Géén boekingskosten

Vakantiepark Uddelermeer

NederlandGelderlandUddel

We hebben de beste aanbieders voor Vakantiepark Uddelermeer voor je op een rij gezet:

9.3FenomenaalScore uit 24 reviews

Meer vakantiepark info

24 Reviews over Uddelermeer

• 9Jacques en Regien15-09-2020

Tevreden & tijdelijk

Tussen de verkoop van ons huis in juni 2019 en het verhuizen naar onze nieuwe locatie in het najaar van 2020 hebben we in een prima chalet bij Gerard en Nellie mogen verblijven. Best een lange tijd was er te overbruggen, waardoor we het recreatiepark en de Veluwe beter hebben leren kennen. Onze ervaring is heel positief: Gerard en Nellie onderhouden het park zeer kundig en betrokken, als ware rentmeesters. De service die zij bieden is niet bepaald mager te noemen. Zo konden we op de gekste tijden bellen als er een serieus probleem was - en dat werd op zeer korte termijn opgelost. In de tijd dat Covid-19 heerste waren we blij dat we hier waren, we hebben het als een soort van positieve isolatie ervaren. We waren in het hartje van de Veluwse natuur: dus vaak gewandeld (Klompenpaden!), veel gefietst (mtb, race, trekkingbike) - en elke windrichting is anders en blijft verrassen. Naar het strand van Harderwijk of Elburg, dieper de Kroondome

• 8Activiteiten
    • 9Eetgelegenheden
    • 8Onderkomen
  • 10Marco02-06-2020

Warm en goed onderhouden recreatiepark. Fijne beheerders die hart voor de zaak hebben. Ideaal voor rust en natuurliefhebbers. Aanrader!

• 10Eetgelegenheden
  • 9Michael Derkse25-05-2020

Een ongelofelijk fijn verblijf

Ik heb het heel goed gehad. De gastvrijheid van Gerard en Nellie gaat alle maten te boven. De sfeer op het park is heel goed, relaxed en aan de rand van de Koninklijke bossen.

• 8Onderkomen
  • 9Peter en Ester30-04-2020

Rust en ruimte

Nellie en Gerard hebben gezorgd voor een dak boven ons hoofd toen de aankoop van ons huis niet doorging. We hebben 5 maanden in een huisje mogen verblijven. We gaan de prachtige omgeving, zoals fiets- , wandel- , en hardloop routes zeker missen, evenals de gastvrijheid en behulpzaamheid van Nellie en Gerard. 's Avonds het wild spotten als reeën en grote rotte zwijnen, eenkhoorns, vossen en een variatie aan vogels.....genieten! Wij zaten in Coronatijd toen we er weg gingen, zij hebben gezorgd dat de zware spullen konden worden ingeladen in een tijd waar je geen hulp kunt krijgen en op jezelf bent aangewezen. Geweldig! Nogmaals dank aan jullie!!!

• 7Onderkomen
  • 6Kiewiet30-04-2019

Vakantiepark goed, vakantiehuisje matig

Een leuke tijd gehad. Park is prima. Dieren op park maakt het gezellig. Mooie speeltuin voor de kinderen. Ondermaats is de afwerking van het vakantiehuis waarin we verbleven. Met name de bovenverdieping erg lelijk afgewerkt met kale muren. Of met allerlei soorten behang beplakt. Luxaflex voor de ramen die kapot zijn. Lichtdoorlatend. De bedden lagen absoluut niet lekker. Dunne matrassen met kuilen. Niet goed geslapen dus niet lekker uitgerust. Dat was echt jammer.

De tuin bij het huisje was wel wee mooi met goede tuinsets en bbq.

• 7Activiteiten
    • 6Eetgelegenheden
    • 3Onderkomen

Nellie Bos, Recreatiepark Uddelermeer, PR, 03-05-2019

Beste gasten,

Hartelijk dank voor uw beoordeling. Het helpt ons om scherp te blijven en te blijven werken aan verbetering.

Jammer dat u niet direct gemeld hebt dat u niet lekker lag op bepaalde matrassen, deze hadden we meteen kunnen vervangen! Dit gaan we alsnog doen.

De overige punten die door u genoemd zijn zullen we ook kritisch bekijken en aanpassen.

Fijn te horen dat u het park mooi en netjes vond.

• 10Fam. Van Gent04-08-2018

Mooi en gezellig park!

Het park ligt op een rustig gebied met veel natuur.

• 8Activiteiten
    • 10Eetgelegenheden
  • 8Corrie v Erve.01-08-2017

Geweldige verblijf gehad.

Als je voor rust en ruimte gaat moet je hier zeker naar toe.

• 7Activiteiten
    • 6Eetgelegenheden
    • 9Onderkomen
  • 9ingrid05-07-2017

fantastisch

wat een rust en ruimte, heerlijk genoten 3 weken lang.wakker worden met de vogeltjes , uitzicht op de koeien. 2 weken superweer gehad 32 graden en 1 week regen ook toen hebben we ons prima vermaakt.Nellie en Gerard zijn ontzettende lieve mensen met hart voor de zaak, staan direct voor je klaar en zijn zeer behulpzaam!! zeker weten voor herhaling vatbaar........als ik al een minpunt moet opnoemen jammer dat er geen gelegenheid was tijdens ons verblijf om even wat te drinken , eventueel als uitbreiding een klein winkeltje??

• 3Activiteiten
    • 2Eetgelegenheden
  • 9Danielle Goorhuis03-06-2017

Mooi huisje op mooie plek

Mooie huisje op een mooie locatie. Wij waren hier te kort om alles te ervaren. Het huisje was gezellig ingericht en van alle gemakken voorzien (vaatwasser, wasmachine). Grote woonkamer, ruim genoeg voor het hele gezelschap en 4 slaapkamers. Service top. Op aanvraag een extra matras gekregen, alles lag netjes klaar. Park zag er mooi uit, leuke speeltuin, zwembad om af te koelen. Geen gebruik gemaakt van eetgelegenheid. Omgeving is mooi om te wandelen of fietsen. We hebben een leuke tijd gehad, ik hoop nog eens terug te komen.

• 9Cora van Maanen01-06-2017

Fantastisch; leuk ingericht en prachtige omgeving!

Super locatie, je kunt er veel in de buurt doen en de omliggende omgeving is heel mooi. We hebben heerlijk gewandeld! Goed huisje, met handige voorzieningen zoals een vaatwasser en senseo apparaat. Mooi terras bij het huisje en ook binnen zag het er sfeervol uit. De douche was ook lekker. Zeer tevreden en we hopen er nog een keer heen te gaan!

• 9Eetgelegenheden

Vakantiepark Uddelermeer info