Vakantiepark
8,7

• Onderkomen8,3
  • Activiteiten8,0

208 reviews over Vakantiepark De Bosrand in het Nederlands

Prima, voor herhaling vatbaar.

René,
29-10-2018
  • Activiteiten8

Leuk kleinschalig vakantiepark met mooie huisjes, zwembad, sauna en restaurant.

Gelogeerd in 8 persoonshuisje. Zeer ruime slaapkamers en twee mooie badkamers waarvan een met bubbelbad. Heerlijk weekend gehad!

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2018

Aanrader!

Dhr. Zielman,
10-10-2018
  • Activiteiten9

Prachtig park! Er heerst een ontspannen sfeer op het park en dat komt met name door het vriendelijke en behulpzame personeel. Men doet er alles aan om je vanaf het eerste moment te laten genieten van de rust. Door de zeer ruime bungalows, de perfecte ligging, het goed onderhouden park, het vriendelijke personeel, de gezellige bar en het fijne zwembad en super tijd gehad aan de Bosrand.

Gereisd met partner in september 2018
  • Activiteiten9

- Klein minnetje: Afwerking huisje (ductape op bank, pleisterwerk her-en-der wat beschadigd, gordijnen moeten even in de was.

++ Fantastisch vriendelijk personeel.

+ Leuk omhijnde kinderspeelplaats tegenover het terras (erg prettig voor jonge ouders)

+++ Ruimte is het huisje er erg riant. Leuk ingericht, netjes en knus. Openslaande tuindeuren en loststaand fietsenschuurtje. Alles is aanwezig. Koffieapparaat, oven, magnetron, koeling met vriezer, wasmachine en droger, stofzuiger. Werkelijk alles is aanwezig! In ons huisje lag een welkomstbrief, een 'huishoudpakketje' en koffie voor ons klaar. Wat prettig zeg die 'details'

+ Fantastische omgeving

+ Printjes met verschillende fietsroutes waren bij de Bali verkrijgbaar. Blijk van veel zorg!

+++ Park is super schoon! Nergens ligt rommel!

+++ Prijs/kwaliteit

Bedankt voor een fantastisch weekeind!

Vader/moeder/zoon(2.5)

Gereisd met jonge kinderen in september 2018

We hebben een aantal aanbieders voor De Bosrand voor je op een rij gezet:

Rust, mooie natuur, prima service.

Jan en Adrie,
31-7-2018
  • Onderkomen8

Net terug van een weekje De Bosrand. Heerlijk genoten. Een rustig park met vriendelijke mensen, een fijne bungalow van alle gemakken voorzien. Het was de warmste week sinds jaren, wat is het dan heerlijk om een koele slaapkamer te hebben. Die zijn gelegen in het onderste gedeelte van de bungalow en dus altijd heerlijk koel. De omgeving is prachtig. Heerlijk gefietst. Uitgerust en relaxed weer terug gekomen. Dit was de vierde keer maar wat ons betreft zeker niet de laatste.

Gereisd met partner in juli 2018

het was in een woord geweldig zeker een aanrader

fam: Bogaerts Ulvenhout,
13-6-2018
  • Activiteiten8

prachtig huisje heel goed verzorgd prima mooie omgeving lekker rustig park lekker in de bossen prachtige wandelingen kunnen maken heerlijk fietsen en vlak bij het dorp om boodschappen te doen in vaassen vriendelijk personeel

zeker een aan rader om tot rust te komen en b.v paleis het loo een heerlijke wandeling maken

Gereisd met partner in juni 2018

Volop genieten van de rust en de natuur!

Bernd & Rebecca,
24-4-2018
  • Onderkomen6
  • Onderkomen6
  • Activiteiten7

We vonden het park heerlijk rustig en hebben genoten van de prachtige natuur rondom en op het park! Ook genoten we van het gezang van de vele vogels! De medewerkers van het park waren super! Helaas waren de bungalows voor mij (Rebecca) geen succes! Het woongedeelte werd te snel (te) warm en het slaapgedeelte was veel te koud. Ik heb een aantal spierziektes, drie verschillende reumatische aandoeningen, MS en hartproblemen. Vooral voor mijn spierziektes en MS kan ik temperatuurverschillen van meer dan vier graden niet verdragen. Hierdoor moesten we noodgedwongen onze vakantie veel te vroeg afbreken om naar huis terug te keren waar ik een volledig aangepaste klimaatbeheersing heb. We balen nu nog steeds, maar het ging niet anders. En de mensen achter de receptie hebben ons aan alle kanten geholpen, toonden begrip en empathie en dat hebben we meer dan gewaardeerd! Super! Deze mensen zijn (meer dan) goud waard! Super bedankt voor alles!

Gereisd met vrienden in april 2018

Heerlijk!

Laura donkers,
23-4-2018
  • Activiteiten8

Top appartement. Goede en vriendelijke service. Hele fijne mensen. Heerlijke omgeving.

Er was niet iets niet goed alleen jammer dat de horeca al vroeg gesloten was!

Gereisd met partner in april 2018

Voor herhaling vatbaar

Familie Elzinga,
9-4-2018
  • Activiteiten8

Super vriendelijke ontvangst, je voelt je echt welkom. Schoon appartement, compleet. Goede douche en bedden. Kindvriendelijk door traphekjes, ook op het balkon, zodat onze twee jarige lekker buiten kon spelen. Heerlijk eten in het restaurant, ook kun je van alles ophalen. Veel leuke dingen in de buurt om te doen

Gereisd met jonge kinderen in april 2018

we hebben een super vakantie week gehad!!

Jeannette en Wim van der Ende,
9-2-2018
  • Onderkomen10

een mooie bungalow/ en prima restaurant

Gereisd met partner in februari 2018

Geweldig relaxed vakantiepark

Rob,
16-10-2017
  • Onderkomen7
  • Onderkomen7
  • Activiteiten7

Verwacht geen park van keten. Dit is gewoon de Bosrand, een leuk vakantie park die alles heeft tot een klein beetje luxe. We zijn er voor de 3e keer en dit keer 3 weken. Het ontvangst is als thuiskomen. Het huisje was goed genoeg om 3 weken te kunnen vertoeven. Daarnaast nog een normaal zwembad om wat korte baantjes te trekken en een bubbelbad en sauna.

Het eten in het gerenoveerde restaurant is super. De prijs kwaliteitsverhouding is hier goed en de bediening is vriendelijk. Zelfs naar onze kleine meid van 3, die zich overigens goed heeft vermaakt in de speeltuin met diverse toestellen.

Daarnaast is er in de omgeving van Vaassen voldoende te doen.

Het park ligt rustig gelegen op 2 km van Vaassen en de andere kant op 2 km naar het bos van de kroondomeinen, waar je voor wilt spotten met enig geduld zwijnen, herten, reeën en vossen kunt spotten.

Uit het drukke leven in de Randstad is het een aanrader om even te ont-stressen.

Gereisd met jonge kinderen in september 2017

We hebben een aantal aanbieders voor De Bosrand voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark De Bosrand in Vaassen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark De Bosrand zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.