Tijdelijk €25 aanbetaling

• 8.1Staat v/h sanitair
  • 5Eetgelegenheden

• Rolstoel toegankelijk
Meer camping info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

31 Reviews over De Wapenberg

• 8Eric W. Sip05-06-2022

voor herhaling vatbaar

heerlijke rustige camping met mooie plaatsen

• 8Staat v/h sanitair
  • 7Fam. De Graauw29-05-2022

Prima

Geboekt via acsi... 18 euro... Daar komt nog bij douche geld 50 ct pp... Pas bij "inchecken" wordt gezegd dat extra stroom berekend kan worden... Bij uitchecken 19 euro bij moeten betalen voor 8 dagen. Geen bijzondere apparaten maar 's nachts vroor het dus een klein electrisch kacheltje erbij. Om dit soort onaangename verrassingen(niet vermeld in de acsi gids) bij inchecken en uitchecken te voorkomen, gooi dan je prijs omhoog naar bv 22 euro en laat het daarbij Dit is voor ons een reden deze verder prima camping niet meer te bezoeken.. Dit bijbetalen achteraf nog noooooit meegemaakt.... Wij hebben acsi hierover om uitleg gevraagd en omdat het terrein vd eigenbaar is mag hij dit doen....

• 8Staat v/h sanitair
    • 5Eetgelegenheden
  • 9Gustavo27-09-2020

Natuurcamping met leuke veldjes

Wij waren hier 1 nacht op wandelvakantie. Ontvangst was afstandelijk, niet belangstellend. We kregen plek op mooi trekkersveldje, keurig met hekwerk waar fiets tegenaan gestald kon en vlakke grasmat. Helaas was er geen overdekte ruimte om onze wandelkarren te stallen en ook een fietsenstalling ontbrak. De recrea-ruimte was alleen voor staand publiek. Corona-invullijstjes op de buitenzijde sanitairgebouw werden door de gasten slecht ingevuld. Sanitair: schoon. Voor een boodschapje in het dorp vroegen wij een fiets te leen, die kon alleen gehuurd voor een halve dag, is niet zo invoelend na een dagetappe wandelen.

• 9Yolanda22-09-2020

Uitmuntende camping

Vriendelijke ontvangst, mooi ruim opgezette camping. Prima sanitair en wat ons vooral nu in deze tijd opviel was de duidelijkheid omtrent de Corona. Bij de douche ruimtes duidelijk aangeven hoe laat je wilde douchen. Daardoor nooit met te veel menen in een ruimte. Helemaal Top. Zeker een camping om nog een naar toe te gaan.

• 9maud01-08-2020

Genieten in het groen

Heerlijk rustige camping midden in het groen. Helemaal volgeboekt, maar dankzij de gevarieerde indeling zit je toch lekker beschut en heb je totaal niet de indruk dat het zo druk is. Eindeloze wandel- en fietsmogelijkheden. Vriendelijke eigenaars en schoon sanitair.

• 9Wout11-05-2020

Hier gaan we graag vaker op herhaling.

Heerlijk relaxen op een prachtige bosrijke camping. Hond is welkom en die kan genieten van een prachtig losloop gebied voor honden in de directe omgeving. Rustige camping met vriendelijke eigenaren, die hun werk serieus nemen, maar zich nimmer opdringen.

• 9H. Witte12-10-2019

Heerlijke camping

Heerlijke rustige camping in het najaar. Wij hebben voor de vierde keer geboekt voor de maand september omdat het een fijne sfeervolle camping is in een bosrijke omgeving. Prettige eigenaren. Schoon santair en heet water voor de afwas. Op deze camping kom je lekker tot rust, en is in ons geval ideaal voor senioren. Veel fietsmogelijkheden in de omgeving. Binnen tien minuten op de fiets naar Ugchelen en 25 minuten naar Apeldoorn. Wij kijken weer uit naar volgend jaar.

• 8Johan26-10-2018

Een plek om terug te komen.

Rust, natuur en cultuur bijna inéén woord. Het beheerdersechtpaar zijn zeer gastvrij en behulpzaam zonder zich aan de gasten op te dringen. Past goed bij ons en zeer gewaardeerd! We waren hier dit jaar voor 't eerst, voorjaarsperiode verlengd en gelijk geboekt voor 't najaarsarrangement, zegt dat genoeg!? Geen rijtjes camping maar lekker doorelkaar, voldoende privacy en je mag zelf bepalen hoe je wilt staan. Op fietsafstand kun je boodschapjes doen, voor natuur hoef je niet te zoeken, want daar ben je namelijk onderdeel van en voor cultuur heb je een keur aan mogelijkheden.

• 10Staat v/h sanitair
  • 9Bernt25-10-2018

Prachtige camping in een nog mooiere omgeving.

Neem je fiets en Wandelschoenen mee!

• 7Van Meeteren27-05-2018

Prima, auto vrij is fijner.

Camping midden in het bos. Honden welkom. Mooie ruime plekken. Wel heel veel heen en weer rijdend verkeer op de camping. Gaat ook niet altijd even zachtjes. Te weinig douches en wc. Camping was vol.

• 7Staat v/h sanitair

Camping De Wapenberg info