Bed and Breakfast Ruimzicht

BedAndBreakfast info

Meer bedandbreakfast info

20 reviews over Bed and Breakfast Ruimzicht

• 9Mattie20-06-2020

Een aanrader voor een prima prijs

Yvon en Eibert, de eigenaren van dit mooie plekje, zijn heel gastvrij. We werden welkom geheten en kregen direct iets te drinken aangeboden. Je komt er al snel achter dat zij een heel bijzonder stel zijn, je voelt je snel thuis. Vanwege corona werd er maar 1 kamer verhuurd. Een prima kamer met een goed bed. 's Morgens een lekker ontbijt. Wat we niet hadden opgegeten mochten we meenemen voor de lunch. Topservice. Ook mochten we onze auto nog bij hun laten staan zodat we 's middags nog lekker konden fietsen.

Gereisd met partner in juni 2020

• 2019
    10Ron en Josje16-09-2019

Home away from home!

Wat hebben Ron en ik genoten van de enorme hartelijkheid en gastvrijheid bij Eibert en Yvonne. We zullen nog lang kunnen teren op alle overvloed, die ons in hun b&b ten deel viel. We kregen veel persoonlijke aandacht en hebben leuke gesprekken gevoerd onder het genot van een aangeboden drankje. Heerlijk geslapen in een super schone kamer met prima bedden, wastafel en met de mogelijkheid om er koffie/thee te zetten. Ook de aankleding van de kamer was fris en van alle gemakken voorzien, zoals een hor voor het raam, een opbergkast voor kleding en een zitje voor 2 personen. Een fleurige badkamer op de begane grond met een douche, toilet, wastafel en de nodige handdoeken. S'ochtends een fantastisch lekker ontbijt met warme croissants, allerhande broodsoorten, juice, heerlijke koffie, een ei, kwark,eigengemaakte jam, kaas, hartig en zoet beleg. Gelegenheid om buiten te kunnen zitten. Parkeerplaats. Eibert en Yvonne, heel veel dank!

Gereisd met partner in september 2019

• 9Piet en Ina27-06-2019

Wat een warm onthaal na een lange fietstocht met een koud biertje in de tuin!

Gereisd met partner in juni 2019

• 2018
    10fam. de koster31-10-2018

fantastisch

We hebben twee fantastishe dagen gehad. Warm welkom en zeer gastvrije mensen. Geen minpunten en zeer beslist een aanrader. Rustig gelegen en prima bedden en goed ontbijt. Gaan zeker nog een keer terug!

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2018

• 10Toos05-09-2018

Voor herhaling vatbaar!

De gastvrijheid van Yvonne en Eibert Pieper voelt als een warme deken. De ontvangst, de schone kamer en het heerlijke uitgebreide ontbijt zijn zoals je het graag wilt.

Gereisd met vrienden in september 2018

• 9Peter en Inge Keersemaker03-09-2018

we hebben het getroffen

zeer hartelijk ontvangst goed contact met de gasten prima rondleiding langs de beschikbare kamers kamer erg schoon en gezellig ingericht met tv en prima bedden in een netjes gerenoveerde oorspronkelijke boerderij een rustige locatie met veel groen, zwembad en tuinen ontbijt rijkelijk voorzien van brood, beleg en drinken. goede prijs kwaliteitverhouding. voor herhaling vatbaar

Gereisd met partner in september 2018

• 9Leo en Hanneke02-09-2018

Wij hebben het prima naar onze zin gehad, dank!

Gezellige en gastvrije gastvrouw en gastheer op een mooi plek op de Veluwe, waar je heerlijk kunt fietsen. Prima bedden, een lekker ontbijt voor herhaling vatbaar!

Gereisd met partner in september 2018

• 10Helene Vos10-08-2018

UITSTEKEND

Alles was goed! Allereerst de hartelijke en zeer gastvrije ontvangst. Verder een heerlijk ontbijt met o.a. kakelverse eitjes, blauwe bessen, druiven en tomaten uit eigen tuin, zelfgemaakte jam. Op de kamer goede bedden/matrassen, koffie, thee, wijn, wat zoets en hartigs. Een ventilator hield de kamer koel op de zeer warme dagen. Voorts een sfeervolle tuin met veel zitjes, gebruik van koelkast, alles brandschoon. Tot slot een uitstekende locatie voor fietstochten door het hart van de Veluwe en met tips van de gastvrouw. Alles in een ongedwongen sfeer.

Gereisd met vrienden in augustus 2018

• 10Elsbeth28-06-2018

Zeer aan te raden.

Zeer hartelijke ontvangst. Mooie schone kamer met goede bedden. Heerlijk ontbijt met ruime keus.

Gereisd met vrienden in juni 2018

• 10Van de Ven Jos09-06-2018

Wij komen hier al jaren.

Hier wordt je echt verwend. Wij komen hier al jaren en het zal deze keer weer niet de laatste keer zijn. Echt geweldige ontvangst, verzorging en steeds een prima verzorgd afwisselende maaltijd. Tevens een geweldige streek om te fietsen. Echt een aanrader.

Gereisd met partner in juni 2018

Bed and Breakfast Ruimzicht info