Géén boekingskosten

Contact

82 Reviews over Het Caitwickerzand

• 10Arnoud en Bo30-08-2021

Ontdek hier de Veluwe.

Dit is gelukkig geen groot vakantiepark maar een klein familiebedrijf. Hier kan je dan ook rekenen op een persoonlijk welkom. Heel fijn. Het park heeft echt een unieke ligging op de Veluwe, verscholen in de mooie bossen. Wij als echte natuurliefhebbers kunnen hier ons hart ophalen. Is het niet voor een schitterende wandeling of fietstocht, dan is het wel voor alle dieren die hier te zien zijn. Naast mooie ruime kampeerplaatsen vind je hier trekkershutten, bungalows en een groeps-accommodatie. Zoek je een vakantieplek met je paard? Die kan hier overnachten op hun paardenweide. Hoe leuk is dat! Een echte aanrader dus.

• 9Activiteiten
    • 10Onderkomen
  • 9janny28-11-2019

heerlijk!

heerlijk vakantieoord waar je helemaal tot rust komt! Mooie omgeving en hartelijke mensen... wij komen hier vaker terug!

• 9Annemieke Klarenbeek07-11-2019

Geweldig

Heerlijke schone bungalow aan de bosrand. ‘s Avonds komen de zwijnen checken of er een broodje ligt. In het hoogseizoen lekker rustig. Centraal gelegen op de Veluwe. Veel mogelijkheden tot dagjes weg. Als je wil kun je broodjes bestellen bij receptie. De broodjes hangen de volgende ochtend aan de deur van je bungalow. Het ultieme vakantiegevoel.

• 9Activiteiten
    • 8Onderkomen
  • 9Ann07-11-2019

We hadden een trekkershut comfort c aan het van het bos super wij hier om te fietsen in deze super mooie omgeving

• 7Activiteiten
    • 10Onderkomen
  • 9Yvonne Hoek14-09-2019

super!!

Wij hadden de trekkershut comfort plus met ons tweeën geboekt. Wat een prachtige locatie aan de rand van het bos. De hut was mooi verzorgt en schoon. Daarbij vonden wij de prijs-kwaliteit echt helemaal goed. Wij komen hier zeker terug ook omdat er voldoende te doen is in de omgeving. Steekwoorden : Rust , comfort, waar voor je geld en geweldig fijne hulpvaardige eigenaar

• 7Activiteiten
  • 5marja versteeg21-06-2019

Eens maar nooit meer

Voor onze trouwdag een weekend hier geboekt maar dat was eens maar nooit meer . Voor de rust en uitzicht echt geweldig maar er waren veel dingen niet goed . Bij binnenkomst zagen we de slaapkamer, een twijfelaar tussen 3 muren waardoor er altijd iemand over de ander heen moest klimmen , te laag en een matras dat doorgezakt was . Dat is voor mensen met rugproblemen een heel groot probleem . Op de site stond niks over een koffieautomaat en bij aankomst stond er een senseo , bij navraag bij de receptie kreeg ik te horen dat staat op de site ( niet dus ) maar ik kon wel een filterautomaat mee krijgen die hadden ze nog wel op zolder staan . Op de site staat dat er een LCD tv zou staan , bij aankomst stond er een digitale tv monitor met slecht geluid . Losse vloertegels in de badkamer en een keukenblok wat uit 2 bladen bestond waarvan de spoelbak er tegenaan was gezet . Dit was dus eenmalig in een bungalow daar

• 1Activiteiten
    • 5Onderkomen
  • 9Bert Hemrika10-06-2019

Prima!

Leuke, nette camping met schone accomodaties. Wij slipen in de trekkershut comfort met eigen toilet en douche. Buiten een loungeset en een tuintje en uitzicht op het bos. Vriendelijke, leuke ontvangst. We komen zeker terug.

• 8Nailys26-05-2019

Geweldig!!

Met zn tweeën een heerlijke weekend gehad. Leuk knus bungalow. Waar je echt tot rust kon komen. Was schoon en van alle gemakken voorzien. Min puntje was de lage bed..Je kan zo de bos in voor een wandeling. Leuke dorpjes in de buurt leuke heerlijke restaurants. Er is genoeg te doen in de buurt. Bedankt voor onze fijne verblijf. Nailys en Jasper uit Rotterdam

• 8Onderkomen
  • 9Cobie Veltman15-09-2018

Genoten

Wij zijn in de nog nieuwe trekkershut Comfort plus geweest. Dit vanwege het feit dat het aangeboden wordt als een rolstoel aangepaste trekkershut. En dat is het ook. Wij hebben er een fantastische week gehad en raden dit huis aan voor mensen die rolstoel afhankelijk zijn en graag comfortabel en rustig met vakantie willen in deze mooie en bosrijke omgeving. De eigenaars zijn zeer behulpzaam en vriendelijk. Kortom: doen!

• 7Hans03-07-2018

Een leuke locatie voor een overnachting.

Ons weekeinde op jullie camping was onvergetelijk. Ik wil jullie complimenteren en bedanken voor de adequate afhandeling tijdens de voorbereidingen. Onze vrienden waren vol lof en vonden de trekkershutten erg mooi.

• 4Activiteiten

Vakantiepark Het Caitwickerzand info