Camping Klein Emelaar

Camping Klein Emelaar
5,9

12 reviews over Camping Klein Emelaar in het Nederlands

Fantastisch. Erg gezellige camping.

Fam. Van Ree,
24-6-2017

Je kunt hier heerlijk tot rust komen op de camping en genieten van een mooie zonsondergang.

Erg leuk om de koeien buiten te zien lopen en om van zo dichtbij kalfjes geboren zien te worden.

Uiteraard leuk voor kinderen en volwassenen.

Leuke speeltoestellen voor de kinderen.

Nooit meer

Anoniem,
8-6-2017

Verschrikkelijke camping.

Je mag geen eens op zondag vertekken of aankomen .

De boer met een lawaaierige trekker rijd de hele dag langs ons heen en dan nog lopen zeuren over ren muziekje ook. Echt walgelijk en schijnheilig

Uitzicht was fantastisch, kunstgras voor caravan zeer handig en kraan bij de staanplaats is ook erg makkelijk.

Plaatsen waren ruim.

Sanitair was echt onder de maat, werd soms meerdere dagen achter elkaar niet schoon gemaakt!

Ook al is het zondag, sanitair moet je echt dagelijks nakijken/schoonmaken.

Entree naar camping verdient echt aandacht, niet alleen voor het oog maar ook voor de veiligheid.

Prima camping in mooie omgeving.

Berdien
9-8-2016

Boerencamping op groot grasveld, met uitzicht op de koeien. Voldoende speeltoestellen en skelters. Pluspunten zijn de ruime plaatsen, kunstgras onder de voortent en elke plek een watertap. Ook is er ruim voldoende sanitair, ook voor kleine kinderen. Minpunt: het sanitair is niet schoon, ook moet je zelf wc-papier meenemen. Boerderij zelf is ook weinig uitnodigend om rond te kijken. De omgeving eromheen is prachtig.

Fantastische plek

fam van de Bruinhorst
18-7-2015

Ideale boerderijcamping voor een mooie prijs. Ook wat betreft de zondagsrust. En ook wat betreft de kinderen. We hopen dit jaar voor de zesde keer hier heen te gaan.

Echt vakantie , wat een pracht veld!

Fam pieters
7-6-2015

Vriendelijke mensen en gasten, zondags rust word in ere gehouden. Wij hebben genoten. En doen het zeker weer over. Ga zo door.

Een prachtige, rustige plek!

William
4-7-2014

Een heerlijke boederijcamping welke lekker rustig is en waar volop genoten kan worden! Voor kinderen is het ook super!

Dit is een mooi aangelegde rustige en kleinschalige (ca 20 plekken) boerencamping. Het terrein bestaat uit een grote groene grasmat, waar aan de randen de ruime kampeerplaatsen (met water, afvoer, elektra, waterpas tegels onder de caravanwielen en kunstgras onder de voortent) zijn. Centraal het keurige toiletgebouw (voldoende wc's en douches, wasmachine en droger, babyroom met bad) en een speeltuintje, inclusief skelters en trampoline.

Vanaf de camping kijk je ruim uit over de weilanden. De eigenaresse is behulpzaam en vriendelijk. Hou wel rekening met het feit dat er op zondag niet wordt gewerkt. De camping is niet duur voor wat je er voor krijgt. Erg leuk voor gezinnen met kleine kinderen, alhoewel onze tieners zich ook prima vermaakten.

uitmuntend met die boerderij

julian
21-11-2013

je kunt genieten van de natuur de boerderij veel eetgelegenheden en veel activiteiten in de buurt heel erg dichtbij en leuk het is in een super veilige en natuurlijke plaats ja het is heel klantgericht en dingen die niet goed gaan oen ze wat aan het is een mooie prijs vergeleken met de omgeving enzovoorts heeft geen restaurant maar toch heel veel eetgelegenheden in de buurt de safari tenten worden goed verzorgd er is zijn zandbakken, schommel, trampoline enz veel meer ook kunnen de kinderen niet weg lopen van de camping zonder dat het gezien word

Heerlijk weekend gehad!

mij
23-7-2013

Het veld is erg ruim en heeft een heerlijk ruim uitzicht. Genoten van de zonsondergangen.

De kinderen hebben heerlijk gespeeld.

Het sanitair is wat verouderd; oogt minder schoon. Maar werd wel trouw schoongemaakt.

Deze camping is een aanrader voor iedereen die een rustige camping zoekt op de Veluwe waarbij er ook wordt gedacht aan de kleinere kinderen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Klein Emelaar in Uddel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Klein Emelaar zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.