Bed and Breakfast Ruimzicht

20 reviews over Bed and Breakfast Ruimzicht in het Nederlands

fantastisch

fam. de koster
31-10-2018

We hebben twee fantastishe dagen gehad. Warm welkom en

zeer gastvrije mensen. Geen minpunten en zeer beslist een aanrader.

Rustig gelegen en prima bedden en goed ontbijt.

Gaan zeker nog een keer terug!

Voor herhaling vatbaar!

Toos
5-9-2018

De gastvrijheid van Yvonne en Eibert Pieper voelt als een warme deken.

De ontvangst, de schone kamer en het heerlijke uitgebreide ontbijt zijn zoals je het graag wilt.

we hebben het getroffen

Peter en Inge Keersemaker
3-9-2018

zeer hartelijk ontvangst

goed contact met de gasten

prima rondleiding langs de beschikbare kamers

kamer erg schoon en gezellig ingericht met tv en prima bedden

in een netjes gerenoveerde oorspronkelijke boerderij

een rustige locatie met veel groen, zwembad en tuinen

ontbijt rijkelijk voorzien van brood, beleg en drinken.

goede prijs kwaliteitverhouding.

voor herhaling vatbaar

Wij hebben het prima naar onze zin gehad, dank!

Leo en Hanneke
2-9-2018

Gezellige en gastvrije gastvrouw en gastheer op een mooi plek op de Veluwe, waar je heerlijk kunt fietsen.

Prima bedden, een lekker ontbijt voor herhaling vatbaar!

UITSTEKEND

Helene Vos
10-8-2018

Alles was goed!

Allereerst de hartelijke en zeer gastvrije ontvangst. Verder een heerlijk ontbijt met o.a. kakelverse eitjes, blauwe bessen, druiven en tomaten uit eigen tuin, zelfgemaakte jam. Op de kamer goede bedden/matrassen, koffie, thee, wijn, wat zoets en hartigs. Een ventilator hield de kamer koel op de zeer warme dagen.

Voorts een sfeervolle tuin met veel zitjes, gebruik van koelkast, alles brandschoon. Tot slot een uitstekende locatie voor fietstochten door het hart van de Veluwe en met tips van de gastvrouw.

Alles in een ongedwongen sfeer.

Zeer aan te raden.

Elsbeth
28-6-2018

Zeer hartelijke ontvangst.

Mooie schone kamer met goede bedden.

Heerlijk ontbijt met ruime keus.

Wij komen hier al jaren.

Van de Ven Jos
9-6-2018

Hier wordt je echt verwend. Wij komen hier al jaren en het zal deze keer weer niet de laatste keer zijn. Echt geweldige ontvangst, verzorging en steeds een prima verzorgd afwisselende maaltijd. Tevens een geweldige streek om te fietsen. Echt een aanrader.

Het was geweldig !!

Mw.Jos Drost
25-5-2018

Feest in de tent, als je hier als gast bent. Met veel plezier kijk ik uit naar het ontbijt, dit pensionnetje wil ik nooit meer kwijt. Lekker verwend worden zo`n week, is iets waar ik allang naar uit keek . En is eindelijk de datum daar, dan staat pension Pieper voor je klaar. Ik wordt vol gepropt met een heerlijk ontbijt en middageten, zo`n adres zal ik niet gauw vergeten. Pa Pieper is blind, maar is ijverig voor tien en nu maar weer aftellen, wanneer ik ze weer zal zien. Reken maar, dat je hier wordt verwend. Mevrouw Jos Drost 80 jaar Den Haag

Prima👍🏼

Hartelijk bedankt!!

Aanrader

Ingrid
21-5-2018

Voor het tweede jaar op rij zijn wij hier met een hele groep hartelijk ontvangen. Zeer vriendelijke en behulpzame mensen. Alles was netjes en schoon. Zeker een aanrader!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Ruimzicht in Uddel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Ruimzicht zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.