Vakantiepark Het Caitwickerzand

74 reviews over Vakantiepark Het Caitwickerzand in het Nederlands

Genoten

Cobie Veltman
15-9-2018

Wij zijn in de nog nieuwe trekkershut Comfort plus geweest. Dit vanwege het feit dat het aangeboden wordt als een rolstoel aangepaste trekkershut. En dat is het ook. Wij hebben er een fantastische week gehad en raden dit huis aan voor mensen die

rolstoel afhankelijk zijn en graag comfortabel en rustig met vakantie willen in deze mooie en bosrijke omgeving. De eigenaars zijn zeer behulpzaam en vriendelijk. Kortom: doen!

• Activiteiten4
  • Onderkomen9

Ons weekeinde op jullie camping was onvergetelijk. Ik wil jullie complimenteren en bedanken voor de adequate afhandeling tijdens de voorbereidingen. Onze vrienden waren vol lof en vonden de trekkershutten erg mooi.

Rustig

Eck
30-6-2018
  • Activiteiten4
  • Onderkomen7

Mooi omgeving camping is klein

Ed en Joke Geuze
16-6-2018
  • Activiteiten6
  • Onderkomen8

Een heerlijke rustige vankantiepark, wij zaten in een gezellig ingericht bungalowtje met een mooie keuken voorzien van vaatwasser en combimagnetron en ook een moderne keurig nette badkamer.!

De ligging is t.o de ingang van het bos en prachtig natuurgebied waar je echt van geniet.

Ook uitzicht op een open gedeelte waar we een paar keer zo vanuit onze luie stoel een ree zagen die daar kwam grazen...

We zijn zeer vriendelijk ontvangen en de eigenaars zijn erg behulpzaam!

Ook ziet het park er keurig netjes verzorgd uit.

Kortom wij hebben genoten van een heerlijke 2 weken vakantie

Zeer zeker een aanrader voor natuurliefhebbers en ook ideaal voor mensen met paarden.

Geweldig

Dhr Coenradi
22-5-2018
  • Activiteiten7
  • Onderkomen10

Alles was prima van ontvangst tot aan aan het vertrek. Mooie omgeving. Veel gewandeld en gefietst. Jammer dat er geen winkeltje was. Ook voor de hond was het prima. Zeker een aanrader. Wanneer je geen auto heb huur dan zeker een fiets. 🎉😄🎉

Gezellige bungalow

Fam. Beeckmans
17-12-2017
  • Activiteiten8
  • Onderkomen8

Gezellige bungalow in een prachtig natuurlandschap. Ideale uitvalbasis om wandelingen en fietstochten te maken in het natuurgebied de Veluwe. Ook een bezoek aan de Hoge Veluwe is de moeite!

Geweldig

Hamelink
11-11-2017

Prima trekkershut.

Schoon en alle comfort.

Heerlijk rustig.

Geweldig! Volgend jaar zeker weer!

Karen (Pensionstal Meijers Hooglanderveen)
14-10-2017
  • Activiteiten8
  • Onderkomen10

Wij hebben met een groep van 20 personen en 12 paarden een weekend genoten van het prachtige bos! De groepsaccommodatie "het Praathuis" was zeer luxe! Voorzien van vloerverwarming in de doucheruimte, prachtige keuken, vaatwassers, gezelligheid! Helemaal top! Goede service, gewoon een heerlijk weekend gehad! Dit is zeker voor herhaling vatbaar en zeer aan te bevelen bij grotere groepen!

Heerlijk omgeving in de bossen

M.v.Dijk
25-8-2017
  • Activiteiten10
  • Onderkomen9

Rustige Camping, klein winkeltje voor IJs,Chips,Snoep,Honing en de krant.

Broodjes kunt u bestellen en wordt de volgende morgen geleverd bij je huisje/caravan.

Fietsen zijn te huur en wandelkaarten aanwezig.

Nette Camping. Eetgelegenheid in de buurt.

Volgend jaar weer!

Laura
4-8-2017
  • Activiteiten9
  • Onderkomen8

Supermooie omgeving, heerlijk dat de paarden mee kunnen hier! Op de "camping" zelf merk je hier echter niets van dat er achter de heg paarden staan! Mooi schoon sanitair, en de trekkershut waarin wij verbleven was prima voor ons tweetjes. De pony had dag 1 haar ijzer eraf en de stang van de trailer krom. Hoefsmid kwam de volgende ochtrnd direct, en Ben van dr receptie heeft de stang gerepareerd, wat een held! Vanuit je hut loop je (in ons geval als ruiter zijnde) zo naar je paard, zadel je op bij de poetsplaats, en zodra je het hekje door bent zit je op de heide. Ideaal, en wij komen zeker nog eens terug!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Het Caitwickerzand in Uddel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Het Caitwickerzand zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.