Vakantiepark De Bosrand

• Sauna

215 reviews over Vakantiepark De Bosrand in het Nederlands

• 8Hedwich01-09-2019

Heel goed

Prachtige omgeving, fijne accomodaties, vriendelijk personeel en een leuk restaurant met goed eten! Wij hebben voor langere tijd op het park verbleven en dit naar volle tevredenheid. In het dorp Vaassen veel faciliteiten aanwezig qua winkels en horeca. Als je van de natuur houdt is dit een geweldige omgeving. Bos/kroondomein het Loo vlakbij, hier veel wild gezien, damherten en wilde zwijnen. Al met al zeer fijn verblijf hier gehad.

8Service

• 8Henk Maalderink16-08-2019

Aan te bevelen

Verrassende huisjes. Mooi ingericht, heel rustig.

7Activiteiten
    7Zwembad
    9Onderkomen

• 7kazan12-08-2019

Ruim schoon en rustig gelegen park op de Veluwe

Wij komen al jaren op dit leuke en rustige park: in de Bosrand in Vaassen" Het is een fantastisch verblijf je wordt er vriendelijk ontvangen een fantastisch huisje top goed schoon. Veel wandel en fotes mogelijkheden en bij terugkomst een lekker warme kachel. Je kunt er of in de omgeving goed eten prachtig park een aanrader beslist weer terug

7Service
    7Activiteiten
    6Eetgelegenheden
    6Zwembad

• 9fam: Bogaerts Ulvenhout29-06-2019

fantastisch een prachtig en rustig park

wij komen al jaren in de Bosrand in vaassen het is een fantastisch verblijf je wordt er heel vriendelijk ontvangen een fantastisch huisje top goed schoon een fantastich restaurant je kunt er geweldig goed eten prachtig park een aanrader mooie omgeving lekker fietsen wandelenomgeving paleis het loo kasteel cannenburg we komen beslist weer terug fam; Bogaerts

• 10Loek 's-Gravendijk29-05-2019

Fantastich

Het is een prachtig vakantiepark mooie appartementen super schoon .Personeel zeer vriendelijk .Echt een aanrader heerlijk rustig .Leuke dorpen in de buurt .In de omgeving heerlijk fietsen en wandelen .

10Ligging
    10Prijs/kwaliteit
    10Eetgelegenheden
    10Onderkomen
    10Hygiëne

• 9Sandra07-05-2019

Fijn verblijf gehad op de Bosrand

We hebben een hele fijne tijd gehad op de Bosrand. Het is een kleinschalig park met een mooie speeltuin en een leuk terras/restaurant. Ons appartement (voor 6 personen) was comfortabel en we hadden alles wat we nodig hadden. Het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam.

9Kindvriendelijk
    7Zwembad

• 9c Jaspers22-04-2019

prima, zeker voor herhaling vatbaar

rustig park, verzorgd huisje, alles netjes, afgesloten tuintje met meubilair, vriendelijke service, restaurant en meeneemmaaltijden dik in orde, het ontbreekt je hier aan niets. dit is zeker een plek om terug te komen. heel fijne midweek gehad op de Veluwe.

10Kindvriendelijk

• 2018
    9René29-10-2018

Prima, voor herhaling vatbaar.

Leuk kleinschalig vakantiepark met mooie huisjes, zwembad, sauna en restaurant. Gelogeerd in 8 persoonshuisje. Zeer ruime slaapkamers en twee mooie badkamers waarvan een met bubbelbad. Heerlijk weekend gehad!

9Kindvriendelijk
    9Onderkomen

Met jonge kinderen

• Oude reviews

9Dhr. Zielman10-10-2018

Aanrader!

Prachtig park! Er heerst een ontspannen sfeer op het park en dat komt met name door het vriendelijke en behulpzame personeel. Men doet er alles aan om je vanaf het eerste moment te laten genieten van de rust. Door de zeer ruime bungalows, de perfecte ligging, het goed onderhouden park, het vriendelijke personeel, de gezellige bar en het fijne zwembad en super tijd gehad aan de Bosrand.

10Ligging
    10Kindvriendelijk
    9Zwembad
    10Onderkomen

• Oude reviews

9J.A.17-09-2018

Vriendelijk personeel,verzorgd park,mooie omgeving

• Klein minnetje: Afwerking huisje (ductape op bank, pleisterwerk her-en-der wat beschadigd, gordijnen moeten even in de was. ++ Fantastisch vriendelijk personeel.
    • Leuk omhijnde kinderspeelplaats tegenover het terras (erg prettig voor jonge ouders) +++ Ruimte is het huisje er erg riant. Leuk ingericht, netjes en knus. Openslaande tuindeuren en loststaand fietsenschuurtje. Alles is aanwezig. Koffieapparaat, oven, magnetron, koeling met vriezer, wasmachine en droger, stofzuiger. Werkelijk alles is aanwezig! In ons huisje lag een welkomstbrief, een 'huishoudpakketje' en koffie voor ons klaar. Wat prettig zeg die 'details'
    • Fantastische omgeving
    • Printjes met verschillende fietsroutes waren bij de Bali verkrijgbaar. Blijk van veel zorg! +++ Park is super schoon! Nergens ligt rommel! +++ Prijs/kwaliteit Bedankt voor een fantastisch weekeind! Vader/moeder/zoon(2.5)
    10Prijs/kwaliteit

Met jonge kinderen

24 tips over Vakantiepark De Bosrand

• MichelleW, 05-01-2014

Neem genoeg vaatwastabletten mee en maak vooral vaak gebruik van de fitnessruimte!

• Hans en Tonnie, 19-04-2014

de moeite om eens naar toe te gaan en een goed punt vanaf te fietsen en te wandelen

• Plaisier, 14-07-2012

de apenheul is zeker de moeite waard! maak een mooie fietstocht van Vaassen naar Elspeet door het kroondomein en van Elspeet naar Gortel stop dan bij Rozenboom om een over heerlijk ijsje ze hebben maar liefst 80 smaken!

8 vragen over Vakantiepark De Bosrand

• Caba, 21-04-2018

Fietsverhuur

Kun je op het park ook fietsen huren? Of kan dat dichtbij ergens?

• Suzanne, 29-10-2013

Directe omgeving

Wie kan mij vertellen hoe het park ligt; In het bos, aan een hei, in een bebouwde omgeving? Ik hoop dat de naam van het park voor zich spreekt maar kan dat nergens expliciet terugvinden. Alvast bedankt.

MichelleW, 05-01-2014

Het park ligt aan een rustige weg tussen de bomen. Het park ligt ongeveer 1,8 km van het centrum van Vaassen met de winkels. Wanneer je rechtdoor gaat of naar links vanaf het park gezien kun je zo het bos in lopen of tussen de bomen lopen. Er zijn ook wildspotplekken in het bos. De naam van het park is dus waarheid.

• Danielle, 11-11-2013

traphekjes in de 6-persoonsappartementen?

Kan iemand mij vertellen of er traphekjes zijn in de 6-persoons appartementen?

MichelleW, 05-01-2014

Ja, deze kun je zelf bevestigen als je dat wilt.

Vakantiepark info

• BBQToegestaan