Tijdelijk €25 aanbetaling

Paardeweide ( gelegen op park Uddelermeer )

9.1FenomenaalScore uit 9 reviews

9.1FenomenaalScore uit 9 reviews
  • 9.8Inrichting
  • 9.8Ruimte

Vakantiehuis info

• Sportfaciliteiten
Meer vakantiehuis info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

9 Reviews over Paardeweide ( gelegen op park Uddelermeer )

• 9ytje an der schaafv12-07-2019

voeld direct als thuis komen.

prachtig huisje met mooie tuin. lekkere bedden en kussens. rustige plaats geen gillende kinderen of lallende gasten. alles super schoon en fijn zwembad voor de kinderen en ouders. jammer dat door de droogte veel afschijdings groen is doodgegaan en daardoor minder prive gevoel had. dus vacantie gangers even water geven.kleine moeite.

• 9Jeanette Rodriguez Spaansen19-05-2015

Fantasische vakantiechalet midden in het bos

Bij het binnenkomen op het park zeer gastvrij ontvangen door de beheerder van het park en eenmaal bij het chalet aangekomen blij verrast bij het zien van de prachtige chalet zowel de binnenkant als de buitenkant is een lust voor het oog! Een Topvakantie gehad, wij komen zeker nog een terug!

• 8Teus en Dicky van Harten09-01-2014

Een vakantieverblijf waar je meteen Thuis bent

Zeer compleet ingericht en mooi gelegen op rustig en schitterend park. De vraag rijst wel ok de chalet in een strenge winter voldoende behaaglijk warm te krijgen is, wij merkten in een zachte winter een vreemde kille luchtcirculatie. De beheerders van het park verdienen een pluim. We werden op een fantastische manier ontvangen.

• 10Dirk15-08-2012

Wel een zeer complete vakantiewoning!

Een hele fijne vakantie gehad in dit schitterend gelegen huisje. Wij hebben vele huisjes gehuurd, maar dit huisje is werkelijk geweldig. Zeer compleet ingericht en heerlijk gelegen. Een schitterende omgeving en zeer veel mogelijkheden om er op uit te trekken. Hell geschikt voor wandelen en te fietsen. Er staan trouwens twee fietsen gratis voor je klaar.

Zeker een aanrader!

• 9M. van Gend27-03-2007

Heel mooi chalet, luxe en compleet ingericht op een rustig park. Je loopt inderdaad zo van het park het bos in. We hebben de afgelopem jaren heel wat gehuurd, maar dit spant echt de Kroon!!

• 9Plinaart27-02-2007

Schiiterend huisje in hele mooie omgeving! Echt een aanrader.

• 9Bezoeker09-02-2007

31 maart 2006 Wat een geweldig huis en wat een prachtige omgeving! Wij hebben de eerste avond een beetje gestoeid met het warm water, maar toen we eenmaal door hadden hoe de stand van de knoppen moest zijn, ging alles verder prima. De doos met speelgoed werd met gejuich ontvangen, net als de "schatkist" met pepermunten trouwens! (Die hebben we weer aangevuld) Meteen de eerste dag hebben we ook al een eekhoorntje gezien. Leuk hoor! Groetjes, Erik,Jannet & Jesse van Zante Brakel. p.s. de pizza's van "'t Stekkie" zijn bijzonder lekker!

• 10Monique16-01-2006

Inderdaad een luxe en zeer compleet chalet. Echt alles is aanwezig, zelfs twee fietsen! Heerlijke omgeving om te fietsen en te wandelen. Mooie bossen, heide en leuke plaatsjes met heerlijke terassen. Wij hebben er een hele leuke vakantie gehad, het weer speelde dan ook wel goed mee, maar dat zal wel niet altijd zo zijn.

Monique

• 9Marga15-12-2005

Prima, voldoet in alle verwachtingen! Een aanrader.

Vakantiehuis Paardeweide ( gelegen op park Uddelermeer ) info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    Blekemeer 29, 3888 LG