Bed and Breakfast Herberg 't Vossegat

Weer vandaag2°-2°
Bed and Breakfast Herberg 't Vossegat
7,5

7 reviews over Bed and Breakfast Herberg 't Vossegat in het Nederlands

Waan je terug in de tijd

Daniel,
12-5-2017

Herberg 't Vossegat is een plaats die u niet vaak tegen komt. Binnen tref je allerlei spullen van het boerenleven vroeger. Er is een bedstee. Echt een positieve stap terug in de tijd, zodra je de herberg binnen komt. Het eten en drinken is lekker. De soep is vers gemaakt uit een grote pan. Het personeel is doorgaans vriendelijk. U kunt er verschillende activiteiten ondernemen. U kunt er niet met een betaalpas betalen, uitsluitend met contact geld. Voor de herberg zijn wat plaatsen om auto's en fietsen te plaatsen.

U kunt er voetgolf en boerengolf spelen. En u kunt er een melkclinic volgen.

Mooi centraal gelegen op de Veluwe. Goede uitvalsbasis voor fietstochten, excursies etc. In overleg veel mogelijk. De zogeheten zwaaivlees bbq is een aanrader. Accomodatie waar alles voorhanden is. Jammer dat een paar azijnpissers deze accomodatie zo omlaag halen. Geheel onterecht.

Prima locatie.

Familie Meijerink
3-10-2016

Een centraal gelegen prima locatie in het midden van Nederland.

Goede bedden, een goed uitgeruste keuken, schone douches en toiletten.

Al een paar x gebruik van gemaakt omdat we geregeld op het knhs centrum moeten zijn met paard (ook prima te stallen bij het vossegat) en zonder paard .

Super lekker ontbijt in overleg gebracht .

In eerste instantie leek dit een prima locatie om ons feest te houden. Puntje bij paaltje is er met deze mensen niet te plannen. 2 keer een afspraak gemaakt om te bezichtigen. Uur gereden, op locatie niemand aanwezig of de zaal toch volgeboekt dus maar weer een uur terug. Dat voor lief genomen en toch ons feest daar vanwege goede beloften. Alles op papier gezet en drie keer laten bevestigen (mail beantwoorden blijkt moeilijk, dus achteraan bellen). Krijgen we achteraf toch nog een flink bedrag extra kosten die anders afgesproken waren. Na vele telefoontjes kunnen we naar ons geld fluiten. Voel me beroofd, dus wat heb je dan aan een mooie locatie?

Prima vermaakt

Christiaan
27-6-2014

Hier overnacht vanwege een feest dat we daar hadden. Prima locatie daarvoor trouwens. Kamers zijn in orde, wel gehorig omdat er geen deur tussen de slaap en woonkamer zit. Bedden zijn erg goed. De kinderen hebben zich goed vermaakt met de trampoline, voetbalveld, etc. Je kan het schuiven stoelen in de grote zaal wel horen, maar de kinderen sliepen er doorheen. Geen probleem.

Ontbijt was goed en er werd geregeld gevraagd of alles naar wens was.

We hebben ons prima vermaakt.

dit nooit meer

Gert hainhof
9-3-2014

Bed en breakfast en een kampeer boerderij in het zelfde gebouw.. Enorm waardeloos. Je komt aan rijden en denkt, wat is dit? een onverzorgde aan blik etc. Mensen in de b&b kelder zitten continu in de kleere herrie. Eigenaar is nergens te vinden, je word aan je lot over gelaten. Alleen een oude norse vrouw, die zegt nergens iets van te weten. De bezoekers van de groepsaccemodatie, kunnen geen kant op, d`r staan rondom woningen, en vlak bij een drukke provinciale weg. kortom ons zien ze er nooit maar ook nooit weer!! Zonde van het geld geweest.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Herberg 't Vossegat in Uddel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Herberg 't Vossegat zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.