaas himself. Leuk

• daphne heijselaar, 31-05-2011

buitenzwembad???

hallo,

weet iemand of er op de bosrand ook een buiten zwembad of meertje ofzo is,of in de buurt?? bedankt!

Lieke Beens, 15-01-2012

Er is geen buitenzwembad, het binnenbad is net opgeknapt en ziet er goed uit.

• Linda, 16-02-2011

Informatie

Kan iemand mij wat vertellen over het park. Hoe de Zwembad tijden zijn en hoe de huisjes eruit zien? En of er in Vaassen nog leuke dingen te doen zijn?

Roth Jacqueline, 16-04-2012

De huisjes zijn tip top, en wanneer er toch iets scheelt, wordt dat binnen de kortste keer verholpen.