Vakantiepark Uddelermeer

20 reviews over Vakantiepark Uddelermeer

• 2019
    6Kiewiet30-04-2019

Vakantiepark goed, vakantiehuisje matig

Een leuke tijd gehad. Park is prima. Dieren op park maakt het gezellig. Mooie speeltuin voor de kinderen. Ondermaats is de afwerking van het vakantiehuis waarin we verbleven. Met name de bovenverdieping erg lelijk afgewerkt met kale muren. Of met allerlei soorten behang beplakt. Luxaflex voor de ramen die kapot zijn. Lichtdoorlatend. De bedden lagen absoluut niet lekker. Dunne matrassen met kuilen. Niet goed geslapen dus niet lekker uitgerust. Dat was echt jammer.

De tuin bij het huisje was wel wee mooi met goede tuinsets en bbq.

• 6Eetgelegenheden
    • 3Onderkomen

Nellie Bos, Recreatiepark Uddelermeer, PR, 03-05-2019

Beste gasten,

Hartelijk dank voor uw beoordeling. Het helpt ons om scherp te blijven en te blijven werken aan verbetering.

Jammer dat u niet direct gemeld hebt dat u niet lekker lag op bepaalde matrassen, deze hadden we meteen kunnen vervangen! Dit gaan we alsnog doen.

De overige punten die door u genoemd zijn zullen we ook kritisch bekijken en aanpassen.

Fijn te horen dat u het park mooi en netjes vond.

Gereisd met vrienden in april 2019

• 2018
    10Fam. Van Gent04-08-2018

Mooi en gezellig park!

Het park ligt op een rustig gebied met veel natuur.

• 8Activiteiten
    • 10Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• Oude reviews

8Corrie v Erve.01-08-2017

Geweldige verblijf gehad.

Als je voor rust en ruimte gaat moet je hier zeker naar toe.

• 6Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juli 2017

• 9ingrid05-07-2017

fantastisch

wat een rust en ruimte, heerlijk genoten 3 weken lang.wakker worden met de vogeltjes , uitzicht op de koeien. 2 weken superweer gehad 32 graden en 1 week regen ook toen hebben we ons prima vermaakt.Nellie en Gerard zijn ontzettende lieve mensen met hart voor de zaak, staan direct voor je klaar en zijn zeer behulpzaam!! zeker weten voor herhaling vatbaar........als ik al een minpunt moet opnoemen jammer dat er geen gelegenheid was tijdens ons verblijf om even wat te drinken , eventueel als uitbreiding een klein winkeltje??

• 3Activiteiten
    • 2Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juni 2017

• 9Danielle Goorhuis03-06-2017

Mooi huisje op mooie plek

Mooie huisje op een mooie locatie. Wij waren hier te kort om alles te ervaren. Het huisje was gezellig ingericht en van alle gemakken voorzien (vaatwasser, wasmachine). Grote woonkamer, ruim genoeg voor het hele gezelschap en 4 slaapkamers. Service top. Op aanvraag een extra matras gekregen, alles lag netjes klaar. Park zag er mooi uit, leuke speeltuin, zwembad om af te koelen. Geen gebruik gemaakt van eetgelegenheid. Omgeving is mooi om te wandelen of fietsen. We hebben een leuke tijd gehad, ik hoop nog eens terug te komen.

Gereisd met vrienden in mei 2017

• 9Cora van Maanen01-06-2017

Fantastisch; leuk ingericht en prachtige omgeving!

Super locatie, je kunt er veel in de buurt doen en de omliggende omgeving is heel mooi. We hebben heerlijk gewandeld! Goed huisje, met handige voorzieningen zoals een vaatwasser en senseo apparaat. Mooi terras bij het huisje en ook binnen zag het er sfeervol uit. De douche was ook lekker. Zeer tevreden en we hopen er nog een keer heen te gaan!

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met vrienden in mei 2017

• 10maaike postma16-09-2016

Super park

je word heel vriendelijk ontvangen. ze staan direct voor je klaar. je kunt hier van een super leuke ontspannende vakantie vieren

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met partner in september 2016

• 8Jan Muusz26-08-2016

Een stukje Veluwe voor je zelf

Een heel mooi chaletpark, uitermate rustig en een goed verzorgd geheel. Het door ons gehuurde chalet was van alle gemakken voorzien en uitstekend afgewerkt. Het was uit en toch thuis. Het park vormt een excellente uitvalbasis voor allerhande uitstapjes en prachtige fietstochten. De beheerders/eigenaren spannen zich in om het een ieder naar de zin te maken. Heel aardige plaatsen in de buurt om te winkelen o.a. Ermelo, Putten Harderwijk etc. Ik kan het park van harte aanbevelen. Er zijn geregeld chaletjes te huur.

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met partner in augustus 2016

• 9Fam van Barneveld.06-08-2016

Geweldige vakantie gehad. Onze kleinkinderen hebben er ook enorm genoten. De Fam. Bos waren zeer vriendelijk en ook erg behulpzame mensen. Ook de kinderen willen graag weer terug volgend jaar. Zeer zeker voor herhaling vatbaar. Fam. van Barneveld.

• 9Activiteiten
    • 9Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

• 10Hanneke04-01-2016

Geweldig genoten!

Mijn verbazing werd geschetst bij het lezen van voorgaande recensie: mijn man en ik hebben net een heerlijk verblijf gehad op Recreatiepark Uddelermeer! Graag laat ik dan ook onze niets dan positieve reactie achter! We hebben de twee weken rond de feestdagen doorgebracht in een prachtig chalet, we zijn zeer vriendelijk ontvangen en geholpen bij al onze vragen. Het chalet was keurig verzorgd en sfeervol ingericht. We zijn heerlijk bij gekomen van het drukke jaar en konden volledig relaxen, zowel in het huisje als buiten in de natuur. We konden dagelijks zo het bos in wandelen en hoorden dan niets anders dan vogels fluiten: heerlijk! Ik vind het vervelend om te lezen dat iemand zo'n negatief verhaal achterlaat op deze site, dat is onredelijk naar mijn mening! Ik hoor en lees verder ook niets dan positieve verhalen. Ik zou absoluut terugkeren naar Uddel en raad het iedereen aan. De beheerders van dit park verdienen niets dan lof! Voor vakantie in eigen land kunt u het niet beter treffen!

• 10Eetgelegenheden

Gereisd met partner in december 2015

0 tips over Vakantiepark Uddelermeer

1 vraag over Vakantiepark Uddelermeer

• inge, 06-02-2017

bbq

we vroegen ons af of je hier zomers ook mag bbq?

Vakantiepark info

• BBQToegestaan