Vakantiepark Uddelermeer

Tonen op kaart

20 reviews over Vakantiepark Uddelermeer

• 1Amy31-12-2015

Nooit meer!

De chalets zijn oud en kapot. Kasten staan vol met schimmel. Tafels en banken zijn vies en kaal. Douchekop staat stijf van de kalk. Bij de matrassen voel je de veren erdoorheen. Het stinkt er gigantisch naar vocht en schimmel. De parkbeheerder lacht je uit en neemt je niet serieus. Hij beweert het op te gaan lossen, wat uiteindelijk bar weinig is en totaal niks oplost. Ook draai jij vervolgens voor de kosten op! Want het resterende voorschot aan energie wat je betaald hebt krijg je niet terug. Er worden allerlei kosten in rekening gebracht waar hun geen recht op hebben! Met deze man valt ook niet te praten, dus je kan fluiten naar je geld! Na een week zijn we doodziek het huisje ontvlucht. De helft van de spullen hebben we weg moeten gooien omdat het stijf stond van de vocht en de schimmel. Alles stonk! Wij hebben al heel vaak een vakantiehuisje/chalet geboekt, maar dit hebben wij nog nooit meegemaakt!

• 1Onderkomen
    • 1Activiteiten
    • 1Eetgelegenheden

Nellie Bos, PR, 16-01-2016

Het gaat hier om één van onze bungalows die wij aanbieden als tijdelijke woonruimte, en het heeft dus geen betrekking op de vakantiebungalows. Dat klanten het niet eens zijn met onze gang van zaken vinden wij jammer, maar het komt helaas voor. Wij hebben geprobeerd dit voor alle partijen goed op te lossen en zijn onze (betalings-)afspraken ook nagekomen. Wij hadden liever gehad dat zij hun ontevredenheid persoonlijk met ons hadden opgelost, in plaats van achteraf deze reactie te plaatsen.

Gereisd met partner in oktober 2015

• 9H. De Haan27-05-2015

Heerlijke plek!

Al drie keer in dit park geweest, en drie keer in de Eekhoorn!! Heerlijk chalet met alles erop en eraan. Zelfs twee prachtige fietsen waar we gretig gebruik van hebben gemaakt. Prachtige omgeving en veel te zien! Ook een ideale plek voor kinderen.

• 9Onderkomen
    • 9Activiteiten
    • 9Eetgelegenheden

Gereisd met partner in mei 2015

• 8Fam. Visser07-05-2014

Gezellig en mooi gelegen vakantiepark

Wij zijn een gezin met 2 kinderen van 5 en 12 jaar oud en hebben een weekend in mei op dit vakantiepark doorgebracht. Het park ziet er erg verzorgd en onderhouden uit, evenals de chalets. Het chalet (nr. 12) wat wij gehuurd hebben was geheel gerenoveerd met alles erop en eraan. Super plekje op het park !!! Het zwembad met speeltuin zag er eveneens erg leuk uit. Maar voor ons te vroeg in het seizoen om gebruik van te kunnen maken. Momenteel wordt er een binnenspeelplaats voor de kinderen gebouwd, tevens zag het restaurant er erg gezellig uit. In de omgeving hoef je je zeker niet te vervelen, heel veel te doen en alles op een kleine afstand. Zeker de moeite waard om dit park eens te bezoeken. De eigenaren van het park zijn erg gastvrij en vriendelijk. Niks is hen teveel.

• 8Onderkomen
    • 7Activiteiten
    • 7Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in mei 2014

• 8fam .vrij16-07-2013

Heerlijke week

Wij hadden kroonjuweel,prachtig chalet keurig en schoon ,mooie omgeving veel mogelijk heden om te wandelen en fietsen waar we dan ook fijn gedaan hebben,de Fam Bos zeer gastvrij .....we komen zeker terug ,om weer net als nu te genieten van de schoonheid van het park en omgeving .

• 8Onderkomen
    • 7Activiteiten
    • 8Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juni 2013

• 7Hermsen13-12-2011

Hele mooie plek voor een uitje!

Zeker doen!!! Het was een fantastische week. Ik zou er zeker een keer heengaan met je dierbaren..

• 7Onderkomen
    • 8Activiteiten
    • 8Eetgelegenheden

Gereisd met vrienden in september 2011

• 8Fam. Van Huysse09-05-2011

Toffe uitvalsbasis

We hebben met 8 familieleden/gezinsleden in de 2e week van de meivakantie 2011 verbleven in Kroonjuweel 7. Fantastisch huisje, schoon en netjes en voldoende ruimte voor 8 personen. Veel privacy en rustig. Prima uitvalsbasis voor Kon. Julianatoren, Apenheul, Dolfinarium, Walibi en Ouwehands Dierenpark en Slagharen. Allemaal binnen een uurtje rijden en vooral Apeldoorn ligt op 20 minuten zeer centraal. Voor bezoekers die van rust houden perfect; voor die van vertier op het park met kinderen is dit wat minder geschikt. Het meubilair en het bestek mag wat moderner en wat ruimer. Het doet wat afbreuk aan het karakter van het huisje. Die is luxe en voorzien van alle gemakken: wasmachine, combimagnetron en vaatwasser. Geen Senseo maar ouderwets koffie zetten. De prijs voor zoveel moois was erg laag. €450,- voor een hele week in de meivakantie en daar kwam niets meer bij!! Volgend jaar zijn we er weer!!

Gereisd met jonge kinderen in mei 2011

• 8van der Meer29-01-2008

Een rustig park ideaal voor de wat ouderen ons ons. Bijzonder gastvrij. Ligt direkt aan de bosrand. Je kunt heerlijk fietsen en wandelen, troffen het wel in sept 2007, redelijk mooi weer. Chalet was schitterend ingericht. Helaas geen eekhoorn gezien. zeer goed bevallen.

Gereisd met familie in januari 2008

• 9J.Poth16-09-2007

Mooi rustig park gelegen direct in de bossen vlakbij het uddelmeer. Zeer gastvrij. Chalet was erg mooi met prachtige tuin aan het water.

Gereisd met partner in september 2007

• 9M. van Gend27-07-2007

Een rustig park ideaal voor plussers of ouders met kleine kinderen. Het park ligt aan de rand van het bos, je wandelt zo van het park het bos in. Je kan vanuit het park ook mooie fietstochten maken. Gezellige plaatsjes als Elspeet, Nunspeet in de omgeving. Ook veel pretparken in de omgeving

Gereisd met partner in juli 2007

• 9M. van Gend27-07-2007

Een rustig park ideaal voor plussers of ouders met kleine kinderen. Het park ligt aan de rand van het bos, je wandeld zo van het park het bos in. Je kan vanuit het park ook mooie fietstochten maken. Gezellige plaatsjes als Elspeet, Nunspeet in de omgeving. Ook veel pretparken in de omgeving

Gereisd met partner in juli 2007

0 tips over Vakantiepark Uddelermeer

1 vraag over Vakantiepark Uddelermeer

• inge, 06-02-2017

bbq

we vroegen ons af of je hier zomers ook mag bbq?

Vakantiepark Uddelermeer info

• BBQToegestaan