Bed and Breakfast Ruimzicht

Zeer aan te raden.

Elsbeth
28-6-2018

Zeer hartelijke ontvangst.

Mooie schone kamer met goede bedden.

Heerlijk ontbijt met ruime keus.

Wij komen hier al jaren.

Van de Ven Jos
9-6-2018

Hier wordt je echt verwend. Wij komen hier al jaren en het zal deze keer weer niet de laatste keer zijn. Echt geweldige ontvangst, verzorging en steeds een prima verzorgd afwisselende maaltijd. Tevens een geweldige streek om te fietsen. Echt een aanrader.

Het was geweldig !!

Mw.Jos Drost
25-5-2018

Feest in de tent, als je hier als gast bent. Met veel plezier kijk ik uit naar het ontbijt, dit pensionnetje wil ik nooit meer kwijt. Lekker verwend worden zo`n week, is iets waar ik allang naar uit keek . En is eindelijk de datum daar, dan staat pension Pieper voor je klaar. Ik wordt vol gepropt met een heerlijk ontbijt en middageten, zo`n adres zal ik niet gauw vergeten. Pa Pieper is blind, maar is ijverig voor tien en nu maar weer aftellen, wanneer ik ze weer zal zien. Reken maar, dat je hier wordt verwend. Mevrouw Jos Drost 80 jaar Den Haag

Prima👍🏼

Hartelijk bedankt!!

Aanrader

Ingrid
21-5-2018

Voor het tweede jaar op rij zijn wij hier met een hele groep hartelijk ontvangen. Zeer vriendelijke en behulpzame mensen. Alles was netjes en schoon. Zeker een aanrader!

Geweldig!

Hedi
        20-9-2017

Ik kom al 3 jaar een weekend logeren met een vriendin. Iedere keer worden we vrolijk aan de deur ontvangen. De gastvrijheid is buitengewoon en op de kamer vind je koffie, thee en wat lekkers.

Heel uitgebreid ontbijt met eieren van eigen kippen, zelfgemaakt jam en vers gemaakte kwark van een bekende.

Nogmaals bedankt en tot volgend jaar! :D

Een weekendje heerlijk wandelen en fietsen

Sjoukje Hogeboom
        11-9-2017

De persoonlijke sfeer en de hartelijkheid van de eigenaar was heel prettig.
        Yvonne en Eibert, Eigenaar, 20-9-2017
        Bedankt voor jullie review. Fijn dat jullie onze gastvrijheid zo waarderen.

Midden In de natuur

Zeer Schoon

Heel gastvrij

Vriendelijk onthaald

Erg gezellig

Fijne sfeer in de kamers

Genoeg voorzieningen op de kamers

Uitgebreid ontbijt, rekening houdend met allergieën

Bijvoorbeeld, heerlijke huisgemaakte jam, verse eieren van eigen kippen

Kwark van zuivelboerderij

Toilet boven

Yvonne en Eibert, Eigenaar, 20-9-2017
        Bedankt voor jullie review. Fijn dat alles zo naar wens was. Graag tot een volgend verblijf bij ons op de Veluwe.

Fantastisch, warm onthaal, meteen thuis gevoel

Ton Meijers
        6-6-2017

Als je niet van stilte, gezelligheid, en leuke gesprekken houd met de gast vrouw en heer moet je hier niet heengaan. Kortom voor ons een geweldig authentiek onderkomen. Komen zeker terug.
        Yvonne en Eibert, Eigenaar, 20-9-2017
        Bedankt voor jullie review. Fijn dat alles zo naar wens was. We beleven er zelf ook veel plezier aan, we hopen dit inderdaad ook zo over te brengen.

Echt fantastisch.

Corry Abbing
        12-5-2017

Een zeer hartelijke ontvangst

Super gezellige gastvrije en lieve mensen.

Het is een feestje om in Ruimzicht te verblijven.

Yvonne en Eibert, Eigenaar, 20-9-2017
        Bedankt voor jullie review. Altijd goed om te horen dat alles naar wens was. Graag tot een volgende keer!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Ruimzicht in Uddel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Ruimzicht zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Ruimzicht scoort een 9.76 uit 10 op basis van 15 reviews.